Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Östermalm Jarla Trafikskola
Rekommenderat företag 2016 - Jarla Trafikskola
Rekommenderat företag 2015 - Jarla Trafikskola

Jarla Trafikskola

Valhallavägen 82, 114 27 Stockholm — Visa karta

Våra välutbildade och pedagogiska trafikskollärare har sedan 1975 gjort sitt yttersta för att utbilda våra elever till säkra förare. Läroplanen vi använder följer Transportstyrelsens riktlinjer och vi siktar alltid mot att ge varje elev en lönsam utbildning: snabb, bra och till ett rimligt pris.

Vi erbjuder utbildning för bl.a. personbil, motorcykel, moped och tungt släp samt intensivkurser för B-körkort. I en intensivutbildning på 5-10 lektioner ingår också all teoriutbildning samt lån av bil vid uppkörningen.

Jarla Trafikskola är en så kallad "Grön Trafikskola" vilket betyder att vi är miljödiplomerade och hela tiden jobbar för att värna om miljön, t.ex. genom att lära ut EcoDriving.

Hör av dig till oss när du vill ta körkort i Stockholm!

Läs vad 275 kunder tycker om Jarla Trafikskola

• Linnea C
    Linnea C skrev om Jarla Trafikskola
    Superbra!! Ärliga och pedagogiska
    2016-11-23 Jarla Trafikskola svarar Linnea C
    Hej Linnea,
    Tack och Grattis igen. Ta hand om ditt körkort.
    MVH/ Jarla Trafikskola
  • Samuel B
    Samuel B skrev om Jarla Trafikskola
    Trevligt bemötande. Fick tid snabbt. Bra körlärare och fräscha bilar.
    2016-11-23 Jarla Trafikskola svarar Samuel B
    Hej Samuel,
    Tack det var trevligt att ha dig hos oss. Ta hand om ditt körkort.
  • Nils T
    Nils T skrev om Jarla Trafikskola
    Upplevelsen hos Jarla Trafikskola var mkt bra. Jag kom snabbt igång och sen var det bara att köra på. Lärarna var duktiga och det slutade med att jag tog lappen. Tips till alla som vill ha en bra bilskola i stan.
    2016-11-23 Jarla Trafikskola svarar Nils T
    Hej Nils,
    Trevligt att höra och att du tog hem ditt körkort via oss. Ta hand om den och kör så mycket du kan.
  • Oskar O
    Oskar O skrev om Jarla Trafikskola
    Körde intensiv utbildning för B körkort, riktigt bra upplägg och lärare. Är super nöjd
    2016-11-18 Jarla Trafikskola svarar Oskar O
    Hej Oskar,
    Grattis till körkortet igen och hoppas du har kört mycket från den dagen du tog körkort.
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Jarla Trafikskola
    Jag tycker att Jarla trafikskola var en otroligt bra trafikskola som har hjälpt mig mycket i min väg mot körkort! Bra struktur och hjälpsamma med att hitta tider och lösningar som passar mitt schema! Kommer absolut rekommendera Jarla till kompisar! TACK för all hjälp!!
    2016-11-18 Jarla Trafikskola svarar Hanna L
    Hej Hanna,
    Tack så mycket och det var trevligt att du tog körkortet.
    Kör så mycket du kan och tutta när du är i trakterna :)
    MVH/ från oss alla på Jarla Trafikskola
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Jarla Trafikskola
    Fick mitt körkort på 2 veckor,fick allting bokat efter första besöket och 3 veckor efter det hade jag körkort!
    Klarade både teorin och uppkörningen på första försöket,grym service och trevlig personal!
    2016-11-15 Jarla Trafikskola svarar Mikael S
    Hej Mikael,
    Det var ett nöje att ha dig hos oss.
    Det grejade du under den tiden som du körde med oss och kör mycket nu oavsett om det är vintern.
    Ett stort Grattis.
    MVH/ Jarla Trafikskola och tjejerna bakom disken :)
  • Daniela C
