Iskanders Städ och Trädgårds Service

1.0 / 5 i betyg — 2 rekommendationer
Autoservice BSB
Autoservice BSB
Björn R:
Äntligen en Mekonomenverkstad på Östermalm/Gärdet som fungerar som en (bra) bilverkstad ska. Jag lämnade in min MINI GP för byte av bromsbel...
Adress
Söderberga Allé 27
16862 BROMMA

Läs vad 2 användare tycker om Iskanders Städ och Trädgårds Service

• Susan B

2013-06-16

Susan B skrev om Iskanders Städ och Trädgårds Service
    Iskanders trädgårdsservice är de sämsta jag någonsin haft att göra med. De kom en timme för sent och skickade en mycket slö person tillsammans med en tonåring och de stod mest och snackade och pratade i telefon. Jag sa till dem flera gånger men då skakade de bara på huvudet. De visste inte ens hur man gör när man krattar och kom i finkläder och såg ut att inte vilja smutsa ned sig. Jag kontaktade företaget efter att de var här för att berätta hur deras personal uppför sig och att de var helt okunniga och jag har inte ens fått ett svar. Fruktansvärt oseriöst!!!
  • Aisha H

2013-04-24

Aisha H skrev om Iskanders Städ och Trädgårds Service
    !! VARNING för oseriöst företag !!
    Jag har beställt en städning från företaget ISTS Service, de gjorde ett riktigt slarvigt och dåligt jobb. Kvinnan gjorde inte ens fönsterna fast det står svart på vitt i beställningen.
    När jag försökt nå dem och bett dem att komma tillbaka och göra färdigt svarar de inte.
    (Märkligt nog har de också skickat reklam till mig och tror jag kommer att använda mig av deras tjänster igen.)
    Nu, över 1 månad senare när jag fick deras faktura, skrev jag till dem (igen) att jag inte tänker betala först de kommer hit och gör färdigt. Då fick jag svaret att de inte tänker makulera min faktura samt hotar med inkasso.

!!! VARNING för Iskanders städ och trädgårds Service, det är INTE ett SERIÖST företag !!!