Alla kategorier Försäkringsbolag Skåne Helsingborg iZave Helsingborg

iZave Helsingborg

Järnvägsgatan 9, 252 24 Helsingborg — Visa karta

Välkommen till iZave - din väg till ett rikare liv i framtiden. Få bättre ekonomi och högre livskvalitet med vår hjälp!

Vi hjälper dig hitta och börja använda spar- och trygghetslösningar som ger dig förutsättningar att leva på det sätt som du önskar. Genom att utvärdera din nuvarande situation, finna brister och möjligheter skapar våra rådgivare förutsättningar för att tillmötesgå dina behov och uppfylla dina önskemål.

Våra licensierade rådgivare ger dig råd som är passar dig utifrån en rad viktiga faktorer, som din kunskap och erfarenhet, din ekonomiska situation samt dina behov och önskemål. Vi ger även alltid fullständig information om såväl avgifter som ersättningar.

Vi tar ansvar för att varje råd du får är lämpligt för just dig och du kan följa utvecklingen i mobilen, datorn eller surfplattan. Du får uppföljning när det passar dig genom våra rådgivare, på distans eller i ett möte.

Som iZave-kund får du en modern sparplattform, intelligent kapitalförvaltning och möjlighet till personlig rådgivning – i den omfattning, och på det sätt, som passar dig bäst. Du får också den inspiration, motivation, utbildning och service som krävs för att du ska få ett rikare liv i framtiden.

Idag hjälper vi 15 000 kunder med finansiell planering. Varmt välkommen du också!

