IT Service Syd AB

IT Service Syd AB

Ring 040-41 11 35 www.itservicesyd.se

Vi erbjuder pricksäkra lösningar på dina IT-problem. Oavsett om du är företagare eller privatperson kan vi ta hand om all din IT på hel- eller halventreprenad och ser till att allt fungerar. Vi gör regelbundna besök, underhåller och övervakar och hjälper dig med att hitta hitta den rätta utrustningen och göra de förbättringar...

92 omdömen om IT Service Syd AB

Anna H
Skrev om IT Service Syd AB

Inget vidare service. Dem testar sig fram.

Svar från IT Service Syd AB

Hej Anna! Tråkigt! Det vore värdefullt för oss att veta vad det rör sig om. Om du inte vill utveckla här så kan du väl maila oss på info@itssab.se? Självklart kan vi också göra fel ibland, men vi behöver i så fall feedback om hur vi kan bättra oss. Vi försöker alltid hålla god service, så detta är viktigt för oss. Tack! Mvh IT Service Syd AB

Ann E
Skrev om IT Service Syd AB

Service och uppdateringar. Att detta fixar vi, tryggt! Företaget levde väl upp till mina förväntningar. Det är gott att ha någon man kan lita på.

Birgitta N
Skrev om IT Service Syd AB

Jag använder mig mest av support och jag får så gott som alltid svar snabbt och proffsig vägledning.

Jan D
Skrev om IT Service Syd AB

Vi använder deras tjänster för att serva och underhålla vårt IT-system på företaget. Man har alltid ställt upp snabbt och proffesionellt.

Claes N
Skrev om IT Service Syd AB

Bra service! Vänliga hjälpsamma!!! Kan sina saker!

Mats F

Köpte toner Bemötande mycket bra Över förväntat

Claes K
Skrev om IT Service Syd AB

Köpte datorsupport, installation av program och virusprogram t.ex. Mycket trevligt bemött och med hög servicenivå. Kommer absolut att fortsätta använda IT Service.

Lars S
Skrev om IT Service Syd AB

Rörigt jobbat, mailmenyn skulle ändras pga byte av leverantör, men blev tokigt konfigurerad med dubletter, illa ihopsatt. Felmeddelsnden typ "anslutning till lokalt nätverk saknar giltig IP-konfiguration" vanliga. Datorn blev inte problemfri, vilket jag alltså hade hoppats på.

Svar från IT Service Syd AB

Hej Lars! Det låter inte alls bra. Ibland försöker man lösa problemen utan att göra för stora ingrepp, för att undvika att göra för mycket åverkan. Det låter som det kanske hade behövts kraftigare ingrepp (ominstallation t.ex.) i detta fall. Du är välkommen att höra av dig till oss för att få felet åtgärdat!

Anders N
Skrev om IT Service Syd AB

Snabb och väl genomförd service.Kom exakt på avtalad tid båda gångerna jag anlitat dem. //Anders Nordin

Lars W
Skrev om IT Service Syd AB

installation av router trevligt och kunnigt uppfyllde våra förväntningar anlitar gärna företaget igen vid behov

Ulf E
Skrev om IT Service Syd AB

Bra service. Pr0ffsigt bemötande.

Sune S
Skrev om IT Service Syd AB

Lagade min HP dator och blev bemött på ett utmärkt sätt. Fick en bra förklaring till felet.

Eva H
Skrev om IT Service Syd AB

Utmärkt hjälp och support för min webbplats.

Anders L
Skrev om IT Service Syd AB

Har enbart positiva erfarenheter av IT-service Syd, oavsett om det gäller inköp eller servicetjänster

Jan H
Skrev om IT Service Syd AB

Ställer alltid upp och löser våra problem, flexibla och service minded.

Andreas G
Skrev om IT Service Syd AB

Kunniga, serviceinriktad och löser allt snabbt

Christian A
Skrev om IT Service Syd AB

Hög servicenivå och bra kompetens

Olof K
Skrev om IT Service Syd AB

Lämnade in min bärbära data för reperation, fick installrat ett nytt virus program och hela processen gick väldigt snabbt och väldigt prisvärt.

Lars N
Skrev om IT Service Syd AB

Vi har fått hjälp ned vårt IT samt hemsida och alltid blivit vänligt och proffsigt bemötta, vi är återkommande kunder med sådan service.

Björn H
Skrev om IT Service Syd AB

Köpt bl.a. skrivare och färgpatroner. Vänligt och proffsigt mottagande. Fick bra beskrivning och förevisning av lämplig skrivarmodell. Mycket nöjd med kontakterna på IT-sevice Kommer säkert tillbaka till IT-service när jag behöver hjälp inom IT

Joachim F
Skrev om IT Service Syd AB

Har både köpt dator och tjänster. Har alltid fått ett proffsigt bemötande och priser specificerade i förväg. Utgick från början att jag skulle få ett bra bemötande.

Kenneth B
Skrev om IT Service Syd AB

Trevligt bemötande,fick den hjälp jag behövde

Anders G
Skrev om IT Service Syd AB

IT Sertvice Syd AB har alltid ställt upp snabbt och hjälpt mig de gånger jag behövt hjälp.