    Daniela C skrev om Jarla Trafikskola
    Jag är jätte nöjd med min upplevelse på Jarla!
    Jätte trevlig personal och en super bra körskolelärare. Rafet var anpassningsbar när det kom till utbildningen, han var duktig på att anpassa sig efter elevens behov och förutsättningar.
    Receptionisterna var alltid trevliga och tillmötesgående. De anpassade alltid priset efter mina personliga önskningar och de utgick alltid efter mitt eget bästa när det angick planering av körlektioner samt priser.
    2016-11-15 Jarla Trafikskola svarar Daniela C
    Hej Daniela,
    Det var trevligt att vi hade dig hos oss och lärde känna dig.
    Ett stort Grattis till körkortet och kör så mycket du kan nu.
    Ta hand om dig.
    MVH/Jarla Trafikskola och tjejerna bakom disken :)
  • Linda B
    Linda B skrev om Jarla Trafikskola
    SUPER BRA!!!! Hade verkligen världens bästa handledare! Genuint snäll människa. Han var ärlig och ville mitt bästa och la upp planen så att jag skulle utvecklas så bra som möjligt! Tack vare honom som jag klarade uppkörningen så tidigt!
    2016-11-15 Jarla Trafikskola svarar Linda B
    Hej Linda,
    Tackar och ett stort GRATTIS igen till dig Linda.
    Ta hand om dig och kör mycket.
    MVH/Jarla Trafikskola och tjejerna i repan :)
  • Annie J
    Annie J skrev om Jarla Trafikskola
    Toppen! Klarade uppkörningen på första tillfället! :)
    2016-10-31 Jarla Trafikskola svarar Annie J
    Tack Annie!
    Roligt att det gick bra och kör förståndigt, åk gärna förbi sen till våren.
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Jarla Trafikskola
    Ett sant nöje, mycket kompetent och trevlig personal!
    2016-11-02 Jarla Trafikskola svarar Cecilia L
    Cecilia,
    Du tog hem körkortet med den första som du var fundersam. Ta hand om den och trevligt att ha dig hos oss.
    Mvh/ oss alla och Nea
  • Erik E
    Erik E skrev om Jarla Trafikskola
    Samtliga på Jarla trafikskola var professionella o hjälpsamma. Rekommenderar dem starkt!
    2016-11-02 Jarla Trafikskola svarar Erik E
    Erik,
    Ett stort grattis till körkortet ta vara på den.
    Mvh alla oss på Jarla trafikskola
  • Samuel H
    Samuel H skrev om Jarla Trafikskola
    Rafett är bäst. Trevliga lektioner. Kommer kanske sakna dem. Lite. Thomas är trevlig också. Mia är trevligast dock. Bra tider. Kanske inte ekonomiskt dock...
    2016-11-02 Jarla Trafikskola svarar Samuel H
    Hej Samuel,
    Tack för allt och framför allt grattis till körkortet.
    Trevligt att ha dig hos oss.
    Mvh/ lärarna och Nea :)
  • Johan G
    Johan G skrev om Jarla Trafikskola
    Bra körskola för att ta mc-kort. Intensivkursen gav mycket på kort tid och både körlärarna och receptionen var proffsiga och hade ett personligt engagemang att få till en bra utbildning.
    2016-10-31 Jarla Trafikskola svarar Johan G
    Tack Johan!
    Vad roligt att du tyckt om vårat upplägg för din intensivkurs och att du trivts här på skolan. Kör förståndigt nu så ses vi i trafiken.
  • Ellen H
    Ellen H skrev om Jarla Trafikskola
    Bra hojjar, bra utrustning. Om inte jag hade haft lektioner med Ola i slutet hade jag gett upp och bytt skola. Attityden hos vissa andra lärare är inte motiverande för fem öre och man känner sig nedtryckt och inte uppmuntrad att fortsätta även om man gör fel. Jag hade rekommenderat Jarla men i så fall att endast köra med Ola eller Petter.
    2016-11-01 Jarla Trafikskola svarar Ellen H
