Alla kategorier Målare Västra Götaland Lerum Jakir M Målare

JT Bergs väg 16D, 448 50 Tollered — Visa karta

Letar du efter en ansvarsfull och pålitlig målare? Då är du välkommen till Jakir M Målare. Vi erbjuder måleritjänster i hela Göteborg och målar det mesta både in- och utvändigt. Vi kan fixa allt från husfasader och fönster till undertak, väggar, trappor och köksluckor. Dessutom kan vi hjälpa till med både spackling, tapetsering och att sätta väv.

När du anlitar oss får du ett företag med goda referenser, både från Sverige och utlandet. Vår största tillgång är vår kompetens och viljan att leverera ett bra resultat. Självklart har vi trygghetsförsäkring och kan ge bra smakråd. Varmt välkommen!

Läs vad 29 kunder tycker om Jakir M Målare

• Maria skrev om Jakir M Målare
    Målning och tapetsering av vardagsrummet och hall. Vi blev vänligt och trevligt bemötta och vi är mycket nöjda både med arbetet och bemötandet. Därför ger vi Jakir M högsta betyg. Läs mer
  • Jim T skrev om Jakir M Målare
    Utmärkt service, snabbt och snyggt jobb. Läs mer
  • Tony E skrev om Jakir M Målare
    Vi behövde måla om vår nya lägenhet, väggar, tak, lister, karmar och garderobsdörrar. Tot 130 kvm och 12 dörrar. Vi kom överens on pris och tid för arbetet. Mustapha är otroligt serviceminded och noggrann. Vi är jättenöjda med allt han gjort och att han kunde hålla tiden. Undertiden han jobbade hade han full ordning på sina grejer och jobbade systemstisk, det märks att han är proffs och uppvisar en stor yrkestolthet. Vi kan verkligen rekomendera honom!! Läs mer
  • Carl E
    Carl E skrev om Jakir M Målare
    Ommålning och uppfräschning av lägenhet. På grund av 3 barn varannan vecka var det tidsbrist. Jakir löste det helt klockrent. Förutom ett utmärkt jobb kom han också med tips och förslag som var völgenomtänkta och blev bra. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Daniel H skrev om Jakir M Målare
    Målning av en husfasad i Kungsbacka
    Jakir var lite snurrig och glömde av adressen två gånger och hade ett märkligt förslag att måla knutarna i samma färg som resten av huset. Men när detta retts ut gick arbetet snabbt och vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
    2018-10-04 Jakir M svarar Daniel H
    Håller med att ibland Jakir är snurrig, det tycker vi på administrationen ibland, sällan snurrig när det gäller kvalitén på arbetet han utför Tack Daniel för att vi fick komma till er och det glädjer oss att ni är nöjda. Vi tar till oss feedbacken ;-)
  • Robert Z skrev om Jakir M Målare
    Otrolig service och väldigt noggranna där dem målade och spacklade hela vår lägenhet.

Jobbar effektivt och håller planering.

