Inkclub.se

Inkclub.se

1.7

Billiga bläckpatroner & toner till alla skrivarmärken hos inkClub

7 omdömen om Inkclub.se

Jessica K
Skrev om Inkclub.se

De lovar snabb leverans, men oavsett om man betalar extra för expressleverans eller väljer normal leveranstid så kommer varorna inte snabbare än fem arbetsdagar. I övrigt bra produkter, inget att klaga på, ha bara inte bråttom.

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Sofia Saga Margareta T

Otroligt långsam leverans som, trots val att skickas hem till brevlåda, kom över 2 mil bort (!!) till en helt annan stadsdel. Fick vänta flera dagar på att det skulle skickas hem men nää, inte då heller kunde paketet delas ut så jag fick vänta en dag till och hämta hos ombud. Över 700 kr för 2 små patroner och lång leveranstid aldrig mer köp hos inkclub!

Peter S
Skrev om Inkclub.se

Beställde varor och betalade extra för leverans samma kväll. Inga varor kom. Beställningen till budfirma gjordes först dagen efter av InkClub.

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Anette S
Skrev om Inkclub.se

De har varit bra och är snabba med leveransen. Men de har börjat använda sig av en tredje part eller något. För jag beställde bläckpatroner och då visste jag inte att valet inte skulle bli bra alls. Jag har funktionsnedsättning. Det innebär att jag måste ha så nära till hemmet som det går. Bara för att man tillhör en ort så betyder det inte att orten ligger nära. Jag har ca 2-3 kilometer till mitt närmaste utlämningsställe. Det innebär då jag måste gå då jag inte har råd med ett SL kort. Och när jag beställde så klickade...

Lucas C
Skrev om Inkclub.se

Jag har inte handlat hos inkclub på flera år. Nu har de börjat skicka pappersbrev som jag inte vill ha. Jag kontaktar dem då för att få dem att ta bort mina personuppgifter. De skickade mig ett långt mejl som krävde att jag bl.a. skulle kopiera mitt ID-kort och skriva under en blankett och skicka till dem. Andra bolag brukar hantera detta via kundernas inloggade "mina sidor/mina kontouppgifter" men här krävs en rejäl packe traditionella grejer för att ingen ska lura dem på möjligheten att få skicka ut reklambrev... ...

Kurt L
Skrev om Inkclub.se

Förut fick man fakturan i påsen nu får man ingen faktura alls. Den28/9 fick jag påminnelse om att det inte var betalt +60:- i förseningsavgift. Aldrig mera inkClub. En besviken kund. Kurt Lindahl Detta läggs in på Facebooks

Johan W
Skrev om Inkclub.se

Rekommenderas starkt! Finns det något tråkigare än att köpa nytt bläck till skrivaren? Att då enkelt och smidigt på mindre än 24 timmar få allt levererat till dörren är ju fantastiskt.. Att Inkclub har riktigt bra priser är ju bara ett stort plus!