Isoleringslandslaget AB

Isoleringslandslaget AB

isoleringslandslaget.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Isoleringslandslaget! Vi är Svenska Landslaget i Lösullsisolering. Med de bästa och mest miljövänliga materialen på marknaden ser vi till att hålla ditt hus varmt och energieffektivt. Spara både pengar och var vänlig mot miljön genom att göra av med mindre energi när vi tilläggsisolerar din vind med miljöanpassad...

301 omdömen om Isoleringslandslaget AB

Sedan starten hos Reco 2021

Greger S
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Bra service och trevlig o kunnig personal. Bra kontakt på isoleringslandlaget

Torbjörn A

Lätt och smidigt och snabbt ingakonstigheter. Jag är nöjd . Torbjörn

Jan F
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Det blev isolerat som det var bestämt att det skulle vara. Inga konstigheter. Ett ganska enkelt jobb fast det var bökigt med mycket ventilationskanaler.

Niclas J
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Bara positivt. Väldigt trevliga killar som utförde isoleringen

Jesper W
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Väldigt bra skött från beställning till utfört arbete. Plus för att ha dialog kring datum för genomförandet och klart nöjd som kund

Camilla B
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Lovar runt och håller tunt, när det gäller offert som sen icke är en offert utan"vägledning av pris" Kan inte rekommendera denna firma

Per N
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Vi böt isolering på vinden på en före detta sommarstuga. Jobbet blev utfört på angiven tid. Flexibla, anpassade sig till sent ändrade förutsättningar, men vissa saker kanske skulle noterats när de kikade på jobbet. Vi fick göra en snabblösning med att förstärka innertaket på grund av ökat vikt på isoleringen. Vi har redan märkt skillnad på inomhusklimatet och på vinden. Framtiden får utvisa om det blir som förväntat i sin helhet.

Anders H
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Bra pris jämfört konkurrenter. Flexibla att addera snickeriarbeten. Snabb och effektivt genomförande och väldigt trevliga medarbetare

Susanna E
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Bra samarbete. Fick en offert efter första besöket och hjälp med hur jag bäst skulle förbereda för tilläggsisoleringen på vinden. Jag var inte nöjd utifrån offerten efter att jobbet var gjort och några veckor efteråt kom de ut igen och fyllde på mer isolering. Nu märker jag tydlig skillnad i hur huset håller värmen.

Bygg A
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Väldigt bra bemött , dom levererade det jag behövde , köpte både mjuk isolering i skivor samt hårda fasad skivor , det jag tycker är väldigt bra är att dom har flera olika tjocklekar som inte finns på bygghandeln

Thomas E
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Det totala omdöme är mycket bra

Ala A
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Bra kunden bemötande och håller det de lovar

Lars W
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Super trevlig säljare och proffsig märkes vad han pratade om och att han ville sälja. Joakim hette säljaren. Duktiga snabba arbetare som var hos mig och gjorde ett suveränt jobb. Jag är super nöjd med resultatet och huset vart varmare.

Anders E
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Fungerat bra ! Snabbt offertsvar och problemfri leverans. Dessutom bra råd om cellulosaisolering.

Clas S
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Superbra återkoppling och korta lev tider. Ställer alltid upp och löser leverans .

Ems B
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Grymt bra samarbeten vi har med dom. Lätt att få kontakt med hjälpsam och god bemötande. Ett bra företag om man behöver isolera. Service inriktad 👌

Tommy S
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Själva isoleringen är jag nöjd med. Man borde informerat om att då man använder vindslucka innomhus att man täcker golv, tar bort möbler och tavlor fram till luckan samt har något man tätar luckan vid själva sprutningen. Jag hade förberett detta men stackars den som inte gjort detta

Christian B
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Toppen bra service och bemötande, snabbt avklarat jobb.

Oscar F
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Smidigt att boka och göra affär med. Jag tror att arbetet är väl utfört. De skulle behöva arbeta med kundservice hos dem som kommer ut och gör jobbet. Hade gärna fått feedback från dem att det gick som planerat, antal säckar som som sprutades in osv. istället åkte de bara utan att säga något. Det blev bra, men som sagt kan jobba med kundservice.

Bostadsrättsföreningen
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Kan rekommendera! Väl utfört arbete, lite sen info om när jobbet skulle ske pga hög arbetsbelastning, men i övrigt mycket trevliga och profsiga att ha att göra med.

David E
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Smidig kontakt och personen som kom ut och inspekterade våran vind berättade vad som behövdes fixas. Vi fick anlitade Isoleringslandslaget och resultatet blev väldigt bra.

Roger G
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Isolerlandslaget var proffsiga och tillmötesgående från offert till utförande. Betyget är alltså topp

Dante H
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Bra första kontakt och bra diskussion runt hur vi skulle lösa förarbetet. Trodde de skulle utföra större del av jobbet så som applicering av dufisionsspärren. Dålig planering för genomförandet, första dagens arbete kändes inte bra. Andra dagens utförare gav bättre intryck och känsla av att han säkerställde att det blev fullt överallt och med ordentlig volym. Köpet var isolering av vind med cellulosa före inredning.

