Alla kategorier Utbildningar Stockholms län Stockholm Östermalm Jarla Trafikskola

Jarla Trafikskola

Valhallavägen 82, 114 27 Stockholm — Visa karta

Våra välutbildade och pedagogiska trafikskolelärare har sedan 1975 gjort sitt yttersta för att utbilda våra elever till trygga och säkra förare. Läroplanen vi använder oss av är godkänd av Transportstyrelsens och vårt mål är att ge varje elev en effektiv och lönsam utbildning: snabbt, bra och till ett rimligt pris.

Vi erbjuder utbildning för bl.a. personbil, motorcykel, moped och bil med tungt släp. Välj själv om du vill ha en traditionell körkortsutbildning eller en intensivkurs. Vi har flera olika lösningar för att tillmötesgå dina önskemål.

Jarla Trafikskola bryr sig om kvalité och miljö!
Sveriges Trafikskolors Riksförbund har utifrån Företagarnas Riksorganisations FR 2000 Kvalitets-och miljöledning utarbetat en kvalitetssäkrad standard, utifrån vilken en certifierad trafikskola ska arbeta efter. Det som omfattar denna standard är att trafikskolan har ett ledningssystem för kvalité och miljö.

Hör av dig till oss när du vill ta körkort i Stockholm!

Läs vad 460 kunder tycker om Jarla Trafikskola

• 2019-04-17

Marie D skrev om Jarla Trafikskola
    BE-körkort

Bra bemötande av trafiklärare!

Förväntningar:få en första bedömning och en plan(lektioner)för att vara förberedd för en uppkörning
    Ja dem uppfylldes!med en bra dialog där jag själv fick träna på de som lärdes ut! Läs mer
  • 2019-04-17

Jose S skrev om Jarla Trafikskola
    I bought an intensive course that included 10 lessons (+1 test lesson), all learning material, Risk 1 & 2 courses and the two final tests.

My experience was overall positive. They helped me from the start with everything I needed and created a personalized schedule after the test driving lesson. I had previous driving knowledge so I didn't need too many lessons.

My instructor was the best. She was really kind and patient and knew everything about the road and its rules. She also took me to practice to the areas near the actual final test site which was really helpful.

The only negative thing was that they forgot to specify that my theory test needed to be in Engish when they made the booking so when I got to the place to answer the test I learned that I could only do it in Swedish (otherwise I had to re-book). Fortunately my Swedish is good enough and I had studied, therefore I passed the test in Swedish. But if the same should happen to another student that knows no Swedish at all this could be a real problem.

I passed both tests on the first try thanks to a well structured course, good studying and a great instructor. Läs mer
  • 2019-04-15

Jenny P skrev om Jarla Trafikskola
    Dyrt, dock extremt engagerade lärare som verkligen vill att man ska lyckas! Bästa trafikskolan. Har flera i bagaget att jämföra med! Rekommenderar denna trafikskolan om man inte har möjlighet att köra privat! Läs mer
  • 2019-04-15

Anton D skrev om Jarla Trafikskola
    Mycket trevliga och grymt bemötande redan i receptionen, lokalerna skulle behöva en uppdatering men annars var Jarla trafikskola fläckfri Läs mer
  • 2019-03-27

Susanne J skrev om Jarla Trafikskola
    Fantastiskt, älskar alla på Jarla!!! Läs mer
    2019-03-28 Jarla Trafikskola svarar Susanne J
    Tack, Susanne och stort grattis till körkortet. Vi kommer sakna dig!
    Kör klokt och ha en riktigt härlig körkortsommar :)

• 2019-03-26

Julia B skrev om Jarla Trafikskola
    Jättebra upplevelse!
    Peppande, pedagogiska och lösningsorienterande! Läs mer
    2019-03-27 Jarla Trafikskola svarar Julia B
    Stort grattis Julia!
    Vi är glada att vi fick utbilda dig och hoppas du och bäbisen får många trygga mil i bilen tillsammans.
    Alla våra lyckönskningar till både körkort och kommande baby.

