iZave Stockholm

Engelbrektsgatan 7, 114 32 Stockholm — Visa karta

Vi hjälper 15 000 kunder med finansiell planering idag. Varmt välkommen du också!

iZave finns till för att ge dig ett rikare liv i framtiden. Med vår hjälp får du en bättre ekonomi och högre livskvalitet.

Vi hjälper dig att använda spar- och trygghetslösningar som ger dig förutsättningar att leva på det sätt som du önskar. Du får hjälp att utvärdera din nuvarande situation, finna brister och möjligheter samt att vita åtgärder för att tillmötesgå dina behov och önskemål.

Våra licensierade rådgivare ger dig råd som är lämpliga utifrån viktiga faktorer som din kunskap och erfarenhet, din ekonomiska situation samt dina behov och önskemål. Du får fullständig information om såväl avgifter som ersättningar.

iZave tar ansvar för att varje råd är lämpligt för just dig. Utvecklingen följer du i mobilen, datorn eller surfplattan, och uppföljning får du när du vill ha det, via våra rådgivare på distans eller i ett möte.

Som kund hos iZave får du en modern sparplattform, intelligent kapitalförvaltning och möjlighet till personlig rådgivning – i den omfattning, och på det sätt, som passar dig bäst. Du får också den inspiration, motivation, utbildning och service som krävs för att du ska få ett rikare liv framöver.
Mån-Tor: 08:00-20:00
Fre: 08:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 80 kunder tycker om iZave Stockholm

• Bengt H
    Bengt H skrev om iZave Stockholm
    Jag fick hjälp av Cerberus att starta en kapitalförsäkring.
    Vid senaste mötet med min handläggare hade företaget bytt namn till iZave. Då fick jag hjälp att starta en ISK. Numer kan jag själv följa värdeutvecklingen. Så länge jag är nöjd fortsätter jag att anlita företaget.
  • Roland C
    Roland C skrev om iZave Stockholm
    Bra i stort. Ett mindre lyckat byte av investeringsrådgivare men nu är det bra igen.
  • Margaretha B
    Margaretha B skrev om iZave Stockholm
    Proffsig påläst personal med fokus på kunden
  • Leif P
    Leif P skrev om iZave Stockholm
    En ok upplevelse. Det var ett avstämningsmöte.
  • Britt-Inger H
    Britt-Inger H skrev om iZave Stockholm
    Bemötandet trevligt och hjälpsamt.Kostnaderna som dras direkt man flyttar över pengarna är hög och det kändes trist när jag förlorade pengar hela första månaden.Men man ska ju tänka långsiktigt. Så vi får väl se hur det blir efter några månader ytterligare.
  • Ronnie K
    Ronnie K skrev om iZave Stockholm
    Bra bemötande. Duktiga rådgivare och numera en klart bättre hemsida
  • Bertil L
    Bertil L skrev om iZave Stockholm
    Har variit lite för mycket byte av rådgivare under åren. Fem på fyra år. Hoppas nuvarande blir kvar.
  • Ulf K
    Ulf K skrev om iZave Stockholm
    proffsigt bemötande där Cerberus alltid återkom med koppling och svar och åtgärder vi pratade om att genomföra genomfördes alltid.
    Hjälp med att avsluta andra engagemang och göra upplägg av kapitalkonto mm
  • Eva S
    Eva S skrev om iZave Stockholm
    Jag har bara varit där en gång
  • Margareta G
    Margareta G skrev om iZave Stockholm
    Det har varit många byten av förvaltarkontakter. Den jag träffade i början kom med bäst råd. I övrigt tycker jag inte att mina pengar alltid har placerats i "rätt" fonder. Alla har dock varit mycket trevliga.
  • Mariolina W
    Mariolina W skrev om iZave Stockholm
    Personligt och trevligt bemötande, känslan är jag har att göra med kompetenta personer. Vi har ganska begränsade investeringar, men allt är tydligt och lättåskådligt. Bra med den nya hemsidan med uppdateringar m.m.
  • Lisa W
    Lisa W skrev om iZave Stockholm
    Säljare som ser till sin egen ekonomi i stället för kundens. Oetiskt och ansvarslöst!
  • Ingvar N
    Ingvar N skrev om iZave Stockholm
    Vi har enbart positiva upplevelser med numera iZave.
    Informationen har varit bra.
    Vårt sparbehov och våra kapitalresurser anser jag vara grundligt utredda och investeringarna skräddarsydda.
    Bemötandet har varit mer än bra.

