Itamae Sushi Bar

4.1

16 omdömen om Itamae Sushi Bar

Noran D
Skrev om Itamae Sushi Bar

Bättre sushi kan man lätt hitta i stan. Lunch med 4 slice kyckling var det snålaste jag sätt. Ne bara bita och gå vidare.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
NOEL H
Skrev om Itamae Sushi Bar

Itamae har riktigt bra sushi och kan efter dagens besök även varmt rekommendera deras Bibimbap. Svag femma!

Anna B
Skrev om Itamae Sushi Bar

Grymt bra sushi! Vi äter här ofta och deras Hot Tuna roll är fantastisk! Rekommenderas varmt!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4120 omdömen 4.0 av 4120 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Shabnam G
Skrev om Itamae Sushi Bar

Bästa Sushin i stan!!!!! Jätte goda varmrätte har dem också, ångkokt lax eller deras Bim bim bap!

Pavas M
Skrev om Itamae Sushi Bar

prisvärd o god lunch på härlig uteplats!

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4103 omdömen 4.0 av 4103 omdömen

Jessica I Jessica I
Andreas H
Skrev om Itamae Sushi Bar

Verkligen fantastiskt sushiställe! Kan variera LITE i kvalitet från gång till gång, men det är oftast en smakupplevelse! Prisvärt! Den som inte har testat, ska bara göra det!

Ulrika J
Skrev om Itamae Sushi Bar

Helt klart ett av Stockholms bästa sushiställen. Kvalificerar sig till topp tre listan i min bok.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Maja L
Skrev om Itamae Sushi Bar

Har ätit på Itamae Sushi vid ett par, tre tillfällen. Ganska bra med sittplatser, men dom hade gärna fått bjuda på filtar till uteserveringen en solig dag i september / oktober. Finns lite att önska inredningsmässigt, men sushin är god och maten serveras fort även under lunchrusningen.

Marko H
Skrev om Itamae Sushi Bar

Håller med Mats. Mycket bra. Lite tråkig lokal men så är väl alla Suchi ställen. Bra personal har dom dessutom.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Mats L
Skrev om Itamae Sushi Bar

Det här måste vara ett utav Stockholms bästa sushi-ställen och dessutom mycket prisvärt. Jag har även upplevt deras catering som var lysande.

Emilie K
Skrev om Itamae Sushi Bar

Ett sushiställe som har gått från fantastiskt till mediokert. Personalen är inga muntergökar, men de är hjälpsamma och sköter sitt jobb snabbt. Sushin är tyvärr sämre än den varit innan. Ångkokta laxen dock mycket god.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8053 omdömen 4.3 av 8053 omdömen

Annika T
Skrev om Itamae Sushi Bar

När jag jobbade i Odenplan brukade jag och mina gammla kollegor handla mat på Itamae. Grymma goyiosa mmmm!!!! Allt e bra där :-)

Marcus H
Skrev om Itamae Sushi Bar

Grym sushi, lätt bäst i stan! Sen deras ångokta lax, mmmmmm. Fick reda på att den sås de har till (en thai majonnäs) har 3% fetthalt. Det känns omöjligt för smaken är så lång och härlig.

Camilla
Skrev om Itamae Sushi Bar

Itamae är en favorit bland sushi-ställena vid Odenplan. Sushin är god och fräsh med lagom stora bitar. De japanska rätterna är också de goda. Jag rekommenderar de färska sojabönorna, Edamame, som tillbehör till sushin. Lokalen är ljus och modern, med flera mysiga småbord på övervåningen. Personalen är artig och korrekt på alla sätt.

Nils v
Skrev om Itamae Sushi Bar

En väldigt bra sushirestaurang sett till maten - riktigt hög kvalitet med sushi som smälter i munnen. Avseende själva lokalen och inredningen finns mer att önska. Atmosfären är lite blek och det är ingen högre mysfaktor - dock fullt godkänd restaurang.

Mikael S gillar detta
Mikael S
Skrev om Itamae Sushi Bar

Min absoluta favorit när det gäller Sushirestauranger i Stockholm. Testa också den ångkokta laxen med thaimajonnäs - grymt god!