Jarla Trafikskola

Valhallavägen 82, 114 27 Stockholm — Visa karta

Våra välutbildade och pedagogiska trafikskolelärare har sedan 1975 gjort sitt yttersta för att utbilda våra elever till trygga och säkra förare. Läroplanen vi använder oss av är godkänd av Transportstyrelsens och vårt mål är att ge varje elev en effektiv och lönsam utbildning: snabbt, bra och till ett rimligt pris.

Vi erbjuder utbildning för bl.a. personbil, motorcykel, moped och bil med tungt släp. Välj själv om du vill ha en traditionell körkortsutbildning eller en intensivkurs. Vi har flera olika lösningar för att tillmötesgå dina önskemål.

Jarla Trafikskola bryr sig om kvalité och miljö!
Sveriges Trafikskolors Riksförbund har utifrån Företagarnas Riksorganisations FR 2000 Kvalitets-och miljöledning utarbetat en kvalitetssäkrad standard, utifrån vilken en certifierad trafikskola ska arbeta efter. Det som omfattar denna standard är att trafikskolan har ett ledningssystem för kvalité och miljö.

Hör av dig till oss när du vill ta körkort i Stockholm!

Läs vad 496 kunder tycker om Jarla Trafikskola

• 2019-11-07

MATILDA R skrev om Jarla Trafikskola
    Mycket bra och lösningsfokuserad trafikskola med kompetenta pedagoger och fantastisk service! Jag kan varmt rekommendera Jarla trafikskola vid Odenplan. De anpassar utbildningen till elevens behov och utbildningen känns både relevant och rimlig. Har haft jättefina lärare som har varit väldigt engagerade och måna om min utveckling. Är väldigt nöjd! Läs mer
  • 2019-10-29

DAVID M skrev om Jarla Trafikskola
    Jag kan starkt rekommendera Jarla Trafikskola Odenplan. Jag har haft ett utländskt körkort i många år men ville snabbt ta svenskt körkort utan att det tog alldeles för mycket tid eller pengar. Jag började med en testlektion och fick mycket bra råd om vad jag behövde göra för att få svenskt körkort och bli en trygg och säker förare i den svenska trafiken. Jag fick hjälp att lägga upp en plan och med bokningar för teoriprovet och det praktiska körprovet. Värdefulla tips gällande körteknik som jag fick under lektionerna tillsammans med råd om bokningar av de olika moment har säkert sparat mig flera tusen kronor. Man har hört historier om trafikskolor som vill bara mjölka pengar från elever men på Jarla Trafikskolan känns det verkligen tvärtom. De vill att du tar körkortet på ett säkert sätt till minsta möjliga kostnad. Ina på receptionen tillsammans med de kunniga lärarna Theo och Hosse hjälpte mig ta körkort inom en månad till en väldigt förmånlig kostnad. Läs mer
    2019-11-02 Jarla Trafikskola svarar DAVID M
    Tack för ett fint omdöme, David och stort grattis till ditt Svenska körkort :)
    Vi är glada över att du valde oss och att du trivts med oss.

Ta hand om dig.

PS Tack för din uppskattning du kom in med, mycket gott! :)

Varma hälsningar, Jarla Trafikskola Odenplan.
  • 2019-10-25

Louise A skrev om Jarla Trafikskola
    När jag började fundera på att ta körkort så visste jag inte var jag skulle börja, och jag tog en testlektion på Jarla Trafikskola Odenplan och de hjälpte mig direkt med att lägga upp en plan. Jag började köra med Sokrates som är en fantastisk lärare och pedagog! Varje lektion är tydlig och strukturerad och jag utvecklades varje lektion, så när uppkörningen kom så var jag 100% redo och det kändes som vilken annan lektion somhelst, vilket var jättebra! Jag rekommenderar Jarla Trafikskola starkt för alla som vill ha en säker uppkörning! Läs mer
    2019-10-29 Jarla Trafikskola svarar Louise A
    Stort grattis till körkortet, fröken Louise!
    Vad kul att höra att du varit nöjd och att du kände dig trygg med dina kunskaper vid körprovet. Håll fast vid den känslan varje gång du är i trafiken. Kör klokt och ta hand om dig.

