INTRO INRED

Sockerbruket 33, 414 51 Göteborg — Visa karta

Vi är stylister och inredningsarkitekter som brinner för det vi gör och vi är personligt engagerade i varje projekt, ned till minsta detalj!

I portfolion har vi, förutom många fina sålda hem, även inredning av offentliga utrymmen såsom restauranger, caféer och kontor.

Vårt mål är alltid att få nöjda, återkommande kunder och sedan 2004 har vi byggt upp ett nätverk av mäklare och privatpersoner i Göteborgsområdet som anlitar oss regelbundet.

Ska du sälja din bostad, men har redan flyttat möbler och inredning? På Intro Inred har vi ett stort urval av möbler och inredningsdetaljer som vi hyr ut, stylat och klart, för fotografering och visning. Välkommen!

Läs vad 126 kunder tycker om INTRO INRED

• Sofia W
    Sofia W skrev om INTRO INRED
    hjälp med ministyling inför fotografering av lgh inför försäljning. Mkt tillmötesgående och proffsigt bemötande. I mina ögon fint resultat, huruvida det hjälpte försäljningen återstår att se.
    Enda minus var priset som låg högre än andra.
  • Lu L
    Lu L skrev om INTRO INRED
    It is very impressive. I like it a lot. The staff are very friendly as well.
  • Sissi R
    Sissi R skrev om INTRO INRED
    Mycket proffsigt bemötande ända från första kontakt ända till hämtning av inredningsrekvisitan. Vi fick hjälp med homestyling inför fotografering och visning av vår lägenhet inför försäljning. Inredaren vi hade kontakt med, Ann-Louise, hade verkligen ett genuint öga för detaljer och använde mycket av den inredning vi redan hade och la därefter till fler inredningsföremål samt arrangerade om på ett mycket inspirerande och smakfullt vis. Vi är verkligen supernöjd med denna tjänst och de levererade precis vad de lovat. Vi kommer definitivt att anlita det här företaget och denna inredare igen.
  • Roland S
    Roland S skrev om INTRO INRED
    Mycket bra. Kom när de skulle, och gjorde en väldigt snygg styling.
  • Isabella S
    Isabella S skrev om INTRO INRED
    Vi beställde ett mindre paket homestyling inför försäljning av lägenhet.

Vi hade inga större förväntningar, men bemötandet var väldigt trevligt och varmt. De var bra på att förstå och jobba utifrån våra förutsättningar.

Resultatet blev bra och kändes som att det hade en förhöjande effekt. Priset får väl sägas vara rimligt med tanke på att vi behövde komplettera med möblering för balkong, men hade det gällt enbart en "ministyling" som de pratade om så kan jag eventuellt uppleva det som lite dyrt. Men jag har inget att jämföra med.

