Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Östermalm Jarla Trafikskola

Jarla Trafikskola

Valhallavägen 82, 114 27 Stockholm — Visa karta

Våra välutbildade och pedagogiska trafikskolelärare har sedan 1975 gjort sitt yttersta för att utbilda våra elever till trygga och säkra förare. Läroplanen vi använder oss av är godkänd av Transportstyrelsens och vårt mål är att ge varje elev en effektiv och lönsam utbildning: snabbt, bra och till ett rimligt pris.

Vi erbjuder utbildning för bl.a. personbil, motorcykel, moped och bil med tungt släp. Välj själv om du vill ha en traditionell körkortsutbildning eller en intensivkurs. Vi har flera olika lösningar för att tillmötesgå dina önskemål.

Jarla Trafikskola bryr sig om kvalité och miljö!
Sveriges Trafikskolors Riksförbund har utifrån Företagarnas Riksorganisations FR 2000 Kvalitets-och miljöledning utarbetat en kvalitetssäkrad standard, utifrån vilken en certifierad trafikskola ska arbeta efter. Det som omfattar denna standard är att trafikskolan har ett ledningssystem för kvalité och miljö.

Hör av dig till oss när du vill ta körkort i Stockholm!

Läs vad 442 kunder tycker om Jarla Trafikskola

• Max B
    Max B skrev om Jarla Trafikskola
    Bra tillmötesgående trafikskola som hjälpte mig att ta körkortet samtidigt som jag pluggade. Rekommenderas starkt. Fråga efter Sokrates, han är lugn och väldigt pedagogisk! Läs mer
  • Annie skrev om Jarla Trafikskola
    Väldigt bra bemötande av alla på trafikskolan - tillmötesgående, trevliga och kunniga! Fick en väldigt bra utbildning. Läs mer
    2018-11-15 Jarla Trafikskola svarar Annie
    Tack Annie. Vi är glada över att ha fått hjälpa dig med din körkortsutbildning och att du tycker att vi skött oss bra :)

Varma hälsningar från oss på Jarla Trafikskola Odenplan.
  • Irena P skrev om Jarla Trafikskola
    Skolan har bra och pedagogiska lärare. Bra pedagogik genom både praktik och teoretisk förklaring vid själva övningarna. Nogrannhet i trafiken. Läs mer
    2018-10-24 Jarla Trafikskola svarar Irena P
    Tack Irena!
    Det har varit jätte trevligt att ha dig som kund hos oss, nu kan du njuta av ditt mc kort och du är välkommen in till oss om du har vägarna förbi.

• Bahram M skrev om Jarla Trafikskola
    Duktiga och erfarna trafiklärare, trevlig och professionell personal med det jag tycker Jarla kan förbättra är att oftare byta ut urslitna kläder och utrustning. Läs mer
    2018-10-22 Jarla Trafikskola svarar Bahram M
    Tack Bahram!
    Roligt att du trivts hos oss, kläderna kommer att bytas ut då det blir slitet under säsongen.

Ha det bra nu önskar vi på Jarla trafikskola.
  • Angelica B skrev om Jarla Trafikskola
    Jag tyckte Jarla var proffsiga och duktiga! Trivdes superbra på deras skola! Läs mer
    2018-10-22 Jarla Trafikskola svarar Angelica B
    Tack Angelica!
    Det har varit jätte kul att ha dig hos oss, en riktig glädje spruta är du :-)
    Kom gärna förbi till våren och säg hej.

Lycka till från oss alla på Jarla trafikskola.
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Jarla Trafikskola
    Generellt proffsigt, engagerat och personligt bemötande av lärare och övrig personal.
    Samtliga lärare håller hög nivå, pedagogiskt och praktiskt. Jag har känt mig trygg genom alla delar i utbildningen som också hållit högt fokus på målsättningen. Ett litet minus för underhåll och tillgång på kläder, stövlar och skydd. Läs mer
    2018-10-22 Jarla Trafikskola svarar Håkan S
    Tack Håkan!
    Det har varit trevligt att ha dig som kund hos oss, kläder och utrustning kommer att bytas ut eftersom det slits mycket under säsongen.