Vi kan varmt rekommendera att anlita Jakir. Läs mer
  • Pernilla G skrev om Jakir M Målare
    Vi är otroligt nöjda med fasadarbetet hos oss. Väldigt trevlig kommunikation, arbetet utfört på kort varsel och enastående resultat. Våra varmaste rekommendationer!!!
    Lars & Pernilla/ Västra Bodarna Läs mer
    2018-08-16 Jakir M svarar Pernilla G
    Hej Pernilla
    Tack för att ni valde oss och vi är så glada över att höra ni är så nöjda. Lycka till med allt fram över.
    Hälsningar
  • Gunilla E skrev om Jakir M Målare
    Tapetsering på trappvägg. Svårt ställe men blev bra. Mycket nöjd med arbetet och bemötandet. Jag har nu betalt fakturan och kan tänka mig att anlita Jakir Målare fler gånger. Mvh. Gunilla Eriksson Läs mer
    2018-08-16 Jakir M svarar Gunilla E
    Hej Gunilla
    Vi hade velat leverera perfekt resultat under den där svåra trappräcket men vi får nöja oss med fint och bra :-) Välkommen åter !
    Trevlig sommar
    mvh
  • Gudmundur J skrev om Jakir M Målare
    Målning av lägenhet, golvlister. Punktlig, snabbt genomfört välgjort samt väl städat efter sig. Slutpris stämde helt överens med given offert. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-07-26 Jakir M svarar Gudmundur J
    Tack så mycket ! Det var också ett nöje för oss och tack för att ni valde oss Trevlig sommar Jakir
  • Lars G skrev om Jakir M Målare
    Hörsam och kunnig yrkesman helt enkelt ett proffs Läs mer
    2018-07-26 Jakir M svarar Lars G
    Jätte tack ! Det var ett nöje att ha er som kund trevliga och tydliga med eran önskemål då är det lätt att leverera på rätt sätt Trevlig sommar på er Vänligen Jakir
  • Imam A skrev om Jakir M Målare
    Rekommenderar verkligen Jakir M Målare. Var alltid i tid, höll utlovade tidsramen samt budget. Läs mer
    2018-08-16 Jakir M svarar Imam A
    Tack Imam vi strävar att alltid leverera det vi har lovat och skulle problem dyka upp så löser vi dem. Tack det var trevlig att ha dig som kund Glad sommar !!
  • Anders L skrev om Jakir M Målare
    Mycket kompetent och serviceinriktad. Kunde med kort varsel hjälpa mig och jag är väldigt nöjd med arbetet. Läs mer
    2018-07-02 Jakir M svarar Anders L
    Tack Anders för förtroendet och välkommen åter, vi önskar dig en trevlig sommar Mvh Jakir
  • Håkan W
    Håkan W skrev om Jakir M Målare
    Målning av fasad, bra och snabbt målat. Läs mer
    2018-07-02 Jakir M svarar Håkan W
    Tack Håkan för att du valde oss, att ha dig som kund var smidig och trevlig Mvh Jakir Ha en trevlig sommar
  • Axel H
    Axel H skrev om Jakir M Målare
    Trevligt, bra kommunikation, snabbt utfört och bra kvalitet på arbetet. Läs mer
    2018-07-02 Jakir M svarar Axel H
    Axel det har varit ett nöje att ha dig som kund vi önskar dig lycka till i dina framtidsplaner Hälsningar till familjen och glad sommar Mvh Jakir
  • Christina S skrev om Jakir M Målare
    Noggrann, snabb . Trappa och uppgång målad slipad .uppgång till enskild lägenhet.
    Bra bemötande proffsigt men ändå personlig kontakt med företaget. Jag rekommenderar Jakir M Målare.
    Jag är mycket nöjd.
    Christina Sjödahl Läs mer
  • Sophia F skrev om Jakir M Målare
    Hela arbetet utgjordes enligt överenskommelse. Hög kvalitet på allt som gjordes. Mycket nöjd med resultatet och rekommenderar Jakir M Målare som en mycket professionell firma. Läs mer
    2018-07-02 Jakir M svarar Sophia F
    Tack så mycket för förtroendet vi är så glada över att ha er som kund ni återkommer numera och vi hoppas på en god fortsatt samarbete Trevlig sommar Mvh Jakir
  • Ulf P skrev om Jakir M Målare
    Ok, bra service.
    Återmontering av högt hängande lampa något sned, därför inte full pott. Läs mer
    2018-03-29 Jakir M svarar Ulf P
    Hej Ulf tack för feedback och vi kommer mer än gärna och fixa lampan 😃
  • Mats T skrev om Jakir M Målare
    Vi har beställt ommålning och tapetsering av tre rum och fått arbetet utfört på ett föredömligt sätt: snabbt, effektivt och mycket noggrannt. Vi har anlitat Jakir M Målare tidigare och alltid varit väldigt nöjda med resultatet. Rekommenderas! Läs mer
  • Ashkan F
    Ashkan F skrev om Jakir M Målare
    Mycket snabb komigång och själva jobbet (Köksmålning) utfört enligt vår önskan på ett bra sätt!
    Kan varmt rekomenderas. Läs mer
  • Eva R skrev om Jakir M Målare
    Jakir kom hem och kollade vad som behövdes göras och vi kom överens om ett pris samma kväll. Jag var inte hemma när han utförde jobbet men jag är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • Pia E skrev om Jakir M Målare
    Av de svar och besök vi fick efter annons på Offerta.se gav Jakir M Målare det bästa intrycket. Vi skulle måla om liten hall, trappa och väggar/tak längs med trappan samt byta ut dörr- och golvlister. Vi är mycket nöjda med resultatet och all kontakt har genomsyrats av kompetens och proffessionalism. Jakir har öga för detaljer!
    Vi begärde fast pris och använde rotavdrag.
    Vi kommer att anlita företaget igen, då vi planerar att göra om fler rum. Läs mer
    2017-12-04 Jakir M svarar Pia E
    Hej Pia vi blir bara glada och taggade till att fortsätta växa och bli bättre när våra kunder är nöjda
    God Jul och Gott Nytt År
  • Elvira A
    Elvira A skrev om Jakir M Målare
    Väldigt nöjd med arbetet,
    Rekommenderar 100 procent Läs mer
    2017-12-04 Jakir M svarar Elvira A
    Tack Elvira ! Det är kul med nöjda kunder det motiverar oss hela tiden till att bli bättre Mvh Jakir M Målare
  • Lehi P skrev om Jakir M Målare
    Mustapha hjälpte oss med tapetseringen hemma! Vi kunde inte blivit mer nöjda! Mycket duktig och noggrann..👌🏼 Läs mer
    2017-12-04 Jakir M svarar Lehi P
    Tack Lehi vi kommer ihåg uppdraget litet men trevlig Tack och välkommen åter