Vänliga hälsningar /Jarla Trafikskola Odenplan
  • 2019-03-25

Jessica L skrev om Jarla Trafikskola
    10/10 så nöjd med Jarla!! Kommer sakna mina körlektioner! Läs mer
    2019-03-27 Jarla Trafikskola svarar Jessica L
    Stort Grattis till körkortet Jessica!
    Vi saknar dig redan!
    Kör försiktigt nu och ta hand om dig :)
    Vänliga hälsingar/ Jarla Trafikskola-Östermalm
  • Emma S

2019-03-13

Emma S skrev om Jarla Trafikskola
    B- körkort manuellt.
    Bra bemött. Började dock köra i Bromma pga närheten till hemmet. Men bytte sedan till Östermalm på grund av för långa väntetider till nästa körning. Hade varit bra att få info om svårigheten att få lektioner där. De hade kunnat hänvisat direkt till Östermalm. Blev en onödig väntan på att komma igång.
    Är väldigt nöjd med Jarla på Östermalm! Har haft den bästa utbildare jag kan tänka mig. Thomas är toppen! Min stora utmaning har varit min rädsla för att köra bil. Där har Thomas varit ett stort stöd. Lugn, peppande och har utmanat mig att våga! Bra människokännare. Läs mer
    2019-03-27 Jarla Trafikskola svarar Emma S
    Stort Grattis till körkortet, Emma.
    Vi beklagar att det blev tokigt i starten och att du fick göra ett skolbyte på grund av att det var väntetider i Bromma. Det skulle vi naturligtvis varit bättre på att informera om.
    Vi är glada att du är väldigt nöjd med oss, detta till trots och önskar dig en härlig tid framöver som körkortsinnehavare. Kör klokt och hoppas du känner dig trygg nu när du kör på egen hand!

• Tobias B

2019-03-11

Tobias B skrev om Jarla Trafikskola
    Bra service.
    Trevliga och pedagogiska lärare.
    En utmärkt Trafikskola! Läs mer
    2019-03-14 Jarla Trafikskola svarar Tobias B
    Tack Tobias och ett Stort Grattis till körkortet!
    Ta hand om dig och njut av körkortet.

Vänliga Hälsningar/ Jarla Trafikskola- Östermalm
  • 2019-02-19

Josefine B skrev om Jarla Trafikskola
    Super nöjd, köpte lektioner + paketet som förbereder en till uppkörning/teoriprov. Super nöjd!
    Har idag körkort och känner mig trygg i bilen. Bättre betyg kan man väl inte få :) Läs mer
    2019-02-28 Jarla Trafikskola svarar Josefine B
    Tack, Josefine. Vi kan verkligen inte få bättre betyg än att våra elever känner sig trygga i bilen! Det är vi väldigt glada för.
    Stort grattis till körkortet och ta hand om dig.

Vänliga hälsningar /Jarla Trafikskola.
  • 2019-02-17

Emre Ö skrev om Jarla Trafikskola
    Jag kan starkt rekommendera Jarla Trafikskola. Jag gick på Jarla Trafikskola Östermalm och skolan håller hög kvalitet från början till slut. Varje lektion gick man framåt och utvecklades. Lärarna ser direkt vad du behöver träna på, visar stort tålamod och slutar aldrig att lära ut. De är alla väldigt bra med eleverna. Receptionen på skolan är tillmötesgående och gör allt för att hitta bra tider och får en att känna sig hemma. Om du skriver in dig på Jarla, kämpar med din körning, kommer du att inte bara ha ett körkort utan också få en gedigen utbildning med dig när du ger dig ut i trafiken. Läs mer
    2019-02-28 Jarla Trafikskola svarar Emre Ö
    Tack för fina ord, Emre!
    Dem är vi glada för, men mest glada är vi för att du har körkort. Bra jobbat och tack för att vi fick utbilda dig! Det var ett nöje.
    Ta hand om dig och njut av körkortet

Vänliga hälsningar /Jarla Trafikskola Östermalm.
  • 2019-02-08

Peter B skrev om Jarla Trafikskola
    Köpte en skräddarsydd intensivkurs..

Vart trevligt och proficionelt bemött. Lärare och övrig personal var väldigt hjälpsamma Läs mer
    2019-02-28 Jarla Trafikskola svarar Peter B
    Stort grattis, Peter.
    Skönt att höra att vi sköter oss. Vi är glada över at du valde oss som utbildare. Njut av körkortet nu och ta hand om dig.

Vänligen /Ina.
  • 2019-02-06

Zebastian F skrev om Jarla Trafikskola
    Kan verkligen rekommendera Jarla Trafikskola. Professionella, kunniga och inte minst trevliga. Jag fick mitt körkort på 3 veckor från första lektion. Läs mer
    2019-02-07 Jarla Trafikskola svarar Zebastian F
    Stort grattis till körkortet, Zebastian. Vi är är glada över att ha fått hjälpa dig och att du är nöjd! :)
    Ta hand om dig och var rädd om körkortet!