Tack för fint omdöme.
  • JOHAN E

2019-10-23

JOHAN E skrev om Jarla Trafikskola
    Har haft i tanken att ta körkort sen jag fyllde 18 år (fyller 30 i höst) men inte haft självförtroendet i trafiken för det efter år av övningskörande. Sen gick jag till Jarla Trafikskola på Odenplan och fick träffa Sokrates. Och efter lektioner med honom lärde jag mig hur man kör bil på riktigt och med självförtoende. Hjälpande hand med både pluggstrategi inför teoriprov och tips för uppkörning. Och jag klarade båda delarna på första försöket och toppresultat utan någon större prestationsångest inför, utan bara uppbyggd självförtroende i trafiken. Jag kan med hela mitt hjärta säga att jag inte skulle klara det utan Sokrates. Plus att trafikskolan i sin helhet är väldigt hjälpsamma och tillmötesgående. Rekomenderar starkt! Läs mer
    2019-10-29 Jarla Trafikskola svarar JOHAN E
    Stort grattis, Johan! Vi är väldigt glada över att du kom till oss och att vi fick hjälpa dig med körkortet.
    Tack för fint omdöme och vi hoppas verkligen att du behåller självförtroendet bakom ratten genom åren.

Ta hand om dig och tuta när du far förbi.
  • 2019-10-22

NADIA E skrev om Jarla Trafikskola
    Jag trodde aldrig att jag skulle klara av att ta körkortet. Gick till två körskolor tidigare som inte alls var bra. Att byta till Jarla trafikskola är det bästa jag har gjort.
    Körde med Ali, en väldigt pedagogisk lärare.
    Receptionisten Ina hjälpte till med att planera in körlektionerna väldigt bra! Dessutom fick man alltid ett trevligt bemötande när man kom till körskolan.

Ni har gjort det möjligt för mig och därför vill jag tacka er, speciellt dig Ali! Läs mer
    2019-10-29 Jarla Trafikskola svarar NADIA E
    Stort grattis till körkortet, Nadia och stort tack för det fina betyget!
    Vi är jätteglada att vi har fått hjälpa dig till körkortet och att du varit nöjd med oss.
    PS Tack för de grymt goda sötsakerna!

Njut av körkortet och ta hand om dig,
  • 2019-09-25

Linnéa G skrev om Jarla Trafikskola
    Lektioner superbra
    Älskar Lena i repan på stureP Läs mer
    2019-09-30 Jarla Trafikskola svarar Linnéa G
    Tack Linnéa!

Det har varit jättetrevligt att ha dig här oss, lycka till nu med ditt körkort.

Vi på Jarla trafikskola Stureplan.
  • 2019-09-19

FELICIA W skrev om Jarla Trafikskola
    Jag började ta lektioner på Jarla Trafikskola efter att endast ha kört ett fåtal gånger privat, 23 körlektioner senare klarade jag teoriprov och uppkörning på första försöket. Jag kan varmt rekommendera Sokrates som lärare, han är lugn, pedagogisk och alltid lika trevlig! Varje lektion var noga planerad med olika moment och utan problem så repeterade vi det jag kände mig osäker på. Jag lärde mig väldigt mycket på varje lektion och kände mig alltid trygg.
    Dessutom hade Jarla teoritest som man fick göra innan det var dags att skriva det riktiga provet, vilket gjorde att jag kände mig säker när det väl var dags. Hela vägen till körkortet var genomtänkt och Ina på kundtjänst var alltid snabb med svar.
    Jag kan starkt rekommendera Jarla Trafikskola! Läs mer
    2019-10-29 Jarla Trafikskola svarar FELICIA W
    Felicia, stort grattis till körkortet!

Tack för fint omdöme och vi är väldigt glada att ha fått utbilda dig till körkortet. Att du varit så nöjd under tiden är vi extra glada för.

Ta hand om dig och njut av körkortet.
  • 2019-09-05

Eriksson Kocsis W skrev om Jarla Trafikskola
    Jag tog en 3-veckors intensivkurs för körkort på Jarla Odenplan, med förberedande lektioner innan och kompletterande sådana efteråt. Från start har jag blivit väl bemött och det har alltid funnits en tydlig plan och struktur på lektionerna, vilket gjort att samtliga känts värdefulla. Jag har alltid fått snabba svar på alla administrativa frågor av Ina som jobbar på kundtjänst, vilket har gjort att hela kursen varit stressfri för mig.

Jag har kört med flera olika lärare och är nöjd med samtliga, men framförallt Sokratis som hjälpte mig mina sista lektioner innan uppkörningen. Jag kan verkligen rekommendera Jarla Odenplan och tror inte jag hade klarat att få godkänt på både kör- och teoriproven på första försöken utan deras hjälp! Läs mer
    2019-10-29 Jarla Trafikskola svarar Eriksson Kocsis W
    Fröken Wilma, stort grattis till körkortet!

Vi är väldigt glada för att du hängt med oss och att vi fått utbilda dig till körkortet. Att du varit nöjd under tiden och trots intensiv kurs, ändå känt ett lugn. Det gillar vi.