Läs vad 53 kunder tycker om iZave Helsingborg

• Rasmus A
    Rasmus A skrev om iZave Helsingborg
    Fått hjälp med finansiell rådgivning. Trevligt bemötande, informativt och professionellt.
  • Bertil B
    Bertil B skrev om iZave Helsingborg
    De har fått i upp drag att förvalta min pension .jag kan inte se något resultat ännu men jag fick ett bra och trevlig bemötande
  • Inger A
    Inger A skrev om iZave Helsingborg
    Hej! Jag blev uppringd av izave o valde att anta uppmaningen att komma till mötet för att jag absolut inte visste ngt om min pension. Genom Swedbank hade jag bara fått info ,typ att det går inte att överleva. Alltså stack jag huvudet i sanden..... Jag mötte Camilla i Hbg o fann en massa trygghet o hjälp. Hon har hjälpt mig med allt o jag är väldigt tacksam. Jag känner att jag kan klara min situation som kommande pensionär,p g av hjälp från Camilla. Tack för all hjälp!
  • Dejan T
    Dejan T skrev om iZave Helsingborg
    Det var en lärorik och mycket intressanr rådgivning.
  • Ines V
    Ines V skrev om iZave Helsingborg
    Jag har fullt förtroende för företaget. Väldigt trevligt bemötande på kontoret och tydlig information om pension och sparande. Framtiden som pensionär blir bättre än som jag hade föreställt mig. Det känns så bra att det finns möjlighet att administrera sin ekonomi med hjälp av IZAVE.
  • Sophia H
    Sophia H skrev om iZave Helsingborg
    Väldigt bra bemötande i alla lägen. Jag fick komma till en kvalificerad handläggare direkt och håller kvar vid henne.
  • Mona B
    Mona B skrev om iZave Helsingborg
    Jag är mycket nöjd med information, rådgivning och planering
    av min privatekonomi hos iZave. Bemötandet jag får av min rådgivare är alltid vänligt och professionellt. Vid akut behov får jag snabb hjälp.
  • Ingrid K
    Ingrid K skrev om iZave Helsingborg
    Trevligt bemötande har i nuläget ingen uppfattning om resultatet då jag inte fullföljt de förslag jag fick mer än i ett fall.
  • Clas B
    Clas B skrev om iZave Helsingborg
    Som kund känner jag mig hittills väldigt nöjd med både bemötandet och engagemanget. Det är nu det närmaste halvåret som jag hoppas på en bra avkastning av insatt kapital.
  • Lena S
    Lena S skrev om iZave Helsingborg
    Alltid trevligt bemötande och jag får den hjälp jag behöver.
  • Anders L
    Anders L skrev om iZave Helsingborg
    Mycket bra mottagande och oerhört proffsig genomgång av uppdraget.
  • Konstantina M
    Konstantina M skrev om iZave Helsingborg
    Vi, jag och min man har fått hjälp med att gå igenom vår ekonomi fåt förslag om sparande och vi valde kapitalförsäkring hus Folksam. Vi har blivit fantastiskt bemöta av Camila har altid fåt tid när det har passat oss, svart på frågor via sms. Fick också hjälp och råd samt praktiskt hjälp med alla pensions papper. Vi är nöjda.
  • Britt W
    Britt W skrev om iZave Helsingborg
    Ingen skillnad gentemot Cerberus.
  • Naima T
    Naima T skrev om iZave Helsingborg
    mycket bra bemötande. jag skulle bara ha lite information om företaget. så trevlig personal de har (Diana). hon förklarat för mig allt som jag behövde veta. på slutet av möte blir jag kund hos dem.
    2017-06-02 iZave Helsingborg svarar Naima T
    Hej Naima, Tack för ditt inlägg. Kul att höra att du är nöjd med vår service och med din rådgivare!
  • Claes A
    Claes A skrev om iZave Helsingborg
    Här finns det ett företag som bryr sig. Trevligt bemötande och en mycket bra information om hur jag kunde få ut en bra pension med mitt sparande. Handläggaren finns alltid till hands och jag är mer än nöjd med utfallet hittills.
  • Thomas N
    Thomas N skrev om iZave Helsingborg
    Trevligt bemötande bra information trolige bra investering men det visar sej nog med tiden bra läge i Helsingborg
    2017-06-02 iZave Helsingborg svarar Thomas N
    Hej Thomas, tack för att du har tagit dig tiden att skriva om oss och tack för att du är kund hos oss!
  • Ingela B
    Ingela B skrev om iZave Helsingborg
    Förtroendeingivande, trevlig bemötande, hög kompetens. Engagerad i vår situation. Känns personlig
    2017-06-02 iZave Helsingborg svarar Ingela B
    Hej Ingela, tack för att du har tagit dig tiden att skriva om oss och tack för att du är kund hos oss!
  • Magnus P
    Magnus P skrev om iZave Helsingborg
    Fick seriöst bemötande och respekt. Jag fick hjälp med placering av mitt sparande. Pension, fonder, försäkring. Jag upplever att jag kan lita på iZave och ser fram emot att följa utvecklingen.