Ge Samir en klapp på axeln :)
  • Hans S
    Hans S skrev om iZave Stockholm
    Professionellt, ostressigt, nyttigt. Har fått hjälp att planera pensionssparande, allmänt ekonomiskt planering och nu senast en tydlig pensionsplanering för både mig och min fru
  • Marie-Louise M
    Marie-Louise M skrev om iZave Stockholm
    IZave har till största delen övertagit mina placeringar från Cerberos, placeringar jag är mycket nöjd med. Har inte varit kund hos iZave länge nog för att kunna uttala mig mer uttömmande.
    Är nöjd med iZaves trevliga kundbemötande.
  • Margareta B
    Margareta B skrev om iZave Stockholm
    Vi har fått proffsig hjälp att planera vårt sparande inför kommande pensionering. Bra att prata med någon som har koll på rådande regelsystem och som kan guida en genom ganska svåröverskådliga sparformer.
  • Annette H
    Annette H skrev om iZave Stockholm
    Jag blev mycket trevligt bemött.
    Proffessionell personal som har hjälpt mig med sparande.
  • Michael E
    Michael E skrev om iZave Stockholm
    Det har kännts bra alla gånger vi träffat vår kontakt och vi har ett bra förtroende för er som företag och har i nuläget inga planer på att avsluta hos er.
  • Eva R
    Eva R skrev om iZave Stockholm
    Jag har ännu inte varit på något möte hos företaget, så det går inte att lämna något omdöme.
  • Sven Anders O
    Sven Anders O skrev om iZave Stockholm
    Min kontaktperson gav rimliga svar på mina frågor i stort. Jag upplever dock att Izave inte kan ge det utbyte som de påstår och att de skulle vara markant bättre än andra motsvarande fondtjänster. Å andra sidan så har de funnits för kort tid för att man skall kunna värdera hur de klarar sig när det blåser motvind.
  • Besim D
    Besim D skrev om iZave Stockholm
    Det var bra information och bra rådgivning
  • Christina D
    Christina D skrev om iZave Stockholm
    Bekvämt med aktiv förvaltning. Bra kontaktperson.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om iZave Stockholm
    Rekomenderar en otroligt duktig och kunnig rådgivare, som positivt influerat utvecklingen av mitt sparande! Alex Minui, har all mitt förtroende.
  • Kamilla A
    Kamilla A skrev om iZave Stockholm
    Alex Minui har hjälpt mig med rådgivning samt sparande och jag är nöjd med utvecklingen. Jag rekommenderar Alex Minui som rådgivare!
  • Yngve W
    Yngve W skrev om iZave Stockholm
    Magnus fick vi direkt förtroende för. Han har hjälpt oss avsluta en kapitalförsäkring i England. Vi fick hem pengarna och placerade i ett isk hos er som han ordnat. Placeringar av inkomster och ett tänk inför pensionen.
    Sammantaget är vi väldigt nöjda med att vara kund hos er.
  • Linus H
    Linus H skrev om iZave Stockholm
    Trevlig personal men inte bra avkastning.
  • Catarina K
    Catarina K skrev om iZave Stockholm
    Kunskap, trygghet, omtanke, öppenhet och en vilja göra bra för mig som ändå inte känner mig som kund mera som vän
  • Sven C
    Sven C skrev om iZave Stockholm
    Mycket bra bemötande, vad gäller pensionspengar för mig och min fru, av Magnus Pettersson.
  • Nadimus W
    Nadimus W skrev om iZave Stockholm
    Jag har Alex Minui som min rådgivare. Jag är jätte nöjd för att han hjälpte mig uppnå mitt mål.Varmt rekommenderad!
  • Linda D
    Linda D skrev om iZave Stockholm
    Mycket bra rådgivare 0ch rådgivning
  • Emma
    Emma skrev om iZave Stockholm
    Alex Minui är en jättebra rådgivare! Mycket kompetent och förklarar saker riktigt bra och utförligt. Håller bra kontakt med en och alltid trevlig!
  • Lars E
    Lars E skrev om iZave Stockholm
    Jag förstår inte hur ni kan lämna det inarbetade och förtroendegivande namnet/varumärket Cerberus.
    iZave låter som något spelbolag eller telefonförsäljare.

