Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Östermalm Jarla Trafikskola

Jarla Trafikskola

Valhallavägen 82, 114 27 Stockholm — Visa karta

Våra välutbildade och pedagogiska trafikskolelärare har sedan 1975 gjort sitt yttersta för att utbilda våra elever till trygga och säkra förare. Läroplanen vi använder oss av är godkänd av Transportstyrelsens och vårt mål är att ge varje elev en effektiv och lönsam utbildning: snabbt, bra och till ett rimligt pris.

Vi erbjuder utbildning för bl.a. personbil, motorcykel, moped och bil med tungt släp. Välj själv om du vill ha en traditionell körkortsutbildning eller en intensivkurs. Vi har flera olika lösningar för att tillmötesgå dina önskemål.

Jarla Trafikskola bryr sig om kvalité och miljö!
Sveriges Trafikskolors Riksförbund har utifrån Företagarnas Riksorganisations FR 2000 Kvalitets-och miljöledning utarbetat en kvalitetssäkrad standard, utifrån vilken en certifierad trafikskola ska arbeta efter. Det som omfattar denna standard är att trafikskolan har ett ledningssystem för kvalité och miljö.

Hör av dig till oss när du vill ta körkort i Stockholm!

Läs vad 312 kunder tycker om Jarla Trafikskola

• Erik S
    Erik S skrev om Jarla Trafikskola
    Jarla Trafikskola gav det mest professionella intrycket av de trafikskolor jag interagerade med. Under undervisningens gång så fick jag ett hjälpsamt och genuint bemötande. De såg både till att jag hade så bra förutsättningar som möjligt inför proven, samt att jag faktiskt lärde mig vad det innebär att vara en bra bilförare.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Jarla Trafikskola
    Mycket bra utbildning, kände mig trygg när jag gjorde både kunskaps- och förarprovet. Rekommenderar jarla trafikskola varmt
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Jarla Trafikskola
    Väldigt kunniga lärare mer en trevlig attityd.
  • Martin Ö
    Martin Ö skrev om Jarla Trafikskola
    Tog Mc-kort hos Jarla Trafikskola i Bromma. Dels en intensivkurs samt lösa lektioner. Personalen är mycket trevlig och ger ett gott bemötande. Lärarna är duktiga och professionella men det sviktar i engagemang. En inlärningsmodell med parallell teori hade vart mer effektiv än den rent praktiska modell som nyttjas idag. Motorcycklarna som används är Yamaha XJ600 vilket är en trevlig mc som passar både kort som lite längre (dock inte perfekt för längre personer). Nya hjälmar, skor och bra handskar finns men byxor och lånejackor är slitna. Uppkörning kan ske i Stockholm, Gävle eller Västerås då det är högt tryck på tider under våren. Stort tack till tjejerna i receptionen på Jarla som är både trevliga, professionella och hjälpsamma.
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Jarla Trafikskola
    Toppen skola, finns inget annat alternativ!
    2017-05-18 Jarla Trafikskola svarar Marcus B
    Tack Marcus!
    Jätte kul att du trivts hos oss, du får ha en toppen bra hoj sommar och kom gärna förbi och säg hej!

Vi på Jarla trafikskola Bromma önskar dig allt gott...
  • Maja M
    Maja M skrev om Jarla Trafikskola
    Bra system med hemsidan och att man lätt kan följa sin utveckling, samt boka lektioner!

