Alla kategorier Renovera kök Stockholms län Stockholm Bromma Abrahamsberg Ingwallköket AB

Ingwallköket AB, sid 2

Bävervägen 53-55, 168 30 Bromma — Visa karta

Vi har billiga måttanpassade kvalitetsluckor som passar till alla köksstommar och kan också hjälpa dig med lättöppnade rullådor (går även att montera i befintliga stommar). Självklart har vi också köksluckan Du vill ha om Du väljer att helt bygga och renovera om ditt kök. Köksluckor och kökslådor byts på en dag och du kan utnyttja rotavdraget till ditt nya kök.Vi arbetar över hela StorStockholmsområdet, det gäller även ytterområdena mot eller i angränsande län, så kontakta oss redan idag för ett gratis hembesök där vi hjälper er med kökstips och köksidéer, om hur vi kan förbättra ert kök till ett lågt pris, vi tål en jämförelse.

Läs vad 80 kunder tycker om Ingwallköket AB

• Cia Ö

2015-11-12

Cia Ö skrev om Ingwallköket AB
    Kan rekommendera Ingwallköket. De håller vad de lovar i allt. Om något skulle strula till sig så fixar de detta snabbt och smärtfritt, även när felet inte är deras. Alla de hantverkare som kom var trevliga och städade efter sig. Dessutom blev slutresultatet snyggt!
    Helt nöjd med dem! Läs mer
    2015-11-23 Ingwallköket AB svarar Cia Ö
    Tack Cia! Det värmer med så snälla ord!
  • 2015-10-20

Mihai T skrev om Ingwallköket AB
    Mycket nöjd med allt! Bra kvalitet och bra jobb! Läs mer
    2015-10-20 Ingwallköket AB svarar Mihai T
    Tack Mihai! Kul att jobba med dig!
  • 2015-09-03

Asghar F skrev om Ingwallköket AB
    Väldigt nöjd med köket. Lyhörda och snabba på att åtgärda allt. Läs mer
    2015-09-04 Ingwallköket AB svarar Asghar F
    Tack Asghar! Det var trevligt att du skrev om oss!
  • Margaretha H

2015-06-13

Margaretha H skrev om Ingwallköket AB
    Jag är jättenöjd med mitt nya kök. Ingwallköket höll vad man lovadenär det gällde allt , tider, pris och kvalitet, dessutom var hantverkarna mycket trevliga att ha att göra med. Jag kan varmt rekommendera Ingwallköket. Läs mer
  • 2015-06-11

Pirjo N skrev om Ingwallköket AB
    Jag vill med glädje rekommendera Ingwallköket till alla som tänker på att skaffa nytt kök . Gediget material , snyggt och snabb leverans , montering och bra priser ...jag ger full poäng till Ingeallköket . Pirjo Nimell Läs mer
  • 2015-02-21

Gogia g skrev om Ingwallköket AB
    Perfect work with high quality as promised. Company representative was really good to deal with and i can warmly recommend Ingwallköket to anyone who is looking for renovating kitchen with quality outcome at a good price. Läs mer
  • 2014-12-19

nancy skrev om Ingwallköket AB
    Jag har precis anlitat företaget Ingwallköket för att förnya mina skåpsdörrar och lådorna i mitt kök. Arbetet är avslutat och köket har blivit jättefint. Ingwallkök har uppfyllt alla sina åtagen som man utlovat. Företagets representant har varit mycket trevlig att ha att göra med så jag kan varmt rekommendera företaget som leverantör av köksutrustning.Fick kontakt med företaget via annons.
    Med vänlig hälsning Nancy Q Läs mer
  • 2014-11-26

Martin C skrev om Ingwallköket AB
    Jag renoverade mitt kök för ett tag sedan och ville såklart ha den bästa service. Jag anlitade IngwallKöket som gjorde ett utmärkt jobb till ett bra pris. IngwallKöket levererar snygga och hållbara resultat som du garanterat kommer bli nöjd med. Läs mer
  • 2014-09-02

Ann-Sofie W skrev om Ingwallköket AB
    Jag har beställt nya luckor till mitt kök. Tydlig information och jättetrevligt bemötande vid upphandlingen. När sedan köksluckorna monterades så var montören suverän, ringde för att kontrollera att han hade fått allt ordentligt. Vänlig och mycket trevlig. Vilken kundservice!!! Läs mer
  • 2014-02-14

Joakim H skrev om Ingwallköket AB
    Bra pris, snabba och flexibla, bra kontakt med arbetsledaren. Bäst av allt är att de sköter allt: bygg, vs, el, kakel samt projektledning. Läs mer
  • 2014-02-14

