Alla kategorier IT-konsult Stockholms län Stockholm Södermalm Jajja Media Group AB

Jajja Media Group AB

SÖDER MÄLARSTRAND 57, 118 25 Stockholm — Visa karta

Jajja är Google Premier SMB Partner och har en unik ställning som utpräglad digitalbyrå, med många års erfarenhet och djupgående expertis av Google. Vi hjälper våra kunder med att lyckas inom flera områden som Google Ads, SEO, webbproduktion, content, film, länkar och sociala medier. På Jajja värnar vi om våra kunder och det är viktigt att de får samma goda kvalitet i alla led. Vi är att snabba att fånga upp det senaste inom branschen och vi tycker om förändring. Vi är modiga med att prova nya spår inom digital marknadsföring och söker ett stort engagemang hos både våra uppdragsgivare och kollegor.

Läs vad 100 kunder tycker om Jajja Media Group AB

• Roger S
    Roger S skrev om Jajja Media Group AB
    Har haft Jajja sedan urminnes tider, 10 år kanske och fungerat bra. Produktionschefen Gunnar Bark inser även betydelsen av god kundvård. Läs mer
    Gunnar B gillar detta
  • Sandra S skrev om Jajja Media Group AB
    Jag har jobbat med Jajja för drygt 2 år nu. I början var det inte så bra, men sista år har blivit otroligt bra. Dem har levererat vad dem har lovat. Vi har förfarande mycket att göra, men vi känner trygg med deras team. Läs mer
    mattias k, Gunnar B gillar detta
  • Camilla S skrev om Jajja Media Group AB
    Vi har arbetat med Jajja sedan två år tillbaks. För tillfället har vi en otroligt bra projektledare som alltid ger oss hög service. Vi uppskattar även Jajja för deras kompetens och deras bidrag till vår utveckling inom digital marknadsföring. Läs mer
    Gunnar B gillar detta
  • Robin O skrev om Jajja Media Group AB
    Jajja kan jag definitivt rekommendera! De arbetar på ett professionellt och engagerat sätt tillsammans med dig som kund, där vi hela tiden från start sedan tre år tillbaka utvecklat vårt samarbete mot ett bättre och bättre resultat. Riktigt kul att jobba med er. Läs mer
    Johnny A, Gunnar B gillar detta
  • David S skrev om Jajja Media Group AB
    Jag har anlitat Jajja för SEO-tjänster under flera år och har genomgående mötts av ett engagemang och en professionalitet som gör att jag gladeligen är kund också framgent. Läs mer
    Johnny A, Gunnar B gillar detta
  • Annika K skrev om Jajja Media Group AB
    Kontakten med Fares Youcefi och Thomas Rom har hittills varit till stor belåtenhet i arbetet med min hemsida. Jag kan varmt rekommendera dem. De är kunniga, pålästa och trevliga att ha att göra med!
    Annika Kjellén
    Ystads Psykologmottagning Läs mer
    Fredrik S, Gunnar B gillar detta
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Jajja Media Group AB
    Vi har använt Jajja under perioder, framför allt med SMO och AdWords men även andra delar så som kampanjidéer och konverteringsoptimering av vår webbshop. Jag måste säga att jag var skeptisk i början av samarbetet men fick snabbt en förändrad bild av bolaget, sällan jag stött på ett sådant engagemang med att hjälpa oss driva trafik och leads, topp!

Jag har märkt en stor förändring senaste året då vi bl.a. fått en ny projektledare, Fares, som varit extremt bra att jobba med och samtidigt kunnig. Jag har även märkt att Jajja kunnat hjälpa oss med allt fler delar inom online sales vilket underlättat kraftigt.

Fortsätter ni denna utveckling kommer jag nog snart behöva hitta ett sätt att ge Er 6/5 inom en snar framtid.

Keep up the good work! Läs mer
    mattias k, Fredrik S, Gunnar B gillar detta
  • Peter L skrev om Jajja Media Group AB
    Vi har använt oss av Jajjas tjänster i många år.
    Har alltid blivit bemött av trevlig och proffsig personal.
    De har sett till att vi ligger högt på Googles sidor hela tiden.

