Alla kategorier Målare Västra Götaland Lerum Jakir M Målare

JT Bergs väg 16D, 448 50 Tollered — Visa karta

Letar du efter en ansvarsfull och pålitlig målare? Då är du välkommen till Jakir M Målare. Vi erbjuder måleritjänster i hela Göteborg och målar det mesta både in- och utvändigt. Vi kan fixa allt från husfasader och fönster till undertak, väggar, trappor och köksluckor. Dessutom kan vi hjälpa till med både spackling, tapetsering och att sätta väv.

När du anlitar oss får du ett företag med goda referenser, både från Sverige och utlandet. Vår största tillgång är vår kompetens och viljan att leverera ett bra resultat. Självklart har vi trygghetsförsäkring och kan ge bra smakråd. Varmt välkommen!

Läs vad 17 kunder tycker om Jakir M Målare

• Håkan W
    Håkan W skrev om Jakir M Målare
    Målning av fasad, bra och snabbt målat. Läs mer
  • Axel H
    Axel H skrev om Jakir M Målare
    Trevligt, bra kommunikation, snabbt utfört och bra kvalitet på arbetet. Läs mer
  • Christina S
    Christina S skrev om Jakir M Målare
    Noggrann, snabb . Trappa och uppgång målad slipad .uppgång till enskild lägenhet.
    Bra bemötande proffsigt men ändå personlig kontakt med företaget. Jag rekommenderar Jakir M Målare.
    Jag är mycket nöjd.
    Christina Sjödahl Läs mer
  • Sophia F
    Sophia F skrev om Jakir M Målare
    Hela arbetet utgjordes enligt överenskommelse. Hög kvalitet på allt som gjordes. Mycket nöjd med resultatet och rekommenderar Jakir M Målare som en mycket professionell firma. Läs mer
  • Ulf P
    Ulf P skrev om Jakir M Målare
    Ok, bra service.
    Återmontering av högt hängande lampa något sned, därför inte full pott. Läs mer
    2018-03-29 Jakir M svarar Ulf P
    Hej Ulf tack för feedback och vi kommer mer än gärna och fixa lampan 😃
  • Mats T
    Mats T skrev om Jakir M Målare
    Vi har beställt ommålning och tapetsering av tre rum och fått arbetet utfört på ett föredömligt sätt: snabbt, effektivt och mycket noggrannt. Vi har anlitat Jakir M Målare tidigare och alltid varit väldigt nöjda med resultatet. Rekommenderas! Läs mer
  • Ashkan F
    Ashkan F skrev om Jakir M Målare
    Mycket snabb komigång och själva jobbet (Köksmålning) utfört enligt vår önskan på ett bra sätt!
    Kan varmt rekomenderas. Läs mer
  • Eva R
    Eva R skrev om Jakir M Målare
    Jakir kom hem och kollade vad som behövdes göras och vi kom överens om ett pris samma kväll. Jag var inte hemma när han utförde jobbet men jag är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • Pia E
    Pia E skrev om Jakir M Målare
    Av de svar och besök vi fick efter annons på Offerta.se gav Jakir M Målare det bästa intrycket. Vi skulle måla om liten hall, trappa och väggar/tak längs med trappan samt byta ut dörr- och golvlister. Vi är mycket nöjda med resultatet och all kontakt har genomsyrats av kompetens och proffessionalism. Jakir har öga för detaljer!
    Vi begärde fast pris och använde rotavdrag.
    Vi kommer att anlita företaget igen, då vi planerar att göra om fler rum. Läs mer
    2017-12-04 Jakir M svarar Pia E
    Hej Pia vi blir bara glada och taggade till att fortsätta växa och bli bättre när våra kunder är nöjda
    God Jul och Gott Nytt År
  • Elvira A
    Elvira A skrev om Jakir M Målare
    Väldigt nöjd med arbetet,
    Rekommenderar 100 procent Läs mer
    2017-12-04 Jakir M svarar Elvira A
    Tack Elvira ! Det är kul med nöjda kunder det motiverar oss hela tiden till att bli bättre Mvh Jakir M Målare
  • Lehi P
    Lehi P skrev om Jakir M Målare
    Mustapha hjälpte oss med tapetseringen hemma! Vi kunde inte blivit mer nöjda! Mycket duktig och noggrann..👌🏼 Läs mer
    2017-12-04 Jakir M svarar Lehi P
    Tack Lehi vi kommer ihåg uppdraget litet men trevlig Tack och välkommen åter

• Ilir H
    Ilir H skrev om Jakir M Målare
    Väldigt duktig och noggran, jag var väldigt nöjd med hans arbete Läs mer
    2017-12-04 Jakir M svarar Ilir H
    Tack Ilir vi är glada och din recension motiverar oss mer till att fortsätta lämna våra kunder nöjda som det skall vara

• Maja B
    Maja B skrev om Jakir M Målare
    Mycket bra och professionellt bemötande. Vi blev försenade med vårt bygge vilket drabbade Jakir som skulle måla. Han var här och jobbade på obekväma tider för att hinna få det färdigt. Tummen upp för Jakir! Läs mer
    2017-12-04 Jakir M svarar Maja B
    Tack Maja
    I vårt arbete är det viktigt att förstå kundens behov och även att vara flexibla när flera hantverkare är inblandade Tack och välkommen åter
    God Jul och Gott Nytt År
  • Lejla M
    Lejla M skrev om Jakir M Målare
    Mustafa Jakir är den bästa målaren jag anlitat. Proffsig , noggrann , trevligt kund
    bemötande . Han har överträffat mina förväntningar ! Önskar att alla inom branschen vore så duktiga och proffsiga !
    Leila . M Läs mer
  • Rolf P
    Rolf P skrev om Jakir M Målare
    Mycket proffesionellt arbete
    Helt nöjd med deras arbete
    Bara gott att säga. Läs mer
  • Jan K
    Jan K skrev om Jakir M Målare
    Hej,
    M Jakir utförde slip, lackering och målningsarbete, samt även mindre stenarbete.
    Arbetet mycket väl utfört. Positiv, trevlig och initativkraftig.
    Kan med fördel rekommenderas. Läs mer
  • Jovanna P
    Jovanna P skrev om Jakir M Målare
    Jätte duktig med ett öga för detaljer! Vi är supernöjda med Mustapha och hans arbete! Läs mer

JT Bergs väg 16D, 448 50 Tollered