Ta väl hand om dig och njut av ditt välförtjänta körkort.
  • 2019-08-29

NOA Z skrev om Jarla Trafikskola
    Innan jag kom till Jarla hade jag övningskört mycket privat, och trodde att jag var nära att kunna köra upp. Men det visade sig att jag hade fel. Bara efter någon lektion hos Jarla så insåg jag att det fanns mycket att förbättra. Min lärare Sokratis har utvecklat min körning mycket. Han är pedagogisk och väldigt kunnig, och han lär inte ut för att bara klara uppkörningen, utan för att man ska bli en trygg och bra förare. Uppkörningen klarade jag på första försöket.

Det hjälpmedel som Jarla erbjuder för teorin tyckte tyckte jag var mycket bra, jag klarade teoriprovet på första försöket dels tack vare detta hjälpmedel. Läs mer
    2019-08-29 Jarla Trafikskola svarar NOA Z
    Stort grattis på körkortsdagen, Noa!
    Vi är så glada att det gick bra på både teori- och körprov första försöket och det är kul att höra att du ändrade inställning till vad du tänkte att du kunde när du kom till oss, till det att du nu idag körde upp.
    Vi hoppas du får njuta i många år av ditt körkort!

• 2019-08-28

TERESA L skrev om Jarla Trafikskola
    Mycket nöjd med mina körlektioner. Hade en bra körlärare Sokrates som var mycket tydlig, lugn och pedagogisk. Kändes som jag fick grundlig och individuell anpassade lektioner som ledde till att jag klarade teorin och körprovet på första försöket. Det var både kul och lärorikt under lektionerna.
    Receptionen är behjälpliga och tydliga med kommunikation också. Kan starkt rekommendera! Läs mer
    2019-08-29 Jarla Trafikskola svarar TERESA L
    Tack, Teresa.
    Vi är glada att du är nöjd med lektionerna och väldigt glada för att du har tagit körkortet!
    Vi hoppas du får njuta länge av det.
    Kör försiktigt och ta hand om dig!

• 2019-08-28

Filip J skrev om Jarla Trafikskola
    Jag hade en intensivkurs I två veckor. Väldigt bra lärare. Bra struktur på lektionerna.

Kan rekommendera att vara ganska bekväm med bilen innan man väljer att ta lektioner då det är en aningen dyrt. Lektionerna tycker jag passar bäst till att lära sig trafikregler och den delen av körningen. Läs mer
  • 2019-08-23

Joel skrev om Jarla Trafikskola
    Bra bilar, personal och utbildning. Är verkligen nöjd med service och måste säga att jag blev väl förberedd för körkort. Dock kändes det lite girigt när man blev inbokad på många väldigt dyra lektioner och de bara blev fler och fler... dessutom fanns det vissa ”regler” som tydligen inte kunde kringgås angående t.ex. utbildningskontroll och man var inte villig att vara särskilt flexibel. Men som sagt är jag ändå nöjd, jag fick trots allt en mycket bra utbildning! Läs mer
  • Sandra Christina S

2019-08-20

Sandra Christina S skrev om Jarla Trafikskola
    Jag klarade både teorin och körprovet på första försöket tack vare bästa körskolan och min fantastiska lärare Sokratis. Han är en otroligt bra lärare eftersom han har bra tålamod och alltid förklarar allt lugnt och tydligt. Han gjorde så mycket mer än man måste som lärare och la mycket tid och energi på att jag skulle klara proven. Det är sällan man verkligen känner att en lärare på riktigt vill göra allt för att man ska klara proven. Sokratis är den bästa läraren jag haft! Han såg till att dela alla sina kunskaper med mig så att jag känner mig säker att köra var som helst oavsett om det är mycket trafik eller regnar eller snöar.
    Det har varit väldigt smidigt att boka in lektioner, riskettan, risktvåan, teori och uppkörning. Jag hade nog inte klarat teoriprovet om det inte var för att Sokratis har tagit sig tid att förklara ordentligt och noggrant och svara tydligt på alla mina frågor. Det är väldigt bra att skolan ställer krav på att man ska ha klarat minst 58 rätt på minst 5 övningsprov innan man får skriva teoriprovet så man har stor chans att klara det. Läs mer
    2019-08-29 Jarla Trafikskola svarar Sandra Christina S
    Stort grattis, fröken! Och tack för fin rekommendation!

Vi är jätteglada för att du trivdes med oss och vårt upplägg. Vi vill absolut ge bästa förutsättningarna till en gedigen utbildning och tycker att du kämpade riktigt bra.
    Vi hoppas du får njuta av ditt välförtjänta körkort i många, många år framöver.

