Alla kategorier Mobilreparation Södermanland Eskilstuna iPhonereparation iPhonereparation.se Eskilstuna
Rekommenderat företag 2016 - iPhonereparation.se Eskilstuna

iPhonereparation.se Eskilstuna

Rinmansgatan 18, 633 46 Eskilstuna — Visa karta

Välkommen till oss på Iphonereparation.se. Vi specialiserade på att reparera iPhone med där glaset gått sönder samt många andra skador. Vi strävar efter att erbjuda förstklassig service till bra priser. Förutom iPhones kan vi även laga iPad och iPad mini samt smartphones av flera andra märken såsom LG, Sony, Samsung och HTC. Vi finns har serviceverkstäder i Stockholm, Göteborg, Malmö och Umeå, här kan man oftast få fel lagade på runt en timme. Vi har alltid kostnadsfri felsökning om man inte vet vad som är fel på telefonen. Genom åren har över 200.000 personer vänt sig till oss och gått härifrån som nöjda kunder. Vid byte av glas lämnar vi 90 dagars garanti, genom att läman in telefonen till oss kan du vara säker på att du går härifrån med ett lyckat resultat.

Med förmånliga priser levererar vi alltid expresservice utan någon extra kostnad. Att reparera telefonen genom att skicka den med snigelpost tar endast 2-3 arbetsdager från att du skickat in den till att den reparerade telefonen är tillbaka i din ägo. Tack vare vår snabba service, höga kvalitet och de förmånliga priserna är vi idag Sveriges största icke-auktoriserade servicekedja för iPad och iPhone. Varje vecka lagar vi över 1000 iPhones och iPads. Varmt välkommen!

Läs vad 18 kunder tycker om iPhonereparation.se Eskilstuna

Rinmansgatan 18, 633 46 Eskilstuna