Jakir Allt  Inom Måleri AB

Jakir Allt Inom Måleri AB

www.jakir.se
  • BadgeSixYears

Letar du efter en ansvarsfull och pålitlig målare? Då är du välkommen till Jakir Allt Inom Måleri AB Vi erbjuder måleritjänster i hela Göteborg och kranskommuner . Vi målar det mesta både in- och utvändigt. Vi kan fixa allt från husfasader och fönster till undertak, väggar, trappor och köksluckor. Dessutom kan vi olika former...

117 omdömen om Jakir Allt Inom Måleri AB

Sedan starten hos Reco 2017

Klara E
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Anlitat honom våren 2022 för tapetsering med underarbete och april 2024 för byte av vindskivor mm på kolonistuga. Snabbt jobb och fint resultat till rimligt pris.

Marie F
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Tredje gången Jakir är hos oss. Denna gång ommålning av tre rum. Snyggt, snabbt och prisvärt! Vi vet vart vi ska vända oss nästa gång också. 👍

Siobhan Ö
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Snabbt och bra utfört arbete!

Niklas H
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Redan i upphandlingen tyckte vi att Jakir stack ut positivt bland dom företag som offererade i vårt projekt om total renovering (förarbete, målning och mindre snickeri) av vårt nya sekelskifteshus. Vi har varit väldigt nöjda och Jakir har verkligen levt upp till dom krav vi hade och agerat proffessionellt i varje del, varit lyhörda för alla våra olika ändringar och justeringar under resan och dessutom agerat proaktivt med tips och förslag kring ändringar. För oss är detaljerna och slutresultatet det viktigaste och här vet...

Morten K
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Dom gjorde mycket bra jobb och alt var inom avtalet. Enda saken som inte var helt perfekt var att det var oklart när dom ville börja med arbetet.

Ylva O
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Full pott på kvalite, tid och pris. Höll både tidplan och priset och gjorde ett mycket bra måleri- och tapetseringsjobb. Dessutom kom Jakir med egna ideer och initiativ som gjorde resultatet bättre. Till det ett väldigt trevligt bemötande från hela företaget. Kan varmt rekommendera!

Lisbeth F
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

JAKIR har målat väggar och tak i vår trappa med högt i tak och vår lilla hall. Allt arbete är mycket bra utfört vi är smycket nöjda. Bemötandet från JAKIR har varit utmärkt från början till slut. Alla uppgifter på fakturan har överensstämt med offert. Rekommenderar JAKIR om du behöver få måleri -arbete utfört! Lisbeth & Anders Solsten

Ove L
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Jakir har gjort ett mycket gediget och noggrant arbete på min villa. Arbetet omfattade byte av panel, fasadtvätt och målning. Resultatet blev utmärkt och motsvarar helt förväntningarna.

Leif J
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Vi är väldigt nöjda med målning inbyte av dålig panel av vårt hus Grannar säger att det är som nytt Det gick snabbt o väldigt nogg rann Vi kan varmt rekommendera Jakir Leif o Anki

Stanley O
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Jakir offererade tapetsering av kök och liten hall, målning av taket i hallen samt målning runt 3 fönster och 4 dörrkarmar, uppskattad tid 3-4 dagar för 20000 kr arbete och 3500 kr färg och lim. Kom på att målning behövdes runt 3 element innan tapetsering. Jakiir ville ha 3000 kr i arbete och 500 kr färg, Det lät dyrt för ca 1,5 m2 så vi tackade nej, Jakir var klar efter en och en halv dag och på frågan om det inte hade kostat mindre om han gått på sin timtaxa 750 kr/tim var svaret att det hade blivit betydligt dyrare....

Svar från Jakir Allt Inom Måleri AB

Hej Stanley tack för din kritik. Vi kan börja med att offerten, avtalet och fakturering har inte förändrats eller lagts till 4000 kr så vi vet inte riktigt vad du menar. Avtalet var redan skrivet och du själv justerade den och tog bort tilläggsarbetet. I din faktura framgår tydligt 23 000 kr och resersättning på 700 kr ingenting annat. Men kan hända att trots en tydlig offert där man drar av ROT från endast ! arbetskostnaden har du trott att ROTavdrag dras av också från materialet Kan det vara så ? Vi tycker också att...