Peter L Läs mer
    mattias k, Gunnar B gillar detta
  • Olle N
    Olle N skrev om Jajja Media Group AB
    Vi har jobbat med Jajja under flera år med gott resultat. Vi kan varmt rekommendera Jajja. Läs mer
    mattias k, Johnny A, Fredrik S, Gunnar B, Sara M gillar detta
  • Daniel H skrev om Jajja Media Group AB
    Varning! Levererar ingenting av värde. Man binder upp sig och de lovar guld och gröna skogar. Månaderna går och det händer ingenting. De säger att det tar ett tag så man får snällt vänta på att de INTE GÖR NÅGONTING. Efter ca 1 år får man en fin uppradad rapport vad de gjort men utan något relevant resultat vad gäller placering i google eller fler kunder till hemsidan. Bluff rakt igenom.... släng inte era pengar i sjön! De kan användas till mycket mycket mer än detta! Hemskt att utnyttja små nystartade företag på detta sätt. Läs mer
  • Ulrika G
    Ulrika G skrev om Jajja Media Group AB
    Vårat företag band upp oss till Jajjas SEO paket på 2 år (olyckligtvis). Det första året fick jag betala ca 60 000. (5000 i månaden) och då fick jag ut 3 saker. Först fick jag en sökordsanalys på viktiga ord, det tog dem 3 månader. (detta kunde jag ha gjort själv via google adwords verktyg på 10 minuter). Sedan skrev de om texten på 5 av mina sidor på hemsidan för att få in dessa viktiga sökord. Det tog dem ytterligare 2 månader. (detta kunde jag också satt ihop själv på en kväll). Sedan fick jag ett mätverktyg så jag kunde se hur bra det gick för min sida. (ett sådant kan man också lätt skaffa själv via olika gratis enkla lösningar på internet). Jag fick väldigt dålig service av Jajja och det var väldigt svårt att komma i kontakt med dem. Efter 1 år av tjat tjat och tjat och fick jag byta paket till deras Inläkniningspaket. Därefter har jag fått 1 länk till vår hemsida på någon random blogg för 5000 kr i månaden. tjoho!!! efter ytterligare ett år och ytterligare 60 000 känner jag mig väldigt blåst! Läs mer
  • John B
    John B skrev om Jajja Media Group AB
    Ni är duktiga! tack för bra service Läs mer
    mattias k, Fredrik S, Gunnar B, Sara M gillar detta
  • 2017-07-13

Omdömet har granskats och är verifierat

Michael G skrev om Jajja Media Group AB
    VARNING för Jajja media group, Läs om bolaget på flashback innan ni väljer Jajja. Det är varningar överallt och vi gick på det endast för att vi litade på en bekant som jobbade där och berättade att det inte stämde.
    Det finns extremt många trådar om deras bluff arbete. Vi skapade konto här endast för att skriva vårt missnöje mot dem. Läs mer
  • Rickard B skrev om Jajja Media Group AB
    Passa er för detta bolag! man blir uppringd av en trevlig säljare ,som ej upplyser om att man spelar in samtalet samt ej informera om att man håller på att ingå ett muntligt avtal! , men tack o lov så bor vi i landet sverige och här har vi ett rättssystem :-)
    så gör som jag bestrid fakturor så får domstolen ta hand om ärendet! ,för detta är ej ok! enligt lagar o förordningar,
    jag känner mig så lurad!,Jag trodde Jajja var ett seriöst bolag men nej så fel jag har, Läs mer
    2015-12-22 Representant för Jajja Media Group svarar Rickard B
    Hej Rickard.

Det är tråkigt att du känner dig lurad av oss.

Lagen tillåter att man spelar in samtal där man själv deltar och det är ett väldigt vanligt sätt för många företag att dokumentera överenskommelser. Det gör det möjligt för oss som företag att säkerställa att alla samtal och överenskommelser dokumenteras och håller rätt kvalitet.

Inspelningarna är därmed giltiga som bevisföring i eventuell rättegång. Om du vill skickar vi gärna över samtalet till dig så kan du själv höra hur vår säljare läser upp avtalet för dig innan du utryckligen godkänner det.

När du i maildialog och samtal efter order är tydlig med din projektledare att du vill ha våra tjänster men inte just nu så erbjuder din projektledare dig att välja mellan en, två eller tre månaders försjutning av avtalet utan extra kostnad för dig. Efter det slutar du besvara våra kontaktförsök och bestrider avtalet i sin helhet.

