Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Östermalm Jarla Trafikskola

Jarla Trafikskola

Valhallavägen 82, 114 27 Stockholm — Visa karta

Våra välutbildade och pedagogiska trafikskolelärare har sedan 1975 gjort sitt yttersta för att utbilda våra elever till trygga och säkra förare. Läroplanen vi använder oss av är godkänd av Transportstyrelsens och vårt mål är att ge varje elev en effektiv och lönsam utbildning: snabbt, bra och till ett rimligt pris.

Vi erbjuder utbildning för bl.a. personbil, motorcykel, moped och bil med tungt släp. Välj själv om du vill ha en traditionell körkortsutbildning eller en intensivkurs. Vi har flera olika lösningar för att tillmötesgå dina önskemål.

Jarla Trafikskola bryr sig om kvalité och miljö!
Sveriges Trafikskolors Riksförbund har utifrån Företagarnas Riksorganisations FR 2000 Kvalitets-och miljöledning utarbetat en kvalitetssäkrad standard, utifrån vilken en certifierad trafikskola ska arbeta efter. Det som omfattar denna standard är att trafikskolan har ett ledningssystem för kvalité och miljö.

Hör av dig till oss när du vill ta körkort i Stockholm!

Läs vad 383 kunder tycker om Jarla Trafikskola

• Fredrik J
    Fredrik J skrev om Jarla Trafikskola
    Mycket bra mottagande, engagerade och hjälpsamma med planeringen så allt gick snabbt och smidigt!
    Rekommenderas! Läs mer
  • Axel E
    Axel E skrev om Jarla Trafikskola
    Bra trafikskola med lärare som var punktliga och inte var rädda för att poängtera ut fel och få mig att lära mig nya saker. Engagerande lärare vid riskettan jag tog som gjorde lektionen till någon roligt och inte bara informationsrikt. Läs mer
  • Maria M
    Maria M skrev om Jarla Trafikskola
    Jätte bra trafikskola. Rekommenderas varmt. Trevligt bemötande från receptionen varje gång man var där och otroligt bra körlärare. Är supernöjd med Jarla trafikskola och kommer att rekommendera körskolan till alla som vill ta körkort. Tack för stödet och den positiva inställningen. Läs mer
  • Douglas M
    Douglas M skrev om Jarla Trafikskola
    Bra längd på körlektionerna och flexibilitet att köra dubbla. Det finns flera bra lärare så rekommenderar andra att prova några olika i början och känna vem man har bäst kemi med - det gjorde inte jag, men om jag hade gjort något annorlunda så hade jag nog testat mig fram den vägen (var mycket nöjd med den jag körde mest med). Lärarna är väldigt noggranna och detaljorienterade, så när jag kom till uppkörningen var jag nervös och osäker på mina chanser att lyckas men det visade sig då vara mycket lättare än en vanlig lektion. Det är obligatoriskt att köpa till och genomföra teoripaketet för att få köra upp med Jarla - hade själv en mycket bättre och billigare app så jag tycker att Jarla borde byta ut den nuvarande (som iofs kommer från STR...). Kan i stort rekommendera Jarla! Läs mer
  • Anna O
    Anna O skrev om Jarla Trafikskola
    Är mycket nöjd med både körskolan och min körlärare Anton, SÅ bra med en metod att lära ut som verkligen passade mig och lektionerna var alltid trevliga och lärorika. Rekommenderar verkligen Jarla. Läs mer
  • Siri E
    Siri E skrev om Jarla Trafikskola
    Bra bemötande från alla första början i receptionen. Fick hjälp att ordna en variant på intensivkurs som fungerade med heltidsarbete. Hade sedan samma lärare, som var hård men mycket bra, genom hela kursen. Överlag toppen! Läs mer
  • Nora Z
    Nora Z skrev om Jarla Trafikskola
    Fått bra stöd och hjälp. Lite tråkigt när första läraren slutade men övergången gick okej. Läs mer
  • John G
    John G skrev om Jarla Trafikskola
    Johannes är helt enkelt en mycket bra och lugn trafiklärare, varma rekommendationer! Läs mer
    2017-12-04 Jarla Trafikskola svarar John G
    Tack Johan!

Roligt att du är nöjd med din utbildning och med Johannes som lärare. Kör förståndigt nu och sköt om dig.

