Camillas Blommor AB

Välkommen till Camillas Blommor AB

6 omdömen om Camillas Blommor AB

Karin Birgitta Ö
Skrev om Camillas Blommor AB

Beställde 2 liggande buketter till en begravning. Då jag själv närvarade blev det något av en chock att se vad som levererats. Två platta , vissna och färglösa buketter med fult skriva sista hälsningar. Aldrig mer handlar jag av er! Karin Östlund

Eva Helena Christina J
Skrev om Camillas Blommor AB

Camillas blommor har kvar namnet men inte sin kvalitet. Ojämnt sortiment och höga priser drar ner betyget.

Madeleine M
Skrev om Camillas Blommor AB

Bästa blomsterhandlaren! Väldigt trevlig och serviceinriktad personal. Det är alltid uppskattat att ge bort blommor från Camillas när man är bortbjuden.

Robert R
Skrev om Camillas Blommor AB

Säkert Sthlms bästa blomsterhandlare. Otrolig trevlig och kunnig personal med mycket stor talang. Värt att åka en bit extra för att handla blommor. Romma

Åke S
Skrev om Camillas Blommor AB

Mycket trevlig butik och hjälpsam personal med mycket hög kunskap och serviceanda. Man känner sig riktigt välkommen när man kliver i där.

Madelene R
Skrev om Camillas Blommor AB

Min pappa brukar alltid åka hit när han ska köpa blommor, och han tycker att det är jätte bra där säger han. Så jag åkte dit när han fyllde år för att köpa blommor till honom, och jag måste hålla med honom. Bra sortiment med både snittblommor, krukväxter, krukor och jätte fina julgrupper mm. Mycket trevlig och tillmötesgående personal som hjälpte mig att bestämma vad jag skulle köpa till pappsen. Butiken känns mysig och hemtrevlig på något sätt. Kommer abslout åka hit i fortsättningen när jag ska köpa blommor.