    Hej Ellen,
    Det var tråkigt att höra att du upplevde oss så. Vi tar till oss av kritiken och ska absolut jobba med oss själva för att uppmuntra och motiverar våra elever framöver. Vi är glada ändå att du gillade Ola och Petter och att det gick bra med din uppkörning tillslut :) Hoppas du hunnit med några härliga mil på MC.
  • Dariush S
    Dariush S skrev om Jarla Trafikskola
    Första upplevelsen när man kommer in i lokalen är ett trevligt och proffsigt bemötande vilket ledde till en trygghetskänsla hos mig som var mc-elev. Den andra är att Jarla tillhandahåller mc-utrustningen som har hjälp många som inte har inhandlat skyddskläder än. Mc-lärarna är suveräna, och har stor kunskap gällande ämnet. Jag kände mig trygg när de tillrättavisade mig på ett pedagigisk sätt. Det gjorde att man sög åt sig all information och kunde på så sätt även uppvisa det.
    Jag har gått på många trafikskolor i Stockholmsomtådet som erbjöd mc-utbildning,, men ingen av de höll måttet. Tro mig jag vet. Jag rekommenderar Jarla Trafikskola för den som vill ta mc-körkort. Tro mig, ni kommer inte att ångra er.
    2016-10-31 Jarla Trafikskola svarar Dariush S
    Tack Dariush!
    Vad roligt att läsa att du trivts och känt dig trygg här hos oss. Mycket uppskattat bland kunderna är att vi har utrustning att låna medans man tar sina MC lektioner.
    Kör förståndigt och kom gärna förbi.
    Dariush S gillar detta
  • Dariush S
    Dariush S skrev om Jarla Trafikskola
    Det första intrycket som man får är ett märkbar peofessionell atmosfär och bemötande när man skriver in sig vilket gör att man känner sig tryggare redan där som MC-elev. Det andra är faciliteter som finns i lokalen i form av klädskåp och duschmöjligheter. Det som sätter pricken är MC-utrustning som erbjuds och dessa finns i alla möjliga storlekar.
    På banan och gatan får man ett härligt bemötande av MC-lärarna som har lång erfarenhet av motorcyklar och kan på direkten antyda fel som man gör och påpeka dessa. Deras pedagogiska redskap kan klassas som bäst, då jag har erfarenhet av flera olika trafikskolor här i Stockholmsområdet. Jag rekommenderar den här skolan och understryker att detta är bästa alternativet för en MC-elev.
  • Christian K
    Christian K skrev om Jarla Trafikskola
    Riktigt bra körskole lärare och trevlig personal i receptionen
    2016-11-01 Jarla Trafikskola svarar Christian K
    Hej Christian,
    Vad roligt att du trivdes med oss! Hoppas du hunnit med några riktigt härliga höstmil på hoj :) Kom gärna förbi nästa år och hälsa på!
  • Linus S
    Linus S skrev om Jarla Trafikskola
    Jag började köra hos Jarla på våren 2016. Hade tidigare kört lätt MC. Tii en början tyckte jag nog att det var lite förvirrat, jag kände inte att det fanns någon klar plan för min utbildning och hur den skulle genomföras, jag hade olika lärare varje gång vilket iof kan vara både bra och dåligt. Kontinuiteten var inte helt hundra, vilket iof till viss del berodde på mig själv, eftersom jag bokade lektionerna själv.
    Efter sommare började jag intencifiera utbildningen och jag kännde att egagemanget från skolan blev bättre och bättre.
    Mot slutet kände jag stort förtroende för både lärare och utbildningsplan, som växte fram.
    Jag tycker att Jarla lär ut MC åkning, inte bara att du ska klara körkort och det ser jag som possitivt. och ju längre jag körde desto dättre blev det.
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar Linus S
