Alla kategorier Utbildningar Stockholms län Stockholm Östermalm Jarla Trafikskola

Jarla Trafikskola

Valhallavägen 82, 114 27 Stockholm — Visa karta

Våra välutbildade och pedagogiska trafikskolelärare har sedan 1975 gjort sitt yttersta för att utbilda våra elever till trygga och säkra förare. Läroplanen vi använder oss av är godkänd av Transportstyrelsens och vårt mål är att ge varje elev en effektiv och lönsam utbildning: snabbt, bra och till ett rimligt pris.

Vi erbjuder utbildning för bl.a. personbil, motorcykel, moped och bil med tungt släp. Välj själv om du vill ha en traditionell körkortsutbildning eller en intensivkurs. Vi har flera olika lösningar för att tillmötesgå dina önskemål.

Jarla Trafikskola bryr sig om kvalité och miljö!
Sveriges Trafikskolors Riksförbund har utifrån Företagarnas Riksorganisations FR 2000 Kvalitets-och miljöledning utarbetat en kvalitetssäkrad standard, utifrån vilken en certifierad trafikskola ska arbeta efter. Det som omfattar denna standard är att trafikskolan har ett ledningssystem för kvalité och miljö.

Hör av dig till oss när du vill ta körkort i Stockholm!

Läs vad 484 kunder tycker om Jarla Trafikskola

• Sandra Christina S

2019-08-20

Sandra Christina S skrev om Jarla Trafikskola
    Jag klarade både teorin och körprovet på första försöket tack vare bästa körskolan och min fantastiska lärare Sokratis. Han är en otroligt bra lärare eftersom han har bra tålamod och alltid förklarar allt lugnt och tydligt. Han gjorde så mycket mer än man måste som lärare och la mycket tid och energi på att jag skulle klara proven. Det är sällan man verkligen känner att en lärare på riktigt vill göra allt för att man ska klara proven. Sokratis är den bästa läraren jag haft! Han såg till att dela alla sina kunskaper med mig så att jag känner mig säker att köra var som helst oavsett om det är mycket trafik eller regnar eller snöar.
    Det har varit väldigt smidigt att boka in lektioner, riskettan, risktvåan, teori och uppkörning. Jag hade nog inte klarat teoriprovet om det inte var för att Sokratis har tagit sig tid att förklara ordentligt och noggrant och svara tydligt på alla mina frågor. Det är väldigt bra att skolan ställer krav på att man ska ha klarat minst 58 rätt på minst 5 övningsprov innan man får skriva teoriprovet så man har stor chans att klara det. Läs mer
  • 2019-08-05

Philip skrev om Jarla Trafikskola
    Bra, enkel och trygg upplevelse. Var mer än förberedd för både teori- och uppkörningsproven. Allmänt trevlig personal. Läs mer
    2019-08-07 Jarla Trafikskola svarar Philip
    Tack Philip, och Stort Grattis till din Körkort!
    Det känns fint att höra att det finns en plan hela vägen:)

MVH Jarla Trafikskola-Östermalm
  • 2019-07-18

Johan Å skrev om Jarla Trafikskola
    Körlektioner

Kanon bemötande, väldigt pedagogisk lärare

Kan klart rekommendera jarla körskola då allt från admin, bokningar och körlektioner fungerat kanon Läs mer
    2019-08-05 Jarla Trafikskola svarar Johan Å
    Tack Johan!
    Roligt att du trivts hos oss här på Jarla trafikskola. Vi önskar dig allt gott och vi ses på vägarna.

Alla vi på Jarla trafikskola.
  • 2019-07-15

Riccardo C skrev om Jarla Trafikskola
    Jag hade en bra lärare som var lungt med mig och gav mig bra tips för att vara redo för provet som gick suveränt! Läs mer
    2019-07-16 Jarla Trafikskola svarar Riccardo C
    Tack Riccardo!
    Det var mycket trevligt att ha dig här och nu har du ditt körkort som du fixade på några veckor, bra jobbat.