• 2019-08-05

Philip skrev om Jarla Trafikskola
    Bra, enkel och trygg upplevelse. Var mer än förberedd för både teori- och uppkörningsproven. Allmänt trevlig personal. Läs mer
    2019-08-07 Jarla Trafikskola svarar Philip
    Tack Philip, och Stort Grattis till din Körkort!
    Det känns fint att höra att det finns en plan hela vägen:)

MVH Jarla Trafikskola-Östermalm
  • 2019-07-18

Johan Å skrev om Jarla Trafikskola
    Körlektioner

Kanon bemötande, väldigt pedagogisk lärare

Kan klart rekommendera jarla körskola då allt från admin, bokningar och körlektioner fungerat kanon Läs mer
    2019-08-05 Jarla Trafikskola svarar Johan Å
    Tack Johan!
    Roligt att du trivts hos oss här på Jarla trafikskola. Vi önskar dig allt gott och vi ses på vägarna.

Alla vi på Jarla trafikskola.
  • 2019-07-15

Riccardo C skrev om Jarla Trafikskola
    Jag hade en bra lärare som var lungt med mig och gav mig bra tips för att vara redo för provet som gick suveränt! Läs mer
    2019-07-16 Jarla Trafikskola svarar Riccardo C
    Tack Riccardo!
    Det var mycket trevligt att ha dig här och nu har du ditt körkort som du fixade på några veckor, bra jobbat.

Alla vi på Jarla Trafikskola Stureplan önskar dig lycka till.
  • 2019-07-12

Jan Erik Fabian R skrev om Jarla Trafikskola
    Vill ni ta körkort ska ni köra med Sokratis på Jarla Trafikskola Odenplan. Med hans hjälp klarade jag uppkörningen på första försöket. Han är en noggrann, professionell, pedagogisk & extremt engagerad lärare. Det var omedelbart uppenbart för mig att Sokratis VERKLIGEN BRYR SIG om att göra mig till en så pass bra förare att jag med behaglig marginal skulle kunna ta körkortet så fort det bara realistiskt sett går och att han anstänger sig allt han kan för att få det att hända.

Alla har en mängd olika lärare under livet.. i skolan.. på arbetsplatsen osv. Det är lite av en kyscha men många av oss kanske kommer ihåg en eller max två lärare från ens skolgång som verkligen stack ut som en verkligt exeptionell lärare.. ni vet den där som ansträngde sig mer än den skulle komma undan med.. som har sitt hjärta med i uppgiften och hela tiden strävar efter att göra bättre ifrån sig för att du ska växa. Den kategorin människor tillhör Sokratis och därför kände jag mig benägen att lägga ut texten liten här om hur grym han är. Läs mer
    2019-08-29 Jarla Trafikskola svarar Jan Erik Fabian R
    Stort grattis, Fabian! Och tack för fin rekommendation av läraren.

Vi är så glada att du trivdes med oss och framför allt din lärare. Det är en viktig relation som måste fungera och det är ju superhärligt att höra att han är en person som kommer finnas med dig i många, många år framöver.
    Det är viktigt för oss som utbildare att vi levererar en utbildning som ger en bra trygghetskänlsa och det är kul att höra att läraren tar sin uppgift på största allvar. Det är utbildning och framför allt säkerhet vi jobbar med.
    Tack för att du valde oss som utbildare.

MVH /Jarla Trafikskola Odenplan.

Joshua R skrev om Jarla Trafikskola
    Karla trafikskola är verkligen utmärkt. De har hjälpt mig att ta 3 körkort. Rekommenderar dem starkt. Maria i repan fixar och trixar så jag fick tidigare uppkörningar. Instruktörerna förklarar så man förstår. Läs mer
    2019-07-18 Jarla Trafikskola svarar Joshua R
    Älskade Joshua... stort tack för dina fina ord! Både du och Suz är saknade av oss alla! Sköt om dig och njut av båda dina körkort.

Stor kram från oss alla i Bromma!

Fredrik Ö skrev om Jarla Trafikskola
    Väldigt bra trafikskola, duktig personal med bra bemötande. Läs mer
    2019-07-18 Jarla Trafikskola svarar Fredrik Ö
    Stort tack Fredrik!
    Det var trevligt att lära känna dig och ha dig här som elev. Alltid lika kul när du kom in inför varje lektion.

Hoppas att du njuter av sommaren på två hjul.
    Vi ses väll på Avrostningen i maj 2020?

Hälsningar från oss alla i Bromma!

Bawan B skrev om Jarla Trafikskola
    Bra lärare och bra utbildning.. gick intensivkursen för MC och allt gick jätte bra Läs mer
  • Patrik R

2019-07-04

Patrik R skrev om Jarla Trafikskola
    Köpte mc utbildning och allt har varit positivt från första början bra bemötande otroligt trevlig personal har till och med ”hängt” där fast jag egentligen inte haft några körpass.
    Jag tycker verkligen att dem har nått upp till mina förväntningar ++. Läs mer

Pär J skrev om Jarla Trafikskola
    Ola är världens bästa MC instruktör, Läs mer
    2019-07-18 Jarla Trafikskola svarar Pär J
    Jag håller med dig Pär, Ola är "one of a kind", men det är du också!

