Alla kategorier Försäkringsmäklare Skåne Malmö Izave Malmö

Izave Malmö

Stortorget 11, 211 22 Malmö — Visa karta

iZave finns för att hjälpa dig till ett rikare liv i framtiden. Med vår hjälp får du en bättre ekonomi och högre livskvalitet!

Vi vet vilka spar- och trygghetslösningar som ger dig förutsättningar att leva på det sätt som du önskar och hjälper dig att börja använda dem. Tillsammans med våra rådgivare utvärderar du din nuvarande situation, finner brister och möjligheter samt får råd kring vilka åtgärder du bör vidta för att tillmötesgå dina behov och önskemål.

Våra rådgivare är licensierade och ger dig råd som är lämpliga utifrån en rad viktiga faktorer, som din kunskap och erfarenhet, din ekonomiska situation samt dina behov och önskemål. Hos oss på iZave får du alltid fullständig information om såväl avgifter som ersättningar.

Vi på iZave tar ansvar för att varje råd är lämpligt för just dig och du kan följa utvecklingen i mobilen, datorn eller surfplattan. Via våra rådgivare, på distans eller i ett möte, får du uppföljning när du vill ha den!

Som iZave-kund får du en modern sparplattform, intelligent kapitalförvaltning och möjlighet till personlig rådgivning – i den omfattning, och på det sätt, som passar dig bäst. Du får också den inspiration, motivation, utbildning och service som krävs för att du ska få ett rikare liv i framtiden.

Idag hjälper vi 15 000 kunder med finansiell planering. Varmt välkommen du också!

Läs vad 173 kunder tycker om Izave Malmö

• Christel Å
    Christel Å skrev om Izave Malmö
    Jag är nöjd med bemötandet och har fått den hjälp jag behöver.
  • Marie L
    Marie L skrev om Izave Malmö
    Jag har fått bra råd ang lån på min bostadsrätt samt sparande till pensionen.
  • Helena C
    Trevligt bemötande
    Bra samtal
  • Kjell L
    Kjell L skrev om Izave Malmö
    Bra bemötande. Trevliga samtal.
  • Palle S
    Palle S skrev om Izave Malmö
    Bra hade behövt tjänat lite mer under min anställda tid men vad gör man finns inte mer att jobba med är man en låginkomst tatgare så är kan .
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Izave Malmö
    Trevligt bemötande, raka svar, flera bra tips.
    Tid för nytt möte bestämt!
  • Sara B
    Sara B skrev om Izave Malmö
    Proffsigare bemötande från tidsbokning till mötets utformning! Rådgivaren var mån om att vi skulle förstå hur allting fungerade och tog sig tid att förklara.
  • Kristjan T
    Kristjan T skrev om Izave Malmö
    Träffade Filip i förra veckan. Trevligt och givande
  • Matilda K
    Matilda K skrev om Izave Malmö
    Bra! Proffsig och tillmötesgående.
  • Rickard F
    Rickard F skrev om Izave Malmö
    Ett proffsigt och belysande bemötande. Har varit kund i snart 5 år och är nöjd med upplägget och avkastningen, lite dyr admin.avgift men det ska man nu reducera gemon ändra utbudet på fonder.
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Izave Malmö
    Hej det var okay men gör hellre ett frågeformulär där man svarar o graderar olika frågor. Tack för mig
  • Torbjörn F
    Torbjörn F skrev om Izave Malmö
    Första kontakt var via ett seminarium där vi fick upp intresset för iZave/Cerberus.
    Vi har ISK, fonder och kapitalförsäkringar. Tillväxten är för branschen tillräckligt god då detta är ett tryggt sparande för oss.
    Uppdatering av läget sker exemplariskt av placerare/chef Anna Rybschenko och vi känner oss mycket lyckligt lottade att vi fick ”tag i” just henne när vi anslöt oss till Cerberus.
    2017-10-10 Anna I svarar Torbjörn F
    Hej Torbjörn,

Det glädjer oss att höra att ni är nöjda med er rådgivare! Jag ska se till att framföra detta till Anna.

Vi tackar så hjärtligt för rekommendationen!