Jan E
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Snabbt jobbat och utmärkt resultat!!!

Stig J
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Vi fick ett positivt bemötande från första stund inget var omöjligt alt gick att lösa . Tjänsten vi köpte var att måla och byta ut dåliga bräder runt hela vårt hus . Han var noggrann och kunnig i det han gjorde. Vi är nöjda MVH Stig o Roina

Lars L
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Bra och noggrant utfört jobb. Lätt att kommunicera med och inget krångel. Tvätt och målning av villafasad, även några små trädetaljer september 2022. Fam Larsson. Mölndal

Ingemar W
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Mycket kompetent bemötande och rådgivning inför planerad samt under genomförd byte av panel på husets framsida, nya vindskivor, plåtarbete samt fasadtvätt och målning som överträffade mina förväntningar mycket positivt! Jakir besitter en gedigen kunskap och erfarenhet inte bara inom målning utan även för andra beskrivna arbetsuppgifter som har genomförts mycket effektivt och fint! Han fortsätter nu med flera andra liknande arbeten hos grannarna och han rekommenderas verkligen som en total entrepenör av en mycket nöjd kund!

Peter L
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Kanonbra bemötande varje dag. De var helt självgående och det gick väldigt snabbt, med tanke på omfattningen så är vi mycket nöjda. Plåtarbeten på vindskivorna och mellan huset och uterummet blev snyggt! Sedan målades hela huset 2 Strykningar inkl fasadtvätt. Och skorstenen målades oxå. Ett utmärkt resultat vi kommer rekommendera denna firma till alla vi vet som behöver ha måleri arbete utfört. Kononnöjda kunder.

Niclas O
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Jakir målade två av våra sidor på huset med mycket bra resultat. Bemötandet var mycket trevligt och de var mycket punktliga då det gäller utförandet. Jag rekommenderar varmt Jakir.

Niklas E
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Jakir har under flertalet tillfällen hjälpt oss med olika former av projekt i vårt radhus. Ommålning interiört av väggar/tak/trappa, slipning och lackning av parkett, fönsterbyte, renovering av fasad och balkong och ommålning av fasad. Allt har alltid fungerat felfritt och vi har varit återkommande supernöjda kunder. Jakir är punktlig, pålitlig, väldigt noggrann och håller dessutom rent omkring sig under arbetets gång och städar efter sig när han är klar!

Anna H
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Jakir målade om vårt radhus interiört med undantag för sovrummen samt ansvarade för omlackering av köksluckor och byte av beslag. Vi är mycket nöjda. Jakir är noggrann, punktlig och trevlig att ha att göra med. Jag kan ge honom mina allra bästa rekommendationer och skulle inte tveka att anlita honom igen

Susanne L
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Anlitade företaget för att måla sovrum samt läggning av parkettgolv. Bra kontakt med målare som kom i tid och utförde arbetet enligt tidsplan. Rummet blev fint att och vi är i huvudsak nöjda med arbetet. En liten detalj är en mörk kvist i parketten som är ganska synlig. Där kunde man ha valt en annan planka.

Victor E
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Jag kontaktade Jakir onsdag den 28:e dec, den 30:e (fredag)hade jag redan fått hembesök och en offert som jag godkänt och arbetet kunde påbörjas följande vecka och var i princip klart samma vecka. Arbetet bestod av bredspackling av väggar, sätta upp gips i tak samt vävtapet och avslutande måleriarbete. Detta var andra gången jag anlitade Jakir och jag blev lika nöjd denna gången. Alla som har besökt mig efter renoveringen berömmer det fina arbetet även de som är yrkesmän. Släta och fina väggar o tak utan synliga skarvar....