Alla vi på Jarla Trafikskola Stureplan önskar dig lycka till.
  • 2019-07-12

Jan Erik Fabian R skrev om Jarla Trafikskola
    Vill ni ta körkort ska ni köra med Sokratis på Jarla Trafikskola Odenplan. Med hans hjälp klarade jag uppkörningen på första försöket. Han är en noggrann, professionell, pedagogisk & extremt engagerad lärare. Det var omedelbart uppenbart för mig att Sokratis VERKLIGEN BRYR SIG om att göra mig till en så pass bra förare att jag med behaglig marginal skulle kunna ta körkortet så fort det bara realistiskt sett går och att han anstänger sig allt han kan för att få det att hända.

Alla har en mängd olika lärare under livet.. i skolan.. på arbetsplatsen osv. Det är lite av en kyscha men många av oss kanske kommer ihåg en eller max två lärare från ens skolgång som verkligen stack ut som en verkligt exeptionell lärare.. ni vet den där som ansträngde sig mer än den skulle komma undan med.. som har sitt hjärta med i uppgiften och hela tiden strävar efter att göra bättre ifrån sig för att du ska växa. Den kategorin människor tillhör Sokratis och därför kände jag mig benägen att lägga ut texten liten här om hur grym han är. Läs mer

Joshua R skrev om Jarla Trafikskola
    Karla trafikskola är verkligen utmärkt. De har hjälpt mig att ta 3 körkort. Rekommenderar dem starkt. Maria i repan fixar och trixar så jag fick tidigare uppkörningar. Instruktörerna förklarar så man förstår. Läs mer
    2019-07-18 Jarla Trafikskola svarar Joshua R
    Älskade Joshua... stort tack för dina fina ord! Både du och Suz är saknade av oss alla! Sköt om dig och njut av båda dina körkort.

Stor kram från oss alla i Bromma!

Fredrik Ö skrev om Jarla Trafikskola
    Väldigt bra trafikskola, duktig personal med bra bemötande. Läs mer
    2019-07-18 Jarla Trafikskola svarar Fredrik Ö
    Stort tack Fredrik!
    Det var trevligt att lära känna dig och ha dig här som elev. Alltid lika kul när du kom in inför varje lektion.

Hoppas att du njuter av sommaren på två hjul.
    Vi ses väll på Avrostningen i maj 2020?

Hälsningar från oss alla i Bromma!

Bawan B skrev om Jarla Trafikskola
    Bra lärare och bra utbildning.. gick intensivkursen för MC och allt gick jätte bra Läs mer
  • Patrik R

2019-07-04

Patrik R skrev om Jarla Trafikskola
    Köpte mc utbildning och allt har varit positivt från första början bra bemötande otroligt trevlig personal har till och med ”hängt” där fast jag egentligen inte haft några körpass.
    Jag tycker verkligen att dem har nått upp till mina förväntningar ++. Läs mer

Pär J skrev om Jarla Trafikskola
    Ola är världens bästa MC instruktör, Läs mer
    2019-07-18 Jarla Trafikskola svarar Pär J
    Jag håller med dig Pär, Ola är "one of a kind", men det är du också!

Jag kan verkligen inte komma på en enda dag du kom in inför lektion och inte bjöd till oändlig skratt. Så stort tack för det och tack för att du valde oss som din trafikskola!

Vi ses väll på Avrostningen i maj 2020?

Varma hälsningar från oss alla i Bromma!

Celine Isabell Modesty I skrev om Jarla Trafikskola
    Skapar en lugn miljö att lära sig bilkörning i, lättsam ton men bra utbildning! Läs mer
    2019-07-31 Jarla Trafikskola svarar Celine Isabell Modesty I
    Tack Celine för ditt fina omdöme :) Det har varit riktigt roligt att följa din resa vägen mot körkortet, mycket bra jobbat!