• Elvir P
    Elvir P skrev om Izave Malmö
    Jag är redan kund och är väldigt nöjd med utvecklingen av mina försäkringar.

Jag upplever Izave väldigt proffsiga och kunniga
    2017-10-10 Anna I svarar Elvir P
    Tack för de fina orden Elvir!

• Rolf S
    Rolf S skrev om Izave Malmö
    Det motsvarade de förväntningar jag hade på företaget
  • Torbjörn O
    Torbjörn O skrev om Izave Malmö
    Jag är mycket nöjd med både bemötandet och den hjälp jag fått med mitt pensionssparande. Jag har en mycket klarare bild över hur min pension kommer att bli nu.
  • Dusan J
    Dusan J skrev om Izave Malmö
    Mycket positivt!!!Filip Sundgren är perfekt
    2017-10-06 Anna I svarar Dusan J
    Hej Dusan,

Vad kul o höra att du är nöjd med din rådgivare! Lovar att framföra detta till Filip.

• Magnus E
    Magnus E skrev om Izave Malmö
    Jag fick saklig information om investeringar som minskar risken vid framtida börsfall.
    2017-10-06 Anna I svarar Magnus E
    Hej Magnus,

Tack för att du lämnade en rekommendation - det uppskattar vi!

• Jonas T
    Jonas T skrev om Izave Malmö
    Jag har fått hjälp med ett sparande som bygger på mina mål och förutsättningar. Får uppföljning kring utvecklingen och förslag på korrirering odyl. Jag känner mig trygg över omhändertagandet och uppkägget.
    2017-10-06 Anna I svarar Jonas T
    Hej Jonas,

Vad kul o höra att vi har hjälpt dig att nå dina mål! Tack för att du har valt iZave som din rådgivare. Vi ser fram emot ett fortsatt samarbete!

• Anneli M
    Anneli M skrev om Izave Malmö
    Bra bemötande, men gick med under en svajig börsmarknad. Mitt insatta kapital har därför minskat.
    Även relativt höga förvaltningsavgifter.
    2017-10-06 Anna I svarar Anneli M
    Hej Anneli,

Tack för ditt omdöme! Vi beklagar om värdeutvecklingen inte har motsvarat dina förväntningar. Vi föreslår att du kontaktar din rådgivare och säkerställer att dina avgifter ligger i linje med dina preferenser.

• Margaretha H
    Margaretha H skrev om Izave Malmö
    Det var ett mycket bra möte med min nya kontaktperson, Anna Olsson, på iZave. Jag trivdes bra med min tidigare rådgivare, Anders Jönsson, som nu har slutat, men det skall säkert fungera bra med Anna. Detta var mest ett första- kontakt-möte för att gå igenom nuvarande situation och framtida eventuella förändringar. Jag är nöjd med iZave. Rådgivarna visar intresse och engagemang.
    2017-10-06 Anna I svarar Margaretha H
    Hej Margaretha,

Tack för din fina rekommendation och vad kul o höra att du är nöjd med både din tidigare och din nuvarande rådgivare. Vi ser fram emot ett fortsatt bra samarbete!

• Naski M
    Naski M skrev om Izave Malmö
    Jag har en rådgivare som hjälper mig med mitt sparande och investerar i fonder och aktier. Jag är nöjd med hjälpen jag får.
    2017-10-06 Anna I svarar Naski M
    Hej Naski,

Tack för du tog dig tid och lämnade ett omdöme om oss!

• Tatjana J
    Tatjana J skrev om Izave Malmö
    Jätte bra bemötande,bra rådgivning👍👍👍
    2017-10-06 Anna I svarar Tatjana J
    Hej Tatjana,

Det värmer att höra att du är nöjd med vår rådgivning och service!

Anna I gillar detta
  • Agnes Zsofia R
    Agnes Zsofia R skrev om Izave Malmö
    De bryr sig om mig. De är professionella.
    2017-10-06 Anna I svarar Agnes Zsofia R
    Hej Agnes Zsofia,

Tack för ditt fina omdöme!

