Internet.se Svenska AB

Internet.se Svenska AB

3.6

Internet.se hjälper företag att etablera sig på nätet och underlättar varje år för tusentals nystartade och små företag att ta första steget i att nå ut till sina kunder digitalt. Vi erbjuder allt från hosting och e-postlösningar till hjälp att skapa en hemsida. Företaget ingår idag i Infracom Group AB (publ) men grundades...

19 omdömen om Internet.se Svenska AB

JOHANNA D
Skrev om Internet.se Svenska AB

Företaget höjer sina priser och avtalet förnyas med 12 månaders uppsägningstid. Krångligt att avsluta avtalet när man villl säga upp samarbetet, tog flera veckor att få ett avslut och upprepade kontakter med kundtjänst,

Hans Rickard N
Skrev om Internet.se Svenska AB

Mail ligger nere sedan 4 dygn!!! Om det skickas mail till adresser så kommer heller inga felmeddelanden. Undvik, särskilt om ni är beroende av mail. Försöker man ringa dit är det timtals i telefonkö.

JOHANNA D gillar detta
SVYATOSLAV S
Skrev om Internet.se Svenska AB

Undvik! Bluff företag, tecknar ett avtal som är väldigt komplicerat att säga upp, får nästan skicka en duva med ett brev för att kunna göra det och skickar fakturor efter att ha hävdat att man får gratis testperiod! __________________________________ Edit: Har blivit kontaktad av Internet.se och de hjälpte att säga upp abonnemanget och återkallat fakturan, därav höjer jag betyget till 3 stjärnor.

JOHANNA D gillar detta
Malin Therese S
Skrev om Internet.se Svenska AB

Anmält företaget till Konsumentombudsmannen. Undvik och ingå inga avtal med dem om du inte vill bli skinnad för undermåliga tjänster. Att säga upp avtalet med dem är ett byråkratisk helvete, de vägrar att ge svar på raka frågor, återkopplar inte enligt sina egna villkor. Jag har aldrig varit med om så oproffsigt beteende och det är uppenbart att merparten av recensionerna här är köpta. Förstår inte hur de kan få bedriva verksamhet när de i sitt avtal - år 2020! - uttryckligen skriver att avtalet med dem inte kan sägas upp "muntligen, per e-post eller via andra kommunikationskanaler".

JOHANNA D och SVYATOSLAV S gillar detta
Mats J
Skrev om Internet.se Svenska AB

Har köpt internet och mail. Allt har funkat klockrent från början till slut. Suverän support, både teknisk och annan.

Allan L
Skrev om Internet.se Svenska AB

Vi köper mail webhotel sedan många år tillbaka. Och jag tycker att Internet.se överträffar mina förväntningar. Supporen är suverän svarar snabbt på telefon kompetent personal.

D. K
Skrev om Internet.se Svenska AB

Utmärkt och snabb service från teamet på Internet.se!

Arne J
Skrev om Internet.se Svenska AB

Hej, Mitt ärende var ett supportärende kopplat till mitt avtal om mail-service. Jag fick utomordentlig bra support och efter supporten fungerar min mail-service utomordentligt bra. Hade höga förväntningar och de överträffades. Utomordentlig service!!!!

Birgitta A
Skrev om Internet.se Svenska AB

Duktiga, trevliga och kompetenta. Tar sig tid när man ringer att svara på frågor och hjälpa en företagare som inte alltid har så bra koll på tekniken :)

Internet.se gillar detta
Brittan Å
Skrev om Internet.se Svenska AB

Väldigt snabba svar och utmärkt kompetens! Alltid hjälpsamma- även med tips utöver deras egna verksamhet vilket visar att de tydligt sätter kunden i främsta fokus.

Anna S
Skrev om Internet.se Svenska AB

Köpte domän och hemsida och fått ett fantastiskt bemötande och service. Alla som jag har varit i kontakt med känns kompetenta, professionella och familjära. Så nöjd och kommer att fortsätta med uppdrag hos internet.se i mitt företag i framtiden. :) <3

Svar från Internet.se Svenska AB

Hej Anna, tack för den fina recensionen. Vi ser fram emot ett trevligt samarbete :) /Rebecca | Internet.se

Per H
Skrev om Internet.se Svenska AB

Jag handlar inte på internet.

Liselott A
Skrev om Internet.se Svenska AB

Fick hjälp med att skapa min Hemsida. Bra hjälp och trevligt bemötande

Fredrik R
Skrev om Internet.se Svenska AB

Driftsäkert webbhotell med god service Vi är ett speditionsbolag som hanterar gods över hela världen där kommunikation är mycket viktigt. Därför väger driftsäkerheten tungt i vårt val av webbhotell och där har Internet.se verkligen levererat. Stabil server i kombination med snabb support. De har även hjälpt oss med vår hemsida som vi är mycket nöjda med och det ingick hjälp med byggnationen så att man kom igång på ett bra sätt. Kan varmt rekommendera detta webbhotell.

Svar från Internet.se Svenska AB

Stort tack för de fina orden :) /Jakob Hwang | Internet.se

Sandra  I
Skrev om Internet.se Svenska AB

Startade företag våren 2017 och fick deras erbjudande. Varg ratis att prova i 100 dagar. De höll vad de lovade och levererade mer därtill. Hemsida till mitt företag, epost, internetnamn, svarade på alla mina frågor, trevlig och snabb support som man kan ringa till utan att hämna i dryga köer. Rekommenderas till dig som startat företag framförallt.

Anna  I
Skrev om Internet.se Svenska AB

Förstår inte de dåliga recensionerna. För mig och mitt lilla företag har de varit jättebra. Fick verkligen hjälp med ALLT. Internetnamn, eposten och hemsida - som blev supernajs. Jag fick en offert på 15 000 kr från VIKAB och Internet Svenska gjorde samma sida gratis åt mig. De har oxå suttit i timmar på supporten och hjälp mig med allt möjligt. Patrik där är guld. Och jag betalar ett par hundralappar i månaden för allt. Hade först Binero men eftersom jag inte är så teknisk så lyckades jag inte ens få igång eposten där...

Lukas S
Skrev om Internet.se Svenska AB

Jag håller med Ann nedan. Kan ej rekommendera dessa lurendrejare. Riktiga Internetpirater.

Kristian S
Skrev om Internet.se Svenska AB

Tråkigt att de behandlar kunderna dåligt och låser upp kunder på ett oetiskt sätt.

Ann S
Skrev om Internet.se Svenska AB

Använd INTE detta företag för era tjänster på internet. Domäner är billigare på andra ställen. Vid uppsägning är det ett helsike att komma ur, dom skyller på att man inte gjort det ena och det andra trots skriftlig uppsägning. Dom erkänner att dom fått uppsägning men att det gäller en sak och inte den andra tjänsten, givetvis den dyrare. Fy farao för såna klängiga företag som klistrar sig fast.

SVYATOSLAV S gillar detta