Alla vi på Jarla Trafikskola

Folke O skrev om Jarla Trafikskola
    Trevligt gäng. Bra och gedigen utbildning. Läs mer
  • 2019-06-18

Jakob W skrev om Jarla Trafikskola
    Bra, roliga och pedagogiska lärare.
    Rekommenderar starkt till alla som funderar över vilken körskola de ska välja! Läs mer
    2019-06-18 Jarla Trafikskola svarar Jakob W
    Stort Grattis, till din körkort Jakob.
    Vi är så glada att vi fick utbilda dig, ta hand om dig och lycka till i Norge nu :)
    MVH Jarla Trafikskola-Östermalm
  • 2019-06-13

Astrid skrev om Jarla Trafikskola
    Mina förväntnigar var att de skulle hjälpa mig att planera min utbildning så att jag kunde nå mitt mål. Jag köpte körlektioner. Jag blev väldigt bra bemött av körskolan, de hjälpte mig att hitta alternativa tider för körlektioner när jag behövde avboka någon lektion. De hälsade alltid på mig när jag kom in genom dörren på körskolan. De var mycket pedagogiska och utmanade på ett bra sätt! Jag lyckades nå mitt mål att ta körkort innan sommaren och på första försöket! Min upplevelse nu i efterhand är att de översteg mina förväntningar! Läs mer
    2019-07-31 Jarla Trafikskola svarar Astrid
    Underbart att höra, stort Tack för ditt omdöme Astrid!
    Ta hand om dig och kör försiktig:)

Stor kram från oss alla i Jarla Trafikskola-Östermalm
  • 2019-06-11

SARA E skrev om Jarla Trafikskola
    Jag körde på Jarla Odenplan och jag hade Sokratis som min lärare hela min utbildning. Sokratis är en exceptionellt bra lärare jag definitivt kan rekommendera. Han var väldigt pedagogisk och förklarade på ett lätt förståeligt sätt hur man skulle göra och varför man skulle göra just så. När han demonstrerade hur jag borde göra förklarade han varje steg klart och tydligt. Vid frågor förklarade han på ett så enkelt sätt som möjligt vilket gjorde saker att se självklara ut och lätta att memorera. Han gjorde även minneslappar, som jag fick, för att lättare träna in saker och i vilken ordning man bör göra dem i, detta fann jag super inför när jag körde privat. En annan bra sak var att Sokratis gjorde det till en bra arbets miljö där jag kunde känna mig trygg och ett förtroende till han. Han dumförklarade mig aldrig oavsett vad för fråga jag ställde utan var super uppmuntrande och vid behov gav konstruktiv kritik. Vill man bli en bra förare och samtidigt ha en bra tid bör man välja Sokratis som sin lärare. Utöver detta kan jag säga att även om priserna är lite högre än andra ställen kände jag att varje öre var värt det. Teori appen som ingick i mitt packet var super inför teori testet. Det jag gillade speciellt med det och skolan var att de höll koll på hur jag låg till i jämförelse med körningen och att de hade krav på minst 5 st godkända "sluttest" en vecka innan provtillfället. Tack Sokratis och Jarla för hjälpen med körkortet! <3 Läs mer
  • Jonas

2019-05-28

Jonas skrev om Jarla Trafikskola
    Köpte fast pris körkortspaket på Jarla Östermalm.
    Allt gick jätte smidigt och bra. Lärarna var trevliga och kunniga och lektionerna flöt på riktigt bra.
    Nu när paketet är klart kan jag med glädje säga att jag klarade uppkörningen och teorin på första försöket.
    Jag rekommenderar Jarla trafikskola till alla som vill ta ett körkort. Läs mer
    2019-06-18 Jarla Trafikskola svarar Jonas
    Stort Grattis till din körkort Jonas!
    Hoppas att du njuter av ditt körkort och kör förståndigt!/ MVH Jarla Trafikskola-Östermalm
  • 2019-05-23

Michaela skrev om Jarla Trafikskola
    Bra trafikskola, min lärare Jonas P var toppen! Rekommenderar andra att ta sitt körkort på Jarla. Läs mer
    2019-05-28 Jarla Trafikskola svarar Michaela
    Stort Grattis Michaela!
    Du har klarade ditt körkort galant och det har varit jätte trevligt att ha dig här.
    Vi hoppas att du får en jätte härligt sommar :)
    Vänliga hälsingar/ Jarla Trafikskola-Östermalm
  • 2019-05-22