Pedagogisk och tydlig instruktör! (Adde)
  • Samuel N
    Samuel N skrev om Jarla Trafikskola
    Mycket bra körskola. Rekommenderar verkligen!
  • Daniela M
    Daniela M skrev om Jarla Trafikskola
    Grym skola! Rekommenderar starkt!
    Kunde inte önska att ha en bättre och duktigare lärare än Thomas! Alla är dessutom trevliga och har ett härligt bemötande. Är glad att jag gick på Jarla Trafikskola!
  • David Q
    David Q skrev om Jarla Trafikskola
    Good info from the reception. Driving instructor Ali was very good. He not only helped me pass the test but changed the way I drive. Tack
  • Lee L
    Lee L skrev om Jarla Trafikskola
    Allt fungerade jätte bra! Ali hjälpte till perfekt och jag kände att allt flöt på bra.
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Jarla Trafikskola
    Jag är supernöjd med Jarla. Har haft olika lärare och alla är hur bra som helst. Jag fick ett bra upplägg från nea i receptionen som planerade allt utifrån mitt schema. Har inget dåligt att säga alls :)
  • Christopher R
    Christopher R skrev om Jarla Trafikskola
    Riktigt bra trafikskola med väldigt trevliga lärare och trevlig personal. Allt gick väldigt smidigt till. Kunde inte ha gått bättre.
  • Vendela H
    Vendela H skrev om Jarla Trafikskola
    Jag är supernöjd med mina lektioner och med den hjälpen som jag har fått hos Jarla! Jag kunde nog inte ha fått en bättre körskolelärare än Helen.
  • Julia W
    Julia W skrev om Jarla Trafikskola
    Jag tycker att Jarla trafikskola Östermalm har varit till stor hjälp! Jag har lärt mig super mycket, haft kul, och är oerhört tacksam till att jag fått så mycket hjälp på vägen till körkortet!
  • Isabel B
    Isabel B skrev om Jarla Trafikskola
    Superbra trafikskola! Pedagogiska och lugna körlärare och trevlig receptionist :) mycket tack vare er som jag fixade körkortet! Tack för all hjälp!
  • Ida E
    Ida E skrev om Jarla Trafikskola
    Jättebra! Värt varenda krona! Är supernöjd.
  • Clara H
    Clara H skrev om Jarla Trafikskola
    Jag fick massor utav hjälp och stöd från både min körskolelärare men också av många andra lärare, elever och receptionister. Jag upplevde min tid på körskolan som en väldigt bra upplevelse, man fick offra och lägga ner lite tid på det hela, 'men det var helt klart värt det. Jag är supernöjd med min upplevelse på Jarla Trafikskola och skulle lätt rekommendera den till andra!
  • Mathilda L
    Mathilda L skrev om Jarla Trafikskola
    Jag är verkligen nöjd med Jarla! Superbra lärare. Lite dyrt men jag tycker ändå att det var värt det. Rekommenderar att man har kört lite innan man börjar köra för skolan, det påskyndar processen.
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Jarla Trafikskola
    Riktigt seriös och effektiv körskola som förbereder en på både körkortstesterna och vad som komma skall som bilist. Aningen dyrt men definitivt prisvärt om man bor i stan och vill ha en effektiv utbildning med hög kvalitet.
  • Martin P
    Martin P skrev om Jarla Trafikskola
    Jarla Trafikskola rekommenderas varmt! Processen var smidig och personalen ytterst trevlig. Framförallt vill jag lyfta lärare Antons insatser.
  • Elin, H
    Elin, H skrev om Jarla Trafikskola
    Jätte nöjd med Jarla Trafikskola och trevlig personal.
  • Niclas Ö
    Niclas Ö skrev om Jarla Trafikskola
    Superbra utbildning och bra utbildningsplan.
    2017-04-26 Jarla Trafikskola svarar Niclas Ö
    Hej Niclas,
    Thanks och grattis igen till körkortet. Kör mycket.
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Jarla Trafikskola
    Bra körskola! Det enda negativa är att det unde kännas stressat ibland, att det var 4 lektioner inbokade på en vecka. Annars en bra körskola och härliga bilar att övningsköra med
    2017-04-26 Jarla Trafikskola svarar Hanna K
    Hej Hanna,
    Det kan bli så om man ska köra intensivt. Man pluggar / jobbar och man vill ta körkortet. Men du grejade och nu har du körkortet.
    Kör kör kör :)
  • Frida H
    Frida H skrev om Jarla Trafikskola
    Jag har försökt ta körkort ett fler tal gånger men gett upp. Tack vare Jarlas kanon duktiga och engagerade lärare gick det vägen denna gång!
    2017-04-26 Jarla Trafikskola svarar Frida H
    Hej Frida,
    Tack Frida du fixade det med hjälp av läraren.
    Nu får du njuta av varenda lite stund när du kör.
    Kör så mycket du kan.
    Från alla oss på Jarla Trafikskola
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Jarla Trafikskola
    Min tid på Jarla Trafikskola Östermalm har varit så himla kul, och det är med vemod jag lämnar den nu när jag fått mitt körkort. Funderar du på att ta körkort är det hit du ska vända dig, personalen är professionell och får en att känna sig trygg vad det än gäller. Jag ger de mina varmaste rekommendationer, är så glad att jag fick chansen att gå min utbildning hos de. Lycka till med körkortet!
    2017-04-26 Jarla Trafikskola svarar Åsa J
    Hej Åsa,
    Roligt att det var kul att ta körkortet. Det var du som fixade det. Ta hand om dig önskar vi på Jarla Trafikskola.
    Mvh/Nea
  • Lovielyn F
    Lovielyn F skrev om Jarla Trafikskola
    Taking driving license in sweden was tough but with the help and guidance from my school,the process that i have to go through was made easy for me. I had the best experience with my brilliant instructor Helen!