    2017-06-02 iZave Helsingborg svarar Magnus P
    Hej Magnus, Tack för ditt inlägg. Kul att höra att du är nöjd med vår service!
  • Inger Kerstin Ö
    Inger Kerstin Ö skrev om iZave Helsingborg
    Vet inte. Händer just ingenting.
    2017-06-02 iZave Helsingborg svarar Inger Kerstin Ö
    Hejsan Inger och tack för ditt inlägg! Jag är övertygad om att vi kommer att hitta en lösning som passar dig och dina behov. Kontakta din rådgivare och beskriv vad du är missnöjd med, så bygger rådgivaren ihop något som passar just dig bättre.
  • Mona S
    Mona S skrev om iZave Helsingborg
    Mycket nöjd. Kan lätt rekommendera iZave till alla. Camilla är väldigt duktig.
    2017-06-02 iZave Helsingborg svarar Mona S
    Hej Mona, Tack för ditt inlägg. Kul att höra att du är nöjd med vår service och med din rådgivare!
  • Agneta S
    Agneta S skrev om iZave Helsingborg
    Vi är mycket nöjda med den rådgivning och service jag fått
    2017-06-02 iZave Helsingborg svarar Agneta S
    Hej Agneta, Tack för ditt inlägg. Kul att höra att du är nöjd med vår service!
  • Björn Olov L
    Björn Olov L skrev om iZave Helsingborg
    Inledningsvis var bemötandet trevligt och informativt. Det utställdes vissa löften som gjorde att jag valde Cerberus, som företaget då hette. Nu, med facit i hand, visar det sig att löftena inte helt kommer att införlivas, om man ser till hela transaktionsbilden. Med hänsyn till totala kostnaderna och hittillsvarande utfall är et procentuella utfallet betydligt lägre än det förespeglade. Nu är det länge sedan jag hade någon direkt kontakt, men har heller inget behov av det. Mitt sparande kommer att upphöra vid kommande årsskifte.
    2017-06-02 iZave Helsingborg svarar Björn Olov L
    Hejsan Björn Olov och tack för ditt inlägg! Jag är övertygad om att vi kommer att hitta en lösning som passar dig och dina behov. Kontakta din rådgivare och beskriv vad du är missnöjd med, så bygger rådgivaren ihop något som passar just dig bättre.
  • Pontus H
    Pontus H skrev om iZave Helsingborg
    Bra bemötande, vettig rådgivning.
    Sparar på lång- och medelhorisont, får se hur sparandet utvecklar sig över tid.
    2017-06-02 iZave Helsingborg svarar Pontus H
    Hej Pontus, Tack för ditt inlägg. Kul att höra att du är nöjd med vår service!
  • Ann-sofi S
    Ann-sofi S skrev om iZave Helsingborg
    Väldigt trevligt, proffsigt och mycket kunnigt bemötande. Utmärkt service.
    Har börjat månadsspara i kapitalförsäkring och startat ett ISK konto med fondsparande på mitt sparkapital. Allting har jag fått bra förklarat för mig. Jag är jättenöjd!
    2017-06-02 iZave Helsingborg svarar Ann-sofi S
    Hej Ann-Sofi, Tack för ditt inlägg. Kul att höra att du är nöjd med vår service och tack för att du är kund hos oss!
  • Heimo T
    Heimo T skrev om iZave Helsingborg
    trevliga möte fick jag svar på mina frågor, och en hel del annan nyttig information
    2017-06-02 iZave Helsingborg svarar Heimo T
    Hej Heimo, Tack för ditt inlägg. Kul att höra att du är nöjd med vår service!
  • Robert M
    Robert M skrev om iZave Helsingborg
    Trevligt folk som förklarar och hjälper en.
    2017-06-02 iZave Helsingborg svarar Robert M
    Hej Robert, Tack för ditt inlägg. Kul att höra att du är nöjd med vår service!
  • Carina Å
    Carina Å skrev om iZave Helsingborg
    Professionellt, mycket bra bemötande, kundvänliga, gett mig kunskap om min framtida situaiton som pensionär på ett enkelt och bra sätt.
    2017-06-02 iZave Helsingborg svarar Carina Å
    Hej Carina, Tack för ditt inlägg. Kul att höra att du är nöjd med vår service!
  • Tibor B
    Tibor B skrev om iZave Helsingborg
    Smidig övergång från Cerberus till iZave
    2017-06-02 iZave Helsingborg svarar Tibor B
    Hej Tibor, Tack för ditt inlägg och tack för att du är kund hos oss!
  • Björn E
    Björn E skrev om iZave Helsingborg
    Jag har varit kund hos Cerberus i flera år. Det har nu bytt namn till iZave. Jag förutsätter att det blir lika bra. Jag har haft kontakt med Camilla Eskilsson i Helsingborg. Hon håller vad hon lovar och är mycket serviceinriktad.
    En bra representant för bolaget.
    Jag är mycket nöjd.
    // Björn Ericsson
    2017-06-02 iZave Helsingborg svarar Björn E
    Hej Björn, Tack för ditt inlägg. Kul att höra att du är nöjd med vår service och med din rådgivare. Tack för att du är kund hos oss!
