Inreno

Folkungagatan 160 3tr, 116 30 Stockholm — Visa karta

Vi är familjeföretaget med över 30 års erfarenhet från städning av kontor och fastigheter samt i hemmiljö s.k. Hushållsnära tjänster. Vi ser det som en självklarhet att vid alla tillfällen leverera högkvalitativa tjänster året om och i alla väder.
Storvretsvägen 56H, 14234, SKOGÅS
Ludwa Städ
Jeanette S:
Ludwa städ har varit proffesionella från första början. Det är alltid samma person som kommer varje gång och man kan lita på att de kommer i...

Lokalvårdare nära Inreno:

Lugnets Allé 5, STOCKHOLM
Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkr... Läs mer ›
Birgitta P:
Det blev otroligt rent och fint! Professionell och noggrann personal som jag gärna anlitar igen.

Slakthusgatan 15, JOHANNESHOV
Välkommen till Mopp.nu, vi hjälper dig med stöket och böket i din vardag. Med pa... Läs mer ›
Anders J:
Helnöjd, diskreta och noggranna

Brantingsgatan 54, STOCKHOLM
Anlita oss gärna för att göra era fönster extra fina inför våren och sommaren! Läs mer ›
Anna W:
Trevligt från början. Jättebra jobb, snabba och trevliga. Trappstädning och fönsterputs. Överträffade mina förväntningar

Palermogatan 15, STOCKHOLM
Personlig flytt och service med lång branscherfarenhet! Läs mer ›
Morgan S:
Pålitliga, effektiva och serviceinriktade!

Läs vad 2 kunder tycker om Inreno

• Niklas F
    Niklas F skrev om Inreno
    Niklas Furubjelke,

Har anlitat Inreno ett antal ggr och alltid blivit väl bemött av både personal och ledning och allt arbete de utfört åt oss genom åren har alltid präglats av noggrannhet, engagemang och yrkesskicklighet. Jag rekommenderar Inreno å det varmaste.
  • Jonas M
    Jonas M skrev om Inreno
    Avrekommenderar starkt att använda denna städfirma. Anlitade dem för en flyttstädning och arbetet var slarvigt utfört överlag och vissa rum var skitigare än innan de kom in i lägenheten. Väldigt ohjälpsamma när man visade missnöje och påpekade felaktigheter och fick ingen som helst gehör för mina åsikter. Antlita inte!!

Folkungagatan 160 3tr, 116 30 Stockholm