Rekommenderat företag 2016 - INTRO INRED
Rekommenderat företag 2015 - INTRO INRED

INTRO INRED

Sockerbruket 33, 414 51 Göteborg — Visa karta

INTRO INRED startade redan 2004 och är en av de ledande aktörerna vad gäller Homestyling i Göteborg med bäst renommé både hos mäklare och privatpersoner.
Vi vill bara ha nöjda, återkommande kunder! Vi har alla en gemensam glöd med ett mål i sikte och det är att göra vårt yttersta på varje uppdrag och vara personligt engagerade tills sista kudden är lagd. Hör av dig om du behöver hjälp!

Läs vad 106 kunder tycker om INTRO INRED

• Lars H
    Lars H skrev om INTRO INRED
    Absolut Jättenöjda med stylingen blev en helt annan lägenhet tack
  • Johan S
    Johan S skrev om INTRO INRED
    Proffsiga och intresserade. Uppskattar att de till viss mån använder det man har.
  • Sivert A
    Sivert A skrev om INTRO INRED
    Bra och proffsigt jobbat. Återstår att se om det var värt priset (lgh ännu inte såld).
  • Ewa S
    Ewa S skrev om INTRO INRED
    Väldigt nöjd med stylingen. Resultatet blev hemtrevligt med stor fokus på detaljer.
  • Robert W
    Robert W skrev om INTRO INRED
    Riktigt snyggt och proffsigt, mer än nöjd!
  • Sara O
    Sara O skrev om INTRO INRED
    Professionella och kompetenta. Mycket nöjd med resultatet.
  • Bengt S
    Bengt S skrev om INTRO INRED
    Lyhört och entusiastiskt, med en fantastiskt kreativ styling, perfekt sett utifrån förutsättningarna.
  • Julia G
    Julia G skrev om INTRO INRED
    Super duktiga och effektiva.
    Jag fick en väl skriven beskrivning om vad jag skulle göra innan dom kom och vad jag skulle behålla i lgh och trolla bort. När Anna Burno väl kom va hon otrolig snabb och gjorde ett grymt jobb, nästan så att man inte ville flytta när man såg hur det kunnde se ut.
    Försäljningen gick som en dans och intro inred hämtade allt lucka snabbt som dom kom.

Toppen betyg.
  • Rikard H
    Rikard H skrev om INTRO INRED
    Jag är otrolig nöjd med stylingen, de förvandlade pappas lägenhet från grå trist till superfräsch! Pratade precis med mäklaren och han sa, -Vilket intresse, det ringer hela tiden om lägenheten :-)