Amanda D skrev om Jarla Trafikskola
    Fantastisk körskola med härliga människor! Min lärare Ali var inte bara väldigt pedagogisk och lugn (vilket var till stor hjälp när man själv blev smått irriterad efter det tionde motorstoppet inom loppet av två minuter), utan gjorde även alla lektioner roliga och till något att se fram emot. Det var aldrig några problem angående ombokning av lektioner/riskutbildningar utan allt flöt på utan problem. Kort som gott kan jag verkligen rekommendera Jarla trafikskola Odenplan! Läs mer
  • 2019-05-22

MAX S skrev om Jarla Trafikskola
    Exemplarisk Trafikskola! Lärarna är otroligt duktiga, uppmuntrande och engagerande speciellt min lärare Socrates. Han skötte verkligen jobbet på ett exceptionellt sätt. Riktigt trevlig kille, otroligt pedagogisk och han kan köra bil som bara den. Allting runtomkring körningen sköttes också på ett väldigt bra sätt till exempel bokningen av lektioner. Kan inte tänka mig en bättre lärare eller trafikskola Läs mer
  • Valdemar

2019-05-21

Valdemar skrev om Jarla Trafikskola
    Jättebra utbildning, de är snabba att boka upp lektioner motivera en och att driva på så utbildning blir lättsam och effektiv.

Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-05-28 Jarla Trafikskola svarar Valdemar
    Stort Grattis till körkortet Valdemar! Vad roligt att höra att du varit nöjd med din körkortsutbildning hos oss!
    Vi hoppas att du får en jätte härligt sommar :)
    Vänliga Hälsingar/Jarla Trafikskola-Östermalm

Alla vi här på trafikskolan.
  • Emilia

2019-05-08

Emilia skrev om Jarla Trafikskola
    Jag valde att ta en provlektion först och det var bra eftersom min körlärare då tipsade mig att köpa ett 10 lektions paket. Allt som allt tog jag 12 körlektioner och klarade både teorin och körningen på första försöket.

Mina förväntningar var att Jarla är en serigös trafikskola som vill att alla elever klarar körningen med stor marginal. Jag är glad att jag valde Jarla trafikskola! Läs mer
    2019-05-28 Jarla Trafikskola svarar Emilia
    Stort Grattis Emilia,
    Vi är glada att vi fick utbilda dig och vi hoppas att du får en jätte härligt sommar:)
    Ta hand om dig och kör försiktigt :)
    P.S Tack för din goda tårtan till oss :)
    Vänliga Hälsingar/ Jarla Trafikskola-Östermalm
    Emilia gillar detta
  • Anna Clara L

2019-04-26

Anna Clara L skrev om Jarla Trafikskola
    För mig var det väldigt skönt att Jarla trafikskola skötte allt; bokade in körlektioner, riskutbildningar och prov. Jag behövde bara dyka upp på lektionerna och plugga teori. Smidigt och tryggt. På några få månader hade jag körkortet.
    Absolut kostar det mycket, men för mig var det värt varenda krona. Läs mer
  • Ievgenii B

2019-04-26

Ievgenii B skrev om Jarla Trafikskola
    Test driving, booked risk 1 and 2 and help with theory and driving tests

Instructors are very nice and pleasant, well nice explain the difference in driving at Sweden to compare with what I been tought while been driving on Ukrainian roads, good support and advices to fix your mistakes.

So if needed I will advise and suggest Jarla Trafikskola for everyone who would like to have their driving license!) Läs mer
    2019-04-30 Jarla Trafikskola svarar Ievgenii B
    Hi, Ievgenii!
    Thanks for the fine words :) Drive carefully .
    sincerely from Jarla driving school :)
  • 2019-04-25

Vänliga Hälsingar/ Jarla Trafikskola-Östermalm
  • 2019-04-17

Marie D skrev om Jarla Trafikskola
    BE-körkort

Bra bemötande av trafiklärare!

Förväntningar:få en första bedömning och en plan(lektioner)för att vara förberedd för en uppkörning
    Ja dem uppfylldes!med en bra dialog där jag själv fick träna på de som lärdes ut! Läs mer
    2019-05-07 Jarla Trafikskola svarar Marie D
    Hej Marie!

Vi är glada att ha kunnat hjälpa dig med ditt BE körkort. Det var roligt att ha dig här!
    Sköt om dig!