Baserat på samtalen och all historik känner jag att vår hantering av detta ärende varit ytterst seriöst och vi har gjort allt för att gå dig till mötes. Vi är övertygade om att vi fortfarande skulle kunna ha ett konstruktivt och för dig lönsamt samarbete om det kan tänkas intressant. Vänligen maila mig på erik.nystrom@jajja.com.

Med vänliga hälsningar, Erik Nyström. Teamleader för projektledarteamet, Jajja Media Group.
  • David S
    David S skrev om Jajja Media Group AB
    Vi på www.verktygshandlarn.se har samarbetat med jajja ett tag nu och ser riktigt fina resultat både i antal besök och i ordrar med en stadig uppåtgående trend. Vi kan grundläggande SEO själva men för att ta det till nästa nivå så behövde vi ha riktiga experter på ämnet och där kom jajja in. Det mest positiva med jajjas arbete är att man äger allt arbete de gör och de gör SEO som vi skulle säga på riktigt och långsiktigt till skillnad från tidningsannonser etc. som ger en kort exponeringstid så ger detta en synlighet i åratal. Ett tips om du börjar arbeta med jajja är att va lyhörd till deras tips och gör dem, det kommer löna sig. Läs mer
    2015-11-25 Representant för Jajja Media Group svarar David S
    Konstruktivt samarbete och engagemang på båda sidor = Fina resultat. Inget gör oss gladare :)

Hälsningar från Erik Nyström, Teamleader för projektledarteamet och Oliwer Brewitz, er dedikerade projektledare.
  • Erik D skrev om Jajja Media Group AB
    Mycket bra, upplever de som kunniga och trevliga Läs mer
    2015-11-06 Representant för Jajja Media Group svarar Erik D
    Hej Erik.

Tack för ditt fina inlägg. Din projektledare Joanna hälsar att det är väldigt givande att samarbeta med dig och er webbplats www.resemakarn.se då vi alltid åtgärdar våra puckar och därmed öppnar upp för nästa steg mot ytterligare förbättringar.

MVH Erik Nyström, Teamleader för Projektledarteamet
    erik.nystrom@jajja.com
  • Pat skrev om Jajja Media Group AB
    Arrogant säljare ("kontaktperson") som hela tiden rekommenderar att köpa extra tjänster med en avtalstid på "12 månader" (som sedan i praktiken är 15 månader!). Inga konkreta rapporter på vad de har gjort, man vet inte vad man betalar för och när man frågar får man bara höra mycket hokus-pokus men får fortfarande inga fakta. De bara påstår att de har ökat våra intäkter, utan konkreta rapporter,
    Man får inte veta hur/om Jajja har försökt förbättra exponeringen utan får bara rådet att öka kostnader för att exponeras.
    Det känns som att Jajja tar för givet att det är deras arbete som har ökat vår exponering, medan vi anser att vårt varumärke exponerats med hjälp av dels innehållet på siten med allt content (många produkter har också tillkommit under tiden), och popularitet som då hjälpt oss ranka högre i det organiska. Detta har faktisk inverkan på våra ökade intäkter, ej Konvertering genom minskade exponeringar i backlinks och domains genom skrämmande blogginlägg som kallas enligt dem ”SEO”.
    Haft många olika projektledare under tiden och ibland hade vi inte någon alls och glömdes vi bara bort.
    Varning alltså, vi ångrar verkligen att vi har anlitat dem, det enda de är riktigt bra på är att skicka fakturorna i tid. Läs mer
    2015-10-22 Representant för Jajja Media Group svarar Pat
    Hej Pat

Tack för din feedback. Vi arbetar löpande med att förbättra och utveckla vår rapportering, både avseende åtgärder och resultat.

När jag läser historiken för ditt företag hittar jag flera analyser, copytextförslag, förslag på nya Googleträffar samt länkar som definitivt har bidragit till era positiva resultat. Det var med detta som grund som säljaren korrekt rekommenderade att öka paket och samarbete för att nå ännu bättre resultat.

Självklart är det fina arbetet ni själva har lagt ner på webbplatsen och en marknadsföring en starkt bidragande faktor. Det är samarbete som ger bäst resultat.

Vi vill att våra erbjudanden ska vara så attraktiva och kundanpassade som möjligt. Av den anledningen erbjuder vi nya tjänster och produkter allteftersom samarbetet och resultatet utvecklas.