Susanne A skrev om Ingwallköket AB
    Ingwallköket AB har byggt ett kök som ser helt nytt och frächt ut! Alla hantverkare har varit trevliga och tillmötesgående. Bra och snabb sevice. Skulle gärna anlita dem fler ggr vid en ev flytt! Läs mer
  • 2013-12-14

Åsa P skrev om Ingwallköket AB
    Jag kan varmt rekommendera Ingwallköket AB, där de med ett trevligt bemötande och bra produkter gör att jag som kund absolut kommer att kontakta dom igen framöver.. Läs mer
  • 2013-12-07

Lena K skrev om Ingwallköket AB
    Vi fick bra hjälp med förslag och att lösa problem innan arbetet satte igång. De jobbade snabbt och effektivt. Vi väldigt nöjda med vårat nya kök. Läs mer
  • Gunnel L

2013-12-06

Gunnel L skrev om Ingwallköket AB
    Det bästa företag som satt sin fot hos mig. Fin kontakt från första stund kändes tryggt och blev jättesnyggt. Det företaget arbetar snabbt noggrant och man blir supernöjd! Tack att ni finns! Läs mer
  • 2013-12-06

Gunnel L skrev om Ingwallköket AB
  • Leif V

2013-12-06

Leif V skrev om Ingwallköket AB
    Bra produkter,bra leverans och god service. Läs mer
  • 2013-12-06

Omar H skrev om Ingwallköket AB
    Mkt nöjd kund, erfarna och punktliga med tid och avtal. Nöjd med min nya kök. Läs mer
  • 2013-12-04

Lars D skrev om Ingwallköket AB
    Mycket trevligt bemötande från både säljare och hantverkare. Det fungerade oerhört bra med samtliga. Hantverkarna avlöste varandra och var mycket servicevänliga och hjälpsamma. De t.o.m städade efter sig och tog med skräpet. Kostnaden var låg för det som levererades och utfördes. Det enda som vi upplevde som negativt var väntan på materialet ( 6 veckors leveranstid).
    Vi kan verkligen rekommendera Ingwallköket. Läs mer
  • 2013-12-02

Sinikka A skrev om Ingwallköket AB
    Utmärkt bemötande,prisvärt o god service, rekommenderar gärna Kindvallköket Läs mer
  • 2013-12-02

Kent L skrev om Ingwallköket AB
    Perfekt
    På bästa sätt

Hög

Mycket prisvärt!
    Rekommenderar gärna detta företag Läs mer

Per S skrev om Ingwallköket AB
    Jag har bara possitiva erfarenher i samband med Ingwall kök proffsigt kundbemötande.Lyhördhet inför kundens önskemål samt flexibilitet.Jag har rekomenderat företaget till ett antal vänner. Ingwalls kök håller vad dom lovar. Per Sirell i Tullinge Läs mer

Ingrid S skrev om Ingwallköket AB
    Betmötandet var väldigt bra. Hade ingen förväntan då jag inte kände till företaget innan. Servicenivån var hög och stämningen god. Jag fick valuta för pengarna. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med upplevelsen. Läs mer

Bernt N skrev om Ingwallköket AB
    Om Ingwallköket tycker vi mycket bra! Fantastiskt enkelt sätt att få köket uppfräschat och till rätt pris. Montaget tog kort tid och allt bara fungerade.

Mvh/ KR/ MfG
    Bernt Nodler Läs mer

Anette T skrev om Ingwallköket AB
    Mycket säkert och kvalitativt råd om design och materialval. Punktlighet och noggrannhet gällande montering. Rekommenderas varmt då jag är supernöjd med mitt älskade kök. Läs mer

Sylve N skrev om Ingwallköket AB
    Trevligt bemötande och proffsigt jobb!
    Rekommenderas varmt! Läs mer

Linda G skrev om Ingwallköket AB
    Mycket bra bemötande. Möten med bra service. Allt fungerade mycket bra vid installation. Läs mer

Louise E skrev om Ingwallköket AB
    Flexibla, kom med förslag och tillmötesgående. Tog fullt ansvar för att koordinera så att alla hantverkare gjorde vad de skulle. Bra på att hålla tider och gjorde uppföljning när arbetet var klart. Läs mer

Pär L skrev om Ingwallköket AB
    Mycket bra!
    Snabb service Bra pris trevligt bemötande
    Snygga grejor Läs mer

Tina J skrev om Ingwallköket AB
    Snabb och bra service av kunnig personal. Rekommenderar dom varmt. Läs mer

Joakim L skrev om Ingwallköket AB
    Kanon företag. Mycket bra service. Läs mer