Varma hälsningar,
    Jarla Trafikskola Bromma
  • 2019-04-17

Jose S skrev om Jarla Trafikskola
    I bought an intensive course that included 10 lessons (+1 test lesson), all learning material, Risk 1 & 2 courses and the two final tests.

My experience was overall positive. They helped me from the start with everything I needed and created a personalized schedule after the test driving lesson. I had previous driving knowledge so I didn't need too many lessons.

My instructor was the best. She was really kind and patient and knew everything about the road and its rules. She also took me to practice to the areas near the actual final test site which was really helpful.

The only negative thing was that they forgot to specify that my theory test needed to be in Engish when they made the booking so when I got to the place to answer the test I learned that I could only do it in Swedish (otherwise I had to re-book). Fortunately my Swedish is good enough and I had studied, therefore I passed the test in Swedish. But if the same should happen to another student that knows no Swedish at all this could be a real problem.

I passed both tests on the first try thanks to a well structured course, good studying and a great instructor. Läs mer
  • 2019-04-15

Jenny P skrev om Jarla Trafikskola
    Dyrt, dock extremt engagerade lärare som verkligen vill att man ska lyckas! Bästa trafikskolan. Har flera i bagaget att jämföra med! Rekommenderar denna trafikskolan om man inte har möjlighet att köra privat! Läs mer
  • 2019-04-15

Anton D skrev om Jarla Trafikskola
    Mycket trevliga och grymt bemötande redan i receptionen, lokalerna skulle behöva en uppdatering men annars var Jarla trafikskola fläckfri Läs mer
    2019-05-07 Jarla Trafikskola svarar Anton D
    Hej Anton!

Hoppas att du njuter av ditt körkort och kör förståndigt!
    Det var härligt att ha dig här som elev!

Sköt om dig!

Varma hälsningar,
    Jarla Trafikskola Bromma
  • 2019-03-27

Susanne J skrev om Jarla Trafikskola
    Fantastiskt, älskar alla på Jarla!!! Läs mer
    2019-03-28 Jarla Trafikskola svarar Susanne J
    Tack, Susanne och stort grattis till körkortet. Vi kommer sakna dig!
    Kör klokt och ha en riktigt härlig körkortsommar :)

• 2019-03-26

Julia B skrev om Jarla Trafikskola
    Jättebra upplevelse!
    Peppande, pedagogiska och lösningsorienterande! Läs mer
    2019-03-27 Jarla Trafikskola svarar Julia B
    Stort grattis Julia!
    Vi är glada att vi fick utbilda dig och hoppas du och bäbisen får många trygga mil i bilen tillsammans.
    Alla våra lyckönskningar till både körkort och kommande baby.

Vänliga hälsningar /Jarla Trafikskola Odenplan
  • 2019-03-25

Jessica L skrev om Jarla Trafikskola
    10/10 så nöjd med Jarla!! Kommer sakna mina körlektioner! Läs mer
    2019-03-27 Jarla Trafikskola svarar Jessica L
    Stort Grattis till körkortet Jessica!
    Vi saknar dig redan!
    Kör försiktigt nu och ta hand om dig :)
    Vänliga hälsingar/ Jarla Trafikskola-Östermalm
  • Emma S

2019-03-13

Emma S skrev om Jarla Trafikskola
    B- körkort manuellt.
    Bra bemött. Började dock köra i Bromma pga närheten till hemmet. Men bytte sedan till Östermalm på grund av för långa väntetider till nästa körning. Hade varit bra att få info om svårigheten att få lektioner där. De hade kunnat hänvisat direkt till Östermalm. Blev en onödig väntan på att komma igång.
    Är väldigt nöjd med Jarla på Östermalm! Har haft den bästa utbildare jag kan tänka mig. Thomas är toppen! Min stora utmaning har varit min rädsla för att köra bil. Där har Thomas varit ett stort stöd. Lugn, peppande och har utmanat mig att våga! Bra människokännare. Läs mer
    2019-03-27 Jarla Trafikskola svarar Emma S
    Stort Grattis till körkortet, Emma.
    Vi beklagar att det blev tokigt i starten och att du fick göra ett skolbyte på grund av att det var väntetider i Bromma. Det skulle vi naturligtvis varit bättre på att informera om.
    Vi är glada att du är väldigt nöjd med oss, detta till trots och önskar dig en härlig tid framöver som körkortsinnehavare. Kör klokt och hoppas du känner dig trygg nu när du kör på egen hand!