Ha det gott från oss på Jarla Trafikskola.
  • Dengzheng
    Dengzheng skrev om Jarla Trafikskola
    Nice and very helpful receptionist and teacher! Läs mer
  • Jelena Ö
    Jelena Ö skrev om Jarla Trafikskola
    Jag fick verkligen ett jättebra bemötande från jarla trafikskola, väldigt trevliga personer och duktiga lärare! Fick hjälp med allt inom körning, har lärt mig så mycket av dem. Rekommenderar starkt denna trafikskola! Läs mer
  • Tyra R
    Tyra R skrev om Jarla Trafikskola
    Jag gick utbildning för körkortstillstånd sedan har jag tagit körlektioner. De var mycket hjälpsammma med att boka och avboka tider samt hjälpte mig med stt boka uppkörning och teoriprov. De körlektioner har varit mycket bra med duktiga lärare som hjälpt mig att utvecklas och gett mig tips och råd om hur jag ska förbättra min körning. Läs mer
  • Isac T
    Isac T skrev om Jarla Trafikskola
    Allt var grymt! Personalen var trevliga och det var lärorikt Läs mer
  • Mattias P
    Mattias P skrev om Jarla Trafikskola
    Hej!
    Jag var elev hos Jarla Trafikskola för att göra mitt B-körkort.
    Bemötandet från receptionisten var super trevligt och hon hjälpte alltid till om man behövde ändra en tid osv.
    Min körlärare var utöver en bra lärare också väldigt trevlig att samtala med och vi hade en snackis under färden:)
    Efter att ha kollat hur jag ligger till med min körning så gjordes det en planering som passt min behov, jätte bra! Dessutom har man en sk. Utbildningskontrollmed, en körlärare man inte haft, kort innan uppkörningen för att kolla hur man ligger till!
    Allt i allt ett snällt bemötande och kompetenta körlärare som hjälpte mig att klara teorin och uppkörningen på första försöket! Läs mer
  • Edgar P
    Edgar P skrev om Jarla Trafikskola
    Fantastisk personal och bra utrustning, går starkt att rekommendera Läs mer
  • Ingrid E
    Ingrid E skrev om Jarla Trafikskola
    Jag är mycket glad över att jag valde just Jarla trafikskola. Läraren jag hade var kunnig och duktig och lärde ut på ett bra sätt. Jag lärde mig jättemycket under min tid på skolan. Blev alltid trevligt bemött, och fick hjälp med hitta tider som passade mitt schema!
    Kan varmt rekommendera Jarla vidare! Läs mer
  • Frans F
    Frans F skrev om Jarla Trafikskola
    Bra bemötande, smidigt genomfört, mycket bra hanterande av tid och planering, bra hanterande av plötsliga situationer, bra pedagogik. Hemsidans teoriprover kändes relevanta och hjälpsamma och detsamma gäller de kursböcker som såldes. Läs mer
  • Hugo K
    Hugo K skrev om Jarla Trafikskola
    Bra bemötande och service! Prisvärt! Bra körlärare med bra feedback! Läs mer
  • Märta H
    Märta H skrev om Jarla Trafikskola
    Det bemötande jag fick från jarla var väldigt bra. Jag gick introduktionskurs, riskettan och tog fem körlektioner hos er med Thomas som lärare. Båda utbildningarna var väldigt bra, det var duktiga föreläsare som gjorde ämnena intressanta och det var väldigt skönt att vara i så små grupper. De fem körlektioner jag tog var väldigt lärorika och jag lärde mig mycket på bara fem lektioner. Jag fick många bra tips som jag upplever var värdefulla till min uppkörning. Läs mer
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Jarla Trafikskola
    Sveriges bästa trafikskola! Superduktiga och professionella lärare. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Kim D
    Kim D skrev om Jarla Trafikskola
    Kunniga och bra på det de gör. Intensivkurs mycket bra men kunde varit bättre struktur på gårdskörningen. Läs mer
  • Frida W
    Frida W skrev om Jarla Trafikskola
    Jarla Trafikskola var hela vägen fram till att jag tog mitt körkort mycket hjälpsamma, professionella och lyhörda med att tillgodose mina behov och vägleda mig framåt. Resan mot körkortet gick tack vare bra trafiklärare väldigt smidigt och snabbt och överträffade mina förväntningar. Jag skulle utan tvekan rekommendera Jarla Trafikskola till andra som planerar att ta sitt körkort. Läs mer
  • Peter E
    Peter E skrev om Jarla Trafikskola
    Blev alltid trevligt bemött. Körlärarna är verkligen duktiga på ge ferdback. Har bara positivt att säga om Jarla (mc i Bromma). Övriga Jarla hade jag inget med att göra. Läs mer
  • Linn S
    Linn S skrev om Jarla Trafikskola
    Otroligt proffessionellt och trevligt bemötande hela vägen. jag fick liksom hela paketet (teoriböcker, körlektioner, exempelfrågor, landsvägskörning, bokning av risktvåan, bokning av teoriprov och körporv etc) av trafikskolan och det kändes tryggt. Jag kunde alltid ringa och fråga om det var något. Läs mer
  • Erik S
    Erik S skrev om Jarla Trafikskola
    Jag blev väl bemött och de tog sitt jobb på största allvar. Men också väldigt trevliga, glada och inspirerande Läs mer
  • Per-Olov W
    Per-Olov W skrev om Jarla Trafikskola
    Bra och kunniga lärare , flexibel bokning och allmänt bra service ! Läs mer
  • Leo M
    Leo M skrev om Jarla Trafikskola
    Jag är otroligt nöjd med min kundupplevelse hos Jarla! Jag har tagit ca 10 lektioner och har haft en otroligt bra körlärare som gett mig tips osv för att förbättra min körning. Jag är nöjd med hur de hanterade allt som jag behövde hjälp med, samt hur de ständigt fixade tider som passade mitt skolschema. Jag skulle definitivt rekommendera de till en vän. Läs mer
  • Fredrik T
    Fredrik T skrev om Jarla Trafikskola
    Mycket bra lärare. Lunga och kunniga Läs mer
  • Micael R
    Micael R skrev om Jarla Trafikskola
    Jag är jättenöjd med den hjälp jag fått av Jarla Trafikskola för att lyckas med att det efterlängtade MC-kortet. Hade ingen körvana alls och körde inte heller något privat.
    Allt var suveränt på Jarla från första stund tills man var klar!
    Från bemötandet i receptionen till hur körlärarna undervisar!