    Vad kul Linus att det kändes bra med utbildningen trots allt, våran målsättning är också att du inte "bara"ska klara ditt kort utan även att du ska bli en bra mc förare, både för dig själv och andra.....Lycka till med ditt kort.
  • Felix L
    Felix L skrev om Jarla Trafikskola
    Mycket professionell och duktiga på att lära ut. Ärlighet uppskattades enormt och trafikskilans mc anläggning med dusch etc ät jättebra.
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar Felix L
    Tack Felix!
    Vad kul att du är nöjd med din utbildning....ja duschen på skolan uppskattas av många :-) Du kan då åka direkt från mc lektionen till skola, arbete mm.
    Kör förståndigt och kom gärna förbi i vår.....
  • Anders P
    Anders P skrev om Jarla Trafikskola
    Kunniga lärare men som ofta fokuserar mycket på detaljer och trafiklektionerna blir därför lite tråkiga (man får mycket negativ feedback). Detta gör dock att man samtidigt lär sig hur man ska köra. Gårdslektionerna innebar mest träning på egen hand. Jag är hyffsat nöjd.
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar Anders P
    Tack Anders!
    Det är dom små,små detaljerna som gör det ;-) Roligt att du är nöjd iallafall och lite hinner du åka nu i höst sen får du kika förbi i vår....
  • Anni L
    Anni L skrev om Jarla Trafikskola
    super nöjd med körskolan. Bra hjälp med upplägget av körkortet och väldigt bra lärare!! Kanon!
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar Anni L
    Tack Anni! Ja, vi fick till bra planering som tajmade med ditt jobb :-) Nu har du ditt efterlängtade kort och kom gärna förbi i vår och säg hej!
  • Fredrik Ö
    Fredrik Ö skrev om Jarla Trafikskola
    Helnöjd rakt igenom. Mycket trevliga och lärarna kan sin grej!
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar Fredrik Ö
    Tack Fredrik! Nöjda elever är bästa betalningen för våra mc lärare, trevligt att haft dig här....kika gärna förbi i vår.
  • Jonas O
    Jonas O skrev om Jarla Trafikskola
    Bra men skulle behöva en bättre process för nya kunder där kunden tas igenom stege tydligare än vad det görs idag
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar Jonas O
    Tack Jonas, det ska vi ta med oss till säsongen 2017 så vi blir mer tydliga. Kör förståndigt och grattis till ditt kort!
  • Christer H
    Christer H skrev om Jarla Trafikskola
    Fick ett vänligt bemötande och proffsiga trafiklärare. jag gick intensivkurs samt köpt teoripaket från trafikskolan. jag är mycket nöjd med min utbildning.
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar Christer H
    Tack Christer! Intensivkurserna är mycket populära här på skolan, teorin du köpt har man mycket nytta av den dagen man gör sitt teoriprov...Ha det bra ute på vägarna nu.
  • Per H
    Per H skrev om Jarla Trafikskola
    Jättebra bemötande av tjejerna i receptionen, kanon med hjälp att hitta tider o boka uppkörningar.
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar Per H
    Tack Per! Det har varit trevligt att ha dig här, med lite knep och knåp får man till det så det blir bra för alla :-)
  • Robin J
    Robin J skrev om Jarla Trafikskola
    Dom gav mig tillräckligt med info för att kunna ta mitt körkort. Riskettan var riktigt bra men de skiljde verkligen i kvalitet på lärarna. Prova olika och hitta den läraren som pratar så du förstår. Olika lärare har olika pedagogiska tillvägagångssätt.