Kontakten mellan dem och oss har varit enkel och smidig.
  • Janne C
    Janne C skrev om INTRO INRED
    Ungefär som jag tänkt mej! Kanske lite för högt tempo vid första mötet, vad som jag själv skulle göra - det var otroligt mycket samt prisinformation kom lite i skymundan! Själva stylingen finns inget att klaga på, fick däremot leva i den stylade lägenheten ganska länge innan allt hämtades!
  • Karina K
    Karina K skrev om INTRO INRED
    Vi är väldigt nöjda med den professionella hjälpen vi fick. Stylisten var väldigt lyhörd, professionell, flexibel och service minded.
    Vi kommer definitivt rekommendera erat företag till vänner och bekanta.
  • Kim N
    Kim N skrev om INTRO INRED
    Jag anlitade INTRO INRED för styling av min bostad inför försäljning. Jag är mycket nöjd med hela processen. Företaget var flexibelt och skötte uppdraget med kort varsel. Slutresultatet var utmärkt. Jag kan varmt rekommendera INTRO INRED.
  • Marc V
    Marc V skrev om INTRO INRED
    Homestyling inför försäljning av BR.
  • Sara L
    Sara L skrev om INTRO INRED
    Supernöjd med stylingen! Min stylist lyssnade på mina önskemål och använde sin erfarenhet att göra det så bra som det kunde bli.
  • Frida S
    Frida S skrev om INTRO INRED
    Jättebra. Utöver att de kan inreda så var de mkt hjälpsamma och det är jag tacksam för!
  • Markus L
    Markus L skrev om INTRO INRED
    Jag anlitade dem inför en lägenhetsförsäljning och sålde till ett högre pris än jag räknat med, så de gjorde bevisligen ett bra jobb. Utöver det utförde de arbetet med kort varsel och var trevliga.
  • Lotta B
    Lotta B skrev om INTRO INRED
    Bemötandet var väldigt bra. Väldigt trevlig personal och väldigt lätta att prata med. De har ett tänk som passade oss så vi blev helnöjda med konceptet. De fick fria händer för stayling och ta bort det de ville för att få till lägenheten så som de tyckte att den skulle visas. Det visade sig vara helt rätt. Vi fick sålt innan visningar och är helt nöjda med slutpriset.
    De levde mer än väl upp till våra förväntningar och de har gett oss nya ögon för hur man ska tänka när man möblerar.
    Vi skulle inte tveka att använda er igen.
  • Carina E
    Carina E skrev om INTRO INRED
    Proffsig och jätte trevliga, allt gick som på räks!
  • Linn S
    Linn S skrev om INTRO INRED
    Bemötandet var bra men slarvigt till en början, då mötestid glömdes bort.
    Köpte full styling och det var OK, men allt som hade utlovats uppfylldes inte. Det såg också ganska tomt ut på sina ställen. Dessutom fotograferades en dammig spis och städutsrustning på bad som hade varit lätt att åtgärda. Välstädad lägenhet men det hade inte varit någon där på ett par dgr. Så sammantaget skulle jag ej rekommendera plus att priset ej motsvarades av förväntingarna.
    2017-03-02 Wictoria O svarar Linn S
    Hej Linn! Gått igenom med ansvarig stylist. Mötet blev 5 min senarelagt. Vi hade endast genomgång med din mamma som var på plats o stylingen blev godkänd. Försäljningen gick väldigt bra så det är olyckligt att du inte känner dig nöjd.
  • .
    . skrev om INTRO INRED
    .........................................................................
  • Emma D
    Emma D skrev om INTRO INRED
    Proffsigt och personligt bemötande.
  • Mats W
    Mats W skrev om INTRO INRED
    Kan inte säga annat än att vi är supernöjda med Intro Inred.
    Proffs ända ut i fingerspetsarna!
  • Xiaoming S
    Xiaoming S skrev om INTRO INRED
    The styling is quite nice, as it attracted many visitors to see my apartment and finally my apartment was sold with a good price. I think the styling played an important role on the final pricing. I am happy with your service.
  • Sofia L
    Sofia L skrev om INTRO INRED
    Jag är supernöjd med Introinred. De löste en stylist och inredning med oerhört kort varsel. Fantastiskt fin styling om lyfte vår lägenhet.
  • Lars H
    Lars H skrev om INTRO INRED
    Absolut Jättenöjda med stylingen blev en helt annan lägenhet tack
  • Johan S
    Johan S skrev om INTRO INRED
    Proffsiga och intresserade. Uppskattar att de till viss mån använder det man har.
  • Sivert A
    Sivert A skrev om INTRO INRED
    Bra och proffsigt jobbat. Återstår att se om det var värt priset (lgh ännu inte såld).
  • Ewa S
    Ewa S skrev om INTRO INRED
    Väldigt nöjd med stylingen. Resultatet blev hemtrevligt med stor fokus på detaljer.
  • Robert W
    Robert W skrev om INTRO INRED
    Riktigt snyggt och proffsigt, mer än nöjd!
  • Sara O
    Sara O skrev om INTRO INRED
    Professionella och kompetenta. Mycket nöjd med resultatet.
  • Bengt S
    Bengt S skrev om INTRO INRED
    Lyhört och entusiastiskt, med en fantastiskt kreativ styling, perfekt sett utifrån förutsättningarna.
  • Julia G
    Julia G skrev om INTRO INRED
    Super duktiga och effektiva.
    Jag fick en väl skriven beskrivning om vad jag skulle göra innan dom kom och vad jag skulle behålla i lgh och trolla bort. När Anna Burno väl kom va hon otrolig snabb och gjorde ett grymt jobb, nästan så att man inte ville flytta när man såg hur det kunnde se ut.
    Försäljningen gick som en dans och intro inred hämtade allt lucka snabbt som dom kom.