Jari A
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Bra återkoppling och utfört arbete. Kommer definitivt att anlita dem igen.

Mikael G
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Allt var bra snabbt utfört jobb och proffsigt.

Johan W
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Firman som gör det lilla extra för att göra ett bra jobb

Jan Gunnar S
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Fick isolering med Topcell för ett par dagar sen gjord av Isoleringslandslaget. Förhoppningsvis spar vi en del på uppvärmingskostnaden framöver. Mitt bekymmer nu är bara att det luktar kraftigt i huset. Jag anar att själva materialet avger denna doft. Den har inte avtagit något än och jag är orolig för att detta aldrig kommer försvinna. Vi har undertryck i huset vilket jag har förstått är bra i fukthänseende. Men jag anar att detta också kommer bidra till att lukten kommer fortsätta spridas i huset under lång tid framöver....

Eric E
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Duktiga och trevliga killar som verkligen kan isolering

Loods A

Snabba, noggranna & trevliga. Mycket nöjd & kan varmt rekommendera dom

Folke P
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Allt fungerade perfekt med isoleringen på vinden.

Joacim H
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Trevliga och hjälpsamma, duktiga på isoleringen, men snickeriarbeterna runtomkring var tyvärr riktigt usla.

Björn B
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Bra service och bra priser! Johan är toppen!👍

Isabel R
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Jag hade turen att bli kontaktad av Tony på Isoleringslandslaget två dagar innan min ångerrätt på offert från annat företag gick ut. Tony tog sig tid att komma och titta omgående. Allt han sade vittnade om djup kunskap och mycket yrkesstolthet. Han visste vad han pratade om helt enkelt. Bland annat fick jag för första gången (och jag har frågat Många!) veta var lukten av smörsyra kom ifrån; det var från mina många och gigantiska getingbon! Han förklarade grundligt vad som behövde göras med min krypvind och varför, vilket...

Christian C
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Har använt isoleringslandslaget flera ggr och är alltid nöjd med service och utförande.

Sture L
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Bra företag som visade i alla lägen att vårda kunden.

Koviks A
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Bra utfört jobb och trevlig personal

Chabo A

Mycket fint bemötande. Mycket nöjd med det utförda jobbet . Mvh Feyrus

Charlotte E
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Super trevliga och serviceinriktade kom snabbt och gjorde ett hembesök och skickade ett kostnadsförslag. Dom förstod vad vi önskade och med sin kunskap leverade dom allt vi ville ha. Vi isolerade vårat tak på övervåningen , vi gjorde förarbetet enligt deras anvisningar och sedan kom dom och sprutade in isoleringen.Snabbt jobbat och mycket prisvärt Det blev varmt omgående. Vi är mycket nöjda och kan starkt rekommenderar dom . Mvh Ölbovägen 344

Tommy K

Smidig och bra service. Kunniga

Torbjörn P
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Mycket nöjd. Känns som dom har ett bra och genomtänkt system. Personerna som utförde arbetet kändes också professionella och noggranna. Rekommenderar gärna!

Lars-Olov P
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Mycket nöjd med utfört arbete.

Håkan E

Bra och trevliga Enda negativa var att dom var 2tim. sena

Per G
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Bra jobb och utfört på avtalad tid.

Henrik H
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Trevligt bemötande, kunnig personal och fina miljövänliga produkter.

Kent K
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Servicevänlig med tips och råd samt ett trevligt bemötande!

Gunnar M
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Bra bemötande av representanten snyggt jobb av killarna som sprutade isolering på min vind

Jenny L
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Enligt information så skulle de vara på plats 07.30 ca, de kom vid kl 13, vilket innebar en hel del logistiska utmaningar för mig (dagens möten planerade etc). Då de kom sent så var de tvungna att komma tillbaka ytterligare en dag för att avsluta. Jag hade inte möjlighet att vara hemma när det avslutades och de ringde inte och kollade med mig som de lovat. När jag kom hem så hade de inte lagt duk över golvet som jag förväntade mig. Jag har därefter pratat med tre olika personer på isoleringslandslaget som lovat att de ska...

Rottneros R
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Super proffsiga, trevliga och snabba. Kom när dom sa att dom skulle komma, gjorde jobbet o städa efter sig - samt höll given offert. Och det blev stor skillnad på inomhus klimatet. Seriöst o proffsigt!

Ewa N
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Trevligt bemötande. Vi köpte isolering till vindsutrymme på ett nybygge.

Niklas N
Skrev om Isoleringslandslaget AB

Toppen enkel kommunikation, snabbt perfekt jobb utfört! Blir fler gånger