Stort tack!

/ Micael Läs mer
  • Erik E
    Erik E skrev om Jarla Trafikskola
    jag kan verkligen rekommendera Jarla till den som ska ta körkort för MC.
    Jättebra lärare och suverän service från Maria i receptionen som syr ihop allas utbildningar. Läs mer
  • Lars S
    Lars S skrev om Jarla Trafikskola
    Mycket nöjd från början till slut!
    Fick redan vid första besöket en bra känsla för företaget. Tack vara flera erfarna utbildare fanns det gott om tider att komma igång med träningen på gården för att förbereda sig inför trafikpassen.
    Deltog under en vecka på intensivutbildning och där fick vi en bra grundläggande förståelse för MC i trafik.
    Sedan finslipades vissa detaljer på ett antal pass både i trafik och på gården. Känslan var att de hade ett genuint intresse av att vi skulle lära oss att köra MC inte bara klara av uppkörningen.
    Uppkörningen bokades sedan så fort de ansåg att vi hade nått de mål som de ansåg att vi ska klara av.
    Då jag valde att köra en intensivutbildning fick jag ett presentkort på 2000 kr hos MC Boden. På MC boden fick jag också ett bra kunnigt mottagande, på liten yta hade det mycket att välja på.
    Jag kan med god grund rekommendera Jarla Trafikskola som på ett professionellt sätt hjälpte mig att ta mitt körkort för MC. Läs mer
  • David E
    David E skrev om Jarla Trafikskola
    Jarla har varit väldigt bra och tillmötesgående i boknngar av lektioner osv. Jarla hjälpte mig till motorcykelkort och gav mig en bra och strukturerad plan som hjälpte mig att veta hur jag ligger till. jag har varit jättenöjd. Läs mer
  • Karl B
    Karl B skrev om Jarla Trafikskola
    Mycket bra och seriös trafikskola. Stort tack till Maria i receptionen som är supertrevlig och väldigt serviceminded, löser allt man ber om. Och bästa läraren Krister som såg till att man klarade A-kortet på första försöket!
    Rekommenderas Starkt! Läs mer
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Jarla Trafikskola
    JÄTTEBRA JÄTTEKUL JÄTTETREVLIGA JÄTTENÖJD Läs mer
  • Munir M
    Munir M skrev om Jarla Trafikskola
    Jag vill tacka all som hjälpte mig med körkortet. Alla var trevliga med mig och hjälpsamma. Jag är väldigt glad för att jag valde Jarla trafik skolan. Jag kommer alltid rekommenderar er som trafik skolan. Läs mer
  • Karolin N
    Karolin N skrev om Jarla Trafikskola
    Jarla Trafikskola hjälpte mig från botten till toppen. När jag kom dit så hade jag ingen aning om hur man startade en mc, och tack vare Jarla så klarade jag uppkörningen på första försöket. De skräddarsydde lektionerna för mig, allt ifrån tidsbokningar till hur jag skulle ta mig vidare från mina personliga svårigheter på mc'n. Läs mer
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Jarla Trafikskola
    Kunnigt bemötande, och en personal angelägen om att man ska klara MC körkort. Intensivutbildningen effektiv och praktisk om man vill bli klar inom rimlig tid även om den i sig inte är tillräcklig. Receptionen med Maria är ett under av effektivitet och service. Läs mer
  • Erik R
    Erik R skrev om Jarla Trafikskola
    Jarla Trafikskola i Bromma erbjuder en välstrukturerad och gedigen MC-utbildning med mycket professionella, engagerade och trevliga MC-lärare och anställda. Min uppkörning (körprov för MC-körkortet) godkändes utan anmärkning vid första provtillfället helt utan privat övningskörning och utan tidigare MC-erfarenhet. Jag kan varmt rekommendera Jarla Trafikskola i Bromma till alla som drömmer om MC-körkort oavsett tidigare erfarenhet och förutsättningar! Läs mer
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Jarla Trafikskola