Jag kan verkligen inte komma på en enda dag du kom in inför lektion och inte bjöd till oändlig skratt. Så stort tack för det och tack för att du valde oss som din trafikskola!

Vi ses väll på Avrostningen i maj 2020?

Varma hälsningar från oss alla i Bromma!

Celine Isabell Modesty I skrev om Jarla Trafikskola
    Skapar en lugn miljö att lära sig bilkörning i, lättsam ton men bra utbildning! Läs mer
    2019-07-31 Jarla Trafikskola svarar Celine Isabell Modesty I
    Tack Celine för ditt fina omdöme :) Det har varit riktigt roligt att följa din resa vägen mot körkortet, mycket bra jobbat!

Alla vi på Jarla Trafikskola

Folke O skrev om Jarla Trafikskola
    Trevligt gäng. Bra och gedigen utbildning. Läs mer
  • 2019-06-18

Jakob W skrev om Jarla Trafikskola
    Bra, roliga och pedagogiska lärare.
    Rekommenderar starkt till alla som funderar över vilken körskola de ska välja! Läs mer
    2019-06-18 Jarla Trafikskola svarar Jakob W
    Stort Grattis, till din körkort Jakob.
    Vi är så glada att vi fick utbilda dig, ta hand om dig och lycka till i Norge nu :)
    MVH Jarla Trafikskola-Östermalm
  • 2019-06-13

Astrid skrev om Jarla Trafikskola
    Mina förväntnigar var att de skulle hjälpa mig att planera min utbildning så att jag kunde nå mitt mål. Jag köpte körlektioner. Jag blev väldigt bra bemött av körskolan, de hjälpte mig att hitta alternativa tider för körlektioner när jag behövde avboka någon lektion. De hälsade alltid på mig när jag kom in genom dörren på körskolan. De var mycket pedagogiska och utmanade på ett bra sätt! Jag lyckades nå mitt mål att ta körkort innan sommaren och på första försöket! Min upplevelse nu i efterhand är att de översteg mina förväntningar! Läs mer
    2019-07-31 Jarla Trafikskola svarar Astrid
    Underbart att höra, stort Tack för ditt omdöme Astrid!
    Ta hand om dig och kör försiktig:)

Stor kram från oss alla i Jarla Trafikskola-Östermalm
  • 2019-06-11

SARA E skrev om Jarla Trafikskola
    Jag körde på Jarla Odenplan och jag hade Sokratis som min lärare hela min utbildning. Sokratis är en exceptionellt bra lärare jag definitivt kan rekommendera. Han var väldigt pedagogisk och förklarade på ett lätt förståeligt sätt hur man skulle göra och varför man skulle göra just så. När han demonstrerade hur jag borde göra förklarade han varje steg klart och tydligt. Vid frågor förklarade han på ett så enkelt sätt som möjligt vilket gjorde saker att se självklara ut och lätta att memorera. Han gjorde även minneslappar, som jag fick, för att lättare träna in saker och i vilken ordning man bör göra dem i, detta fann jag super inför när jag körde privat. En annan bra sak var att Sokratis gjorde det till en bra arbets miljö där jag kunde känna mig trygg och ett förtroende till han. Han dumförklarade mig aldrig oavsett vad för fråga jag ställde utan var super uppmuntrande och vid behov gav konstruktiv kritik. Vill man bli en bra förare och samtidigt ha en bra tid bör man välja Sokratis som sin lärare. Utöver detta kan jag säga att även om priserna är lite högre än andra ställen kände jag att varje öre var värt det. Teori appen som ingick i mitt packet var super inför teori testet. Det jag gillade speciellt med det och skolan var att de höll koll på hur jag låg till i jämförelse med körningen och att de hade krav på minst 5 st godkända "sluttest" en vecka innan provtillfället. Tack Sokratis och Jarla för hjälpen med körkortet! <3 Läs mer
    2019-08-30 Jarla Trafikskola svarar SARA E
    Tack Sara! Vad glad vi blir att du trivdes så bra med oss och din lärare :) Och stort, stort grattis till körkortet!
    Vi hoppas du får njuta av det i många, många år framöver.