Ha det jättebra nu från oss på Jarla trafikskola.
  • Anna-Karin K skrev om Jarla Trafikskola
    Övningskörning för tung motorcykel, både enstaka lektionen, intensivkurs, riskettan och risktvåan och teoripaket . Läs mer
    2018-10-23 Jarla Trafikskola svarar Anna-Karin K
    Tack Anna-Karin!
    Det har varit trevligt att ha dig som kund här hos oss och vi säger stort grattis till ditt mc kort.
    Vi ses på vägarna...
  • Christian W skrev om Jarla Trafikskola
    Jätte trevlig personal. Jag blev hjälpt igenom hela utbildningen, inget kändes oklart. Engagerade och kunniga lärare med ett riktigt driv att utbilda. Mycket nöjd! Läs mer
    2018-10-23 Jarla Trafikskola svarar Christian W
    Tack Christian!
    Kul att du varit nöjd med våran utbildning och att du känt dig trygg med våra lärare.

Vi önskar dig allt gott...
  • Lennart K skrev om Jarla Trafikskola
    Jag tog MC-kort för tung MC (A-körkort). Jag blev vänligt och professionellt bemött av vänlig personal. Det var lätt att anpassa mina körtider och byta körtider efter behov. Motrocyklarna höll hög standard och lärarna var kunniga. Jag kan dock tycka att utbildningen följde en mall, vilket är bra, men kan också upplevas som att det var lite trögt att komma framåt. Jag körde nog ett par lektioner mer, och betalade mer, än vad jag behövde. Dock är det marginellt i sammanhanget så jag är väldigt nöjd med Jarla Trafikskola. Läs mer
    2018-10-23 Jarla Trafikskola svarar Lennart K
    Tack Lennart!
    Roligt att du trivts hos oss och varit nöjd med din mc utbildning, kika gärna förbi hos oss i vår.

Allt gott till dig från oss på Jarla trafikskola
  • Jakob D
    Jakob D skrev om Jarla Trafikskola
    Bästa trafikskolan i Sverige enligt mig! Jag hade tur att få den bästa läraren också, han hette Sokrates och var en grym lärare och en fantastisk människa! Klarade teorin och förarprovet på en månad. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-10-26 Jarla Trafikskola svarar Jakob D
    Tack Jacob! Vad glada vi blir. Det har varit ett nöje att ha dig här :)

Tack för att du valde oss som utbildare till ditt körkort.
    Vi hoppas du för njuta av det i många år framöver. Kör klokt och var rädd om dig.
    Allt gott från oss alla på Jarla Trafikskola Odenplan.
  • Malin L
    Malin L skrev om Jarla Trafikskola
    Klarade av att ta körkortet på 1,5 månad , utan att ens suttit bakom ratten innan med hjälp av världens bästa lärare på jarla odenplan. Man får en riktigt bra utbildning och känner sig trygg direkt . Bra upplägg och fantastiskt bemötande . Alla lärare är super trevliga och välkomnande . Rekomenderar varmt! Läs mer
    2018-10-08 Jarla Trafikskola svarar Malin L
    Tack, Malin! Vad glada vi blir. Det har varit ett nöje att ha dig här :)

Tack för att du valde oss som utbildare till ditt körkort.
    Allt gott från oss alla på Jarla Trafikskola Odenplan.
  • Linnea H skrev om Jarla Trafikskola
    Tog mitt MC kort med att enbart köra hos Jarla. Fantastiska lärare som är peppande och stöttande samtidigt som de ger en de tips och konstruktiv kritik man behöver för att få ihop det hela. Rekommenderar dem varmt! Läs mer
    2018-10-02 Jarla Trafikskola svarar Linnea H
    Tack Linnea!
    Allt gott från oss alla på Jarla trafikskola, kör förståndigt och sköt om dig så ses vi ute på vägarna.
  • Rasmus skrev om Jarla Trafikskola
    Jättebra! Min lärare var otroligt bra och tålmodig med mig! Läs mer
    2018-10-02 Jarla Trafikskola svarar Rasmus
    Tack, Rasmus. Vi är glada att du valde oss och att du trivdes här på Odenplan.
    Vi önskar dig all lycka framöver med körkortet!