    Jag är jätte nöjd med Jarla Trafikskola. Jag klarade mitt mc-kort på första uppkörningen tack vare alla duktiga körskollärare. Jag kan verkligen rekommendera dem. Läs mer
  • Tilde M
    Tilde M skrev om Jarla Trafikskola
    Bra trafikskola! Fina människor som försökte sitt bästa för att jag skulle nå så långa som möjligt! Trevligt bemötande och positiva! Lite svårt att hitta tider som passade mig och jag behövde anpassa mig till stordel efter skolan! Läs mer
  • Oskar F
    Oskar F skrev om Jarla Trafikskola
    Ett givet val för den som vill ta mc-körkort! Otroligt trevlig och kompetent personal. Maria är en klippa som går den extra milen för att se till att dina behoven som kund kan bli tillfredsställda. Läs mer
  • Michael P
    Michael P skrev om Jarla Trafikskola
    Fantastiskt hjälpsamma! Skulle definitivt rekommendera folk att söka sig till Jarla trafikskola Läs mer
  • Petter K
    Petter K skrev om Jarla Trafikskola
    När jag började hade jag aldrig kört MC tidigare. Efter ganska många lektioner (körde även privat) tog jag lappen på första uppkörningen. Det är mycket kompetenta lärare och jag upplevde inte att det var ett problem att man körde med olika lärare från gång till annan. Eftersom det rörde MC har jag inget problem med att det kan ha blivit några extralektioner, men generellt är det nog så att körskolor gärna säljer på lite extra. Det är en del av paketet och det bidrar såklart till att så pass många av de som skolan, till slut, anser vara färdigutbildade faktiskt klarar uppkörningen. Även om det blev dyrare än vad jag hoppats så skulle jag välja Jarla igen. Läs mer
  • Golnaz B
    Golnaz B skrev om Jarla Trafikskola
    Bemötandet har varit toppen från början till slut. Mycket engagemang från lärarna och hjälp från receptionen med att pussla ihop schemat. Jag har inte kört privat utan bara med skolan, inklusive en intensivkurs, och har mitt körkort nu 2,5 månad efter start (inkl sommaruppehåll). Läs mer
  • Simon Å
    Simon Å skrev om Jarla Trafikskola
    Tog mitt körkort snabbt och lätt med hjälp av duktiga lärare och bra planering. Bara positivt! Läs mer
  • Klara E
    Klara E skrev om Jarla Trafikskola
    Körde med flera olika lärare på skolan vid tillfällen och samtliga var kunniga, pedagogiska och med viljan att lära ut.
    Otroligt bra bemötande! Läs mer
  • Tove W
    Tove W skrev om Jarla Trafikskola
    Har en receptionist utan dess like, superservice, bra och trevligt bemötande. Kunniga lärare, bra upplägg på kursen. Ärliga! Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Jarla Trafikskola
    Hade aldrig klarat körkortet utan Anton, helt klart bästa läraren!
    Bra upplägg med elevcentralen. Läs mer
  • Klas P
    Klas P skrev om Jarla Trafikskola
    Jag är supernöjd med Jarla trafikskola. Personalen var supertrevlig och bilskolelärarna var mycket pedagogiska och duktiga. Bilarna var också mycket sköna. Jag skulle varmt rekommendera Jarla trafikskola till andra. Läs mer
  • Love K
    Love K skrev om Jarla Trafikskola
    Översteg förväntningar på profesionellt bemötande blandat med personligt och positivt socialt angagemang. Gärna fått bättre betyg än bäst. Läs mer
  • Ling B
    Ling B skrev om Jarla Trafikskola
    Fick väldigt bra bemötande från Jarla Trafikskola från start till slut. Körde med flera lärare, bl. a. Ola, Johannes och Johan. Alla har varit mycket pedagogiska och gav bra instruktioner. Det var inget som helst problem att ha flera lärare, då lärarna var noggranna med att uppdatera statusen. Hela upplägget kändes metodiskt. Receptionen var proffsig, svarade alla frågor snabbt. På det hela taget var jag mycket nöjd med Jarla. Läs mer

Valhallavägen 82, 114 27 Stockholm