Thank you and to the team!

Lovielyn fjallstrom
    Philippines
    2017-04-26 Jarla Trafikskola svarar Lovielyn F
    Hej Lovielyn,
    Det var nöje att hjälpa dig.
    Ta hand om dina körkort:)
    Mvh/ Från oss alla på Jarla Trafikskola
  • Viktor W
    Viktor W skrev om Jarla Trafikskola
    Väldigt bra! Fick all den hjälpen som behövdes
    2017-03-21 Jarla Trafikskola svarar Viktor W
    Hej Viktor,
    Det är därför vi finns för att hjälpa er att ta körkortet.
    Grattis till körkortet och ta väl hand om den. Kör mycket.
    MVH/Jarla Trafikskola
  • Johan B
    Johan B skrev om Jarla Trafikskola
    Kan inte annat är rekommendera Jarla vid Valhallavägen. Jättetrevliga lärare och väldigt hjälpsamma med bokningar och planering av utbildningen. Är glad att jag valde Jarla!
    2017-03-17 Jarla Trafikskola svarar Johan B
    Hej Johan,
    Tackar och grattis igen till körkortet.
    Kör mycket och tutta när du ser oss ute på vägarna :)
  • Klara T
    Klara T skrev om Jarla Trafikskola
    Jag kom till Jarla trafikskola efter att ha tragglat med körkortet i fyra år, bla på en annan körskola. Jag har kört med 3 lärare och är mycket nöjd med samtliga. Lugna, kunniga och peppande. Fixade körningen på ca 7 lektioner och kan varmt rekommendera Jarla.
    2017-03-17 Jarla Trafikskola svarar Klara T
    Hej Klara,
    Grattis igen till körkortet och som du sa äntligen har du grejat det.
    Ta hand om den och kör så mycket du kan och njut.
    Ta hand om dig.
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Jarla Trafikskola
    Jag är mycket nöjd med den hjälp och körning jag har gjort med Jarla trafikskola. Dom var flexibla med tiden och årdnade tider som passade mitt schema. Dom hade bra planeringen som dom väl och jag klarade min uppkörning på första försöket. Jag blev trevligt bemött av de på körskolan. Min körlärare Akram var väldigt bra, har anpassade sig efter det jag behövde hjälp med och ut efter de jag behövde. Han var bra och rolig att köra med. Ända som var lite negativt vara att de var väldigt dyra.
    2017-03-17 Jarla Trafikskola svarar Lisa H
    Hej Lisa,
    Tack och Grattis igen till körkortet.
    Take care of it :)
    Kör kör kör... :)
  • Siri V
    Siri V skrev om Jarla Trafikskola
    Väldigt proffsiga och otroligt snälla! Lärt mig extremt mycket! Älskar!
    2017-03-17 Jarla Trafikskola svarar Siri V
    Hej Siri,
    Det var en lång resa för dig, med allt du har så klarade du det.
    Du tog hem körkortet. Grattis igen.
    Ta hand om den kör jätte mycket.
    Det var trevligt att ha dig hos oss.
    MVh / Nea - Jarla Trafikskola
  • Sidney H
    Sidney H skrev om Jarla Trafikskola
    Mycket bra service.
    Alla ledare är tydliga med deras instruktioner samt feedback. Det kommunicerar med eleven på ett lungt och vänligts sätt
    2017-03-17 Jarla Trafikskola svarar Sidney H
    Hej Sidney,
    Grattis till körkortet. Kör på och dags att ta MC nu :).
  • Hadir A
    Hadir A skrev om Jarla Trafikskola
    Kompetenta och underbara instruktörer. Jag rekommenderar starkt att ta fast prisen.
    2017-03-17 Jarla Trafikskola svarar Hadir A
    Hej Hadir,
    Grattis igen och för att du valde oss som trafikskola att ta ditt körkort via oss.
    Ta hand om den och kör på.
    Hadir A gillar detta
  • William H
    William H skrev om Jarla Trafikskola
    Jag har tagit B-körkort och vägen till körkortet var med fastpris hos jarla trafikskola (östermalm).
    Hos jarla får man vad man betalar för. Det är ganska dyrt men den utbildning man får är utan tvekan prisvärd.
    Jag körde med en trafiklärare vid namn Rafet som verkligen tog mig under hans vingar och gjorde mig så förberedd för körprov och kunskaps prov som det bara går.
    Tack vare hans petighet, engagemang och bra handledar egenskaper klarade jag både uppkörningen och kunskaps provet på första försöket.