• 2019-01-24

Serena skrev om Jarla Trafikskola
    Wonderful experience. Ina and my instructor Mathew was so helpful and great. Läs mer
    2019-01-25 Jarla Trafikskola svarar Serena
    Our biggest congratulations to you, Serena! It was great having you here and we thank you for choosing us! Drive saftley and take care.

Best regards /Jarla Trafikskola Odenplan.
  • Alva

2019-01-22

Alva skrev om Jarla Trafikskola
    Jag köpte cirka 20 körlektioner på Jarla trafikskola! Alltid när jag kom dit blev jag väl bemött av receptionisten och hon kom alltid ihåg mitt namn! Det kändes personligt! Min körskollärare Sokratis på jarla var jättebra! Han var tydlig och petig men ändå snäll och trevlig! Han vill alltid det bästa för sina elever! De hjälpte till med allt, alla bokningar och följde till och med med till uppkörningen! Helhetsbetyget är 5/5!! Läs mer
    2019-01-25 Jarla Trafikskola svarar Alva
    Stort Grattis till körkortet, Alva! Vi är så glada över att du trivts med oss och tackar för att du valde oss som utbildare! Vi hoppas du får njuta av körkortet i många år framåt. Ta hand om dig och kör klokt :)

• 2019-01-18

Caroline G skrev om Jarla Trafikskola
    Hade en testlektion och sedan köpte jag det lilla paketet, körde med en lärare speciellt och hade en annan i special fall. Jätte nöjd, inget mjölkande på pengar och väldigt pedagogiskt upplägg! Läs mer
    2019-02-07 Jarla Trafikskola svarar Caroline G
    Tack, Caroline och jättemycket grattis till körkortet. Vi blir väldigt glada över att du varit nöjd med oss! :)
    Ta hand om dig och kör klokt.

MVH /Jarla Trafikskola Östermalm
  • Mikael N

2019-01-15

Mikael N skrev om Jarla Trafikskola
    Köpte paket med lektioner och blandade privat och körskola
    Mycket trevligt bemötande från första dagen och väldigt engagerade körlärare! Läs mer
    2019-02-07 Jarla Trafikskola svarar Mikael N
    Grattis till kökortet och tack för att du valde oss som utbildare. Vi är glada över att du varit nöjd med oss under din utbildning och hoppas du får njuta av körkortet i många härliga mil :)

MVH /Jarla Trafikskola Östermalm
  • Nora A

2019-01-03

Nora A skrev om Jarla Trafikskola
    Jag hoppas jag har haft otur hos er & att fler elever inte råkar ut för vad jag gjorde. Oengagerad lärare, tar privata samtal under lektioner, systematiskt bryter ner eleven för att få en att köpa fler lektioner, bristande helhets planering & brist på feedback trots att eleven ber om det. 1 vecka innan uppkörning blir jag tillsagt att jag måste köpa 16 till lektioner för att få köra upp med skolan. Byter då skola, kör 4 lektioner på en annan skola, kör upp med den, felfritt. Hade jag stannat hos Jarla hade jag väl fortfarande stått utan körkort och betydligt mindre plånbok. Fruktansvärd upplevelse, jag hoppas innerligt att inte fler behöver gå igenom det hos Jarla Trafikskola. Läs mer
    2019-02-04 Jarla Trafikskola svarar Nora A
    Hej Nora,
    Vi är de första att beklaga att du känner så här!
    Vårt mål är att utbilda säkra bilförare som är medvetna om riskerna det innebär att köra bil, som kan läsa av trafiksamspelet och som är medvetna om sina egna styrkor, likväl som svagheter. Det betyder inte att vi ska bryta ner eleven, men vi måste påtala dem för att göra er uppmärksamma på dem.
    En körkortsutbildning är individuell och styrs väldigt mycket av hur elev utvecklas och alla utvecklas olika fort. En del går det väldigt bra för i början och en del fastnar när man kommer längre fram mot mitten-slutet i utbildningen då samordning, motorik, grundplaceringar, spegelrutiner, avsökningar, riskbedömningar kommer in och skall bli en helhet, från att ha varit delmoment. Det blir ibland för mycket för eleverna och man måste planera om utbildningen.
    Att vi inte gett dig tillräckligt med feedback och varit tydligare med varför vi gjort bedömningen att lägga in fler lektioner ser vi allvarligt på och vi kommer såklart ta till oss av din kritik för att framöver slippa att fler elever får uppleva det som du känner att du upplevt.
    Vi är ändå glada för att du tagit ditt körkort.
    Vänligen /Jarla Trafikskola.
  • Max B

