Alla kategorier Övrigt Stockholms län Nacka Intimlagret.se

Intimlagret.se

Augustendalsvägen, 131 27 Nacka — Visa karta

Sexleksaker, sexhjälpmedel och glidmedel. Företaget säljer tryggasexleksaker i enlighet med tryggasexleksaker.se kravspecifikation.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Intimlagret.se:

Box 6088, Solna
Dan T:
Anlitade Mälarvikens tak och bygg för att byta taket på min gamla mors hus i Järfälla. Bemötandet var utmärkt och pålitligt och när det till...

Läs vad 8 kunder tycker om Intimlagret.se

• Karin
    Karin skrev om Intimlagret.se
    Informativ personal och snabb leverans, bara bra!
  • Jessica K
    Jessica K skrev om Intimlagret.se
    Snabb leverans och bra produkt :)
    Karin gillar detta
  • Robin E
    Robin E skrev om Intimlagret.se
    Tack för bra service! Mitt stora paket kom väl förpackat, kändes tryggt :) Nu ska jag testa en annan Fleshlight hos er med :)
  • patrik l
    patrik l skrev om Intimlagret.se
    tyvärr håller dom inte sitt ord '' Leveransen har du inom 1-2 dagar.'' då jag beställde på kvällen den 17onde och nu är det sen kväll den 19onde så två vardagar har passerat och jag har bara 7 mil ifrån nacka , så ris från mig
  • patrik l
    patrik l skrev om Intimlagret.se
    tyvärr håller dom inte sitt löfte om 2 dagars leverans , andra vardagen är nu gången och jag bor cirka 7 mil ifrån nacka , så ris från mig tyvärr
  • Eva J
    Eva J skrev om Intimlagret.se
    Har handlat två gånger av intimlagret och båda gångerna har dom varit snabba. En gång var en produkt lite defekt, då kontaktade jag dom och så fixade dom en ny snabbt, d tycker jag var bra!
  • Jan E
    Jan E skrev om Intimlagret.se
    Köpet Clone a Willy och hade den på posten dagen efter, oslagbart! Fantastiskt att få det fraktfritt dessutom :):)
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Intimlagret.se
    Snabb leverans och trevlig kundtjänst!

Augustendalsvägen, 131 27 Nacka