Vänligen /Jarla Trafikskola Odenplan.
  • Pia L skrev om Jarla Trafikskola
    Fantastiskt bra skola, pedagogiska lärare med glimten i ögat.
    Kommer med nya tips och idéer när det behövs.
    Receptionist med full koll på allt och alla:)
    Tack för en trevlig och rolig Mc-utbildning! Läs mer
    2018-10-02 Jarla Trafikskola svarar Pia L
    Tack Pia!
    Det har varit trevligt att ha dig här hos oss och ni får ut nu och köra på vägarna och bara njuta av kortet.

Allt gott från oss på Jarla trafikskola.
  • Fredrik S skrev om Jarla Trafikskola
    Imponerad över receptionpersonal som har grym koll på planering

Lärare tydliga o effektiva. MC mycket bra men övrig utrustning alldeles för sliten.

Får dock känslan när mycket bokas upp att de vill kräma ut så mycket som är möjligt ur en elev.

Lokalerna vid Bromma är under all form av kritik med uppställda baracker med en dusch som mer ser ut som en sanitär olägenhet.. Läs mer
    2018-10-02 Jarla Trafikskola svarar Fredrik S
    Tack Fredrik!
    Roligt att du trivts hos oss och duschen får vi göra något åt till nästa säsong :-)
    Njut av ditt nya körkort och vi ses i trafiken.

• Oskar L skrev om Jarla Trafikskola
    Gick en intensivkurs på JARLA trafikskola i Odenplan för B körkort. Hade Sokrates som lärare, han var så extremt bra på att lära och riktigt ödmjuk snäll och motiverande, klarade både teorin och uppkörning på första försöket! Rekommenderar starkt Sokrates ifall ni skall övningsköra och vill lära er köra bil bra och snabbt!! Läs mer
    2018-10-02 Jarla Trafikskola svarar Oskar L
    Tack Oskar! Vi är glada att vi kunde hjälpa till dig till körkortet med de förutsättningarna som gällde. Det är en gemensam insats mellan skolan, läraren och dig som gjort att det gick bra för dig :)
    Kör klokt och all lycka med körkortet framöver.

Vänligen /Jarla Trafikskola Odenplan.
  • Anna O skrev om Jarla Trafikskola
    Fantastisk upplevelse att ta mc-kort på Jarla! Alla lärare och övrig personal har varit väldigt kunniga och uppmuntrade! Kul resa att göra och jag kan varmt rekommendera detta! Läs mer
    2018-09-26 Jarla Trafikskola svarar Anna O
    Tack Anna!
    Roligt att du trivts här hos oss, och det har varit mycket trevligt att ha dig här som kund.
    Njut nu utav ditt nya körkort så ses vi ute på vägarna.
  • Isac C skrev om Jarla Trafikskola
    Köpte intensivkurs samt extra lektioner.

Jag blev bemött på ett fantastiskt sätt av alla som jobbade där, man kände sig värkligen välkommen!

Det var helt klart över mina förväntningar som innan var ganska höga.

Överlag så rekommenderar jag starkt Jarla trafikskola om du på ett mycket bra och roligt sätt vill ta körkort. Läs mer
    2018-10-02 Jarla Trafikskola svarar Isac C
    Tack, Isac! Vad glada vi blir. Tack för att du valde oss som utbildare till ditt körkort.
    Allt gott från oss på Jarla Trafikskola Östermalm.
  • Johan K
    Johan K skrev om Jarla Trafikskola
    Tog mitt mc-kort med hjälp av Jarla Trafikskola i Bromma.
    Gjorde risk 1:an där.
    Tog några körlektioner på körgården innan de bokade risk 2:an åt mig.
    Följde upp med några lektioner till på körgården innan jag tog en intensiv kurs vecka.
    Följde upp detta med några få lektioner i trafik och körgården innan jag körde upp, med framgång.