Owe H
Skrev om IT Service Syd AB

Den enda IT supporten du behöver!

Anders Å
Skrev om IT Service Syd AB

De är kunniga Ställer alltid upp Snabbt Inget är problem för dem Som enkel användare är de ovärderliga för mig Anders Ånäs

Daniel H
Skrev om IT Service Syd AB

Har alltid fått utmärkt service och bemötande!

Christer P
Skrev om IT Service Syd AB

Rensning av onödiga uppdateringar/program. Hembesök Bra jobb utfört enligt ök. Kan rekommendera företaget.

Johan R
Skrev om IT Service Syd AB

Snabb och effektiv beställning och leverans!

Lise-lotte P
Skrev om IT Service Syd AB

Underbar hjälp, service och bemötande av Anders eller Daniel när min gamla dator kraschade eller vid köp av router.

Lisa P
Skrev om IT Service Syd AB

Bara bra! Det var ju ett tag sedan men blev nöjd!

Pär J
Skrev om IT Service Syd AB

God kontakt och snabb service.

Bengt-åke H
Skrev om IT Service Syd AB

Bra kompetens och bemötande. Blev klara i tid. Har anlitats tidigare med bra resultat.

Jan K
Skrev om IT Service Syd AB

Mycket bra service i allt som ingår i IT

Leif P
Skrev om IT Service Syd AB

Köpte antivirusprogram. Företaget behandlade mitt ärende föredömligt smidigt. Jag förväntade mig profssighet och företaget levde upp till det.

Per S
Skrev om IT Service Syd AB

Kunniga och närhet samt väldigt service inriktade och bra ekonomiska lösningar

Claes O
Skrev om IT Service Syd AB

Som vanligt blev jag mycket väl bemött och de fixade mitt datorproblem på kort tid och väldigt bra, så jag är supernöjd.

Annika S
Skrev om IT Service Syd AB

Vi har genom åren köpt flera varor och tjänster vad gäller installation och drift av datorer och nätverk. Som litet företag är det viktigt att bli sedd som så och inte försöka få oss till köp vi inte har nytta av. Lika viktigt är enkla lösningar så långt det är möjligt. Vi är jättenöjda med bemötande och utförande och litar fullt och fast på den gemensamma kunskap ni har inom IT Service Syd AB. När behov uppstår vänder vi oss till er igen! Från hela kollegiet genom Annika

Lars J
Skrev om IT Service Syd AB

Har fått hjälp med datastrul av hjälpsamma sympatiska killar som jag kan rekommendera. Lars Jerlenäs Lomma

Anders B
Skrev om IT Service Syd AB

Jag köpte: Datortillbehör - konsulttjänster. Litet företag med personlig service av trevlig personal som snabbt löser mina datorproblem. Perfekt IT-partner för mig.

Åke Z
Skrev om IT Service Syd AB

Trevligt bemötande gjorde allt för att lösa problemet

Ulf H
Skrev om IT Service Syd AB

All tänkbar IT service, snabbt , korrekt och prisvärt. De har alltid klarat av den hjälp jag begärt.

Anders H
Skrev om IT Service Syd AB

Kompetent personal, snabb service och ett trevligt bemötande

Siv Q
Skrev om IT Service Syd AB

Uppdatering, service mm av min dator. Trevligt och bra bemötande. Fick hjälp med dom problem som fanns.

Leif K
Skrev om IT Service Syd AB

Installerade Windows 10 i stationär och bärbar dator Ibland svåra att få tag på. Har väl mycket att göra. Men kunnig personal

Ulf B
Skrev om IT Service Syd AB

Har inte haft någon kontakt sedan byte av leverantör. Överföringarna fungerar bea

Patrik N
Skrev om IT Service Syd AB

Använder dom till diverse IT ärende i mitt företag. Tycker dom är tillmötesgående o trevliga, flexibla vid akuta ärende. Dessutom prisvärda

Anette S
Skrev om IT Service Syd AB

Hjälp m min mobiltelefon. Fick inte igång Internet. Mycket trevligt bemötande. Informerade lugnt o sakligt. Rekommenderar ert ställe till mina kunder som behöver hjälp med IT. Tack o stor kram// Anette

Torbjörn J
Skrev om IT Service Syd AB

Blå skärm på datorn Genomsökning utan att hitta något fel på hårdvaran vilket jag ville ha kollat. De är alltid lika bra att vända sig till oavsett vad problem jag haft - litet som stort. Bästa möjliga service för mig som privatperson.

Anna S
Skrev om IT Service Syd AB

Vi har vid flera tillfällen fått den hjälp vi behöver när våra datorer krånglat eller routern. Alltid snabbt och vänligt bemötande . Tydlig och förtroendeingivande information och agerande.

Yvonne S
Skrev om IT Service Syd AB

De hjälpte mig med att installera nytt dataprogram och de har också hjälpt per telefon med råd. Alltid lika vänligt, proffsigt och perfekt rådgivning, De löser alltid problemen på datorn på ett korrekt sätt. Det är tur att de finns!!!!!!