2018-11-19

Max B skrev om Jarla Trafikskola
    Bra tillmötesgående trafikskola som hjälpte mig att ta körkortet samtidigt som jag pluggade. Rekommenderas starkt. Fråga efter Sokrates, han är lugn och väldigt pedagogisk! Läs mer
    2019-03-29 Jarla Trafikskola svarar Max B
    Stort grattis, Max. VI är glada att du trivdes med oss och att du får en fin körkortssommar.

Vänliga hälsningar /Jarla Trafikskola Odenplan
  • 2018-11-14

Annie skrev om Jarla Trafikskola
    Väldigt bra bemötande av alla på trafikskolan - tillmötesgående, trevliga och kunniga! Fick en väldigt bra utbildning. Läs mer
    2018-11-15 Jarla Trafikskola svarar Annie
    Tack Annie. Vi är glada över att ha fått hjälpa dig med din körkortsutbildning och att du tycker att vi skött oss bra :)

Varma hälsningar från oss på Jarla Trafikskola Odenplan.
  • 2018-10-23

Irena P skrev om Jarla Trafikskola
    Skolan har bra och pedagogiska lärare. Bra pedagogik genom både praktik och teoretisk förklaring vid själva övningarna. Nogrannhet i trafiken. Läs mer
    2018-10-24 Jarla Trafikskola svarar Irena P
    Tack Irena!
    Det har varit jätte trevligt att ha dig som kund hos oss, nu kan du njuta av ditt mc kort och du är välkommen in till oss om du har vägarna förbi.

Bahram M skrev om Jarla Trafikskola
    Duktiga och erfarna trafiklärare, trevlig och professionell personal med det jag tycker Jarla kan förbättra är att oftare byta ut urslitna kläder och utrustning. Läs mer
    2018-10-22 Jarla Trafikskola svarar Bahram M
    Tack Bahram!
    Roligt att du trivts hos oss, kläderna kommer att bytas ut då det blir slitet under säsongen.

Ha det bra nu önskar vi på Jarla trafikskola.

Angelica B skrev om Jarla Trafikskola
    Jag tyckte Jarla var proffsiga och duktiga! Trivdes superbra på deras skola! Läs mer
    2018-10-22 Jarla Trafikskola svarar Angelica B
    Tack Angelica!
    Det har varit jätte kul att ha dig hos oss, en riktig glädje spruta är du :-)
    Kom gärna förbi till våren och säg hej.

Lycka till från oss alla på Jarla trafikskola.
  • Håkan S

2018-10-18

Håkan S skrev om Jarla Trafikskola
    Generellt proffsigt, engagerat och personligt bemötande av lärare och övrig personal.
    Samtliga lärare håller hög nivå, pedagogiskt och praktiskt. Jag har känt mig trygg genom alla delar i utbildningen som också hållit högt fokus på målsättningen. Ett litet minus för underhåll och tillgång på kläder, stövlar och skydd. Läs mer
    2018-10-22 Jarla Trafikskola svarar Håkan S
    Tack Håkan!
    Det har varit trevligt att ha dig som kund hos oss, kläder och utrustning kommer att bytas ut eftersom det slits mycket under säsongen.

Ha det jättebra nu från oss på Jarla trafikskola.

Anna-Karin K skrev om Jarla Trafikskola
    Övningskörning för tung motorcykel, både enstaka lektionen, intensivkurs, riskettan och risktvåan och teoripaket . Läs mer
    2018-10-23 Jarla Trafikskola svarar Anna-Karin K
    Tack Anna-Karin!
    Det har varit trevligt att ha dig som kund här hos oss och vi säger stort grattis till ditt mc kort.
    Vi ses på vägarna...

Christian W skrev om Jarla Trafikskola
    Jätte trevlig personal. Jag blev hjälpt igenom hela utbildningen, inget kändes oklart. Engagerade och kunniga lärare med ett riktigt driv att utbilda. Mycket nöjd! Läs mer
    2018-10-23 Jarla Trafikskola svarar Christian W
    Tack Christian!
    Kul att du varit nöjd med våran utbildning och att du känt dig trygg med våra lärare.