Jag är jätte nöjd med bemötande och hela upplevelsen.
    Kan varmt rekommendera Jarla Trafikskola i Broma om du vill ta ditt mc-kort.
    Jag kommer definitivt återkomma om jag ska ta någon mer behörighet.

Det enda jag önskar förbättring av är att deras site 'elevcentralen.se' borde skicka ut sms/mail när nya bokningar läggs till eller när tider ändras på bokningar.
    Sen gärna att det markeras tydligare i 'elevcentralen.se' vad som tagits bort (=ligger kvar men markerat med rött och överstruken) tills man klickar bort/radera det som tagits bort.
    Lika så för nytt som tillkommit, att det markeras i annan färg i väntan på min konfirmation att jag sett/läst den nya bokningen.
    och vad som lagts till.

Inte som det är nu att det som tagit bort bara är borta och att man måste jämn föra vad man skrivit in i sin kalender med hur det ser ut i 'elevcentrale.se'. Läs mer
    2018-09-19 Jarla Trafikskola svarar Johan K
    Tack Johan!
    Roligt att du är nöjd med oss och din utbildning. Vi försöker alltid att kontakta kunden via mejl eller sms att ombokning gjorts, tyvärr verkar det blivit missat och vi får skärpa till oss :-)
    Elevcentralen är nyuppdaterad och är uppbyggd utav STR, självklart ska vi ta med oss till dom att det kan ses som "rörigt" där med av/på bokningar.
    Du får njuta utav ditt mc kort, och vi ses ute på vägarna.

Allt gott från oss på Jarla trafikskola
  • Jonas P skrev om Jarla Trafikskola
    MC-kort tung
    Jag har tagit separata lektionen samt intensivkurs.
    Jag har blivit mycket bra bemött av samtliga lärare samt administrativ personal. Jag blev personligt bemött och jag fick känslan av att vi gjorde resan mot målet tillsammans. Läs mer
    2018-09-12 Jarla Trafikskola svarar Jonas P
    Tack Jonas!
    Det har varit trevligt att ha dig hos oss och att du trivts. Njut nu utav ditt kort och ta det lugnt på vägarna.
    Allt gott till dig från oss alla på Jarla trafikskola.
  • Thomas L skrev om Jarla Trafikskola
    --ggggggggggghhhhvhhh jjxji0v9yz7gififkclcllclcoxucoovixjxiclchöx9uxpyzirahoxåk igix Läs mer
    2018-09-12 Jarla Trafikskola svarar Thomas L
    Tack Thomas!
    Lite svårt att se vad du skrivit :-)
  • Omar Jan A skrev om Jarla Trafikskola
    Körde ett par lektioner och intensivkurs för A2 körkort och måste säga att jag är sjukt nöjd! Lärarna är mycket pedagogiska och finns där och stöttar från att det går dåligt tills man är duktig. Kör man hos Jarla kommer man ut i trafiken som erfaren förare. Klarade uppkörningen på första försöket! Läs mer
    2018-09-04 Jarla Trafikskola svarar Omar Jan A
    Tack Omar!
    Roligt att du tyckte om din tid hos oss. Vårat mål är att eleverna ska känna sig trygg i sin körning hela tiden.
    Ha det gott från oss på Jarla trafikskola Bromma.
  • Niklas skrev om Jarla Trafikskola
    En riktig usel körskola! Vi letade länge efter en skola och tyvärr så vart det denna! Lektionerna gick bra men när väl uppkörningen och övning skulle ske så kom det fram en helt annan stil. Läraren var fruktansvärt otrevlig, nästan på ett fascistiskt sätt och skrämde min son. När jag hämtade honom var han helt skakig och rädd. Läraren hade givit honom en för liten hjälm, läraren lyssnade inte på detta utan bara sa till min son att "skärp dig" och kör på. Läraren hade ett hotfullt aggerande och verkade bara vill bli av med eleverna. När min son hade frågor så svarade läraren ej utan sa åt min son att vara tyst och lyssna. Läraren skrek I mikrofonen så det ej hordes vad han gav för instruktioner. Jag har nu fått hyra in annan lärare så min son klarar trafiken och får vettig utbildning. Jarla är pengar I sjön. Nyttja ej DEM!
    Niklas Läs mer
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Jarla Trafikskola
    Kan ärligt rekommendera Jarla Trafikskola till alla som funderar på att ta MC-kort. Bra lärare och trevlig receptionspersonal med stort tålamod bidrog till att sprida god stämning.
    Sammanfattningsvis så hade jag en kanontid med massor med möten med roliga och peppande lärare och elever. Läs mer
    2018-09-03 Jarla Trafikskola svarar Tomas L
    Tack Tomas!
    Det har varit trevligt att ha dig här som kund hos oss. Vi ses på vägarna och kom gärna förbi "och säg hej" om du har tid.
    Ha det gott från oss här på Jarla trafikskola Bromma.
  • Johan W skrev om Jarla Trafikskola
    + Bra undervisningar
    + Bra motorcyklar
    + Lån av helt ok utrustning (alltid nytvättade)
    + Trevlig stämning
    + Övningsgården