• Ilir H skrev om Jakir M Målare
    Väldigt duktig och noggran, jag var väldigt nöjd med hans arbete Läs mer
    2017-12-04 Jakir M svarar Ilir H
    Tack Ilir vi är glada och din recension motiverar oss mer till att fortsätta lämna våra kunder nöjda som det skall vara

• Maja B skrev om Jakir M Målare
    Mycket bra och professionellt bemötande. Vi blev försenade med vårt bygge vilket drabbade Jakir som skulle måla. Han var här och jobbade på obekväma tider för att hinna få det färdigt. Tummen upp för Jakir! Läs mer
    2017-12-04 Jakir M svarar Maja B
    Tack Maja
    I vårt arbete är det viktigt att förstå kundens behov och även att vara flexibla när flera hantverkare är inblandade Tack och välkommen åter
    God Jul och Gott Nytt År
  • Lejla M skrev om Jakir M Målare
    Mustafa Jakir är den bästa målaren jag anlitat. Proffsig , noggrann , trevligt kund
    bemötande . Han har överträffat mina förväntningar ! Önskar att alla inom branschen vore så duktiga och proffsiga !
    Leila . M Läs mer
  • Rolf P
    Rolf P skrev om Jakir M Målare
    Mycket proffesionellt arbete
    Helt nöjd med deras arbete
    Bara gott att säga. Läs mer
  • Jan K skrev om Jakir M Målare
    Hej,
    M Jakir utförde slip, lackering och målningsarbete, samt även mindre stenarbete.
    Arbetet mycket väl utfört. Positiv, trevlig och initativkraftig.
    Kan med fördel rekommenderas. Läs mer
  • Jovanna P skrev om Jakir M Målare
    Jätte duktig med ett öga för detaljer! Vi är supernöjda med Mustapha och hans arbete! Läs mer

JT Bergs väg 16D, 448 50 Tollered