Svar från Jakir Allt Inom Måleri AB

Tack Victor så kul att du är nöjd. Du vet vart vi finns och rekommendera oss gärna till dina vänner, familj och bekantar. ha en fin vår och sommar Ericka och Jakir Jakir Allt Inom Måleri AB

Beatrice A
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Jakir gjorde invändig spackling och målning av tak och väggar hos oss i nästan hela huset Höll tiden perfekt Jättefin finish på arbetet Bra råd under vägen Kostnad enligt vad vi kommit överens om Exemplariskt städat Lågmäld men trevlig :) Bara + från oss

Svar från Jakir Allt Inom Måleri AB

Stort tack ! tille r för ett god samarbete och denna finna recension, välkommen åter och hoppas ni har haft en trevlig första jul i eran nya hem. Vänligen Jakir och Ericka Jakir Allt Inom Måleri

Maja M
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Det här är andra gången vi anlitar Jakir för ett större arbete. Den här gången var det för bredspackling och målning av alla våra innertak och väggar, samt för att sätta upp en ny innervägg. Vi är även denna gång mycket nöjda med resultatet. Allt har gått väldigt smidigt och Jakir har varit flexibel och tillmötesgående. Ytorna blev snygga och jämna trots ett besvärligt underlag. Vi ger Jakir, Ericka och de andra medarbetarna våra bästa rekommendationer.

Svar från Jakir Allt Inom Måleri AB

Hej ! Tack så mycket Maja det är alltid kul att komma tillbaka till e roch se vad ni har på G Allt något på G :-) God fortsättning på er och vi hörs snart inför nya projektet. Med vänlig hälsning Ericka och Jakir Jakir Allt Inom Måleri AB

Eva S
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Vi är otroligt nöjda med Jakir! Arbetet utförs proffesionellt och kontakten är enkel och personalen är lyhörd. Punktlighet är ett ledord samt att de håller mer än vad de lovar!

Svar från Jakir Allt Inom Måleri AB

God fortsättning på det nya året ! Och tack för denna recension det värmer, välkommen åter ! Ericka och Jakir Jakir Allt Inom Måleri

Jeanette A
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Vi behövde få målat våra gavlar och bytt några vindskivor. -Bra bemötande -Bra utfört -Kunnig Vi kan tänka oss att anlita Jakir igen!

Svar från Jakir Allt Inom Måleri AB

Tack Jeanette och välkommen åter :-)

Johan H
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Bra service både innan och under arbetet. Bra resultat, mycket prisvärt.

Björn Ö
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Fint resultat och effektivt arbete.

Charlotte K
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Hej, det är ett förstklassigt arbete som utförts. Jakir har föreslagit en del förbättringar som jag uppskattar. Är mycket nöjd med hur den här renoveringen av min lägenhet har fungerat. Bra att få en detaljerad faktura, lätt att se vad som utförts. Återkommer gärna en annan gång om det blir aktuellt.

Svar från Jakir Allt Inom Måleri AB

Hej Charlotte ! Tusen tack till dig och för din tillit till att vi kunde leverera din vision. God fortsättning och välkommen åter Hälsningar Ericka och Jakir Jakir Allt Inom Måleri

Karin F
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Jakir och hans team anlitades för ommålning av fasad, grund, staket, plåttak mm. Längs hela vägen kunniga, inlyssnande, noggranna och alltid med kundens bästa för sina ögon. Allt utfördes inom tidsram och budget. Resultatet - känns som ett helt nytt hus! Rekommenderar varmt och kommer själva att anlita Jakir igen då behov uppstår. //Karin & Joel

KARIN F

Jonas K
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Jakir och medarbetare gjorde ett toppenjobb vid byte av panel och måleri, till ett bättre pris än övriga offerter vi tog in. Vi är mycket nöjda och kan starkt rekommendera!

Jessica A
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Hej, allt var mycket proffsigt utfört från offert till utförande. Det var ett stort projekt i en villa från slutet av 1800 talet, 460m2 total renovering på 6 veckor inför inflyttning. Resultatet är enastående och levererade helt enligt tidplan. Jag rekommenderar varmt Jakirs måleri och kommer fortsätta använda dem framåt. Tack! Mvh Jessica och Martin

Svar från Jakir Allt Inom Måleri AB

Hej ! Jessica och Martin stort tack för att ni valde oss. Vi kände oss hemma och att jobba tillsammans med er var både lärotik och inspirerande. Stort lycka till i detta eran nya hem och välkommen åter !

Thomas K
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Vi valde Jakir för att måla om vår villafasad och är jättenöjda. Bra kommunikation, vettigt pris och väl utfört arbete. Kanon!