- Upplever att det är dyrt Läs mer
    2018-09-03 Jarla Trafikskola svarar Johan W
    Tack Johan!
    Vi är glada att vi fick hjälpa dig med ditt nya körkort och att du känner att du fått en bra undervisning.
    Njut av ditt kort nu så ses vi ute på vägarna.
    Alla vi på Jarla trafikskola Bromma önskar dig allt gott.
  • Efrem R
    Efrem R skrev om Jarla Trafikskola
    Bra Trafikskola med pedagogisk personal. Körde enbart med trafikskolan och det räckte för att ta körkortet på kort tid. Hade aldrig tidigare suttit på en mc. Extra plus för deras nya motorcyklar.
    /Efrem Läs mer
    2018-09-03 Jarla Trafikskola svarar Efrem R
    Tack Efrem!
    Roligt att du trivts på våran skola och på dom nya cyklarna som vi är jätte nöjda med. Kika gärna förbi om du är i närheten.
    Ha det gott ifrån oss alla på Jarla trafikskola Bromma.
  • Tom skrev om Jarla Trafikskola
    köpte ungefär 28 lektioner och det va lite för satsigt för uppkörning va väldigt enkelt men hellre för mycket än för lite. Hade den bästa läraren i Sverige Socrates och han är en ängel från himlen så jävla skönt att ta körkortet på födelsedagen. Fantastiskt körskola 3 kompisar till mig kommer ta körkortet hos Socrates inom några månader. Läs mer
    2018-08-17 Jarla Trafikskola svarar Tom
    Hej Tom. Vi är så glada över att vi kunde hjälpa dig till att nå målet med körkort på din 18-års dag! De lektioner du körde var en komplett utbildning och även om det kanske gått att nå målet med körkort på något färre antal lektioner, så är det alltid svårt att veta hur enkel eller svår uppkörningen kommer att vara...
    Vi är glada över att du trivdes så bra med din lärare och att du rekommenderar dina vänner att komma till oss.
    Ha en fortsatt trevlig körkortssommar!
  • Henning skrev om Jarla Trafikskola
    Otrevliga, integritetskränkande lärare med dålig pedagogiska förmågor Läs mer
    2018-07-31 Jarla Trafikskola svarar Henning
    Hej Henning. Vi vill börja med att gratulera dig till körkortet! Du klarade dig på första försöket och var en väldigt duktig elev som utvecklades snabbare än vi planerat, varpå vi tog bort några lektioner i slutet av din utbildning.
    Inte någon gång under utbildningen förstod vi att du inte var nöjd med oss, vilket vi djupt beklagar! Vi kommer givetvis att ta upp detta internt och tycker att det är lite synd att du inte upplyste oss om ditt missnöje under utbildningen, så vi kunnat göra något för att ändra din negativa upplevelse.
    Vi hoppas ändå att du är glad för körkortet och får en fortsatt fin sommar.
  • Ulf W skrev om Jarla Trafikskola
    En trafikskola som från första kontakt till sista hej då efter klarad uppkörning levererat trevligt bemötande och proffsiga körlektioner. Jarla trafikskola tog tillsammans med mig fram en individuell utbildningsplan som höll till punkt och pricka! Supernöjd, rekommenderas! Läs mer
  • Ola N
    Ola N skrev om Jarla Trafikskola
    Jag tog mitt MC-körkort på Jarla. Det tog 2,5 månader totalt från aldrig suttit på en MC till MC-kort. Det är bra och engagerade lärare och dom är trevliga. Det finns troligen billigare sätt att skaffa mc-kort, men Jarla lär dig bli en bra och säker förare och dom kommer se till att du kan det du behöver. Jag kommer rekommendera dom till andra som vill ta mc-kort. Läs mer
    2018-07-18 Jarla Trafikskola svarar Ola N
    Tack Ola!
    Det har varit roligt att ha dig här hos oss, grannar som vi är :-)
    Njut i sommar och kom förbi och säg hej.
  • Ludvig H skrev om Jarla Trafikskola
    Trevlig personal och lärare. Bra pedagogik, jag fixade körkortet på första försöket. Visst det var jag som körde men allt bra tjat från lärarna gjorde mig till en bra förare. Läs mer
    2018-07-18 Jarla Trafikskola svarar Ludvig H
    Tack Ludvig!
    Roligt att du har trivts med oss här på Jarla, nu kan du njuta i sommar när du kör runt på vägarna.
    Ha det gott från oss på Jarla trafikskola.
  • Henrik O skrev om Jarla Trafikskola
    Grymt bra trafikskola med engagerad personal. Läs mer
    2018-07-16 Jarla Trafikskola svarar Henrik O
    Tack Henrik!
    Du får ha en jätte trevlig sommar och njuta nu av ditt nya körkort.
  • Daniel H skrev om Jarla Trafikskola
    Jag körde intensivkurs via Jarla och klarade uppkörning på första försöket.
    Bra lärare & bra personal i repan som hjälpt mig mycket med att få lektioner när det fungerat för mig.