• Tobias B

2019-03-11

Tobias B skrev om Jarla Trafikskola
    Bra service.
    Trevliga och pedagogiska lärare.
    En utmärkt Trafikskola! Läs mer
    2019-03-14 Jarla Trafikskola svarar Tobias B
    Tack Tobias och ett Stort Grattis till körkortet!
    Ta hand om dig och njut av körkortet.

Vänliga Hälsningar/ Jarla Trafikskola- Östermalm
  • 2019-02-19

Josefine B skrev om Jarla Trafikskola
    Super nöjd, köpte lektioner + paketet som förbereder en till uppkörning/teoriprov. Super nöjd!
    Har idag körkort och känner mig trygg i bilen. Bättre betyg kan man väl inte få :) Läs mer
    2019-02-28 Jarla Trafikskola svarar Josefine B
    Tack, Josefine. Vi kan verkligen inte få bättre betyg än att våra elever känner sig trygga i bilen! Det är vi väldigt glada för.
    Stort grattis till körkortet och ta hand om dig.

Vänliga hälsningar /Jarla Trafikskola.
  • 2019-02-17

Emre Ö skrev om Jarla Trafikskola
    Jag kan starkt rekommendera Jarla Trafikskola. Jag gick på Jarla Trafikskola Östermalm och skolan håller hög kvalitet från början till slut. Varje lektion gick man framåt och utvecklades. Lärarna ser direkt vad du behöver träna på, visar stort tålamod och slutar aldrig att lära ut. De är alla väldigt bra med eleverna. Receptionen på skolan är tillmötesgående och gör allt för att hitta bra tider och får en att känna sig hemma. Om du skriver in dig på Jarla, kämpar med din körning, kommer du att inte bara ha ett körkort utan också få en gedigen utbildning med dig när du ger dig ut i trafiken. Läs mer
    2019-02-28 Jarla Trafikskola svarar Emre Ö
    Tack för fina ord, Emre!
    Dem är vi glada för, men mest glada är vi för att du har körkort. Bra jobbat och tack för att vi fick utbilda dig! Det var ett nöje.
    Ta hand om dig och njut av körkortet

Vänliga hälsningar /Jarla Trafikskola Östermalm.
  • 2019-02-08

Peter B skrev om Jarla Trafikskola
    Köpte en skräddarsydd intensivkurs..

Vart trevligt och proficionelt bemött. Lärare och övrig personal var väldigt hjälpsamma Läs mer
    2019-02-28 Jarla Trafikskola svarar Peter B
    Stort grattis, Peter.
    Skönt att höra att vi sköter oss. Vi är glada över at du valde oss som utbildare. Njut av körkortet nu och ta hand om dig.

Vänligen /Ina.
  • 2019-02-06

Zebastian F skrev om Jarla Trafikskola
    Kan verkligen rekommendera Jarla Trafikskola. Professionella, kunniga och inte minst trevliga. Jag fick mitt körkort på 3 veckor från första lektion. Läs mer
    2019-02-07 Jarla Trafikskola svarar Zebastian F
    Stort grattis till körkortet, Zebastian. Vi är är glada över att ha fått hjälpa dig och att du är nöjd! :)
    Ta hand om dig och var rädd om körkortet!

• 2019-01-24

Serena skrev om Jarla Trafikskola
    Wonderful experience. Ina and my instructor Mathew was so helpful and great. Läs mer
    2019-01-25 Jarla Trafikskola svarar Serena
    Our biggest congratulations to you, Serena! It was great having you here and we thank you for choosing us! Drive saftley and take care.