Svar från Jakir Allt Inom Måleri AB

Hej Thomas Tack för ett gott samarbete med bra kommunikation och framförhållning även från er sida. Vi önskar er en trevlig sommar och vi ses snart igen när vi sätter igång med nästa projekt ! Vänligen Ericka och Jakir Jakir Allt nom Måleri

Lars H
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Trevligt bemötande. Väldigt kort framförhållning, när arbetet skulle utföras Snabba och effektiva Dock några små missar, som förmodligen handlade om kommunikation

Svar från Jakir Allt Inom Måleri AB

Hej Lars tack för denna feedback vi tar detta till oss och ska absolut förbättra detta. Snälla hör av dig om du har något du vill framföra angåend emså missarna. Vi önskar dig en trevlig sommar Ericka och Jakir Jakir Allt Inom Måleri

Sarah N
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Vi anlitade Jakir på kort varsel för att måla om och tapetsera två sovrum innan vi skulle flytta in. Vi är nöjda med att de utförde arbetet i tid och målningen var bra gjort, därför betygsätter vi så. Däremot skulle vi inte anlita Jakir igen för tapetsering. Utförandet var lite för slarvigt för en fototapet. Resultatet är lite nedslående. Kommunikationen medan arbetet utförs var också bristande. Vi fick möjlighet att stämma av med målarna bara när vi råkade vara på plats samtidigt som dem. Vi var tydliga med hur vi ville...

Josefin S
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Det gick hur fint som helst! Anlitade för fasadmålning av svåråtkomliga ytor och vi hade egen färg. Dom var snabba och effektiva. Inga konstigheter och löste det som behövdes för att kunna fortsätta. Rekommenderar absolut!

Rachid R
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Bra service som vanligt. Andra gången jag anlitade Jakir och fler blir det i framtiden. Denna gång för att byta delar av fasad, måla om huset samt byta fönster.

GAIZ A
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Tyvärr uppstår det sprickor 2 månader efter målningen. Erbjuder ingen åtgärd inom rimlig tid. Kritiserade våra tidigare snickare, som hade hjälpt oss med målning och till skillnad från Jakir utförde arbetet fackmannamässigt korrekt. Påstår att han är "professionell och aldrig lurar kunder", hoppas vi är de första.

Svar från Jakir Allt Inom Måleri AB

Hej Gaiz Vårt uppdrag var att åtgärda sprickor som hade uppkommit efter tidigare firma som hade varit hos dig och som du var missnöjd med. Vi förklarade för dig att dessa sprickor skulle uppstår igen om inte microlit användes. Som vi sa sprickorna uppstod 2 mån. efter och du blev så klart besviken och känner dig lurad . Som vi tidigare sa till dig i februari så ville vi komma och åtgärda sprickorna igen och fixa detta för dig - Vi fick inget svar från dig varken via mail eller telefon för att boka en tid. Du svarade...

Yvonne E
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Vår bostadsrättsförening behövde hjälp med måleritjänst. Upplevde Jakir som positiv och duktig målare. Mycket nöjd med utfört arbete.

Svar från Jakir Allt Inom Måleri AB

Tack Yvonne Alltid ett nöje att jobba med er. Vänligen Ericka och Jakir Jakir Alt Inom Måleri

Margaretha H
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Trevligt bemötande och gjort ett fint jobb. Möjligen så så bör ersättningen av bil ingå när jobbet inte omfattade så många dagar.

Svar från Jakir Allt Inom Måleri AB

Tack för det fina omdömen, kul att ni är glada och kan gå vidare med försäljningen. Reseersättning tips! tar vi vidare intern. Ha en trevlig sommar :-)

Helene L
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Jag har renoverat min lägenhet. Vid förfrågan fick jag ett snabbt svar med tydlig offert på rivningsarbete, bredspackling och målning av väggar mm, snickeriarbeten och elekricitet. Bra pris. Höll tidsplanen. Mycket duktig och trevlig. Känner mig supernöjd! 🤩

Svar från Jakir Allt Inom Måleri AB

Tusen tack Helene. Vi är glada över att kunna leverera och att du blev nöjd. Framför allt att vi kunde hitta tid för dig så du kunde få allt du ville renovera på en gång. Välkommen åter Jakir Allt Inom Måleri Ericka och Jakir

Maja M
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Vi har fått måleri- och fasadrenovering utfört av Jakirs firma och är mycket nöjda. Prisvärt och ett väldigt snyggt resultat.