Lägger gärna till att innan jag vände mig till skolan hade jag klarat teori och hade möjlighet att köra upp privat,
    men väl på skolan insåg jag hur mycket jag lär mig i samtliga moment.
    Så från att jag skulle ta en lektion vart det flera & intensivkurs.
    Väldigt nöjd med det idag då jag är betydligt mer säker på vägen nu. Läs mer
    2018-07-12 Jarla Trafikskola svarar Daniel H
    Tack Daniel!
    Det har varit trevligt att ha dig här på skolan, det känns skönt att du känner dig trygg i din körning och du kan nu njuta av dit MC kort i sommar.
  • Robert S skrev om Jarla Trafikskola
    Superbra. Lärarna är extremt kunniga! Tjejerna i receptionen är mycket trevliga och hjälper dig hela vägen till uppkörningen.
    Rekommenderar alla att köra med Jarla!! Läs mer
    2018-07-12 Jarla Trafikskola svarar Robert S
    Tack Robert!
    Nu kan du njuta av ditt MC kort och vi ses på vägarna.
  • Andreas F skrev om Jarla Trafikskola
    Bra och engagerad lärare, strukturerad och målmedveten. Lokalerna? vid Solvalla lämnar mycket att förbättra. Läs mer
    2018-07-11 Jarla Trafikskola svarar Andreas F
    Tack Andreas!
    Roligt att du trivdes med våran lärare, du får njuta nu i sommar utav ditt nya körkort.
    Ha det gott från oss alla på Jarla trafikskola.
  • Madeleine F skrev om Jarla Trafikskola
    Det var superbra allting!
    Jag fick hjälp av Jarla Trafikskola från starten till mitt körkort. Effektivt, roligt och utan problem! Jag har alltid känt mig säker med denna trafikskola. Mycket bra! Läs mer
  • Rolf K skrev om Jarla Trafikskola
    Det har varit ett fint bemötande och jättebra lärarare. Tyckte kanske att jag hade för många pass på manövergården, men klarade uppkörningen utan anmärkningar. Helt nöjd! Läs mer
    2018-07-10 Jarla Trafikskola svarar Rolf K
    Tack Rolf!
    Det har vart trevligt att ha dig här, nu har du ditt efterlängtade MC kort och högsta betyg fick du av trafikinspektören :-)
    Ha det gott önskar vi dig alla här på Jarla.
  • Kristoffer L skrev om Jarla Trafikskola
    Köpte Trafiklektioner för mc,bra bemötande,kunnig och trevlig personal som hjälpte en på bästa sätt för att nå sitt mål med att ta mc kortet Läs mer
    2018-07-04 Jarla Trafikskola svarar Kristoffer L
    Tack Kristoffer!
    Roligt att du varit nöjd med din utbildning här hos oss. Du får njuta nu utav ditt MC kort och kika gärna förbi om du är ute på en sväng.
    Ha det gott från oss här på Jarla.
  • Håkan S skrev om Jarla Trafikskola
    Jag tog BE-kort genom skolan och de är riktigt proffsiga.
    Inga konstigheter för att mjölka ut det mesta utan så
    snabbt och smidigt som det var möjligt. Min trafiklärare
    var väldigt bra på att snabbt och enkelt lära ut det som
    behövs för att det ska gå bra på provet. Jag rekommenderar
    Jarla för denna utbildning. Läs mer
    2018-07-03 Jarla Trafikskola svarar Håkan S
    Tack Håkan!
    Det har varit trevligt att ha dig här som kund på Jarla. Njut nu utav sommaren och ditt BE kort.

