INTRO INRED

Sockerbruket 33, 414 51 Göteborg — Visa karta

Vi är stylister och inredningsarkitekter som brinner för det vi gör och vi är personligt engagerade i varje projekt, ned till minsta detalj!

I portfolion har vi, förutom många fina sålda hem, även inredning av offentliga utrymmen såsom restauranger, caféer och kontor.

Vårt mål är alltid att få nöjda, återkommande kunder och sedan 2004 har vi byggt upp ett nätverk av mäklare och privatpersoner i Göteborgsområdet som anlitar oss regelbundet.

Ska du sälja din bostad, men har redan flyttat möbler och inredning? På Intro Inred har vi ett stort urval av möbler och inredningsdetaljer som vi hyr ut, stylat och klart, för fotografering och visning. Välkommen!

Läs vad 142 kunder tycker om INTRO INRED

• Lars N
    Lars N skrev om INTRO INRED
    Extreamly proffesionel people, and fast.
  • Elizabeth B
    Elizabeth B skrev om INTRO INRED
    Homestyling i toppklass!
    Blev verkligen jättefint.
    Härligt bemötande och hög kvalité.
  • Sarah M
    Sarah M skrev om INTRO INRED
    Styling inför lgh-visning.
    Bra att tala med, öppna för mina förväntningar och måna om att göra mig som kund nöjd.
    Jag hade gärna upplevt lite mer spontan respons på mina försök till mailkontakt.
  • Mats H
    Mats H skrev om INTRO INRED
    Mycket bra hjälpa att definiera vad som skall tas bort och sedan hjälpa med fräscha snittblommor och styling av detaljer med befintliga möbler, vaser etc.

Hjälpen var totalt ca 2,5 h samt tillkommer snittblommor.
    Jag tycker priset utslaget per timme plus snittblommor är alldeles för högt och ligger på advokatnivå.
    Vill dock betona att vi var mycket nöjda med resultatet.
  • Ann L
    Ann L skrev om INTRO INRED
    Vi köpte en ministyling och är supernöjda med allt från början till slut. Verkligen professionella och vet vad de gör. Kan varmt rekommendera Intro Inred om du behöver hjälp inför försäljning av bostad.
  • Magnus B
    Magnus B skrev om INTRO INRED
    Snabbt enkelt och perfektion i utförande
  • Jonny L
    Jonny L skrev om INTRO INRED
    Dom kan verkligen sin grej... Slut resultat blev världsklass..
  • Ole L
    Ole L skrev om INTRO INRED
    Intro inred stylade min lägenhet innan försäljning. De gjorde det mycket bra och all kommunikation fungerade väl
  • Anker D
    Anker D skrev om INTRO INRED
    Bra dialog. Professionalism. Kompetens. Harmoni.
  • Maria A
    Maria A skrev om INTRO INRED
    Styling mellan bra trevlig luftig o säljande.
    Kan förbättra
    Tassar på möbler för att skydda golv försiktig vid möblering ränder på väg.
    Kunskap om hållbar växt hantering för att växterna Skall överleva 1 dygn eller mer, krukor inte färgar av sig vid regn lägenhet ej skadas vid underhållbevattning.
  • Stefan P
    Stefan P skrev om INTRO INRED
    Schyst styling, lätt att ha att göra med, helt enligt förväntningarna
    Bra att de samarbetar med vår mäklare Fastighetsbyrån, smidigt.
    Bra jobbat, fräscht så bilderna blev bra!
  • Carolina F
    Carolina F skrev om INTRO INRED
    Trevlig personal. Dock upplevde jag det dyrt utefter vad jag fick.
  • Caroline P
    Caroline P skrev om INTRO INRED
    Väldigt nöjd med kontakt, genomförande och slutresultat.
  • Sylvia B
    Sylvia B skrev om INTRO INRED
    Jag anlitade företaget för styling av min lägenhet vid försäljning. Jag är mycket nöjd med bemötande från stylisten Ann-Louise Sjölund Norling. Mycket professionell, jättetrevlig och noggrann. Allt mycket viktigt när man släpper on en människa i sitt hem.
  • Maria S
    Maria S skrev om INTRO INRED
    Allt var helt tipp topp! Rekommenderas starkt!
  • Sofia G
    Sofia G skrev om INTRO INRED
    Toppen styling, med fingertoppskänsla!!👌🏻
  • Sofia W
    Sofia W skrev om INTRO INRED
    hjälp med ministyling inför fotografering av lgh inför försäljning. Mkt tillmötesgående och proffsigt bemötande. I mina ögon fint resultat, huruvida det hjälpte försäljningen återstår att se.
    Enda minus var priset som låg högre än andra.
  • Lu L
    Lu L skrev om INTRO INRED
    It is very impressive. I like it a lot. The staff are very friendly as well.
  • Sissi R
    Sissi R skrev om INTRO INRED
    Mycket proffsigt bemötande ända från första kontakt ända till hämtning av inredningsrekvisitan. Vi fick hjälp med homestyling inför fotografering och visning av vår lägenhet inför försäljning. Inredaren vi hade kontakt med, Ann-Louise, hade verkligen ett genuint öga för detaljer och använde mycket av den inredning vi redan hade och la därefter till fler inredningsföremål samt arrangerade om på ett mycket inspirerande och smakfullt vis. Vi är verkligen supernöjd med denna tjänst och de levererade precis vad de lovat. Vi kommer definitivt att anlita det här företaget och denna inredare igen.
  • Roland S
    Roland S skrev om INTRO INRED
    Mycket bra. Kom när de skulle, och gjorde en väldigt snygg styling.
  • Isabella S
    Isabella S skrev om INTRO INRED
    Vi beställde ett mindre paket homestyling inför försäljning av lägenhet.

