INTRO Homestyling & Interior

INTRO Homestyling & Interior

Ring 031-13 01 90 introinterior.se

Vi är stylister och inredningsarkitekter som brinner för det vi gör och vi är personligt engagerade i varje projekt, ned till minsta detalj! I portfolion har vi, förutom många fina sålda hem, även inredning av offentliga utrymmen såsom restauranger, caféer och kontor. Vårt mål är alltid att få nöjda, återkommande kunder och...

234 omdömen om INTRO Homestyling & Interior

Lena K
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

I slutändan handlar Homestyling egentligen om att påvisa bostadens potential – genom att skapa en miljö som tilltalar alla sorters presumtiva köpare….och som de lyckas med detta på INTRO! Detta var andra gången som jag vände mig till INTRO inför en bostadsförsäljning, Väl vetandes om hur stressfull hela säljprocessen i sig självt är var det en stor trygghet i att kunna känna sig helt lugn gällande just detta moment. Ann-Louise och Lovisa skapade verkligen ren magi genom att kombinera det som redan fanns med vissa nya inslag...

Oskar D
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Bra bemötande, proffsig personal och utmärkt resultat ledde till att jag fick sålt min lägenhet till ett bra pris. Detta skedde samtidigt som mina grannar inte fick sina lägenheter sålda. Jag är väldigt nöjd med resultatet och hade alla dagar i veckan anlitat samma bolag igen.

Axel J
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Trevlig och enkel handläggare. Smidigt med stylist som förde större delen av dialog med mäklare och löste det mesta självmant.

Kastriot S
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Super trevliga personal och väldigt kreativa 👏. Ann-Louise Sjölund Nordling är en av dem som jag kan stark rekomendera.

Karin L
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Väldigt nöjd med helhetsupplevelsen! Superfin styling och smidig kommunikation genom hela processen!

Josefine S
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Trevlig personal. Tydlig information om hur man ska ta hand om hemmet under tiden det är stylat.

Kristoffer M
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Proffsigt styleat och proffsigt bemötande i alla lägen. Kände mig trygg i allt.

Filip H
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Mycket nöjd med stylingen, vilket såklart är det viktigaste. Dessutom var Anette väldigt enkel att ha att göra med; lyhörd, lättillgänglig, flexibel, öppen, ärlig och transparent. Processen var rakt igenom smidig och vi kände oss trygga genom allting. Vi fick vad vi förväntade oss och mer. Tusen tack!

Joel N
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Hade homestyling till min morfars dödsbo. Kunde låta intro göra allt från tömning, städning, målning och styling tacksamt med en motpart och bra bemötande

Elisabeth K
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

1 gången vi har anlitat styling och det var över alla förväntningar. Mycket snyggt. Bra kontakt o snabbt jobbat. Kunde inte varit bätre👍

Elisabet W
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Utför proffsigt arbete. Trevligt bemötande.

Tilda C
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Är otroligt nöjd med stylingen som Emma gjorde i min lägenhet. Har särskilt uppskattat och blivit imponerad av hennes öga för detaljerna som tillsammans skapar helheten och förmåga att kunna trolla med det som finns för att skapa något nytt. Under processens gång har även feedback, listor och tips varit spot on. Rekommenderar verkligen!

Olof W
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Väldigt imponerad av denna tjänst som verkligen satte piff på min lägenhet. Bra råd och interiör i harnoni fick denna lägenhet såld till bra pris i en annars svår marknad.

Lena N
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Fantastiskt proffsigt och vi är så nöjda med stylingen!

Belan O
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Väldigt professionellt bemötande med duktiga stylister. Vi beställde en komplett styling och resultatet blev långt över våra förväntningar. Jag kan varmt rekommendera Emma som stylade vår lägenhet. Emma är skicklig, lyhörd och har en öga för detaljer. Resultatet blev fantastiskt och de höll även tidsschemat som lovat.

Mikael R
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

De är självgående med målgruppen i fokus.

Manh Húng T
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Professional! Beautiful styling! We are so happy!

Pasha M
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Jag valde Emma Lindberg för att style:a min längehet för visning. Emma var väldigt kompetent, lyhörd och service inriktad. Jag är supernöjd med stylingen. Rekomenderar Emma starkt!! 5⭐️!

Pia D
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Anna gjorde ett fantastiskt arbete då hon stylade mitt hem inför försäljning. Professionell, inkännande och ett otroligt öga för färg och form. Att hon lyckades fånga upp den redan existerande Interiören och sedan omvandla den på ett smakfullt och passande sätt var så härligt att se. Fick på så sätt med mig många tips inför mitt nya boende. Rekommenderar Anna på Intro alla dagar i veckan.

Monica C
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Härlig energi och fantastisk styling! Vi är så nöjda och kan varmt rekommendera Ann-Louise och Lovisa!

Ann C
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Proffesionell/ trevlig / lyhörd Stylist. Företaget levde upp till Alla mina förväntningar. Köpte home- styling- egna möbler i kombination med Företagets möbler.

Jenny K
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Självklart hade jag höga förväntningar på stylingen efter att ha sett hur fint de gör i andra hem. Men det här var något över det förväntade. Vi var mållösa när vi steg in i vårt hus. Allt var så otroligt genomtänkt och det gick en röd tråd i hela huset. Kan bara rekommendera 👍

Anna-Karin L
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Vi hade Emma som stylade vår etta. Fantastiskt trevligt och tilltalande jobb med färger och textilier. Emma var noga med information och var mycket trevlig och lätt att ha och göra med! Lägenheten var såld på några dagar!!