Best regards /Jarla Trafikskola Odenplan.
  • Alva

2019-01-22

Alva skrev om Jarla Trafikskola
    Jag köpte cirka 20 körlektioner på Jarla trafikskola! Alltid när jag kom dit blev jag väl bemött av receptionisten och hon kom alltid ihåg mitt namn! Det kändes personligt! Min körskollärare Sokratis på jarla var jättebra! Han var tydlig och petig men ändå snäll och trevlig! Han vill alltid det bästa för sina elever! De hjälpte till med allt, alla bokningar och följde till och med med till uppkörningen! Helhetsbetyget är 5/5!! Läs mer
    2019-01-25 Jarla Trafikskola svarar Alva
    Stort Grattis till körkortet, Alva! Vi är så glada över att du trivts med oss och tackar för att du valde oss som utbildare! Vi hoppas du får njuta av körkortet i många år framåt. Ta hand om dig och kör klokt :)

Vänligen /Jarla Trafikskola Odenplan.
  • 2019-01-18

Caroline G skrev om Jarla Trafikskola
    Hade en testlektion och sedan köpte jag det lilla paketet, körde med en lärare speciellt och hade en annan i special fall. Jätte nöjd, inget mjölkande på pengar och väldigt pedagogiskt upplägg! Läs mer
    2019-02-07 Jarla Trafikskola svarar Caroline G
    Tack, Caroline och jättemycket grattis till körkortet. Vi blir väldigt glada över att du varit nöjd med oss! :)
    Ta hand om dig och kör klokt.

MVH /Jarla Trafikskola Östermalm
  • Mikael N

2019-01-15

Mikael N skrev om Jarla Trafikskola
    Köpte paket med lektioner och blandade privat och körskola
    Mycket trevligt bemötande från första dagen och väldigt engagerade körlärare! Läs mer
    2019-02-07 Jarla Trafikskola svarar Mikael N
    Grattis till kökortet och tack för att du valde oss som utbildare. Vi är glada över att du varit nöjd med oss under din utbildning och hoppas du får njuta av körkortet i många härliga mil :)

MVH /Jarla Trafikskola Östermalm
  • NORA A

2019-01-03

NORA A skrev om Jarla Trafikskola
    Jag hoppas jag har haft otur hos er & att fler elever inte råkar ut för vad jag gjorde. Oengagerad lärare, tar privata samtal under lektioner, systematiskt bryter ner eleven för att få en att köpa fler lektioner, bristande helhets planering & brist på feedback trots att eleven ber om det. 1 vecka innan uppkörning blir jag tillsagt att jag måste köpa 16 till lektioner för att få köra upp med skolan. Byter då skola, kör 4 lektioner på en annan skola, kör upp med den, felfritt. Hade jag stannat hos Jarla hade jag väl fortfarande stått utan körkort och betydligt mindre plånbok. Fruktansvärd upplevelse, jag hoppas innerligt att inte fler behöver gå igenom det hos Jarla Trafikskola. Läs mer
    2019-02-04 Jarla Trafikskola svarar NORA A
    Hej Nora,
    Vi är de första att beklaga att du känner så här!
    Vårt mål är att utbilda säkra bilförare som är medvetna om riskerna det innebär att köra bil, som kan läsa av trafiksamspelet och som är medvetna om sina egna styrkor, likväl som svagheter. Det betyder inte att vi ska bryta ner eleven, men vi måste påtala dem för att göra er uppmärksamma på dem.
    En körkortsutbildning är individuell och styrs väldigt mycket av hur elev utvecklas och alla utvecklas olika fort. En del går det väldigt bra för i början och en del fastnar när man kommer längre fram mot mitten-slutet i utbildningen då samordning, motorik, grundplaceringar, spegelrutiner, avsökningar, riskbedömningar kommer in och skall bli en helhet, från att ha varit delmoment. Det blir ibland för mycket för eleverna och man måste planera om utbildningen.
    Att vi inte gett dig tillräckligt med feedback och varit tydligare med varför vi gjort bedömningen att lägga in fler lektioner ser vi allvarligt på och vi kommer såklart ta till oss av din kritik för att framöver slippa att fler elever får uppleva det som du känner att du upplevt.
    Vi är ändå glada för att du tagit ditt körkort.
    Vänligen /Jarla Trafikskola.
  • Max B

2018-11-19

Max B skrev om Jarla Trafikskola
    Bra tillmötesgående trafikskola som hjälpte mig att ta körkortet samtidigt som jag pluggade. Rekommenderas starkt. Fråga efter Sokrates, han är lugn och väldigt pedagogisk! Läs mer
    2019-03-29 Jarla Trafikskola svarar Max B
    Stort grattis, Max. VI är glada att du trivdes med oss och att du får en fin körkortssommar.