Så skönt med proffs, som hjälpte till från första stund och genom hela stylingen, vi tre barn har kunnat helt koppla bort denna biten tack vare Gabriella på Intro Inred!
  • Joana I
    Joana I skrev om INTRO INRED
    Med ett stort engagemang gjordes vår lägenhet om till en drömbostad
  • Ann-caroline J
    Ann-caroline J skrev om INTRO INRED
    Trevligt bemötande och superfin styling!
    Rekommenderas!
  • Håkan G
    Håkan G skrev om INTRO INRED
    Intro Inred arbetade mycket med de saker som vi hade i vår lägenhet och adderade några få detaljer för att skapa en helhet. Resultatet blev toppen.
  • Felix L
    Felix L skrev om INTRO INRED
    IntroInred levererar en professionell inredningsservice till ett pris matchat undermåliga alternativ.
  • Michael J
    Michael J skrev om INTRO INRED
    Väldigt trevligt bemötande, oerhört proffsig, mycket bra jobb.
  • Ulla B
    Ulla B skrev om INTRO INRED
    God känsla att göra det hemtrevligt.
  • Song H
    Song H skrev om INTRO INRED
    Använde mig av fullstyling och resultatet blev superbra!
    Snyggt, enkelt och proffsigt!
  • Yue P
    Yue P skrev om INTRO INRED
    The styling was perfect. Very satisfied.
  • Anneli L
    Anneli L skrev om INTRO INRED
    Positivt bemötande från företaget. Den stylist som besökte oss och som lämnade offert blev inte den stylist som senare genomförde den ministyling vi beställt. Arbetet fungerade OK, men blev inte riktigt som vi diskuterat då planen var att lägga mest arbete på uteplatserna, men vi upplevde det som att det var inomhus mest arbete gjorts. Stylingen blev bra, men de saker som vi lånar har varit smutsiga och krävt en del arbete innan visning vilket vi upplevt som negativt.
  • Maj B
    Maj B skrev om INTRO INRED
    En träff. Därefter offert på med två olika alternativ såsom medium o mini styling saknade ett tredje alternativ såsom fotostyling vilket det senare blev.
    Fotostyling
    Bemötande har varit jättebra, listan på vad jag skulle göra var tydlig och den slutliga stylingen var bra utifrån vad jag beställt. Ni tog er tid när jag hade frågor och hjälpte mig på vägen med råd. Nu hoppas jag att slutförandet av försäljningen blir bra.
  • Anna N
    Anna N skrev om INTRO INRED
    Proffsiga, flexibla och oerhört kompetenta.
  • Tanja A
    Tanja A skrev om INTRO INRED
    Vi e såå himla nöjda! Super bra service, jätte fint stylat och en helt underbar stylist! :)
    Tusen tack!
  • Daniel G
    Daniel G skrev om INTRO INRED
    Lägenheten blev superfin, lätta att arbeta med.
  • Emmi E
    Emmi E skrev om INTRO INRED
    Mellanstyling. Väldigt proffisionellt och lyhört.
  • Ninva M
    Ninva M skrev om INTRO INRED
    Vi blev någorlunda nöjda.
    Vi kommenterade missnöjet, en väldigt liten åtgärd gjordes men ändock blev vi inte helt nöjda. Vi upplevde att man snålade lite med möbleringen.
    2016-08-20 Wictoria O svarar Ninva M
    Hej!
    Efter att ha pratat med ansvariga stylister känner vi oss bara ledsna och förvånade över situationen.
    Både du och din man sa att ni var jättenöjda på vår avstämning innan foto. En kvalitetssäkring vi gör då vårt mål är att bara ha nöjda kunder. Ni missade möjligheten då att förmedla detta ni nu skriver till oss. Nu är vi maktlösa och kan inget göra dessvärre.
    Bilderna som ligger ute nu är otroligt fina så vi får önska er lycka till med försäljningen.
  • Magdalena J
    Magdalena J skrev om INTRO INRED
    Fantastisk styling av Ellie! Supernöjda med kommunikation, styling och service. Rekommenderas varmt!
  • Tobias E
    Tobias E skrev om INTRO INRED
    Trevliga och väldigt enkla att kommunicera med! Rekommenderas!
  • Bengt E
    Bengt E skrev om INTRO INRED
    Positivt! Proffsigt och smakfullt, trevlig personal!
  • Lars A
    Lars A skrev om INTRO INRED
    Styling och fotografering av lägenhet.
  • Katarina Ö
    Katarina Ö skrev om INTRO INRED
    Det blev väldigt fint. Men kundbemötandet var inte särskilt trevligt.
  • Lluis C
    Lluis C skrev om INTRO INRED
    Contacted them via email since I live outside Germany and even with a very short notice period we managed to fix an appointment at the apartment. Professional and uncomplicated. Communication was easy and smooth at any time. Excellent.
