Cigarrspecialisten

Med branschens utförligaste produktbeskrivningar och en ständigt utökande Hjälpcenter så är cigarrspecialisten.se den perfekta butiken för dig som är intresserad av cigarrer. Vare sig du är nybörjare eller en inbiten aficionado så tror och hoppas vi att du ska trivas i vårt sällskap.

Likt produkterna vi säljer så strävar vi alltid efter att ge våra kunder en premiumupplevelse med allt från kundtjänst till förpackningar.

Vi guidas av den passion vi har för de produkter vi säljer och vi hoppas att detta smittar av sig på ditt besök hos oss.

Hjärtligt välkommen!
Cigarrspecialisten.se
Service - Kunskap - Passion

Läs vad 1781 kunder tycker om Cigarrspecialisten

• 2020-09-20

Carl F skrev om Cigarrspecialisten
    Köpte en låda hoyo de menterey epicure nr 2. Mycket bra cigarrr. Produktinfo på hemsidan är bäst i branschen. Leveransen snabb och leveransinformationen utmärkt Läs mer
  • 2020-09-18

Monika M skrev om Cigarrspecialisten
    Köpte en cigarrset och är jättenöjd. Super utbud och snabb leverans Läs mer
  • 2020-09-18

Anne I skrev om Cigarrspecialisten
    Köpte cigarrer och cigariller.Bra information om produkterna. Första gången jag provat dessa varor, bra att få veta vilka som passar för nybörjare. Helnöjd. Läs mer
  • 2020-09-17

Simon W skrev om Cigarrspecialisten
    Bra kundtjänst, helt klart över medel.
    Köpte cigarrer men råkade få fel vara levererad.
    Skickade mejl och fick svar inom 10 minuter och rätt vara skickades till mig redan samma dag utan extra kostnad. Läs mer
  • 2020-09-16

Lars Ö skrev om Cigarrspecialisten
    Jag köpte ett antal cigarrer som levererades snabbt och smidigt. Mycket bra leverantör. Läs mer
  • 2020-09-16

Johan S skrev om Cigarrspecialisten
    Allt funka som det skulle, leverans i tid. Läs mer
  • 2020-09-15

Carl L skrev om Cigarrspecialisten
    Cigarrer plus humidor.
    Snabbt och enkelt. Läs mer
  • Werner K

2020-09-14

Werner K skrev om Cigarrspecialisten
    Snabb leverans och hög kvalitet, jag är helnöjd! Läs mer
  • Martin L

2020-09-14

Martin L skrev om Cigarrspecialisten
    Bra överblick, smidigt att beställa. Snabb leverans. Kommer köpa mer framöver. :) Läs mer
  • 2020-09-14

Anders G skrev om Cigarrspecialisten
    Bra återkoppling på när order mottagits och när den skickats. Vettig leveranstid. Cigarrerna var något torra men inte mycket. Läs mer

Susanna V skrev om Cigarrspecialisten
    Köpte cigarrer till min fars 70 års dag. Enkelt, snabbt och bekvämt. Läs mer

Olov B skrev om Cigarrspecialisten
    Bra respons, snabba svar, serviceinriktade, snabb leverans Läs mer

Bob F skrev om Cigarrspecialisten
    Det var en snabb och enkel beställning som jag fick hem i brevlådan inom 24 timmar efter beställningen! Kanon bra paketerat och en överallt positiv upplevelse. Läs mer
  • 2020-09-08

Jonas L skrev om Cigarrspecialisten
    Snabbt och enkelt med bra priser Läs mer
  • 2020-09-08

Fredrik J skrev om Cigarrspecialisten
    Snabb leverans i fint paket. Kommer handla igen. Läs mer
  • 2020-09-07

Eliah W skrev om Cigarrspecialisten
    Köpte ett fåtal cigarrer och är extremt nöjd med kvaliten. När jag hade en fråga fick jag svar snabbt. Läs mer

Arsenije V skrev om Cigarrspecialisten
    Mycket snabb leverans och alla varor var inslagna med omsorg. Allt hade högsta kvalitet
    Har inte haft någon kontakt med företaget eftersom det är trotts allt e-handel. Däremot så finns det en hel del information att läsa på hemsidan. Produkterna som säljs verkar vara utvalda med omsorg Läs mer

