Alla kategorier Lägga marksten Västra Götaland Stenungsund J Strömbergs Entreprenad

J Strömbergs Entreprenad

Åketorp 210, 444 93 Spekeröd — Visa karta

Ekenleden 13 A, 42836, KÅLLERED
Trä & Murkompaniet
Gudleif N:
Hej Trä och Murkompaniet. Min bedömning gällande utfört jobb ger jag 5 5 poäng av 5 möjliga. Gällande Bemötande av ansvarig ledning samt ...

Läs vad 2 kunder tycker om J Strömbergs Entreprenad

• Eddie p
    Eddie p skrev om J Strömbergs Entreprenad
    Jag har själv jobbat en del för J.Strömbergs och har inte haft några problem med att få betalt, Trevligt folk att jobba med och höga krav på arbetet för att hålla en hög standard. Svarta löner har jag väldigt svårt att tro att de förekommer då Joakim strömberg är en ytterst seriös människa och driver företaget därefter, Dessutom så gör han en stor del av jobben för kommunala och statliga bolag så det är lite svårt med svarta pengar då.
    Sen att han har läs och skriv svårigheter och gör ett stavfel här och där har väl ändå inget att göra med dom tjänster hans företag tillhandahåller
    joakim s gillar detta
  • Kjell L
    Kjell L skrev om J Strömbergs Entreprenad
    Jag kan varmt rekommendera J Strömbergs Entreprenad. Han utför alltid dom arbeten som han har åtagit sig att utför på ett mycket nogrant sätt.
    joakim s gillar detta

Åketorp 210, 444 93 Spekeröd