• Mats E
    Mats E skrev om Izave Malmö
    Mycket trevlig och informativ träff. Mycket nöjd med pensionsrådgivningen.
    2017-10-06 Anna I svarar Mats E
    Hej Mats,

Tack för ditt omdöme. Vad kul o höra att du är nöjd med vår rådgivning!

• Fredrik K
    Fredrik K skrev om Izave Malmö
    Lite för glättigt och sliskigt, men jag antar att det tillhör genren av tjänster att vara sådan.
    2017-10-06 Anna I svarar Fredrik K
    Hej Fredrik,

Tack för din feedback! Hoppas att du är nöjd med vår rådgivning och uppskattar vår service!

• Peter R
    Peter R skrev om Izave Malmö
    Genomgång av privatekonomi. Mkt kunnig rådgivare
    2017-10-06 Anna I svarar Peter R
    Hej Peter,

Kul o höra att du är nöjd med din rådgivare och tack för ditt omdöme!

• Marcus A
    Marcus A skrev om Izave Malmö
    Det har varit ett bra bemötande under hela tiden. De är skickliga och tillmötesgående. Jag har en värdedepå, tyvärr har den inte levererat riktigt som jag hoppats på men jag känner ändå att jag vill fortsätta med investeringen.
    På det stora hela är jag mycket nöjd med företaget och dess personal.
    2017-10-06 Anna I svarar Marcus A
    Hej Marcus,

Tack för din rekommendation! Vi beklagar om värdeutvecklingen inte har motsvarat dina förväntningar. Vi föreslår att du kontaktar din rådgivare för att titta på eventuella förbättringsmöjligheter.

Vi ser fram emot ett fortsatt bra samarbete!

• Ann-Britt I
    Ann-Britt I skrev om Izave Malmö
    Köp av fonder Folksam för pensionssparande.

Mycket gott bemötande.
    2017-10-06 Anna I svarar Ann-Britt I
    Hej Ann-Britt,

• Mikael U
    Mikael U skrev om Izave Malmö
    Sedan övergången från cerberus till IZave väldigt tyst och ingen som tog kontakt utan det fick jag sköta själv.
    Erfarenhets/ Kompetens skillnad med nya kontaktpersonen som tilldelades mig .
    2017-10-06 Anna I svarar Mikael U
    Hej Mikael,

Vi beklagar om du inte är nöjd med vår kommunikation och om rådgivarbytet inte har fungerat bra. Vi vill gärna hjälpa dig. Vänligen kontakta oss och framför dina önskemål så ska vi göra allt för att du ska bli nöjd.

• Inger L
    Inger L skrev om Izave Malmö
    Jag har hela tiden haft en god relation med min kontaktperson och förtroende för henne.
    Mina förväntningar var att få mitt lilla sparkapital förvaltat på ett så tryggt sätt som möjligt med ökning av värdet. Inga förväntningar på " stora vinster". Förväntningarna har motsvaras.
    Då jag har minimal kunskap inom området har den massmediala uppmärksamheten ang företaget påverkat mig starkt och namnändring och den snabba förändringen av fonder samt tidigare Folksams upphörande av samarbete har inte gjort mig tryggare.
    Så sammantaget är jag nöjd med min kontaktperson och förvaltning av mitt kapital men samtidigt har jag hela tiden en osäkerhet kring företaget som helhet.
    2017-10-02 Anna I svarar Inger L
    Hej Inger,

Det glädjer oss att du uppskattar din rådgivare och att värdeutvecklingen har motsvarat dina förväntningar.

Vi vill lyfta fram att det inte finns någon anledning till oro. Vi har bytt namn som ett led i ett förnyelsearbete och vi har samarbetsavtal med Folksam (avtalet är således inte uppsagt).

Vänligen kontakta din rådgivare om du önskar mer information.

iZave Malmö AB
  • Ulla J
    Ulla J skrev om Izave Malmö
    Vänliga och pålästa rådgivare. Snabba svar vid ev frågor. Råd och hjälp att spara i fonder. Råd och hjälp inför min pension.
    2017-10-06 Anna I svarar Ulla J
    Hej Ulla,

Kul o höra att du är nöjd med vår rådgivning och service!

