Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Husby Jales 11 Service

Jales 11 Service

Stavangergatan 72, 164 38 Kista — Visa karta

Vi är ett företag, Jales Service som utför hemstädning, kontorsstädning, byggstädning, trappstädning, flyttstädning, fönsterputs, trädgårdsarbete i Stockholms område. Vi är försäkrade hos IF,och har F-skattesedel.

Vår affärside är att ge våra kunder kvalificerad städning och spara några timmar för fritid.

Du blir glad när du kommer hem och allt är rent. Gör det oftare. Beställa städning varje vecka.

Vi erbjuder till våra kunder byggtjänster. Vi kan utföra målning, tapetsering och golvläggning, sätta kakel och lägga klinker.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM

Ingalill W:
Bra jobb och snabbt utfört! Toppenbra !😀

Box 6088, Solna
Dan T:
Anlitade Mälarvikens tak och bygg för att byta taket på min gamla mors hus i Järfälla. Bemötandet var utmärkt och pålitligt och när det till...

Läs vad 15 kunder tycker om Jales 11 Service

• Anna-Klara S
    Anna-Klara S skrev om Jales 11 Service
    Köpte flytthjälp av Jales Service. De återkom snabbt gällande alla frågor innan, lånade ut flyttlådor gratis och kom tre personer istället för två. De genomförde sedan hela flytten på hälften så lång tid som andra företag lämnat offert på. Kommer rekommendera dem till alla jag känner! Bara beröm att ge!
  • Bo E
    Bo E skrev om Jales 11 Service
    Har köpt tjänsterna Flyttning av bohag och Flyttstädning. Vad gäller flyttstädning så utfördes den på ett utmärkt sätt, vad gäller flytten va det lite strul men får väl med tanke på det låga priset vara helt OK. Så sammantaget blir utvärderingen däremellan.
  • Olof S
    Olof S skrev om Jales 11 Service
    Vi har anlitat Jales 11 för både flyttning och flyttstädning. Otroligt vänliga, tillmötesgående och hjälpsamma människor och vi kan därför rekommendera dem till det bästa. I vårt fall fick inte alla kartonger och möbler rum i flyttbilen men det var inget problem för Jales 11, då dom med självklarhet åkte flera vändor utan att säga något. Andra flyttfirmor som jag hört med säger att dom skulle debitera extra för varje extra vända, men inte Jales 11.
    Alla i Jales 11 kan ej svenska men då det finns minst en som kan svenska så fungerar allt bra.
    Jales 11 tillhandahöll flyttkartonger vilka vi fick behålla så länge vi behövde. Då vi var klara ringde vi och då kom dom och hämtade kartongerna.
  • magnus e
    magnus e skrev om Jales 11 Service
    Flytt och flyttstäd. Bra, snabbt till konkurrenskraftigt pris. Var väl någon stol som var uppenbart skadad som de inte nämnde med gjorde inget för de var sjukt duktiga och nya möbler skulle ändå inhandlas inom kort. Inga anmärkning på flyttstädning.
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Jales 11 Service
    Både flytt och flyttstädning gick riktigt bra.

Vår flytt var lite speciell då vi flyttade våra saker från en lägenhet till ett vindsförråd, men killarna som kom arbetade fort, effektivt och staplade sakerna på så sätt så att allt fick plats.

Mycket prisvärt och väl utfört arbete! Rekommenderas.
  • Emil G
    Emil G skrev om Jales 11 Service
    Allt var kanon, trevlig, tillmötesgående och gjorde ett mycket bra jobb.
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Jales 11 Service
    Jättebra på alla sätt! Trevliga, försiktiga, punktliga och professionella.
  • Monika W
    Monika W skrev om Jales 11 Service
    Supertrevligt bemötandet. Företaget gjorde allt för att jag skulle bli nöjd med utfört arbete. Trevlig personal, god stämning och lätt att få kontakt med ansvarig arbetsledare när behov uppstod. Rimligt pris. Allt som allt ett företag jag varmt kan rekommendera.
  • Caroline M
    Caroline M skrev om Jales 11 Service
    Vi är jättenöjda med deras arbete Arbetade flitigt även om det tog lite längre tid än uppskattat. Väldigt trevligt bemötande hela tiden!
  • Andreas Ö
    Andreas Ö skrev om Jales 11 Service
    Kom på utsatt tid och gjorde flytten, men var mycket suckande över att det var mycket grejer. Hade dålig koll på vad som hade offererats och så.

När det gäller städningen skötte de det mest bra, hade missat lite under kylskåp, köksfläkt etc.

Priset var bra och man får nog lite vad man betalar för.
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Jales 11 Service
    Killarna var väldigt duktiga och gjorde jobbet utmärkt. lämnade inte förrän allt var på plats och som man ville ha det.
    Rekommenderas!
  • Victor R
    Victor R skrev om Jales 11 Service
    Jag tycker att det är lätt att ta kontakt med företaget, de är professionella, arbetsamma, lätt att komma överens om arbete med andra ord de kan sitt jobb. Rekommenderas.
  • Preben M
    Preben M skrev om Jales 11 Service
    Punktliga och gjorde ett bra jobb. Ovana vid att skriva kvitto.
  • joakim n
    joakim n skrev om Jales 11 Service
    Proffsiga och effektiva innan, under och efter genomfört arbete, rekommenderas
  • Ola H
    Ola H skrev om Jales 11 Service
    Super! Bra service. Prisvärda. Trevliga. Snabbt bemötande.

Stavangergatan 72, 164 38 Kista