Vi önskar dig allt gott...

Lennart K skrev om Jarla Trafikskola
    Jag tog MC-kort för tung MC (A-körkort). Jag blev vänligt och professionellt bemött av vänlig personal. Det var lätt att anpassa mina körtider och byta körtider efter behov. Motrocyklarna höll hög standard och lärarna var kunniga. Jag kan dock tycka att utbildningen följde en mall, vilket är bra, men kan också upplevas som att det var lite trögt att komma framåt. Jag körde nog ett par lektioner mer, och betalade mer, än vad jag behövde. Dock är det marginellt i sammanhanget så jag är väldigt nöjd med Jarla Trafikskola. Läs mer
    2018-10-23 Jarla Trafikskola svarar Lennart K
    Tack Lennart!
    Roligt att du trivts hos oss och varit nöjd med din mc utbildning, kika gärna förbi hos oss i vår.

Allt gott till dig från oss på Jarla trafikskola
  • Jakob D

2018-10-16

Jakob D skrev om Jarla Trafikskola
    Bästa trafikskolan i Sverige enligt mig! Jag hade tur att få den bästa läraren också, han hette Sokrates och var en grym lärare och en fantastisk människa! Klarade teorin och förarprovet på en månad. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-10-26 Jarla Trafikskola svarar Jakob D
    Tack Jacob! Vad glada vi blir. Det har varit ett nöje att ha dig här :)

Tack för att du valde oss som utbildare till ditt körkort.
    Vi hoppas du för njuta av det i många år framöver. Kör klokt och var rädd om dig.
    Allt gott från oss alla på Jarla Trafikskola Odenplan.
  • Malin L

2018-10-08

Malin L skrev om Jarla Trafikskola
    Klarade av att ta körkortet på 1,5 månad , utan att ens suttit bakom ratten innan med hjälp av världens bästa lärare på jarla odenplan. Man får en riktigt bra utbildning och känner sig trygg direkt . Bra upplägg och fantastiskt bemötande . Alla lärare är super trevliga och välkomnande . Rekomenderar varmt! Läs mer
    2018-10-08 Jarla Trafikskola svarar Malin L
    Tack, Malin! Vad glada vi blir. Det har varit ett nöje att ha dig här :)

Tack för att du valde oss som utbildare till ditt körkort.
    Allt gott från oss alla på Jarla Trafikskola Odenplan.
  • 2018-09-28

Linnea H skrev om Jarla Trafikskola
    Tog mitt MC kort med att enbart köra hos Jarla. Fantastiska lärare som är peppande och stöttande samtidigt som de ger en de tips och konstruktiv kritik man behöver för att få ihop det hela. Rekommenderar dem varmt! Läs mer
    2018-10-02 Jarla Trafikskola svarar Linnea H
    Tack Linnea!
    Allt gott från oss alla på Jarla trafikskola, kör förståndigt och sköt om dig så ses vi ute på vägarna.
  • 2018-09-27

Rasmus skrev om Jarla Trafikskola
    Jättebra! Min lärare var otroligt bra och tålmodig med mig! Läs mer
    2018-10-02 Jarla Trafikskola svarar Rasmus
    Tack, Rasmus. Vi är glada att du valde oss och att du trivdes här på Odenplan.
    Vi önskar dig all lycka framöver med körkortet!

• 2018-09-26

Pia L skrev om Jarla Trafikskola
    Fantastiskt bra skola, pedagogiska lärare med glimten i ögat.
    Kommer med nya tips och idéer när det behövs.
    Receptionist med full koll på allt och alla:)
    Tack för en trevlig och rolig Mc-utbildning! Läs mer
    2018-10-02 Jarla Trafikskola svarar Pia L
    Tack Pia!
    Det har varit trevligt att ha dig här hos oss och ni får ut nu och köra på vägarna och bara njuta av kortet.

Allt gott från oss på Jarla trafikskola.
  • 2018-09-26

Fredrik S skrev om Jarla Trafikskola
    Imponerad över receptionpersonal som har grym koll på planering

Lärare tydliga o effektiva. MC mycket bra men övrig utrustning alldeles för sliten.

Får dock känslan när mycket bokas upp att de vill kräma ut så mycket som är möjligt ur en elev.