Återigen, tack för din feedback. Den är viktig för oss och våra kunder.
    Vi hoppas också att vi kan fortsätta vår dialog via e-post eller telefon.

Tack
    Med vänliga hälsningar,
    Erik Nyström, teamleader för projektledarteamet
    erik.nystrom@jajja.com / 08 - 546 66 274
  • Göran A skrev om Jajja Media Group AB
    Vi på Torget Vandrarhem är jätte nöjda med Jajja. Vår konsult Johanna har alltid gett oss snabb och professionell hjälp när det behövts. Mycket trevligt bemötande, klara besked och goda resultat. Läs mer
    2015-10-27 Representant för Jajja Media Group svarar Göran A
    Väldigt roligt att höra Göran!
    Johanna är, som alla våra 10 projektledare, väldigt dedikerad att hjälpa sina kunder till goda resultat och relationer. Kul att det uppskattas och ser fram emot än bättre resultat framöver.

MVH Erik Nyström, Teamleader för projektledarteamet.
  • Laila B skrev om Jajja Media Group AB
    Gå inte på Jajjas försäljningsknep då det är helt hopplöst att avsluta ett avtal fast att man som kund har blivit pålurad en tjänst som inte håller måttet. Är man ett webbföretag och inte kan erbjuda en tjänst som gör kunden nöjd och fortfarande kräva kunden på pengar då är man ett RIKTIGT OSERIÖST FÖRETAG.

Vi köpte Jajjas leads som visade sig fungera sämre än vilket gratistillägg i WordPress som helst. Även efter påtalan gick inte avtalet att brytas då detta företag verkar ha dålig ekonomi och måste suga ut sina kunder på minsta kronan trots en värdelös tjänst som inte håller måttet på långa vägar.

Jag var mycket positivt inställd till Jajja innan jag började samarbeta med dem. Läs mer
  • Jörgen P skrev om Jajja Media Group AB
    Jag jobbar som platschef för Interwood AB som bl.a. säljer exklusiv altantrall via byggvaruhandeln och har arbetat tillsammans med Jajja i ett år. Arbetet har fungerat alldeles utmärkt. Vårt mål med arbetat var att vi ville öka vår trafik till vår hemsida och samtidigt minska våra annonsköp på Google AdWords. Tillsammans med Johanna Hellström på Jajja valde vi ut 8 sökord där av 5 av dessa låg på plats 40+ vid en Google sökning och de andra tre var på plats 10+. Några av dessa var sådana ord som var rätt dyra (populära) vid köp av Google AdWords. Efter ett år ligger alla dessa 8 orden på förstasidan vi en sökning och de flesta ligger på plats 1 eller 2. Samtidigt har vi nästan dubblerat antal besök på vår hemsida under detta år. Ett fantastiskt resultat. Nu har vi strypt våra inköp av Google AdWords och den kostnadsbesparingen är mer än vad vi betalar till Jajja. Nu tar vi steget vidare och börjar med Jajja Leads för att bättre kunna fånga de kunder som har gått in på vår hemsida och visat intresserade för våra produkter. Läs mer
  • Christian L skrev om Jajja Media Group AB
    Jag har ett företag och vi blev uppringda av Jajja för att stämma möte där de skulle förklara vad det var som de kunde hjälpa oss med. Redan från det mötet, och de som jag idag har kontakt med, har kommunikationen varit hur bra som helst. Vi har nu haft Jajja som partner (ser det verkligen inte som kund/leverantör) i över ett år nu och vi har sett otroliga resultat. Som alla förstår så får man inte topplaceringar dag ett utan det är en process och det har verkligen gett frukt.
    Fredrik och Natalie som hjälper oss är enastående. Varma och trevliga utöver att komma med förslag, vrida och vända på idéer, hitta förbättringar, ja allt vad man kan tänka sig. Helt klart ett företag som vet vad de sysslar med och kan det riktigt bra. Vi är dock alla överens om att det alltid går att göra lite mer, bli lite bättre. Så från enastående så ser vi fram emot nya höjder och inom kort tvingas anställa mer personal. Det om något är ett bra samarbete. Jajja har skapat jobb vilket i dagens samhälle verkligen behövs.
    Jag skulle kunna skriva en halv roman men vill hålla er från att avsluta läsandet för att det står för mycket. Kort och gott så är det ett företag som jag varmt kan rekommendera. Ge det tid för resultat bildas över tid och det skall hålla i sig. Långsiktigt tänk där kunden står i fokus. Stort tack! Ni är bäst! Läs mer
  • Elin I
    Elin I skrev om Jajja Media Group AB
    Väldigt professionellt bemötande. Läs mer
  • Maria skrev om Jajja Media Group AB
    Vår kontakt med Jajja har hittils varit mycket bra. Vi är ett mindre företag och vi sökte upp Jajja för att få hjälp med vår nya hemsida och dess uppbyggnad. Vi har redan fått stor hjälp kring sökordsoptimering som vi har kunnat dra nytta av. Vår kontaktperson Erik är både professionell, lätt att prata med och mycket hjälpsam. Även övriga medarbetare som t.ex. Natalie, har vi också bara gott att säga om. Vi vill varmt rekommendera Jajja!