Vi hade inga större förväntningar, men bemötandet var väldigt trevligt och varmt. De var bra på att förstå och jobba utifrån våra förutsättningar.

Resultatet blev bra och kändes som att det hade en förhöjande effekt. Priset får väl sägas vara rimligt med tanke på att vi behövde komplettera med möblering för balkong, men hade det gällt enbart en "ministyling" som de pratade om så kan jag eventuellt uppleva det som lite dyrt. Men jag har inget att jämföra med.

Kontakten mellan dem och oss har varit enkel och smidig.
  • Janne C
    Janne C skrev om INTRO INRED
    Ungefär som jag tänkt mej! Kanske lite för högt tempo vid första mötet, vad som jag själv skulle göra - det var otroligt mycket samt prisinformation kom lite i skymundan! Själva stylingen finns inget att klaga på, fick däremot leva i den stylade lägenheten ganska länge innan allt hämtades!
  • Karina K
    Karina K skrev om INTRO INRED
    Vi är väldigt nöjda med den professionella hjälpen vi fick. Stylisten var väldigt lyhörd, professionell, flexibel och service minded.
    Vi kommer definitivt rekommendera erat företag till vänner och bekanta.
  • Kim N
    Kim N skrev om INTRO INRED
    Jag anlitade INTRO INRED för styling av min bostad inför försäljning. Jag är mycket nöjd med hela processen. Företaget var flexibelt och skötte uppdraget med kort varsel. Slutresultatet var utmärkt. Jag kan varmt rekommendera INTRO INRED.
  • Marc V
    Marc V skrev om INTRO INRED
    Homestyling inför försäljning av BR.
  • Sara L
    Sara L skrev om INTRO INRED
    Supernöjd med stylingen! Min stylist lyssnade på mina önskemål och använde sin erfarenhet att göra det så bra som det kunde bli.
  • Frida S
    Frida S skrev om INTRO INRED
    Jättebra. Utöver att de kan inreda så var de mkt hjälpsamma och det är jag tacksam för!
  • Markus L
    Markus L skrev om INTRO INRED
    Jag anlitade dem inför en lägenhetsförsäljning och sålde till ett högre pris än jag räknat med, så de gjorde bevisligen ett bra jobb. Utöver det utförde de arbetet med kort varsel och var trevliga.
  • Lotta B
    Lotta B skrev om INTRO INRED
    Bemötandet var väldigt bra. Väldigt trevlig personal och väldigt lätta att prata med. De har ett tänk som passade oss så vi blev helnöjda med konceptet. De fick fria händer för stayling och ta bort det de ville för att få till lägenheten så som de tyckte att den skulle visas. Det visade sig vara helt rätt. Vi fick sålt innan visningar och är helt nöjda med slutpriset.
    De levde mer än väl upp till våra förväntningar och de har gett oss nya ögon för hur man ska tänka när man möblerar.
    Vi skulle inte tveka att använda er igen.
  • Carina E
    Carina E skrev om INTRO INRED
    Proffsig och jätte trevliga, allt gick som på räks!
  • Linn S
    Linn S skrev om INTRO INRED
    Bemötandet var bra men slarvigt till en början, då mötestid glömdes bort.
    Köpte full styling och det var OK, men allt som hade utlovats uppfylldes inte. Det såg också ganska tomt ut på sina ställen. Dessutom fotograferades en dammig spis och städutsrustning på bad som hade varit lätt att åtgärda. Välstädad lägenhet men det hade inte varit någon där på ett par dgr. Så sammantaget skulle jag ej rekommendera plus att priset ej motsvarades av förväntingarna.
    2017-03-02 Wictoria O svarar Linn S