Patryk K skrev om Cigarrspecialisten
    Jag hade köpt några cigarrer som jag hade velat smaka, Cigarrspecialisten är veligt bra, man får all information som behövs och med paketet får man en liten choklad så man blir riktigt glad! Läs mer

Leo L skrev om Cigarrspecialisten
    Jag köpte sju cigarrer. Jag har endast testat två och jag har inget att klaga på.
    Trevligt paket som kom välförpackad. Läs mer
  • 2020-09-03

Adam E skrev om Cigarrspecialisten
    Köpte en hög med cigarrer men leveransen blev försenad och om tumlade så många av cigarrerna blev för torra och några gick av helt, känns inte så kul. Detta hade kunna undvikas genom en fuktad påse och cigarrerna i en extra kartong. Läs mer
    2020-09-04 Daniel C svarar Adam E
    Hejsan Adam,

Du har nog tyvärr haft maximal otur, vi har mindre än 0,5 promille transportskador (färre än 1 på 2000 order). Kontakta kundtjänst och beskriv ärendet, gärna med någon bild, så löser vi givetvis detta :).
  • 2020-09-03

Johan F skrev om Cigarrspecialisten
    väldigt snabb leverans och bra emballerat Läs mer

Per A skrev om Cigarrspecialisten
    Snabb leverans bra förpackat o allt följde med😀 Läs mer

Eric M skrev om Cigarrspecialisten
    Kanonbra utbud, snabb leverans. Inget annat än 5a för mig. Läs mer

Maximilian B skrev om Cigarrspecialisten
    Lade en beställning på varierande cigarrer i alla dess slag, samt fuktpåsar och snoppare. Beställningen kom fram väldigt snabbt och förpackningen får 10/10, trevligt med en mörk chokladbit som en liten överraskning. Blev raskt att lägga in en ytterligare beställning och hoppas på liknande bemötande, mitt första bemötande har resulterat i en återkommande kund tack vare smidigheten, den bifogande informationen och tillgängligheten ni erbjuder! Läs mer

Erik D skrev om Cigarrspecialisten
    Köpte ett gäng cigarrer från Kuba till min far som blev väldigt nöjd! Snabbt gick det också :) Läs mer

Jesper S skrev om Cigarrspecialisten
    Smidig beställning, bra utbud och snabb leverans Läs mer
  • Cecilia B

2020-09-01

Cecilia B skrev om Cigarrspecialisten
    Jag köpte ett presentkit med tändare och snoppare till min pojkvän, jag skulle kolla vart paketet befann sig och då såg jag att det levererats tre dagar tidigare. Jag skrev dit på en söndag och förklarade läget, tio minuter senare var det ett nytt paket på väg! Snabbt svar och fantastisk service! * * * * * Läs mer

Mirsad H skrev om Cigarrspecialisten
    Bra utbud, väldigt bra priser och snabb frakt (typ dagen efter) trevlig personal Läs mer

Marie W skrev om Cigarrspecialisten
    Köpte humidor med tillbehör och cigarrer.
    Helt fantastiskt bra bemötande, svarade utförligt på alla mina frågor per mail. Väldigt snabb svarsfrekvens och köpet blev en fullträff tack vare hjälpen jag fick. Kollade runt och låg prismässigt väldigt bra.
    Kan inte vara nöjdare helt enkelt.

Handla hos dom! Läs mer

Johan R skrev om Cigarrspecialisten
    Snabb leverans på beställda cigarrer, de var i och för sig lite kortare än likadana cigarrer hos andra leverantörer. Överlag nöjd med beställningen..... Läs mer

Martin W skrev om Cigarrspecialisten
    Bra utbud o suverän service, kommer att handla där igen. Läs mer

Johan S skrev om Cigarrspecialisten
    Köpte två cigarrer. Mycket nöjd över hur smidigt beställningen gick. Det tog heller inte många dagar innan jag fick cigarrerna i mina brevlåda i fint skick. Har rökt ena av dom och den smakade utsökt. Läs mer
  • 2020-08-30

Björn H skrev om Cigarrspecialisten
    Ett gediget utbud och detaljrikt om produkter. Det märks att de vurmar för produkten.
    Leverans och betalsätt var mycket snabbt och smidigt. Läs mer