/Maria - www.perleditalia.se Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Jajja Media Group AB
    Jag leder ett företag, Itkett AB, med flera tusen kunder på den svenska marknaden som arbetar med kontraktsmallar för kommersiella fastighetsägare. Vi har nyligen tecknat avtal med Jajja. Vi är mycket nöjda med Jajjas bemötande och det arbete som har utförts. Vi har en bra kontinuerlig dialog kring förbättringsåtgärder av vår hemsida. Hemsidan har vi byggt upp relativt nyligen tillsammans med ett annat välrenomerat företag. Vi har trots detta fått många bra tips och åtgärdsförslag från Jajja. Vårt samarbete med Jajja kompletterar våra övriga marknadsföringsåtgärder. Vi är som sagt så här långt mycket nöjda med Jajjas insats. Läs mer
  • Bengt-Åke F
    Bengt-Åke F skrev om Jajja Media Group AB
    Bengt-Åke F skrev om Jajja Communications AB:
    För två månader sedan sade jag upp mitt avtal med Jajja. Jag har haft dem i ca: 6 år man har inte kunna förbättra min position nämnvärt det ända som har hänt är att jag har varit en mjölkko för dem.
    Jag hade tfn kontakt med en växel de skulle ringa tillbaka till mig dagen efter den dagen har inte inträffat har försökt två gånger efter det med samma resultat. Jag vill höja ett varningens finger för att använda Jajja de verkar ha växt för fort och glömt bort kunderna ser enbart på sin egen tillväxt. Läs mer
  • Jacob B
    Jacob B skrev om Jajja Media Group AB
    Akta er noga för Jajja! de kan i stort sett ingenting om webb eller sökoptimering. De förstörde min placering totalt och de enda de var intresserade av var att få mig att förlänga avtalet. När jag försökte säga upp det så ar det omöjligt att få tag på rätt person. Flera tusenlappar åt skogen. Stor varning för Jajja!

Jacob Läs mer
  • Linda B skrev om Jajja Media Group AB
    Varning för Jajja och deras metoder! Lurenderi företag!! Vårt företag anlitade Jajja för att hjälpa oss att synas på Google. När resultatet uteblir och vi inte vill betala skickar de genast fakturan till inkasso.

Har ni helt sagt upp allt med Jajja, men ändå fortsätter de att skicka spam till mig. Här kan ni se andra som är missnöjda med deras metoder!

http://www.ehandel.se/Jajja-irriterar-E-handlare-med-fula-saeljmetoder,4097.html Läs mer
  • Bengt skrev om Jajja Media Group AB
    Blev uppringd av en säljare som förklarade efter att jag tackat nej att de minsann inte ville ha mig som kund eftersom jag uppenbarligen inte var ambitiös.

Många säljare har jag pratat med genom åren, men att få kunden att känna sig dålig och förolämpa denne var nytt. Läs mer
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Jajja Media Group AB
    Har anlitat Jajja vid ett flertal tillfällen sedan bolaget grundades för främst e-handelsföretag. Jajja har vuxit, mognat och utvecklats till att idag vara marknadsledande inom sitt segment i en ung bransch. SEO är för många traditionella företag fortafarnde hokus pokus och det har funnits ett flertal oseriösa företag som förstört marknaden. Jajja är och seriösa, har lång erfarenhet och har tagit fram bra lösningar för både stora och små företag med varierande egen teknisk kompetens. . Läs mer
  • Henrik D skrev om Jajja Media Group AB
    Vi på Dahls Elektriska är väldigt nöjda med Jajja.