SARA E gillar detta
  • Jonas

2019-05-28

Jonas skrev om Jarla Trafikskola
    Köpte fast pris körkortspaket på Jarla Östermalm.
    Allt gick jätte smidigt och bra. Lärarna var trevliga och kunniga och lektionerna flöt på riktigt bra.
    Nu när paketet är klart kan jag med glädje säga att jag klarade uppkörningen och teorin på första försöket.
    Jag rekommenderar Jarla trafikskola till alla som vill ta ett körkort. Läs mer
    2019-06-18 Jarla Trafikskola svarar Jonas
    Stort Grattis till din körkort Jonas!
    Hoppas att du njuter av ditt körkort och kör förståndigt!/ MVH Jarla Trafikskola-Östermalm
  • 2019-05-23

Michaela skrev om Jarla Trafikskola
    Bra trafikskola, min lärare Jonas P var toppen! Rekommenderar andra att ta sitt körkort på Jarla. Läs mer
    2019-05-28 Jarla Trafikskola svarar Michaela
    Stort Grattis Michaela!
    Du har klarade ditt körkort galant och det har varit jätte trevligt att ha dig här.
    Vi hoppas att du får en jätte härligt sommar :)
    Vänliga hälsingar/ Jarla Trafikskola-Östermalm
  • 2019-05-22

Amanda D skrev om Jarla Trafikskola
    Fantastisk körskola med härliga människor! Min lärare Ali var inte bara väldigt pedagogisk och lugn (vilket var till stor hjälp när man själv blev smått irriterad efter det tionde motorstoppet inom loppet av två minuter), utan gjorde även alla lektioner roliga och till något att se fram emot. Det var aldrig några problem angående ombokning av lektioner/riskutbildningar utan allt flöt på utan problem. Kort som gott kan jag verkligen rekommendera Jarla trafikskola Odenplan! Läs mer
    2019-08-30 Jarla Trafikskola svarar Amanda D
    Stort grattis till körkortet, Amanda!
    Vad glada vi blir att du trivdes med oss och din lärare :)
    Hoppas du får många härliga mil framöver.

Vänliga hälsningar /Jarla Trafikskola Odenplan.
  • 2019-05-22

MAX S skrev om Jarla Trafikskola
    Exemplarisk Trafikskola! Lärarna är otroligt duktiga, uppmuntrande och engagerande speciellt min lärare Socrates. Han skötte verkligen jobbet på ett exceptionellt sätt. Riktigt trevlig kille, otroligt pedagogisk och han kan köra bil som bara den. Allting runtomkring körningen sköttes också på ett väldigt bra sätt till exempel bokningen av lektioner. Kan inte tänka mig en bättre lärare eller trafikskola Läs mer
    2019-08-30 Jarla Trafikskola svarar MAX S
    Stort grattis till körkortet Max!
    Vad glada vi blir över att du varit nöjd med utbildningen och din lärare.
    Vi hoppas du får en riktigt härlig körkortssommar.

Med vänliga hälsningar /Jarla Trafikskola Odenplan.
  • Valdemar

2019-05-21

Valdemar skrev om Jarla Trafikskola
    Jättebra utbildning, de är snabba att boka upp lektioner motivera en och att driva på så utbildning blir lättsam och effektiv.

Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-05-28 Jarla Trafikskola svarar Valdemar
    Stort Grattis till körkortet Valdemar! Vad roligt att höra att du varit nöjd med din körkortsutbildning hos oss!
    Vi hoppas att du får en jätte härligt sommar :)
    Vänliga Hälsingar/Jarla Trafikskola-Östermalm

Alla vi här på trafikskolan.
  • Emilia

2019-05-08

Emilia skrev om Jarla Trafikskola
    Jag valde att ta en provlektion först och det var bra eftersom min körlärare då tipsade mig att köpa ett 10 lektions paket. Allt som allt tog jag 12 körlektioner och klarade både teorin och körningen på första försöket.

Mina förväntningar var att Jarla är en serigös trafikskola som vill att alla elever klarar körningen med stor marginal. Jag är glad att jag valde Jarla trafikskola! Läs mer
    2019-05-28 Jarla Trafikskola svarar Emilia
    Stort Grattis Emilia,
    Vi är glada att vi fick utbilda dig och vi hoppas att du får en jätte härligt sommar:)
    Ta hand om dig och kör försiktigt :)
    P.S Tack för din goda tårtan till oss :)
    Vänliga Hälsingar/ Jarla Trafikskola-Östermalm
    Emilia gillar detta
  • Anna Clara L

2019-04-26

Anna Clara L skrev om Jarla Trafikskola
    För mig var det väldigt skönt att Jarla trafikskola skötte allt; bokade in körlektioner, riskutbildningar och prov. Jag behövde bara dyka upp på lektionerna och plugga teori. Smidigt och tryggt. På några få månader hade jag körkortet.
    Absolut kostar det mycket, men för mig var det värt varenda krona. Läs mer
  • Ievgenii B

2019-04-26

Ievgenii B skrev om Jarla Trafikskola
    Test driving, booked risk 1 and 2 and help with theory and driving tests

Instructors are very nice and pleasant, well nice explain the difference in driving at Sweden to compare with what I been tought while been driving on Ukrainian roads, good support and advices to fix your mistakes.