Lokalerna vid Bromma är under all form av kritik med uppställda baracker med en dusch som mer ser ut som en sanitär olägenhet.. Läs mer
    2018-10-02 Jarla Trafikskola svarar Fredrik S
    Tack Fredrik!
    Roligt att du trivts hos oss och duschen får vi göra något åt till nästa säsong :-)
    Njut av ditt nya körkort och vi ses i trafiken.

• 2018-09-25

Oskar L skrev om Jarla Trafikskola
    Gick en intensivkurs på JARLA trafikskola i Odenplan för B körkort. Hade Sokrates som lärare, han var så extremt bra på att lära och riktigt ödmjuk snäll och motiverande, klarade både teorin och uppkörning på första försöket! Rekommenderar starkt Sokrates ifall ni skall övningsköra och vill lära er köra bil bra och snabbt!! Läs mer
    2018-10-02 Jarla Trafikskola svarar Oskar L
    Tack Oskar! Vi är glada att vi kunde hjälpa till dig till körkortet med de förutsättningarna som gällde. Det är en gemensam insats mellan skolan, läraren och dig som gjort att det gick bra för dig :)
    Kör klokt och all lycka med körkortet framöver.

• 2018-09-24

Anna O skrev om Jarla Trafikskola
    Fantastisk upplevelse att ta mc-kort på Jarla! Alla lärare och övrig personal har varit väldigt kunniga och uppmuntrade! Kul resa att göra och jag kan varmt rekommendera detta! Läs mer
    2018-09-26 Jarla Trafikskola svarar Anna O
    Tack Anna!
    Roligt att du trivts här hos oss, och det har varit mycket trevligt att ha dig här som kund.
    Njut nu utav ditt nya körkort så ses vi ute på vägarna.
    Allt gott till dig från oss här på Jarla trafikskola.
  • 2018-09-22

Isac C skrev om Jarla Trafikskola
    Köpte intensivkurs samt extra lektioner.

Jag blev bemött på ett fantastiskt sätt av alla som jobbade där, man kände sig värkligen välkommen!

Det var helt klart över mina förväntningar som innan var ganska höga.

Överlag så rekommenderar jag starkt Jarla trafikskola om du på ett mycket bra och roligt sätt vill ta körkort. Läs mer
    2018-10-02 Jarla Trafikskola svarar Isac C
    Tack, Isac! Vad glada vi blir. Tack för att du valde oss som utbildare till ditt körkort.
    Allt gott från oss på Jarla Trafikskola Östermalm.
  • Johan K

2018-09-16

Johan K skrev om Jarla Trafikskola
    Tog mitt mc-kort med hjälp av Jarla Trafikskola i Bromma.
    Gjorde risk 1:an där.
    Tog några körlektioner på körgården innan de bokade risk 2:an åt mig.
    Följde upp med några lektioner till på körgården innan jag tog en intensiv kurs vecka.
    Följde upp detta med några få lektioner i trafik och körgården innan jag körde upp, med framgång.

Jag är jätte nöjd med bemötande och hela upplevelsen.
    Kan varmt rekommendera Jarla Trafikskola i Broma om du vill ta ditt mc-kort.
    Jag kommer definitivt återkomma om jag ska ta någon mer behörighet.

Det enda jag önskar förbättring av är att deras site 'elevcentralen.se' borde skicka ut sms/mail när nya bokningar läggs till eller när tider ändras på bokningar.
    Sen gärna att det markeras tydligare i 'elevcentralen.se' vad som tagits bort (=ligger kvar men markerat med rött och överstruken) tills man klickar bort/radera det som tagits bort.
    Lika så för nytt som tillkommit, att det markeras i annan färg i väntan på min konfirmation att jag sett/läst den nya bokningen.
    och vad som lagts till.

Inte som det är nu att det som tagit bort bara är borta och att man måste jämn föra vad man skrivit in i sin kalender med hur det ser ut i 'elevcentrale.se'. Läs mer
    2018-09-19 Jarla Trafikskola svarar Johan K
    Tack Johan!
    Roligt att du är nöjd med oss och din utbildning. Vi försöker alltid att kontakta kunden via mejl eller sms att ombokning gjorts, tyvärr verkar det blivit missat och vi får skärpa till oss :-)
    Elevcentralen är nyuppdaterad och är uppbyggd utav STR, självklart ska vi ta med oss till dom att det kan ses som "rörigt" där med av/på bokningar.
    Du får njuta utav ditt mc kort, och vi ses ute på vägarna.