Vänliga hälsningar /Jarla Trafikskola Odenplan
  • 2018-11-14

Annie skrev om Jarla Trafikskola
    Väldigt bra bemötande av alla på trafikskolan - tillmötesgående, trevliga och kunniga! Fick en väldigt bra utbildning. Läs mer
    2018-11-15 Jarla Trafikskola svarar Annie
    Tack Annie. Vi är glada över att ha fått hjälpa dig med din körkortsutbildning och att du tycker att vi skött oss bra :)

Varma hälsningar från oss på Jarla Trafikskola Odenplan.
  • 2018-10-23

Irena P skrev om Jarla Trafikskola
    Skolan har bra och pedagogiska lärare. Bra pedagogik genom både praktik och teoretisk förklaring vid själva övningarna. Nogrannhet i trafiken. Läs mer
    2018-10-24 Jarla Trafikskola svarar Irena P
    Tack Irena!
    Det har varit jätte trevligt att ha dig som kund hos oss, nu kan du njuta av ditt mc kort och du är välkommen in till oss om du har vägarna förbi.

Allt gott till dig från oss på Jarla trafikskola.

Bahram M skrev om Jarla Trafikskola
    Duktiga och erfarna trafiklärare, trevlig och professionell personal med det jag tycker Jarla kan förbättra är att oftare byta ut urslitna kläder och utrustning. Läs mer
    2018-10-22 Jarla Trafikskola svarar Bahram M
    Tack Bahram!
    Roligt att du trivts hos oss, kläderna kommer att bytas ut då det blir slitet under säsongen.

Ha det bra nu önskar vi på Jarla trafikskola.

Angelica B skrev om Jarla Trafikskola
    Jag tyckte Jarla var proffsiga och duktiga! Trivdes superbra på deras skola! Läs mer
    2018-10-22 Jarla Trafikskola svarar Angelica B
    Tack Angelica!
    Det har varit jätte kul att ha dig hos oss, en riktig glädje spruta är du :-)
    Kom gärna förbi till våren och säg hej.

Lycka till från oss alla på Jarla trafikskola.
  • Håkan S

2018-10-18

Håkan S skrev om Jarla Trafikskola
    Generellt proffsigt, engagerat och personligt bemötande av lärare och övrig personal.
    Samtliga lärare håller hög nivå, pedagogiskt och praktiskt. Jag har känt mig trygg genom alla delar i utbildningen som också hållit högt fokus på målsättningen. Ett litet minus för underhåll och tillgång på kläder, stövlar och skydd. Läs mer
    2018-10-22 Jarla Trafikskola svarar Håkan S
    Tack Håkan!
    Det har varit trevligt att ha dig som kund hos oss, kläder och utrustning kommer att bytas ut eftersom det slits mycket under säsongen.

Ha det jättebra nu från oss på Jarla trafikskola.

Anna-Karin K skrev om Jarla Trafikskola
    Övningskörning för tung motorcykel, både enstaka lektionen, intensivkurs, riskettan och risktvåan och teoripaket . Läs mer
    2018-10-23 Jarla Trafikskola svarar Anna-Karin K
    Tack Anna-Karin!
    Det har varit trevligt att ha dig som kund här hos oss och vi säger stort grattis till ditt mc kort.
    Vi ses på vägarna...

Christian W skrev om Jarla Trafikskola
    Jätte trevlig personal. Jag blev hjälpt igenom hela utbildningen, inget kändes oklart. Engagerade och kunniga lärare med ett riktigt driv att utbilda. Mycket nöjd! Läs mer
    2018-10-23 Jarla Trafikskola svarar Christian W
    Tack Christian!
    Kul att du varit nöjd med våran utbildning och att du känt dig trygg med våra lärare.

Vi önskar dig allt gott...

Valhallavägen 82, 114 27 Stockholm