Vi är mycket nöjda med Cerberus tjänster och vår rådgivare Magnus Petterson.
  • kramat Y
    kramat Y skrev om iZave Stockholm
    Hej .
    Mycket nöjd kund.Väldigt bra bemötamde.Smart och kunnig.
    En av de bästa i stan att lita på.
    Jag har fått super bra rådgivning.av Alex Minui och är mycket tacksam för ett bra resultst.

Tack så myck🌷🌷🌷🌷🌷👍👍👍👍
  • Mikael G
    Mikael G skrev om iZave Stockholm
    Utvecklingen av mitt sparande har hittills varit över förväntan. Alltid pedagogisk genomgång inför förändringar så att jag känner att det är mitt beslut och ingen annans.
  • Märta W
    Märta W skrev om iZave Stockholm
    Trevligt och förtroendegivande. Jag litar på att råden är bra för mig. Anpassade råd efter min ekonomi.
  • Irja M
    Irja M skrev om iZave Stockholm
    Hej
    Jag har varit sà kort tid med om deras verksamhet, men hittills verkar det bra. Jag litar pà min ràdgivare.
    Hälsar Irja Maijanen
  • Vugar A
    Vugar A skrev om iZave Stockholm
    Innan jag blev kund till iZave var jag kund hos en annan analysavdelning. Det var Alex Minui som gjorde mig att byta rådgivare. Han är väldigt kompetent, har bra kunskap om relevanta lagar samt aktuella finansiella instrument och placeringar. Som rådgivare är Alex också engagereade och trevlig. Jag skulle starkt rekomendera honom
  • Kelly W
    Kelly W skrev om iZave Stockholm
    Jag har fått mycket bra hjälp av Pierre B med mitt sparande, goda råd som uppskattas. Trevligt bemötande ☺.
  • Nikki K
    Nikki K skrev om iZave Stockholm
    Väldigt bra rådgivning från Alex Minui, vi tittade över både kortsiktiga och långsiktiga mål och vad som passar oss och våra framtidsvisioner. Alex är inte bara kunnig och engagerad utan även extremt ödmjuk och förklarar hur allt fungerar på ett klart och tydligt sätt.
  • Milad H
    Milad H skrev om iZave Stockholm
    Rekommendera Alex på IZAvE fick snabb rådgivning med det jag behövde veta. Lyssnar verkligen på vad man har för önskemål. Tack för att du är en bra rådgivare.
  • Sina F
    Sina F skrev om iZave Stockholm
    Jag är väldigt nöjd med min rådgivare Alex Minui, väldigt kompetent och trevlig. Rekommenderas starkt!
  • Rajat
    Rajat skrev om iZave Stockholm
    Adekvat rådgivning! har fått ut väldigt mycket kunskap och hittills bara fått framgångsrika sparlösningar från rådgivaren Alex Minui. Rekommenderar starkt iZave!
  • Björn F
    Björn F skrev om iZave Stockholm
    Jag har under flera år använt iZave, tidigare Cerberus, som hjälpt mig med mitt långsiktiga sparande. Pengarna växer i värde, och känner mig trygg med den rådgivning som känts ärlig och framåtriktad.
  • Mark W
    Mark W skrev om iZave Stockholm
    iZave is highly recommended, their staff member Alex Minui has helped me with my savings and I am very happy about the return.
  • Jonathan P
    Jonathan P skrev om iZave Stockholm
    Jag är jättenöjd med Alex Minui idag. Har utgått ifrån mina behov och önskemål och är nöjd med rådgivningen via iZave.
  • Michael
    Michael skrev om iZave Stockholm
    Jag är väldigt nöjd med min rådgivare,väldigt kompetent och trevlig.
  • Melinda L
    Melinda L skrev om iZave Stockholm
    Mycket bra bemötande och individanpassad rådgivning, på en nivå alla kan förstå! Rekommenderar Alex Minui på iZave varmt, tack för en bra investering!
  • Ulla P
    Ulla P skrev om iZave Stockholm
    Klar och tydlig information. Det finns möjlighet att ställa att frågor, det är bra om man själv saknar intresse.
  • Magnus N
    Magnus N skrev om iZave Stockholm
    Förtroendeingivande rådgivare och väldigt bra fondplacering. Väldigt nöjd med iZave.
  • Helene S
    Helene S skrev om iZave Stockholm
    Blev en bra placering efter ett första möte

Engelbrektsgatan 7, 114 32 Stockholm