Tack för att du har valt iZave som din rådgivare!

• Chieko E
    Chieko E skrev om Izave Malmö
    Det är bra. Trevlig rådgivare.
    2017-10-06 Anna I svarar Chieko E
    Hej Chieko,

• Anita E
    Anita E skrev om Izave Malmö
    Man känner sig sedd och trodd. Pratar ett språk som "vanliga" människor förstår som inte är insatta i fondvärlden. Skulle haft kontakt innan man blev så gammal som man är så hade man kanske kunnat ta större risker.
    2017-10-06 Anna I svarar Anita E
    Hej Anita,

Det värmer att höra att du är nöjd med vår rådgivning, kommunikation och service!

• Ingar H
    Ingar H skrev om Izave Malmö
    Mycket väl bemött från första stund.
    Efter att noga ha tittat på mina behov presenterades förslag som skulle ge mig bra och säker ekonomisk utdelning vilket blev försäkring Folksam. Fick även hjälp att ta hand om gamla besparingar för bättre avkastning.
    Jag är en mycket nöjd kund.
    2017-10-06 Anna I svarar Ingar H
    Hej Ingar,

Tack för din fina rekommendation! Det glädjer oss att höra att du är nöjd med såväl bemötande som rådgivning.

Vi ser fram emot ett fortsatt bra samarbete!

• Åsa K
    Åsa K skrev om Izave Malmö
    Tydligt. Informativt. Positivt.
    2017-10-06 Anna I svarar Åsa K
    Hej Åsa,

Tack för ditt omdöme och tack för att du har valt iZave som din rådgivare!

• Eva B
    Eva B skrev om Izave Malmö
    Bra bemötande. Lugn och ro. Dock inte gått så bra för fonderna än så länge...
    2017-10-06 Anna I svarar Eva B
    Hej Eva,

Tack för ditt omdöme! Vi beklagar att du inte är nöjd med värdeutvecklingen. Vänligen kontakta din rådgivare och lämna specifik feedback om du inte är nöjd med ditt resultat så vi kan hjälpa dig på bästa sätt.

• Åsa L
    Åsa L skrev om Izave Malmö
    Den personliga rådgivningen har fungerat mycket väl och jag har förstått mer om min ekonomi. Men den sparform jag har valt har hittills inte motsvarat mina förväntningar och vad som inledningsvis förespeglades. Jag har idag någon mindre pengar i sparandet än vad jag har satt in. Det gör att jag också känner mig tveksam inför framtiden med Izave.
    2017-10-06 Anna I svarar Åsa L
    Hej Åsa,

Tack för dina värdefulla synpunkter! Vi beklagar att du inte är nöjd med resultatet. Vänligen kontakta din rådgivare och lämna specifik feedback om du inte är nöjd med ditt resultat så vi kan hjälpa dig på bästa sätt.

• Marianne N
    Marianne N skrev om Izave Malmö
    Vi tycker nog att det fungerar som vi hade tänkt! Lite utdelning till barnen men hoppas att det stiger så småningom!
    Mvh Marianne och Kjell Nilsson
    2017-10-06 Anna I svarar Marianne N
    Hej Marianne och Kjell,

Tack för ert omdöme. Vi ser fram emot ett fortsatt bra samarbete med er!

• Inga G
    Inga G skrev om Izave Malmö
    Trevligt bemötande. Mycket nöjd med min personlige rådgivare. Från honom bra information och rådgivning. Mest nöjd med rekommendation av nya fonder Ang. Ppm.
    2017-10-06 Anna I svarar Inga G
    Hej Inga,

Vad kul o höra att du är nöjd med din rådgivare! Tack för ditt fina omdöme.

• Per H
    Per H skrev om Izave Malmö
    Bemötandet har varit bra från första början. Vår "medhjälpare" är kunnig och har hjälpt oss att balansera upp vår ekonomi.
    Vi har fått hjälp med att starta en sparförsäkring, samt arbetar vidare på att få ihop en vardagsbuffert.
    2017-10-06 Anna I svarar Per H
    Hej Per,

Det värmer att höra att du är nöjd med vår rådgivning och service!