  • Göran S
    Göran S skrev om iZave Helsingborg
    Har fått hjälp med omfördelning av sparade i mer fördelaktiga placeringar. Vi har fått ett mycket bra bemötande av Camilla Erlandsson som är vår rådgivare. Uppföljning och seriös förklaring till de beslut vi har kunnat taga i placeringar.
    Det känns att vår rådgivare vill att kunden ska känna sig trygg i sina val, därför kan jag och min fru rekommendera iZave i Helsingborg.
  • Kristina M
    Kristina M skrev om iZave Helsingborg
    var på uppföljningsmöte, inget ökat sprande men fick hjälp att se över befintligt innehav på ett sakligt sätt.
  • christina h
    christina h skrev om iZave Helsingborg
    Tack för super proffsig rådgivning som fått mig att inse vikten av ett långsiktigt sparande. Har även fått insikt i min personliga ekonomi på djupet.
  • Susanne A
    Susanne A skrev om iZave Helsingborg
    Har ingen erfarenhet av Helsingborg. Har enbart varit på kontoret i Malmö.
  • Hans P
    Hans P skrev om iZave Helsingborg
    Utmärkt bemötande.
    Jag fick hjälp att byta en kapitalförsäkring till en bättre kapitalförsäkring.
    Jag är privat en högrisktagare och det känns helt ok att få lite ifrågasättande och feedback över att jag spelar med min pension. Bra med hjälp till lite eftertanke
  • Staffan C
    Staffan C skrev om iZave Helsingborg
    Engagerat och trevligt bemötande från rådgivare med riklig information om olika placeringsalternativ. Har investerat i fonder och värdepapper samt försäkringar. Det ekonomiska utfallet efter knappt ett år är godkänt men inte lysande
  • Gunilla R
    Gunilla R skrev om iZave Helsingborg
    Personalen i Helsingborg har varit trevliga och hjälpt mig med mitt sparande.
  • Jörgen P
    Jörgen P skrev om iZave Helsingborg
    Bra service, bra kunskap passar mig och min familj utmärkt
  • Ingela O
    Ingela O skrev om iZave Helsingborg
    Jag var kund hos annat företag som iZave har köpt, kan därför ännu inte värdera ifall allt kommer att fungera bra framöver. Men jag har varit på ett möte där och det ska fungera som tidigare.
  • Milijana J
    Milijana J skrev om iZave Helsingborg
    Jag är glad att jag har IZave som min rådgivare ang. min pension och sparande. Ekonomi är viktig för min del och genomgång hjälper mig att klara av det. Tack för all hjälp
  • Gun K
    Gun K skrev om iZave Helsingborg
    Har varit kund ungefär 10mån, man känner sig välkommen och de är verkligen villiga att lyssna och förklara som man förstår. jag pensionsparar och hoppas det ger utdelning.
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om iZave Helsingborg
    Tycker det är super trevligt att komma till iZave i Helsingborg. Förklara så att man förstår vad allting handlar om. Kan varmt rekommendera detta företag!
  • Milijana J
    Milijana J skrev om iZave Helsingborg
    Jag har förtroende för min rådgivare. Ekonomi har aldrig intresserad mig och hon sköter det perfekt
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om iZave Helsingborg
    Positiv5 bemötande!. Svårt att lära sig vad jag heter. Än så länge är avkastningen lägre än förväntat.
  • Birgitta D
    Birgitta D skrev om iZave Helsingborg
    Har ännu inte så mycket erfarenhet. Blev kund i november 2016 och har haft två möten sedan dess. Nu var det ett tag sedan någon hörde av sig!
  • Christer N
    Christer N skrev om iZave Helsingborg
    Vänligt bemötande hjälpsamma , går igenom vad som gäller för min del omplacering av pensionssparande och sparande.
    Känns tryggt med kunnig personal.
  • Nisse W
    Nisse W skrev om iZave Helsingborg
    Telefonmöte, lite ovant men ok. Litar på rådgivaren.
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om iZave Helsingborg
    Trevligt bemötande, informativt, trevlig smakupplevelse
  • Eva J
    Eva J skrev om iZave Helsingborg
    Från första stund ett otroligt professionellt och serviceinriktat bemötande. Min man och jag har fått en en ovärderlig hjälp att få en överblick över vår ekonomi, extra viktigt eftersom jag just blivit pensionär. Med iZave Helsingborg är våra ekonomi i trygga händer!
  • Elenita F
    Elenita F skrev om iZave Helsingborg
    Ett mycket bra bemötande tydlig information och bra uppföljning
  • Carina A
    Carina A skrev om iZave Helsingborg
    Mycket bra bemötande och bra servis

Järnvägsgatan 9, 252 24 Helsingborg