So if needed I will advise and suggest Jarla Trafikskola for everyone who would like to have their driving license!) Läs mer
    2019-04-30 Jarla Trafikskola svarar Ievgenii B
    Hi, Ievgenii!
    Thanks for the fine words :) Drive carefully .
    sincerely from Jarla driving school :)
  • 2019-04-25

Vänliga Hälsingar/ Jarla Trafikskola-Östermalm
  • 2019-04-17

Marie D skrev om Jarla Trafikskola
    BE-körkort

Bra bemötande av trafiklärare!

Förväntningar:få en första bedömning och en plan(lektioner)för att vara förberedd för en uppkörning
    Ja dem uppfylldes!med en bra dialog där jag själv fick träna på de som lärdes ut! Läs mer
    2019-05-07 Jarla Trafikskola svarar Marie D
    Hej Marie!

Vi är glada att ha kunnat hjälpa dig med ditt BE körkort. Det var roligt att ha dig här!
    Sköt om dig!

Varma hälsningar,
    Jarla Trafikskola Bromma
  • 2019-04-17

Jose S skrev om Jarla Trafikskola
    I bought an intensive course that included 10 lessons (+1 test lesson), all learning material, Risk 1 & 2 courses and the two final tests.

My experience was overall positive. They helped me from the start with everything I needed and created a personalized schedule after the test driving lesson. I had previous driving knowledge so I didn't need too many lessons.

My instructor was the best. She was really kind and patient and knew everything about the road and its rules. She also took me to practice to the areas near the actual final test site which was really helpful.

The only negative thing was that they forgot to specify that my theory test needed to be in Engish when they made the booking so when I got to the place to answer the test I learned that I could only do it in Swedish (otherwise I had to re-book). Fortunately my Swedish is good enough and I had studied, therefore I passed the test in Swedish. But if the same should happen to another student that knows no Swedish at all this could be a real problem.

I passed both tests on the first try thanks to a well structured course, good studying and a great instructor. Läs mer
  • 2019-04-15

Jenny P skrev om Jarla Trafikskola
    Dyrt, dock extremt engagerade lärare som verkligen vill att man ska lyckas! Bästa trafikskolan. Har flera i bagaget att jämföra med! Rekommenderar denna trafikskolan om man inte har möjlighet att köra privat! Läs mer
  • 2019-04-15

Anton D skrev om Jarla Trafikskola
    Mycket trevliga och grymt bemötande redan i receptionen, lokalerna skulle behöva en uppdatering men annars var Jarla trafikskola fläckfri Läs mer
    2019-05-07 Jarla Trafikskola svarar Anton D
    Hej Anton!

Hoppas att du njuter av ditt körkort och kör förståndigt!
    Det var härligt att ha dig här som elev!

Sköt om dig!

Varma hälsningar,
    Jarla Trafikskola Bromma
  • 2019-03-27

Susanne J skrev om Jarla Trafikskola
    Fantastiskt, älskar alla på Jarla!!! Läs mer
    2019-03-28 Jarla Trafikskola svarar Susanne J
    Tack, Susanne och stort grattis till körkortet. Vi kommer sakna dig!
    Kör klokt och ha en riktigt härlig körkortsommar :)

• 2019-03-26

Julia B skrev om Jarla Trafikskola
    Jättebra upplevelse!
    Peppande, pedagogiska och lösningsorienterande! Läs mer
    2019-03-27 Jarla Trafikskola svarar Julia B
    Stort grattis Julia!
    Vi är glada att vi fick utbilda dig och hoppas du och bäbisen får många trygga mil i bilen tillsammans.
    Alla våra lyckönskningar till både körkort och kommande baby.

Vänliga hälsningar /Jarla Trafikskola Odenplan
  • 2019-03-25

Jessica L skrev om Jarla Trafikskola
    10/10 så nöjd med Jarla!! Kommer sakna mina körlektioner! Läs mer
    2019-03-27 Jarla Trafikskola svarar Jessica L
    Stort Grattis till körkortet Jessica!
    Vi saknar dig redan!
    Kör försiktigt nu och ta hand om dig :)
    Vänliga hälsingar/ Jarla Trafikskola-Östermalm
  • Emma S