Svar från Jakir Allt Inom Måleri AB

Tack Maja Vi är glada över att vi kunde göra er lika nöjda med er renovering och att ni har fått en sådant fint altandörr installerat - den verkligen lyfte hela eran hem. Välkommen åter.

Aurelia M
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Kund i fokus, snabb svar, jättebra måleri jobb, vi rekommenderar Jakir och Ericka!!

Svar från Jakir Allt Inom Måleri AB

Tack Aurelia Vi är bara glada över att kunna ge bra service och resultat, i en sådant fint hus. Rena drömmen. Välkommen åter Jakir Allt Inom Måleri Ericka och Jakir

Monika L
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Lugn och metodisk i sitt arbete. Mkt rutinerad och erfaren.

Svar från Jakir Allt Inom Måleri AB

Tack Monika ! Verkligen kul att du är nöjd. Välkommen åter. varma hälsningar Jakir Allt Inom Måleri Ericka och Jakir

Niko T
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Jakir renoverade 4 rum hos oss och gjorde ett superbra jobb. Han ombesördje även golvslipning och golvläggning.

Svar från Jakir Allt Inom Måleri AB

Tack Niko Det glädje oss och veta att ni är nöjda :-)

Morgan P
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Vid första mötet fick vi ett väldigt gott intryck av Jakir. Vi la fram våra önskemål om att måla om kök, hall och vardagsrum och han löste detta snabbt och enligt den överenskommelse vi hade. Hur slutresultatet blev? Högsta betyg! Vi kan med glädje varmt rekommendera Jakir till er som vill hitta en professionell målare... // Morgan

Svar från Jakir Allt Inom Måleri AB

Tack Morgan för ett gott samarbete. Vi är väldigt glada över att ni är nöjda. Vi önskar er en trevlig höst Mvh Jakir Allt Inom Måleri

Ramona K
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Mycket bra målat och lätt att ha kontakt med.

Tack Ramona vi önskar er en trevlig höst Vänligen Jakir och Ericka

Morgan B
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Tvättning och målning av hus. Tvättning och målning av tak.

Svar från Jakir Allt Inom Måleri AB

Tack Morgan Ni var väldigt tydliga och vänliga kunder, det känns kul att sätta färg på hela grannskapet. välkommen åter. Mvh Jakir Allt Inom Måleri

KRISTINA S
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Jag anlitade Jakir för målning av två rum. Innan målning behövde flera lager tapet rivas ner och väggarna spacklas. Han fixade lister där det tidigare saknades. Jag är mycket nöjd över resultatet och kommer anlita Jakir i framtiden.

Lars P
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Allt har fungerat mycket bra. Offerten var tydlig och arbetet kom igång snabbare än väntat. Kvaliteten på arbetet har varit hög och resultatet är mycket bra. Arbetet bestod i både måleri och utbyte av fasadpanel och vindskivor. Kan varmt rekommendera Jakir för både måleri och snickeri.

Jakir Allt Inom Måleri A och Ericka P gillar detta
Svar från Jakir Allt Inom Måleri AB

Tack så mycket för er snabba beslut och samarbete samt smidighet. Vi är också glada över att ni fått fräscha vindskivor :-) Välkommen åter och vi önskar er en trevlig sommar 2021 :-)

Bengt O
Skrev om Jakir Allt Inom Måleri AB

Fixade snabbt en offert, med fast pris. Genomförde också uppdraget (Tvätt och målning av vindskivor) inom någon vecka. Arbetet utfördes enligt mina förväntningar och till överenskommet pris.

Jakir Allt Inom Måleri A och Ericka P gillar detta
Svar från Jakir Allt Inom Måleri AB

Tack för feedbacken och ni är hjärtligt välkomna åter. Tar väl han om er och vi önskar er en Trevlig Sommar :-)