Tobias P
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Styling av lägenhet. Bra kontakt innan uppdraget påbörjades. Trodde att det skulle bli bra men resultatet blev ännu bättre! Har än så länge bara sett det på bild, hoppas att det är ännu finare i verkligheten.

ANDREAS B
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Kan varmt rekommendera Intro. Emma skapade en väldigt inbjudande och varm känsla i hemmet inför försäljning av min lägenhet.

Cajsa N
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Lätta & trevliga att samarbeta med, visar omtanke & flexibilitet för våra behov som barnfamilj boendes i lgh inför fotografering. Toppenresultat!

Wil B
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Basic styling var mycket bra utfört. Det var glädjande att våra möbler var använda, det gav möjligheten att känna igen sig.

Ewa S
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Trevliga människor Emma superstylist . Jag är verkligen nöjd med resultatet. Rekommenderas varmt av mig Ewa Styfberg

Sofia M
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Jättefin och respektfull styling av vår mammas hus inför försäljning. Vi kände oss helt trygga med Lovisa, hennes bemötande och kunnighet. Vi blev supernöjda med allt!

Mikael J
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Trevligt bemötande och stylingen blev jättebra! Dödsboet har aldrig varit så snyggt :)

Isak S
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Använde Emma som stylist nu när jag ska sälja min lägenhet, hennes arbete var över alla förväntningar!

David S
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Mycket proffesionella men även anpassningsbara.

Kien D
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Emma är mycket samarbetsvillig. Tack vare hennes konstnärliga talang kombinerad med en varm hemkänsla har hon gjort vårt hus till ett varmt, charmigt och modernt hem. Tack så mycket.

Martina W
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Lyhördhet, trevligt bemötande och en riktigt proffsig inredningsstylist är min erfarenhet av Intros Anna Burno. Stylingen och de vackra bllderna i bostadsannonsen gör mig sugen på att behålla mitt objekt!

Daniella F
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Vi anlitade Anna och hennes kollega på Intro i samband med försäljning av vårt hus. Jag är supernöjd med resultatet. Är väldigt imponerad av hur proffsigt de var. Jag hade aldrig lyckats med detta själv så jag är väldigt tacksam för att de fick vårt hus att se toppen ut inför fotograferingen och visningen.

JENS G
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Vill ni ha en perfekt homestyling och ett bemötande i världsklass välj denna firma och stylisten Elin!

Lilian H
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

En mycket lyhörd,glad och proffsig stylist vid namn Lovisa gjorde ett utmärkt jobb med lägenheten i centrum.Tusen tack!

Elin A
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Är supernöjd med allt!! Supertrevligt möte och kunde inte varit mer nöjd med resultatet!

Ingrid R
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Anette Blomqvist stajlade vår lägenhet inför försäljning.Hon gjorde ett fint arbete och var noggrannn med både helhet och detaljer. Kontakter i samband med detta gick smidigt. Kan varmt rekommendera Anette till den säljare som vill ha det lilla extra.

James J
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Bemötandet var proffsigt och hon kom direkt med idéer på mötet till vad hon skulle skapa. Idéerna lät väldigt bra och vi bestämde oss för en full styling. Priset var ok till en första anblick, men resultatet var fantastiskt! Lägenheten blev över förväntan! Och jag var super nöjd med hela hanteringen av ärendet. Det var värt varenda krona! Lägenheten blev såld på förhandsvisningen till rekord pris! Kanon jobb! Rekommenderas starkt!

Sanna E
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

De har ställt upp tidsmässigt, kvalitetsmässigt! Jätteduktiga tack alla !!

Karin W
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Bra bemötande, har fått snabb återkoppling på Mail och sms. Överträffade mina förväntningar med stylingen!! Har varit väldigt nöjd med allt.

Linnea K
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Elin hade ett väldigt trevligt bemötande. Jag kände mig trygg med att lägga mitt hem i hennes händer. Jag är mycket nöjd med slutresultatet, och kan verkligen rekommendera hennes tjänster.

Carin T
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Vi har haft Lovisas hjälp att styla fyrarummare i centrala Göteborg, rekommenderad av mäklare på Lundins. Trevligt och proffsigt bemötande från början till slut. Vi känner oss helt nöjda med uppdragets genomförande. Tack Lovisa! Carin & Ingmar

Frida G
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Ett glatt bemötande med positiv energi. Lägenheten stylades på ett kreativt och fantasifullt sätt med utgångspunkt i vår befintliga inredning, tillfördes färg och mycket växter. Resultatet blev härligt och ombonat. Vi fick stort intresse för visning av lägenheten och fick sålt fort till ett bra pris. Köpte basstyling av Intro.

Helena L
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Vi hade hjälp av Ann-Louise som inredde vårt hus, hon skapade en helt magisk stämning i huset och gjorde så att allt blev så otroligt snyggt! Hon tog verkligen fram det bästa utav huset! Vi är så otroligt nöjda! Ett riktigt proffs 🙌👌🏻 Skulle verkligen rekommendera henne och Intro!

Frida
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

De gjorde en mycket fin och bra styling av vår lägenhet inför försäljning. Anpassade efter stilen som fanns och höll sig tidstypisk vilket gav ett bra helhetsintryck.

Ulrika J
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Känsla proffession flexibilitet snabba grymma helt enkelt! Kommer def att rek till vänner å Annlouise var. Top of the line! Hälsningar Ulrika Takterassen Vasastan

Tomas W
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Bra att ha att göra med. Lyhörda.

Rikard L
Skrev om INTRO Homestyling & Interior

Vi köpte styling, bas. Resultatet blev otroligt bra. Intro uppvisade en fantastisk kreativitet och professionalism. Vi är supernöjda!