  • Anna J
    Anna J skrev om INTRO INRED
    Ett professionellt och välordnat stylingarbete som säkerligen höjde värdet av lägenheten!
  • Therese H
    Therese H skrev om INTRO INRED
    Så grymt nöjd med styling och all hjälp inför min försäljning. Kommer rekommendera er varmt till alla jag känner som skall sälja.
  • Fredrik T
    Fredrik T skrev om INTRO INRED
    Bra bemötande, gjorde min försäljning mycket lättare och skulle rekommendera vidare dem till en vän
    Wictoria O gillar detta
  • Emelie M
    Emelie M skrev om INTRO INRED
    Jag fick hjälp av Elli på Intro Inred i samband med att jag skulle sälja min lägenhet. De gav mig konkreta råd och tips för hur vi bäst kunde locka den målgrupp som min lägenhet vände sig till och de stylade den så otroligt fint!
    Ska du sälja din lägenhet kan jag varmt rekommendera Intro Inred och låt dem göra jobbet med såväl möbler som piffning - de kan sin sak! :)
    /Emelie
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om INTRO INRED
    Det har varit lätt att få kontakt med stylist för frågor. Stylingen är genomtänkt och detaljerad. Även små detaljer som jag själv aldrig hade tänkt på. Jag är nöjd även om det inte är min stil och val av möbler , men förstår att det styling riktad till eventuell köpare inte mig.
  • Thomas S
    Thomas S skrev om INTRO INRED
    Jag anlitade dom som stylister för en bostadsförsäljning, mitt intryck är att dom var: punktliga, professionella, stilsäkra, lyhörda, serviceminded, och satte mina önskemål i focus, och jobbade hårt. Jag är mycket nöjd.
    Wictoria O gillar detta
  • Arezki B
    Arezki B skrev om INTRO INRED
    Mycket possitivt, det är andra gången jag använder mig av er och är lika nöjd! Kommer såklart att fortsätta med det och rekomenderat er vart i min omgivning!
  • Derya T
    Derya T skrev om INTRO INRED
    Mycket bra och trevligt bemötande med Karin i spetsen. Gillar att hon är lika bra på att kommunicera på sms som i samtal :)
  • Anette F
    Anette F skrev om INTRO INRED
    Homestyling Medel
    Engagerat, proffsigt och flexibelt bemötande
  • Peter S
    Peter S skrev om INTRO INRED
    Har fått ett jätte bra & rappt bemötande hela vägen och själva uppdraget utfördes med bravur.
  • Luisa V
    Luisa V skrev om INTRO INRED
    Jag har fått hjälp med styling av min läghenhet inför försäljning. Uppskattade att de skapade ett riktigt stylfullt hem där hemkänslan bevarades och även stegrades. Är väldigt nöjd med resultatet.
  • Frida C
    Frida C skrev om INTRO INRED
    Jättebra bemötande från första kontakt. Tjänsten motsvarade mina förväntningar och inredningskonsulten gjorde ett kanonjobb.
  • Julia K
    Julia K skrev om INTRO INRED
    Jättebra! Stylingen levde upp till förväntning!
  • Alexandra B
    Alexandra B skrev om INTRO INRED
    Full styling som blev toppen! Bra service och flexibilitet!
  • Bengt S
    Bengt S skrev om INTRO INRED
    alldeles utmärkt. STYLING av hemmet
  • Anna K
    Anna K skrev om INTRO INRED
    Jag har bara positivt att säga om Intro Inred. Jag har fått hjälp att styla hemmet inför försäljning delvis med nya möbler, gardiner, detaljer/prylar, balkongdekorationer etc. Det mesta faktiskt :) Allt har funkat superbra och allt har levererats inom överenskommen tidsram. Anlitar mer än gärna Intro Inred igen!
  • Lisa W
    Lisa W skrev om INTRO INRED
    Ett jättebra intryck av Elli som gjorde en utmärkt konsultation. V anlitade henne sedan för fotostyling och upplevde att hon gjorde det hon skulle och mer därtill. Mycket nöjda med Ellis utförda jobb samt bemötande.
  • Sandra E
    Sandra E skrev om INTRO INRED
    Svåra att nå både via sms och E-post.
    Trevligt bemötande och fin styling,men svårt att kontakta efter första mötet.
  • Alexander A
    Alexander A skrev om INTRO INRED
    Proffsigt och stilren inredning. Rekommenderar dem gärna vidare till andra
  • Carin N
    Carin N skrev om INTRO INRED
    Lite rörig start då jag hade kontakt med en inredare som sedan avbokade sin tid. Men när de väl kom och gjorde jobbet blev det toppenbra! Så otroligt professionella och oerhört bra resultat! Skulle verkligen rekommendera Intro Inred till mina vänner.

Sockerbruket 33, 414 51 Göteborg