Allt gott från oss på Jarla trafikskola
  • 2018-09-08

Jonas P skrev om Jarla Trafikskola
    MC-kort tung
    Jag har tagit separata lektionen samt intensivkurs.
    Jag har blivit mycket bra bemött av samtliga lärare samt administrativ personal. Jag blev personligt bemött och jag fick känslan av att vi gjorde resan mot målet tillsammans. Läs mer
    2018-09-12 Jarla Trafikskola svarar Jonas P
    Tack Jonas!
    Det har varit trevligt att ha dig hos oss och att du trivts. Njut nu utav ditt kort och ta det lugnt på vägarna.
    Allt gott till dig från oss alla på Jarla trafikskola.
  • 2018-09-07

Thomas L skrev om Jarla Trafikskola
    --ggggggggggghhhhvhhh jjxji0v9yz7gififkclcllclcoxucoovixjxiclchöx9uxpyzirahoxåk igix Läs mer
    2018-09-12 Jarla Trafikskola svarar Thomas L
    Tack Thomas!
    Lite svårt att se vad du skrivit :-)
  • 2018-09-04

Omar Jan A skrev om Jarla Trafikskola
    Körde ett par lektioner och intensivkurs för A2 körkort och måste säga att jag är sjukt nöjd! Lärarna är mycket pedagogiska och finns där och stöttar från att det går dåligt tills man är duktig. Kör man hos Jarla kommer man ut i trafiken som erfaren förare. Klarade uppkörningen på första försöket! Läs mer
    2018-09-04 Jarla Trafikskola svarar Omar Jan A
    Tack Omar!
    Roligt att du tyckte om din tid hos oss. Vårat mål är att eleverna ska känna sig trygg i sin körning hela tiden.
    Ha det gott från oss på Jarla trafikskola Bromma.
  • 2018-08-20

Niklas skrev om Jarla Trafikskola
    En riktig usel körskola! Vi letade länge efter en skola och tyvärr så vart det denna! Lektionerna gick bra men när väl uppkörningen och övning skulle ske så kom det fram en helt annan stil. Läraren var fruktansvärt otrevlig, nästan på ett fascistiskt sätt och skrämde min son. När jag hämtade honom var han helt skakig och rädd. Läraren hade givit honom en för liten hjälm, läraren lyssnade inte på detta utan bara sa till min son att "skärp dig" och kör på. Läraren hade ett hotfullt aggerande och verkade bara vill bli av med eleverna. När min son hade frågor så svarade läraren ej utan sa åt min son att vara tyst och lyssna. Läraren skrek I mikrofonen så det ej hordes vad han gav för instruktioner. Jag har nu fått hyra in annan lärare så min son klarar trafiken och får vettig utbildning. Jarla är pengar I sjön. Nyttja ej DEM!
    Niklas Läs mer
  • Tomas L

2018-08-08

Tomas L skrev om Jarla Trafikskola
    Kan ärligt rekommendera Jarla Trafikskola till alla som funderar på att ta MC-kort. Bra lärare och trevlig receptionspersonal med stort tålamod bidrog till att sprida god stämning.
    Sammanfattningsvis så hade jag en kanontid med massor med möten med roliga och peppande lärare och elever. Läs mer
    2018-09-03 Jarla Trafikskola svarar Tomas L
    Tack Tomas!
    Det har varit trevligt att ha dig här som kund hos oss. Vi ses på vägarna och kom gärna förbi "och säg hej" om du har tid.
    Ha det gott från oss här på Jarla trafikskola Bromma.
  • 2018-08-08

Johan W skrev om Jarla Trafikskola
    + Bra undervisningar
    + Bra motorcyklar
    + Lån av helt ok utrustning (alltid nytvättade)
    + Trevlig stämning
    + Övningsgården

- Upplever att det är dyrt Läs mer
    2018-09-03 Jarla Trafikskola svarar Johan W
    Tack Johan!
    Vi är glada att vi fick hjälpa dig med ditt nya körkort och att du känner att du fått en bra undervisning.
    Njut av ditt kort nu så ses vi ute på vägarna.
    Alla vi på Jarla trafikskola Bromma önskar dig allt gott.
  • Efrem R