Jag kan verkligen rekommendera jarla trafikskola (östermalm), till er som har råd och vill ta körkort.
    2017-03-17 Jarla Trafikskola svarar William H
    Hej William,
    Tack för för allt och att du valde oss som Trafikskola att ta ditt körkort. Ta hand om den och tutta när du ser oss:)
    Mvh/ Från oss alla på Jarla trafikskola
    William H gillar detta
  • Gustav M
    Gustav M skrev om Jarla Trafikskola
    Supernöjd med min upplevelse av att ta körkort hos dem, stor eloge till Jonas som kändes som en mycket stabil lärare. Skadade inte att jag blev godkänd på första försöket också!
    2016-12-29 Jarla Trafikskola svarar Gustav M
    Hej Gustav,
    Vi är jätteglada att du klarade dig på den första försöket och att det kändes bra med oss. Ta hand om ditt körkort.
    Mvh/ Alla på Jarla
  • Sam W
    Sam W skrev om Jarla Trafikskola
    Vill alltid det bästa för eleverna. Vet vad dom håller på med. Mycket motiverande att plugga, och bra lärare.
    2016-12-29 Jarla Trafikskola svarar Sam W
    Hej Sam,
    Ett jätte grattis till kortet. Ta hand om den. Mvh/ Vi från Jarla
  • Jacob B
    Jacob B skrev om Jarla Trafikskola
    Jag är grymt nöjd med Jarla Trafikskola av 3 anledningar:
    1. De kan köra bil vilket jag är glad över
    2. Alla är sjukt trevliga även när man kör bil
    Och den sista men inte minsta anledningen är att jag själv hade en grymt bra körskolelärare så ett extra tack till dig Rafet!
    Ska du ta kärkort så kan jag varms rekomendera Jarla trafikskola!
    2016-12-29 Jarla Trafikskola svarar Jacob B
    Hej Jacob,
    Tack för för allt och att du valde oss att hjälpa dig med ditt körkort. Ta hand om den och tutta när du ser oss:) Mvh/ Från oss alla på Jarla trafikskola
  • Linnea C
    Linnea C skrev om Jarla Trafikskola
    Superbra!! Ärliga och pedagogiska
    2016-11-23 Jarla Trafikskola svarar Linnea C
    Hej Linnea,
    Tack och Grattis igen. Ta hand om ditt körkort.
  • Samuel B
    Samuel B skrev om Jarla Trafikskola
    Trevligt bemötande. Fick tid snabbt. Bra körlärare och fräscha bilar.
    2016-11-23 Jarla Trafikskola svarar Samuel B
    Hej Samuel,
    Tack det var trevligt att ha dig hos oss. Ta hand om ditt körkort.
  • Nils T
    Nils T skrev om Jarla Trafikskola
    Upplevelsen hos Jarla Trafikskola var mkt bra. Jag kom snabbt igång och sen var det bara att köra på. Lärarna var duktiga och det slutade med att jag tog lappen. Tips till alla som vill ha en bra bilskola i stan.
    2016-11-23 Jarla Trafikskola svarar Nils T
    Hej Nils,
    Trevligt att höra och att du tog hem ditt körkort via oss. Ta hand om den och kör så mycket du kan.
  • Oskar O
    Oskar O skrev om Jarla Trafikskola
    Körde intensiv utbildning för B körkort, riktigt bra upplägg och lärare. Är super nöjd
    2016-11-18 Jarla Trafikskola svarar Oskar O
    Hej Oskar,
    Grattis till körkortet igen och hoppas du har kört mycket från den dagen du tog körkort.
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Jarla Trafikskola
    Jag tycker att Jarla trafikskola var en otroligt bra trafikskola som har hjälpt mig mycket i min väg mot körkort! Bra struktur och hjälpsamma med att hitta tider och lösningar som passar mitt schema! Kommer absolut rekommendera Jarla till kompisar! TACK för all hjälp!!
    2016-11-18 Jarla Trafikskola svarar Hanna L
    Hej Hanna,
    Tack så mycket och det var trevligt att du tog körkortet.
    Kör så mycket du kan och tutta när du är i trakterna :)
    MVH/ från oss alla på Jarla Trafikskola
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Jarla Trafikskola
