Alla kategorier Byggföretag Uppsala Uppsala Inspira Bygg&el Design

Vaksalagatan 44A, 753 31 Uppsala — Visa karta

Sturegatan 23, 17231, SUNDBYBERG
Dekå Byggrenoveringar
Carl Fredrik C:
Har använt en hel del olika entreprenadfirmor tidigare, och Darek med hans team överträffade all förväntan och tog stor ära i sitt arbete oc...

Läs vad 1 kund tycker om Inspira Bygg&el Design

• Esther
    Esther skrev om Inspira Bygg&el Design
    Akta er för den här firman- den är riktigt oseriös! Firman gjorde visserligen ett helt ok eljobb men råkade orsaka en skada i vårt kök då de stängde av elen och glömde sätta på den igen. Vi upptäckte det en vecka senare och då var all mat i kyl och frys ruttet och hade runnit ut och åsamkat skada i köket.
    Firman lovade ersätta förlusten av maten och åtgärda skadan i köket och vi gjorde en noggrann lista på vad som förstörts och skickade över tillsammans med kontonummer. Efter ett halvår hade firman fortfarande inte betalat eller ens kontaktat oss för att åtgärda skadan i köket. Vi har skickat flera påminnelsemejl och ringt flera gånger men firman har undvikit att svara. Vid ett par tillfällen har vi fått tag på firman via mobil och då har firman bedyrat att de ska ersätta skadorna och åka dit och laga skadan i köket snarast, vilket sedan inte skett.
    I augusti 2015 hävdade firman att de haft inbrott och sedan hävdade de att firman brunnit upp i november och att de därför inte kan betala för eller åtgärda skadorna de åsamkat. Detta är märkligt då firman är skriven på en bostadsadress och det ser inte ut som att bostadshuset brunnit.
    Ärendet kommer tas till tingsrätten om firman inte betalar innan årsskiftet.

Vaksalagatan 44A, 753 31 Uppsala