2018-08-06

Efrem R skrev om Jarla Trafikskola
    Bra Trafikskola med pedagogisk personal. Körde enbart med trafikskolan och det räckte för att ta körkortet på kort tid. Hade aldrig tidigare suttit på en mc. Extra plus för deras nya motorcyklar.
    /Efrem Läs mer
    2018-09-03 Jarla Trafikskola svarar Efrem R
    Tack Efrem!
    Roligt att du trivts på våran skola och på dom nya cyklarna som vi är jätte nöjda med. Kika gärna förbi om du är i närheten.
    Ha det gott ifrån oss alla på Jarla trafikskola Bromma.
  • 2018-08-01

Tom skrev om Jarla Trafikskola
    köpte ungefär 28 lektioner och det va lite för satsigt för uppkörning va väldigt enkelt men hellre för mycket än för lite. Hade den bästa läraren i Sverige Socrates och han är en ängel från himlen så jävla skönt att ta körkortet på födelsedagen. Fantastiskt körskola 3 kompisar till mig kommer ta körkortet hos Socrates inom några månader. Läs mer
    2018-08-17 Jarla Trafikskola svarar Tom
    Hej Tom. Vi är så glada över att vi kunde hjälpa dig till att nå målet med körkort på din 18-års dag! De lektioner du körde var en komplett utbildning och även om det kanske gått att nå målet med körkort på något färre antal lektioner, så är det alltid svårt att veta hur enkel eller svår uppkörningen kommer att vara...
    Vi är glada över att du trivdes så bra med din lärare och att du rekommenderar dina vänner att komma till oss.
    Ha en fortsatt trevlig körkortssommar!
  • 2018-07-31

Henning skrev om Jarla Trafikskola
    Otrevliga, integritetskränkande lärare med dålig pedagogiska förmågor Läs mer
    2018-07-31 Jarla Trafikskola svarar Henning
    Hej Henning. Vi vill börja med att gratulera dig till körkortet! Du klarade dig på första försöket och var en väldigt duktig elev som utvecklades snabbare än vi planerat, varpå vi tog bort några lektioner i slutet av din utbildning.
    Inte någon gång under utbildningen förstod vi att du inte var nöjd med oss, vilket vi djupt beklagar! Vi kommer givetvis att ta upp detta internt och tycker att det är lite synd att du inte upplyste oss om ditt missnöje under utbildningen, så vi kunnat göra något för att ändra din negativa upplevelse.
    Vi hoppas ändå att du är glad för körkortet och får en fortsatt fin sommar.
  • 2018-07-18

Ulf W skrev om Jarla Trafikskola
    En trafikskola som från första kontakt till sista hej då efter klarad uppkörning levererat trevligt bemötande och proffsiga körlektioner. Jarla trafikskola tog tillsammans med mig fram en individuell utbildningsplan som höll till punkt och pricka! Supernöjd, rekommenderas! Läs mer
  • Ola N

2018-07-18

Ola N skrev om Jarla Trafikskola
    Jag tog mitt MC-körkort på Jarla. Det tog 2,5 månader totalt från aldrig suttit på en MC till MC-kort. Det är bra och engagerade lärare och dom är trevliga. Det finns troligen billigare sätt att skaffa mc-kort, men Jarla lär dig bli en bra och säker förare och dom kommer se till att du kan det du behöver. Jag kommer rekommendera dom till andra som vill ta mc-kort. Läs mer
    2018-07-18 Jarla Trafikskola svarar Ola N
    Tack Ola!
    Det har varit roligt att ha dig här hos oss, grannar som vi är :-)
    Njut i sommar och kom förbi och säg hej.
    Allt gott till dig från oss här på Jarla trafikskola.
  • 2018-07-18

Ludvig H skrev om Jarla Trafikskola
    Trevlig personal och lärare. Bra pedagogik, jag fixade körkortet på första försöket. Visst det var jag som körde men allt bra tjat från lärarna gjorde mig till en bra förare. Läs mer
    2018-07-18 Jarla Trafikskola svarar Ludvig H
    Tack Ludvig!
    Roligt att du har trivts med oss här på Jarla, nu kan du njuta i sommar när du kör runt på vägarna.
    Ha det gott från oss på Jarla trafikskola.
  • 2018-07-13

Henrik O skrev om Jarla Trafikskola
    Grymt bra trafikskola med engagerad personal. Läs mer
    2018-07-16 Jarla Trafikskola svarar Henrik O
    Tack Henrik!
    Du får ha en jätte trevlig sommar och njuta nu av ditt nya körkort.

Valhallavägen 82, 114 27 Stockholm