    Fick mitt körkort på 2 veckor,fick allting bokat efter första besöket och 3 veckor efter det hade jag körkort!
    Klarade både teorin och uppkörningen på första försöket,grym service och trevlig personal!
    2016-11-15 Jarla Trafikskola svarar Mikael S
    Hej Mikael,
    Det var ett nöje att ha dig hos oss.
    Det grejade du under den tiden som du körde med oss och kör mycket nu oavsett om det är vintern.
    Ett stort Grattis.
    MVH/ Jarla Trafikskola och tjejerna bakom disken :)
  • Daniela C
    Daniela C skrev om Jarla Trafikskola
    Jag är jätte nöjd med min upplevelse på Jarla!
    Jätte trevlig personal och en super bra körskolelärare. Rafet var anpassningsbar när det kom till utbildningen, han var duktig på att anpassa sig efter elevens behov och förutsättningar.
    Receptionisterna var alltid trevliga och tillmötesgående. De anpassade alltid priset efter mina personliga önskningar och de utgick alltid efter mitt eget bästa när det angick planering av körlektioner samt priser.
    2016-11-15 Jarla Trafikskola svarar Daniela C
    Hej Daniela,
    Det var trevligt att vi hade dig hos oss och lärde känna dig.
    Ett stort Grattis till körkortet och kör så mycket du kan nu.
    Ta hand om dig.
    MVH/Jarla Trafikskola och tjejerna bakom disken :)
  • Linda B
    Linda B skrev om Jarla Trafikskola
    SUPER BRA!!!! Hade verkligen världens bästa handledare! Genuint snäll människa. Han var ärlig och ville mitt bästa och la upp planen så att jag skulle utvecklas så bra som möjligt! Tack vare honom som jag klarade uppkörningen så tidigt!
    2016-11-15 Jarla Trafikskola svarar Linda B
    Hej Linda,
    Tackar och ett stort GRATTIS igen till dig Linda.
    Ta hand om dig och kör mycket.
    MVH/Jarla Trafikskola och tjejerna i repan :)
  • Annie J
    Annie J skrev om Jarla Trafikskola
    Toppen! Klarade uppkörningen på första tillfället! :)
    2016-10-31 Jarla Trafikskola svarar Annie J
    Tack Annie!
    Roligt att det gick bra och kör förståndigt, åk gärna förbi sen till våren.
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Jarla Trafikskola
    Ett sant nöje, mycket kompetent och trevlig personal!
    2016-11-02 Jarla Trafikskola svarar Cecilia L
    Cecilia,
    Du tog hem körkortet med den första som du var fundersam. Ta hand om den och trevligt att ha dig hos oss.
    Mvh/ oss alla och Nea
  • Erik E
    Erik E skrev om Jarla Trafikskola
    Samtliga på Jarla trafikskola var professionella o hjälpsamma. Rekommenderar dem starkt!
    2016-11-02 Jarla Trafikskola svarar Erik E
    Erik,
    Ett stort grattis till körkortet ta vara på den.
    Mvh alla oss på Jarla trafikskola
  • Samuel H
    Samuel H skrev om Jarla Trafikskola
    Rafett är bäst. Trevliga lektioner. Kommer kanske sakna dem. Lite. Thomas är trevlig också. Mia är trevligast dock. Bra tider. Kanske inte ekonomiskt dock...
    2016-11-02 Jarla Trafikskola svarar Samuel H
    Hej Samuel,
    Tack för allt och framför allt grattis till körkortet.
    Trevligt att ha dig hos oss.
    Mvh/ lärarna och Nea :)
  • Johan G
    Johan G skrev om Jarla Trafikskola
    Bra körskola för att ta mc-kort. Intensivkursen gav mycket på kort tid och både körlärarna och receptionen var proffsiga och hade ett personligt engagemang att få till en bra utbildning.
    2016-10-31 Jarla Trafikskola svarar Johan G
    Tack Johan!
    Vad roligt att du tyckt om vårat upplägg för din intensivkurs och att du trivts här på skolan. Kör förståndigt nu så ses vi i trafiken.

Valhallavägen 82, 114 27 Stockholm