Sören S skrev om Cigarrspecialisten
    Hej ! Jag sökte en mild och smakfull cigarr, och fann den hos cigarrspecialisten. De hade ett mycket bra sätt att tillmötesgå mig som kund, och även försäkra sig om, att köpet skulle uppfylla mina krav. Och tipsade mig även om andra cigarrsorter, som kunde tänkas motsvara det jag sökte. Bra jobbat ! Läs mer

Anders N skrev om Cigarrspecialisten
    Stort utbud o snabb leverans.
    Köpte cigarrer .
    Lättnavigerad hemsida.
    Bara positiva omdömen Läs mer

Niclas H skrev om Cigarrspecialisten
    Snabbleverans, bra beskrivning på produkter. Läs mer
  • 2020-08-28

Krisztian F skrev om Cigarrspecialisten
    Köpte ett antal cigarrer. Beställningen gick smidigt och frakten var snabb. Känner mig nöjd och kommer att handla här igen. Läs mer
  • 2020-08-28

Jan N skrev om Cigarrspecialisten
    Lätt att hitta på hemsidan. Bra beskrivningar på produkterna. Inga problem med att hitta 10 top-cigarrer :-) Läs mer
  • 2020-08-27

Trong N skrev om Cigarrspecialisten
    Mycket bra ! Snabb leverans och bra kvalitet Läs mer
  • Tobias K

2020-08-27

Tobias K skrev om Cigarrspecialisten
    Välgjord hemsida med bra sökfunktion för att finna cigarrer som passar dig. Trevlig och greppbar beskrivning av cigarrerna.

Fyllde på cigarrlagret, ca 40 cigarrer, levererades snyggt, prydligt och omsorgsfullt paketerade på ca 3 dagar. Expressfart om man brukar vänta på cigarrer över Atlanten.

Passade även på att uppgradera Humidoren, även den motsvarade förväntningarna.

Kan rekommendera Cigarrspecialisten. Läs mer
  • 2020-08-26

Tapani T skrev om Cigarrspecialisten
    En mycket god cigarr, La Flor De Rosa, ett bra bemötande, inga problem snabb leverans, klart godkänt. Läs mer
  • 2020-08-25

Glenn N skrev om Cigarrspecialisten
    Jag köpte olika sorters cigarrer. Snabb leverans. Läs mer

Christer P skrev om Cigarrspecialisten
    Jag köpte en humidor.
    Det bästa för mig som nybörjare var alla bra tips som jag kunde läsa in mig på.

Mvh Christer Läs mer

Margareta W skrev om Cigarrspecialisten
    Cigarrer. Snabb leverans ibrevlåda Läs mer

Jennipher S skrev om Cigarrspecialisten
    Den var en vän i England som köpte cigarrer som present till min sambo. Han behövde lite hjälp med hemsidan då inte allting av översatt. Jag hjälpte honom och leveransen var jättesnabbt och säkert förpackad. Väldigt bra! Läs mer
  • 2020-08-22

David L skrev om Cigarrspecialisten
    Mycket trevligt! Jag kommer att återkomma som konsument. Läs mer
  • 2020-08-21

Ahmad T skrev om Cigarrspecialisten
    En köpupplevelse som var straight forward, inga konstigheter. Enkelt att handla, rimliga priser och snabb leverans. Hade önskat ett fraktalternativ som ligger något lägre i kostnad om man inte har så bråttom att få hem produkterna. Läs mer
  • 2020-08-20

Charles S skrev om Cigarrspecialisten
    Great place to find accurate information on cigars and easy to order with fast delivery. Läs mer
  • 2020-08-19

Martin D skrev om Cigarrspecialisten
    Märks att det är kunniga personer på Cigarrspecialisten, inte minst på de mycket utförliga beskrivningar som anges för varje cigarr och att de också beskriver med egna ord efter att de själva har rökt den aktuella cigarren. Kommer att ha Cigarrspecialisten som hovleverantör framöver. Beställning gick smidigt och leverans mycket fort. Mycket förtroendeingivande och jag slås av kunskapen, erfarenheten och hängivenheten som präglar Cigarrspecialisten. Läs mer
  • 2020-08-18

Tove O skrev om Cigarrspecialisten
    Bra hemsida. Lätt att beställa. Och.... Vilken otroligt snabb leverans!!! ❤️ Läs mer