Besökarantalet och omvandlingar har bara ökat hittils, vilket vi är väldigt nöjda med.
    Får alltid ett vänligt och proffesionellt bemötande, dels av vår kontaktperson Olof men även övriga vi kommit i kontakt med på Jajja.

Tips och råd får vi löpande, de saker vi inte kunnat ändra själv har de alltid ställt upp och fixat.

Som sagt, vi är väldigt nöjda.

/Henrik Dahl, Dahls Elektriska AB Läs mer
  • Johan S skrev om Jajja Media Group AB
    Jag har jobbat inom webbutveckling i 15 år och Jajja är nog troligtvis det mest oproffisionella företag jag har stött på. Jag signade upp mig för dem ett kontrakt med dem i ett halvår (vilket blir minimum 6+3 månader i realiteten som andra påpekat) för att få hjälp med framför allt backlinks då sajten redan var ok SEO optimerad.

När fem och en halv månad gått så hade sajten inte rört sig en enda placering i Google på något av sökorden och jag inte kunde se en enda backlink som kunde härledas till Jajja så bad jag ha en sammanställning av vad de gjort. Det visades sig då att de inte hade gjort någonting. De fixade då två backlinks (dock från två sajter helt orelaterade till min) och gick slutligen med på att jobba tre månader gratis för att jobba ikapp det de borde gjort under de första sex månaderna.

Tre månader senare igen hade vi ett samtal igen och sajten hade då backat två placeringar i Googles index på viktigaste sökordet och X antal placeringar på de andra sökorden/fraserna. Jag kunde fortfarande inte se en enda ny backlink och jag bad dem återigen om en sammanställning av vad de gjort under dessa tre månader. Det vägrade de åter så jag bad om att åtminstone få se ett enda ett exempel på en backlink de skapat. De hävdade då att om de skulle avslöja en enda backlink de skapat så kunde de lika gärna lägga ner verksamheten, så hemligt är det nämligen hur Jajja "jobbar". Med andra ord, de tar hellre att jag säger upp kontraktet och förlorar en kund än avslöjar en enda sak av vad de faktiskt gjort för pengarna jag betalar dem.

De har en nöjd kund garanti som jag ville använda för att få tillbaka mina pengar (med tanke på att de i realiteten inte gjort någonting under nio månader), men eftersom det viktigaste sökordet under några dagar var uppe två placeringar högre än ursprunget så gällde inte den garantin. Alla som kan någonting om Googles index vet att man då och då under ett år temporärt rör sig lite upp och ner men faller sedan antingen tillbaka eller stabiliserar sig på den nya platsen ganska snart. Med andra ord, denna garanti är helt meningslös eftersom de alltid oundvikligen kan påvisa att man minsann varit lite högre upp i indexet.

Om jag var under kontrakt med Jajja skulle jag verkligen ställa mig frågande vad jag egentligen får ut av pengarna jag betalar dem för jag tvivlar på att jag är den enda kunden de luftfakturerar för jobb de inte gör... Läs mer
  • Eric L skrev om Jajja Media Group AB
    Jag är väldigt nöjd med Jajja så här långt. Jag har tidigare skött sökoptimeringen själv, men har inte längre vare sig tid eller teknisk kompetens att ligga i framkant. Joakim Halvarsson har dessutom varit otroligt hjälpsam, och hjälpt till när jag själv stött på tekniska utmaningar kring min hemsida. Precis så vill jag ha det: en hjälpande hand som rycker in där jag själv kör fast. Ur den aspekten så tror jag det här samarbetet ut att bli både lyckat och långvarigt!

Eric Löwenthal / ståuppkomiker
    www.standup.se Läs mer
  • Åsa D skrev om Jajja Media Group AB
    Från att inte synas alls har jajja på kort tid tagit mej till toppen för mina sökord.
    Min kontakt Benjamin och teknikerna har gett mej en mycket bra service och hittills har man levt upp till alla sina löften =).