2019-03-13

Emma S skrev om Jarla Trafikskola
    B- körkort manuellt.
    Bra bemött. Började dock köra i Bromma pga närheten till hemmet. Men bytte sedan till Östermalm på grund av för långa väntetider till nästa körning. Hade varit bra att få info om svårigheten att få lektioner där. De hade kunnat hänvisat direkt till Östermalm. Blev en onödig väntan på att komma igång.
    Är väldigt nöjd med Jarla på Östermalm! Har haft den bästa utbildare jag kan tänka mig. Thomas är toppen! Min stora utmaning har varit min rädsla för att köra bil. Där har Thomas varit ett stort stöd. Lugn, peppande och har utmanat mig att våga! Bra människokännare. Läs mer
    2019-03-27 Jarla Trafikskola svarar Emma S
    Stort Grattis till körkortet, Emma.
    Vi beklagar att det blev tokigt i starten och att du fick göra ett skolbyte på grund av att det var väntetider i Bromma. Det skulle vi naturligtvis varit bättre på att informera om.
    Vi är glada att du är väldigt nöjd med oss, detta till trots och önskar dig en härlig tid framöver som körkortsinnehavare. Kör klokt och hoppas du känner dig trygg nu när du kör på egen hand!

• Tobias B

2019-03-11

Tobias B skrev om Jarla Trafikskola
    Bra service.
    Trevliga och pedagogiska lärare.
    En utmärkt Trafikskola! Läs mer
    2019-03-14 Jarla Trafikskola svarar Tobias B
    Tack Tobias och ett Stort Grattis till körkortet!
    Ta hand om dig och njut av körkortet.

Vänliga Hälsningar/ Jarla Trafikskola- Östermalm
  • 2019-02-19

Josefine B skrev om Jarla Trafikskola
    Super nöjd, köpte lektioner + paketet som förbereder en till uppkörning/teoriprov. Super nöjd!
    Har idag körkort och känner mig trygg i bilen. Bättre betyg kan man väl inte få :) Läs mer
    2019-02-28 Jarla Trafikskola svarar Josefine B
    Tack, Josefine. Vi kan verkligen inte få bättre betyg än att våra elever känner sig trygga i bilen! Det är vi väldigt glada för.
    Stort grattis till körkortet och ta hand om dig.

Vänliga hälsningar /Jarla Trafikskola.
  • 2019-02-17

Emre Ö skrev om Jarla Trafikskola
    Jag kan starkt rekommendera Jarla Trafikskola. Jag gick på Jarla Trafikskola Östermalm och skolan håller hög kvalitet från början till slut. Varje lektion gick man framåt och utvecklades. Lärarna ser direkt vad du behöver träna på, visar stort tålamod och slutar aldrig att lära ut. De är alla väldigt bra med eleverna. Receptionen på skolan är tillmötesgående och gör allt för att hitta bra tider och får en att känna sig hemma. Om du skriver in dig på Jarla, kämpar med din körning, kommer du att inte bara ha ett körkort utan också få en gedigen utbildning med dig när du ger dig ut i trafiken. Läs mer
    2019-02-28 Jarla Trafikskola svarar Emre Ö
    Tack för fina ord, Emre!
    Dem är vi glada för, men mest glada är vi för att du har körkort. Bra jobbat och tack för att vi fick utbilda dig! Det var ett nöje.
    Ta hand om dig och njut av körkortet

Vänliga hälsningar /Jarla Trafikskola Östermalm.
  • 2019-02-08

Peter B skrev om Jarla Trafikskola
    Köpte en skräddarsydd intensivkurs..

Vart trevligt och proficionelt bemött. Lärare och övrig personal var väldigt hjälpsamma Läs mer
    2019-02-28 Jarla Trafikskola svarar Peter B
    Stort grattis, Peter.
    Skönt att höra att vi sköter oss. Vi är glada över at du valde oss som utbildare. Njut av körkortet nu och ta hand om dig.

Vänligen /Ina.
  • 2019-02-06

Zebastian F skrev om Jarla Trafikskola
    Kan verkligen rekommendera Jarla Trafikskola. Professionella, kunniga och inte minst trevliga. Jag fick mitt körkort på 3 veckor från första lektion. Läs mer
    2019-02-07 Jarla Trafikskola svarar Zebastian F
    Stort grattis till körkortet, Zebastian. Vi är är glada över att ha fått hjälpa dig och att du är nöjd! :)
    Ta hand om dig och var rädd om körkortet!

• 2019-01-24

Serena skrev om Jarla Trafikskola
    Wonderful experience. Ina and my instructor Mathew was so helpful and great. Läs mer
    2019-01-25 Jarla Trafikskola svarar Serena
    Our biggest congratulations to you, Serena! It was great having you here and we thank you for choosing us! Drive saftley and take care.

Best regards /Jarla Trafikskola Odenplan.

Valhallavägen 82, 114 27 Stockholm