Toppen betyg.
  • Rikard H
    Rikard H skrev om INTRO INRED
    Jag är otrolig nöjd med stylingen, de förvandlade pappas lägenhet från grå trist till superfräsch! Pratade precis med mäklaren och han sa, -Vilket intresse, det ringer hela tiden om lägenheten :-)

Så skönt med proffs, som hjälpte till från första stund och genom hela stylingen, vi tre barn har kunnat helt koppla bort denna biten tack vare Gabriella på Intro Inred!
  • Joana I
    Joana I skrev om INTRO INRED
    Med ett stort engagemang gjordes vår lägenhet om till en drömbostad
  • Ann-caroline J
    Ann-caroline J skrev om INTRO INRED
    Trevligt bemötande och superfin styling!
    Rekommenderas!
  • Håkan G
    Håkan G skrev om INTRO INRED
    Intro Inred arbetade mycket med de saker som vi hade i vår lägenhet och adderade några få detaljer för att skapa en helhet. Resultatet blev toppen.
  • Felix L
    Felix L skrev om INTRO INRED
    IntroInred levererar en professionell inredningsservice till ett pris matchat undermåliga alternativ.
  • Michael J
    Michael J skrev om INTRO INRED
    Väldigt trevligt bemötande, oerhört proffsig, mycket bra jobb.
  • Ulla B
    Ulla B skrev om INTRO INRED
    God känsla att göra det hemtrevligt.
  • Song H
    Song H skrev om INTRO INRED
    Använde mig av fullstyling och resultatet blev superbra!
    Snyggt, enkelt och proffsigt!
  • Yue P
    Yue P skrev om INTRO INRED
    The styling was perfect. Very satisfied.
  • Anneli L
    Anneli L skrev om INTRO INRED
    Positivt bemötande från företaget. Den stylist som besökte oss och som lämnade offert blev inte den stylist som senare genomförde den ministyling vi beställt. Arbetet fungerade OK, men blev inte riktigt som vi diskuterat då planen var att lägga mest arbete på uteplatserna, men vi upplevde det som att det var inomhus mest arbete gjorts. Stylingen blev bra, men de saker som vi lånar har varit smutsiga och krävt en del arbete innan visning vilket vi upplevt som negativt.
  • Maj B
    Maj B skrev om INTRO INRED
    En träff. Därefter offert på med två olika alternativ såsom medium o mini styling saknade ett tredje alternativ såsom fotostyling vilket det senare blev.
    Fotostyling
    Bemötande har varit jättebra, listan på vad jag skulle göra var tydlig och den slutliga stylingen var bra utifrån vad jag beställt. Ni tog er tid när jag hade frågor och hjälpte mig på vägen med råd. Nu hoppas jag att slutförandet av försäljningen blir bra.
  • Anna N
    Anna N skrev om INTRO INRED
    Proffsiga, flexibla och oerhört kompetenta.
  • Tanja A
    Tanja A skrev om INTRO INRED
    Vi e såå himla nöjda! Super bra service, jätte fint stylat och en helt underbar stylist! :)
    Tusen tack!
  • Daniel G
    Daniel G skrev om INTRO INRED
    Lägenheten blev superfin, lätta att arbeta med.
  • Emmi E
    Emmi E skrev om INTRO INRED
    Mellanstyling. Väldigt proffisionellt och lyhört.
  • Ninva M
    Ninva M skrev om INTRO INRED
    Vi blev någorlunda nöjda.
    Vi kommenterade missnöjet, en väldigt liten åtgärd gjordes men ändock blev vi inte helt nöjda. Vi upplevde att man snålade lite med möbleringen.
    2016-08-20 Wictoria O svarar Ninva M
    Hej!
    Efter att ha pratat med ansvariga stylister känner vi oss bara ledsna och förvånade över situationen.
    Både du och din man sa att ni var jättenöjda på vår avstämning innan foto. En kvalitetssäkring vi gör då vårt mål är att bara ha nöjda kunder. Ni missade möjligheten då att förmedla detta ni nu skriver till oss. Nu är vi maktlösa och kan inget göra dessvärre.
    Bilderna som ligger ute nu är otroligt fina så vi får önska er lycka till med försäljningen.
  • Magdalena J
    Magdalena J skrev om INTRO INRED
    Fantastisk styling av Ellie! Supernöjda med kommunikation, styling och service. Rekommenderas varmt!
  • Tobias E
    Tobias E skrev om INTRO INRED
    Trevliga och väldigt enkla att kommunicera med! Rekommenderas!
  • Bengt E
    Bengt E skrev om INTRO INRED
    Positivt! Proffsigt och smakfullt, trevlig personal!
  • Lars A
    Lars A skrev om INTRO INRED
    Styling och fotografering av lägenhet.
  • Katarina Ö
    Katarina Ö skrev om INTRO INRED
    Det blev väldigt fint. Men kundbemötandet var inte särskilt trevligt.
  • Lluis C
    Lluis C skrev om INTRO INRED
    Contacted them via email since I live outside Germany and even with a very short notice period we managed to fix an appointment at the apartment. Professional and uncomplicated. Communication was easy and smooth at any time. Excellent.

Sockerbruket 33, 414 51 Göteborg