Åsa Dahlström
    www.lillaw.se Läs mer
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Jajja Media Group AB
    Vi på KA Etikettering var lite skeptiska till en början när det gällde Webb Optimering med ett externt bolag, men idag kan vi bara säga att det har varit positivt. Deras säljare Erik har även satt pricken över I:et med sin fina support och snabba service. Fortsätt i den andan! Hälsningar,Tomas på KA Etikettering Sverige Läs mer
  • Rickard H
    Rickard H skrev om Jajja Media Group AB
    Vi på BraoBilligt.se precis startat ett samarbete med Jajja som vi förväntansfullt ser fram emot. Christer ger oss utmärkt hjälp och service för att nå våra mål. Vi hoppas och tror att detta kommer hjälpa vårt företag att växa kraftfullt.

Mvh Rickard, BraoBilligt.se Läs mer
  • Lasse S
    Lasse S skrev om Jajja Media Group AB
    Mycket proffessionellt och kundanpassat! Via personlig genomgång per telefon med Erik på Jajja kunde vi anpassa tjänsten exakt enligt våra behov och önskemål! Vi fick många nyttiga tips och förslag på förbättringar. Efter några veckor följde ett mycket bra och pedagogiskt uppföljningssamtal! Vi märkte resultat ganska omgående och vi kan därför varmt rekommendera Jajja! Prisvärt!! Läs mer
  • Magnus O
    Magnus O skrev om Jajja Media Group AB
    Proffsigt och bra bemötande av Erik på Jajja, har fått bra hjälp med "uppryckning" av vår hemsida www.reklambutik.se Läs mer
  • Mikael K skrev om Jajja Media Group AB
    Håller med alla som skulle vilja ge minus. Riktigt uselt!
    Största misstag jag gjort som företagare är att tacka ja till Jajja.

Blev pålurad detta av en väldigt envis säljare som ringde om och om igen och frågade om jag tittat på förslaget. Jag kunde ju testa utan startavgift hette det. Annars var det startavgift och sedan betalning endast när top 10 nåddes som gällde.

Blev ganska snart missnöjd med Jajja och sa upp avtalet. Sitter nu här 9 månader efter och betalar fortfarande fakturorna de skickar. Fick även bekräftat från säljaren att de aktivt jobbar för att ta bort det de byggt upp så att du sannolikt glider nedåt i listningen igen. Detta även medan du fortfarande betalar till dem, eftersom du har sagt upp avtalet. Blir så förbannad.

Detta finns att läsa i avtalet:
    "Avtalet gäller i 6 månader och därefter löpande med en ömsesidig uppsägningstid om 3 kalendermånader. Det innebär att avtalsperioden blir minst 9 kalendermånader." Läs mer
    Tobias B, Mikael gillar detta
  • Thure Söderquist Begravningsbyrå skrev om Jajja Media Group AB
    Vi har anlitat Jajja i drygt tre månader för vår begravningsbyrå www.soderquists.se och är mycket nöjda med den hjälp vi fått från dem. Erik Nyström har givit konkreta tips på hur vi ökar vår synlighet på Google och stämmer av per telefon med jämna mellanrum. Vårt intryck av Jajja är att de är kunniga inom sitt område och vi ser fram emot ännu bättre resultat. Läs mer
  • Anders V skrev om Jajja Media Group AB
    Jajja Communications är ett av de ledande företagen inom sökoptimering. Ända sedan vi inledde vårt samarbete med dom så har vi ökat antal träffar och avslut. Varje månad får man mycket lättlästa månadsrapporter och kontaktpersonen hör av sig någon gång i kvartalet för att följa upp. Kan verkligen rekommendera Jajjas tjänster. Läs mer
  • Jonas skrev om Jajja Media Group AB
    www.jonasfonstertvatt.se har fått en räjäl skjuts i träfflistan med hjälp av Jajja. Var lite skeptisk i början men kan inte neka till att det har fungerat. Säljaren Niklas Backenhall hör av sig med jämna mellanrum och följer upp vilket känns seriöst. Läs mer
  • Lisa J
    Lisa J skrev om Jajja Media Group AB
    Hos Jajja får man den hjälp man behöver och snabbt går det! Martin Lundvall har hjälpt oss med den tekniska biten när vi skulle publicera vår nya hemsida, kan bara säga utmärkt, proffsigt och service på hög nivå!
    Anna och Lisa / AnnalisaFoto AB Läs mer
  • Tomas T skrev om Jajja Media Group AB
    Besviken
    Hej från alla solskens historier så drar jag en sanning. Jajja må vara störst men de suger helt ärligt, fick optimeringsförslaget 3 mån sent. Det har dem dock bett om ursäkt för men efter har varit kund i över 6 mån, ligger jag stabilt på mina resp sökord 5 st på sidan 3. Det är inte vad jag kallar att leverera, säljaren David säger ge oss mer tid ge det en månad till etc... Men äntligen ska det sägas upp. Vissa sökord var faktist bättre innan jag börja med jajja.