    Hej Linn! Gått igenom med ansvarig stylist. Mötet blev 5 min senarelagt. Vi hade endast genomgång med din mamma som var på plats o stylingen blev godkänd. Försäljningen gick väldigt bra så det är olyckligt att du inte känner dig nöjd.
  • .
    . skrev om INTRO INRED
    .........................................................................
  • Emma D
    Emma D skrev om INTRO INRED
    Proffsigt och personligt bemötande.
  • Mats W
    Mats W skrev om INTRO INRED
    Kan inte säga annat än att vi är supernöjda med Intro Inred.
    Proffs ända ut i fingerspetsarna!
  • Xiaoming S
    Xiaoming S skrev om INTRO INRED
    The styling is quite nice, as it attracted many visitors to see my apartment and finally my apartment was sold with a good price. I think the styling played an important role on the final pricing. I am happy with your service.
  • Sofia L
    Sofia L skrev om INTRO INRED
    Jag är supernöjd med Introinred. De löste en stylist och inredning med oerhört kort varsel. Fantastiskt fin styling om lyfte vår lägenhet.
  • Lars H
    Lars H skrev om INTRO INRED
    Absolut Jättenöjda med stylingen blev en helt annan lägenhet tack
  • Johan S
    Johan S skrev om INTRO INRED
    Proffsiga och intresserade. Uppskattar att de till viss mån använder det man har.
  • Sivert A
    Sivert A skrev om INTRO INRED
    Bra och proffsigt jobbat. Återstår att se om det var värt priset (lgh ännu inte såld).
  • Ewa S
    Ewa S skrev om INTRO INRED
    Väldigt nöjd med stylingen. Resultatet blev hemtrevligt med stor fokus på detaljer.
  • Robert W
    Robert W skrev om INTRO INRED
    Riktigt snyggt och proffsigt, mer än nöjd!
  • Sara O
    Sara O skrev om INTRO INRED
    Professionella och kompetenta. Mycket nöjd med resultatet.
  • Bengt S
    Bengt S skrev om INTRO INRED
    Lyhört och entusiastiskt, med en fantastiskt kreativ styling, perfekt sett utifrån förutsättningarna.
  • Julia G
    Julia G skrev om INTRO INRED
    Super duktiga och effektiva.
    Jag fick en väl skriven beskrivning om vad jag skulle göra innan dom kom och vad jag skulle behålla i lgh och trolla bort. När Anna Burno väl kom va hon otrolig snabb och gjorde ett grymt jobb, nästan så att man inte ville flytta när man såg hur det kunnde se ut.
    Försäljningen gick som en dans och intro inred hämtade allt lucka snabbt som dom kom.

Toppen betyg.
  • Rikard H
    Rikard H skrev om INTRO INRED
    Jag är otrolig nöjd med stylingen, de förvandlade pappas lägenhet från grå trist till superfräsch! Pratade precis med mäklaren och han sa, -Vilket intresse, det ringer hela tiden om lägenheten :-)

Så skönt med proffs, som hjälpte till från första stund och genom hela stylingen, vi tre barn har kunnat helt koppla bort denna biten tack vare Gabriella på Intro Inred!
  • Joana I
    Joana I skrev om INTRO INRED
    Med ett stort engagemang gjordes vår lägenhet om till en drömbostad
  • Ann-caroline J
    Ann-caroline J skrev om INTRO INRED
    Trevligt bemötande och superfin styling!
    Rekommenderas!
  • Håkan G
    Håkan G skrev om INTRO INRED
    Intro Inred arbetade mycket med de saker som vi hade i vår lägenhet och adderade några få detaljer för att skapa en helhet. Resultatet blev toppen.
  • Felix L
    Felix L skrev om INTRO INRED
    IntroInred levererar en professionell inredningsservice till ett pris matchat undermåliga alternativ.
  • Michael J
    Michael J skrev om INTRO INRED
    Väldigt trevligt bemötande, oerhört proffsig, mycket bra jobb.

Sockerbruket 33, 414 51 Göteborg