Tack för du tog dig tid och lämnade ett omdöme om oss!

• Annika U
    Annika U skrev om Izave Malmö
    Jag fick ett mkt positivt intryck, bemötande i sin helhet. Tiden visar om jag fick rätt hjälp! .-)
    2017-10-06 Anna I svarar Annika U
    Hej Annika,

Tack för omdömet - det uppskattar vi!

• Katjana G
    Katjana G skrev om Izave Malmö
    Bemötandet var trevligt och bra visste dock inte riktgt varför det var tvunget att jag skulle dit innan jag väl sattt och pratade.
    2017-10-06 Anna I svarar Katjana G
    Hej Katjana,

Tack för ditt omdöme!

Hoppas att du fick mer klarhet i vad vi kan hjälpa till med under mötet. Rekommenderar dig att kontakta din rådgivare om du har ytterligare frågor kring vår rådgivning.

• Malin E
    Malin E skrev om Izave Malmö
    Denna gången ökade jag mitt sparande i befintlig kapitalförsäkring
    2017-10-06 Anna I svarar Malin E
    Hej Malin,

• Reino H
    Reino H skrev om Izave Malmö
    De har förvaltat mina pengar.
    Jag har fått bra information hela tiden. Så de har levt upp till vad jag har förväntat mig.
    Har fått ett bra bemötande och haft mycket trevliga möten under dessa år.
    2017-10-06 Anna I svarar Reino H
    Hej Reino,

Tack för din rekommendation - det värmer! Kul o höra att du är nöjd med den information och det bemötande du fått under årens gång.

• Ulf-Göran L
    Ulf-Göran L skrev om Izave Malmö
    Allt var bra när det gäller bokningen, mottagningen, etc. Var där för att få en uppdatering på redan köpta fonder och lite ny information angående Izave. Har länge klagat på väldigt dyra kostnader/avgifter för fonderna som förhoppningsvis kommer att bli mindre med fondbyte.
    Har varit väldigt positiv tidigare till Cerberus/Izave men utfallet på senare tid av deras fonder är en besvikelse, de är dock "experter" på detta området, har själv fått mycket bättre avkastning via andra bankers fonder som jag själv styrt och det trots att jag är en lekman inom området.
    I det stora hela så var allt OK men det beror mycket på eran rådgivare som ger ett bra förtroende.
    2017-10-06 Anna I svarar Ulf-Göran L
    Hej Ulf-Göran,

Tack för dina värdefulla synpunkter! Vi beklagar om värdeutvecklingen inte har motsvarat dina förväntningar. Vi föreslår att du kontaktar din rådgivare och säkerställer att dina avgifter ligger i linje med dina preferenser.

• Bo P
    Bo P skrev om Izave Malmö
    korrekt och vänligt bemötande. Får goda råd och synpunkter som är bra.
    2017-10-06 Anna I svarar Bo P
    Hej Bo!

Tack för ditt omdöme. Vi ser fram emot ett fortsatt gott samarbete!

• Mari Å
    Mari Å skrev om Izave Malmö
    Jag har haft flera olika rådgivare men är nöjd med Carl Fallenius jag har i dag. Förklarar bra och är trevlig.
    2017-10-06 Anna I svarar Mari Å
    Hej Mari,

Vad kul o höra att du är nöjd med din rådgivare! Jag ska se till att framföra detta till Carl Fallenius.

• Jan R
    Jan R skrev om Izave Malmö
    Det är alltid trevligt och bra bemötande. Förklarar så man förstår och hänger med .
    2017-09-14 Anna I svarar Jan R
    Hej Jan,

• Lars S
    Lars S skrev om Izave Malmö
    Vårt bemötande av rådgivare Filip Sundgren var bara positivt,vi fick hjälp med det vi behövde.Vi har doch haft kontakt med Filip tidigare och vi har nu löst det som var orsaken till vårt besök.
    Mvh.Ewa o Lars Serler
    2017-09-13 Anna I svarar Lars S
    Hej Lars!

Kul att höra att du är nöjd med din rådgivare och tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation.

Stortorget 11, 211 22 Malmö