Mvh Tomas Törneberg Läs mer
  • Mats B
    Mats B skrev om Jajja Media Group AB
    Vi på DraoThea ArosKulturcenter vill tacka Find1 och Jajja Communications för ett bra och proffsigt bemötande. Vi är mycket nöjda med samarbetet med Jajja. Läs mer
  • 2013-02-07

Omdömet har granskats och är verifierat

Pavel M skrev om Jajja Media Group AB
    Blev pålurad denna tjänst av en säljare på Find1. Men när jag inte kände mig nöjd så fick jag höra att det inte gick att säga upp avtalet, för tiden hade gått för långt (knappt en månad). Jag tecknade denna tjänst i början av December och skulle bli kontakta av en SEO-tekniker. Det tog hela 10 dagar för teknikern att höra av sig, kommunikationen mellan mig och teknikern har inte varit den bästa. Jag har nästan behövt tjata på säljaren för att SEO-teknikern skulle höra av sig. Då jag var missnöjd med att det tog så lång tid för de att höra av sig och ändå ha mage att kräva mig på betalt för December månad så skickade jag ett mail till fakturavdelningen för att bestrida fakturan. Jag skrev även till säljaren på Find1 att jag ville inte vara med om det längre då jag inte var nöjd. Något svar tillbaka fick jag inte och min säljkontakt vägrar upphäva mitt köp vilket jag fortfarande vill göra. Är inte nöjd alls men något svar har jag inte fått överhuvudtaget. Rekommenderar inte någon att använda deras tjänster då deras support och kundservice känns oproffsig. Varför vill ni ha kvar en missnöjd kund, kan vi inte bara "göra slut"? Läs mer
  • Eva S skrev om Jajja Media Group AB
    Det låter väldigt bra - men det är klart för att vara exeptionell så måste jag prova. Vill gärna göra det framöver. Läs mer
    Erik N gillar detta
  • Alexander Z
    Alexander Z skrev om Jajja Media Group AB
    Kungsbacka Entreprenad AB
    Är riktigt nöjd med Jajja Communications
    Bra kontakt med säljaren "David" Trevlig och hör av sig ofta om jag har några frågor mm.
    Rekomenderar jajjaj starkt.

MVH Alex Läs mer
  • TOMMY A
    TOMMY A skrev om Jajja Media Group AB
    Är väldigt nöjd med Jajja var skeptisk till en början när jag pratade med en säljare, säljare är alltid "säljare". Men har fått full rusch , en ny tending på företaget av kunder. Ett stort tack till Tommy på Jajja som får oss mot högre mål. En väldigt prsonlig och trevlig kontakt.

Tack för ert fina jobb. Läs mer
  • Helena S
    Helena S skrev om Jajja Media Group AB
    Vi på www.makeandcreate.se är mycket nöjda med Jajjas tjänster så här långt. Vi har varit kunder i en månad och ser redan resultat på Google. Vår kontaktperson Erik har varit ytterst hjälpsam och kommit med många konkreta råd och tips. Läs mer
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Jajja Media Group AB
    Daniel här på www.bimmedia.se. Jag är själv van säljare, har många år inom medie och filmproduktionsbranchen bakom mig och får samtal dagligen om min synlighet på Google. Erik var den som lyckades övertyga mig att köpa Jajjas tjänster. Placeringarna rör sig framåt i bra takt trots att jag bara varit kund en knapp månad. Men då lyssnar jag också på Eriks tips om vad jag behöver förändra på hemsidan! Det är både tips om hur jag förbättrar placeringarna på Google men det som känns nästan ännu mer givande är samtalen om hur vi får besökaren att faktiskt få förtroende för min sida och ta kontakt! Eriks tips och råd tar nog aldrig slut och våra samtal är väldigt trevliga och konstruktiva :)

Daniel Bäckman
    B.I.M. media AB
    - Vi skapar säljande filmer. Läs mer

Bästa företagen inom it-konsult i Stockholm: