Alla kategorier Fotoutrustning Skåne Malmö Japan Photo Sverige AB

Södra Förstadsgatan 5, 211 43 Malmö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Japan Photo Sverige AB

• Qpaqex
    Qpaqex skrev om Japan Photo Sverige AB
    Kunnig personal. De har mycket hemma. För amatör och semipro så finns mycket för fotografin. Jag har köpt en del saker här genom åren. Dock så tar de inte amex, vilket gör jag bara köper småsaker här. Synd. För de missar många affärer. Läget är fantastiskt bra.
  • Null
    Null skrev om Japan Photo Sverige AB
    Jag är mycket nöjd! Köpt objektiv hos dem och är mycket nöjd med allt: service och pris. Man kunde dessutom ta med sig sitt kamerahus och få prova objektivet!! Det har jag aldrig varit med om i andra butiker jag handlat.
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Japan Photo Sverige AB
    En butik som säljer digitalkameror, fotoalbum etc. Framkallar dina bilder till ett bra pris. Jag äger även en vanlig kamera där jag håller mig till APS-film och framkallt mina filmrullar. Det tar en vecka innan du får dina kort (en aning långt) men, alternativet på en dag funkar också, visserligen får du betala mer. Digitalkameror som skyltas fint redan på utsidan får ett plus för erbjuande lockar eventuellt in dig om du är på jakt efter en sådan. Servicen är bra, trevlig personal och kön är aldrig särskilt lång så denna butik bör du besöka om du har vägarna förbi. Stället får 4/5 recos.
    Johanna L gillar detta

Södra Förstadsgatan 5, 211 43 Malmö