Ha det gott från oss här på Jarla.
  • Jan-eric K
    Jan-eric K skrev om Jarla Trafikskola
    Tog ett BE kort. Körde tre ggr hos Jarla.
    Mycket engagerad lärare, trevligt bemötande hela tiden. Kände att läraren bemödade sig att förbättra min körteknik. Läs mer
    2018-07-03 Jarla Trafikskola svarar Jan-eric K
    Tack Jan Eric!
    Du får njuta av ditt BE kort och BE teori klarar du galant nu :-)

Ha det gott från oss här på Jarla trafikskola.
  • Björn R skrev om Jarla Trafikskola
    - Utökad behörighet B96 hos Jarla i Bromma

- Alltid trevligt bemötande med tydlig information

- Professionella körlektioner med lämplig information för
    körning med släp samt förarprov. Alla förväntningar
    uppfylldes.

- Väldigt roliga och utvecklande körlektioner med Johannes
    på Jarla i Bromma - han förtjänar högsta betyg ! Läs mer
    2018-06-28 Jarla Trafikskola svarar Björn R
    Tack Björn!
    Vad roligt att du trivdes här hos oss på Jarla och med Johannes som var din lärare.
    Du får ha en riktigt bra sommar!
  • Joel W skrev om Jarla Trafikskola
    Jag köpte fastpris-paketet vilket var väldigt bra. Gillade att de var väldigt noga med att man skulle ha en plan och ett tydligt mål. Duktiga lärare! Läs mer
  • Oliver L skrev om Jarla Trafikskola
    Skolan var grym! Bästa lärarna och jättebra bilar. Läs mer
  • Fiorella M
    Fiorella M skrev om Jarla Trafikskola
    Blev rekommenderad denna trafikskola av en vän. Jag köpte intensiv kursen från skolan och jag är så överlycklig att jag gjorde det!! Jag är så oerhört nöjd med hela min upplevelse! Från och med första kontakten bemöttes jag med vänlighet, service och professionalism av högsta nivå. Mycket kompetent och engagerade lärare och personal. Jag kände mig i trygga händer under hela min tid hos dom. Har absolut ingenting negativt att nämna om detta företag. Absolut bästa trafikskola i hela landet. Läs mer
  • Alfred H skrev om Jarla Trafikskola
    Superbra service o jätteduktiga på att lära mig att köra! Läs mer
  • Marc F skrev om Jarla Trafikskola
    Jag köpte "Fast pris" vilket innebär att jag för ett fast pris får ett paket. I paketet så ingår: Anmälningsavgift, Risk 1 & 2, Teorimaterial, 22 stycken körlektioner, Landsvägskörning, Utbildningskontroll och lån av bil samt uppvärmning inför körprovet.
    Jag blev bemött på ett varmt och respektingivande sätt. Både i receptionen och av min körskolelärare. Receptionen var ofta engagerad för att ge mig ett bra bemötande och för för att fråga hur det går i min utbildning.
    Då jag blev rekommenderad att testa körskolan så var mina förväntningar relativt höga. Jag upplever att dessa förväntningar fullföljdes på ett professionellt men ändå avslappnade sätt.
    För att sammanfatta så är jag riktigt nöjd med att jag valde just "fast pris" och att jag och skolan kunde gemensamt lägga upp en plan som passar båda. Jarla Trafikskola Östermalm har en skön balans mellan att vara professionella men samtidigt kunna ge en lugn avspändhet. Läs mer
  • Anna A skrev om Jarla Trafikskola
    Jag blev väl bemött från sekunden jag klev in genom dörren tills dess att jag avslutade min utbildning. Jag köpte fastpris vilket jag tyckte passade perfekt. Lektionerna var anpassade efter vad jag behövde och det kändes tryggt. En sak som också är bra med fastpris är att jag fick allt inbokat på en gång, riskettan, risktvåan, teoriprovet & uppkörningen så jag behövde inte oroa mig för det. Alla som jobbar där är hur trevliga som helst och hjälper till med allt. Läs mer
  • Albin A skrev om Jarla Trafikskola
    Bemötandet har varit bra . Körskolan var tydliga med att det skulle vara bra att göra upp en plan och boka många lektioner och uppkörning direkt så att man hade ett mål, vilket jag nu i efterhand har insett var en väldigt bra idé.

Jag skulle gärna velat bli mer informerad om tex vad landsvägskörningen innebar mer exakt, när jag bokade den. Landsvägskörningen var väldigt lärorik men det hade varit bättre om man hade kunnat köra den på någon eftermiddag/kväll istället. Detta eftersom jag nu fick ta ledigt större delen av skoldagen för att kunna vara med på landsvägskörningen.

Annars var allt jättebra! Läs mer
  • Line C skrev om Jarla Trafikskola
    vi har köpt cirka 40 körlektioner. Vi har blivit bra bemötta! Läs mer
  • Paul N skrev om Jarla Trafikskola
    Jag köpte deras tjänst "Körkort till fast pris" och upplevde att allt var väldigt bra planerat. Körning skedde i varierande trafikmiljöer och en förmiddag ägnades åt att träna landsvägskörning samt omkörningar tillsammans med andra bilar från körskolan. Både teori och uppkörning klarades av på första försöket, mycket tack vare appen elevcentralen där prov fanns att öva med samt utbildningskontrollen som gjordes tillsammans med en annan lärare ett par veckor innan uppkörningen. Läs mer

Valhallavägen 82, 114 27 Stockholm