Dessa är dock en av de bästa i branchen!
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar Robin J
    Tack Robin! Riskettan brukar vara en uppskattad kurs bland mc elever, beror nog på att om man har B kort så har man mer erfarenhet av vad som kan hända ute på vägarna. Bra att du hittade en lärare som du trivdes med, lycka till nu och grattis till kortet.
  • John V
    John V skrev om Jarla Trafikskola
    Jarla ger dig en gedigen grund på ett lungt och pedagogiskt sätt. En investering att ha med sig. De som jobbar är vänliga, några lektioner senare blir det som familj.
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar John V
    Tack Johan! Ja, som en ända stor familj blir vi här ute :-) Roligt att du tycker våran utbildning har varit värdefull. Vi ses i trafiken.....
  • Gustaf W
    Gustaf W skrev om Jarla Trafikskola
    Jarla är profesionella, kunniga och trevliga.
    Läroplanen läggs upp efter varje elev och anpassas sen eter tempo.
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar Gustaf W
    Tack Gustaf! Roligt att du är nöjd med våran skola. Vår strävan är att utbildningen ska vara inviduell för alla elever. Kör förståndigt nu ute på vägarna.
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Jarla Trafikskola
    Jarla trafikskola erbjuder en mycket hög kvalité på utbildningen
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar Daniel A
    Tack Daniel! Lycka till nu med ditt kort och kör förståndigt ute på vägarna. Vi ses i trafiken :-)
  • Jonas F
    Jonas F skrev om Jarla Trafikskola
    En bra månad med intensivutbildning och mycket MC-körning. Så här skall en (aktiv) semester vara! Trevlig personal, inte minst Ina i receptionen som är en mästare på att skaka fram tider för körningar och prov.
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar Jonas F
    Tack Jonas! Vad bra att du haft en bra semester i år :-) Nästa års sommar semester kan du bara njuta längst vägarna med ditt mc kort. Kör förståndigt!
  • Sophie W
    Sophie W skrev om Jarla Trafikskola
    Jarla har hjälp mig med alla min körkort. De är super duktiga och man känner sig alltid välkomen. Jag rekomenderar de till alla jag känner
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar Sophie W
    Tack, Sophie. Vi är glada över att ha fått hjälpa dig med ännu en behörighet :) Hoppas du hunnit njuta av ditt tunga A-kort under sommaren.
  • Nina F
    Nina F skrev om Jarla Trafikskola
    Bra! Målinriktad och trovärdig
    2016-10-06 Jarla Trafikskola svarar Nina F
    Hej Nina,
    Stort Grattis till körkortet. Ta hand om den och kör mycket.
    Mvh Jarla Trafikskola och repan
  • Amanda J
    Amanda J skrev om Jarla Trafikskola
    Kan verkligen rekommendera intensivkursen, bra upplägg och super om man vill skynda på processen med körkortet. Hade flera jättebra lärare som stöttade och tog mig hela vägen till körkortet :)
    2016-10-06 Jarla Trafikskola svarar Amanda J
    Hej Amanda,
    Tackar och får säga ett stort grattis till körkortet kör så mycket du kan.
    Mvh/ Nea
  • Susanna W
    Susanna W skrev om Jarla Trafikskola
    Jättemotiverande bra personal. Fick väldigt mycket stöd genom hela processen
    2016-10-06 Jarla Trafikskola svarar Susanna W
    Hej Susanna,
    Det är därför vi finns att hjälpa er och stödja er att ta körkort. Stort grattis. Ta hand in den.
    Mvh/ Jarla personalen
  • Lovisa A
    Lovisa A skrev om Jarla Trafikskola
    Mycket pedagogisk utbildning som känns seriös och trygg.
    2016-10-06 Jarla Trafikskola svarar Lovisa A
    Hej Lovisa,
    Det var ett nöje att hjälpa dig att ta ditt körkort via oss samt att vi fick lära känna dig. Ta hand om ditt körkort och kör så mycket du kan.
    Mvh/ Jarla och Nea
  • Sara B
    Sara B skrev om Jarla Trafikskola
    Jag är jättenöjd med Jarla Trafikskola! Jag blev alltid bemött på ett trevligt sätt och de lyssnade bra på mig om jag hade några synpunkter på utbildningen. De var även flexibla med att ändra mina körlektionstider om något kom upp, vilket jag uppskattade jättemycket!

Det jag även gillar med Jarla Trafikskola är att de inte endast lärde mig köra så jag skulle klara provet. Utan de ville verkligen att jag skulle lära mig köra bil för min och andras säkerhet efter jag fått körkort. Jag känner mig nu helt trygg i trafiken med mina kunskaper oavsett vart jag kör, vilket är tack vare Jarla Trafikskola. Jag rekommenderar numera alltid trafikskolan till vänner och bekanta!
    2016-10-06 Jarla Trafikskola svarar Sara B
    Hej Sara,
    Tack Sara och det är vårt prio ett att ni ska bli duktiga förare och känna er säkra ute i trafiken samt tänka på andras säkerhet. Det var ett nöje att träffa dig. Ta hand om ditt körkort och kör så mycket du kan. Tutta när du ser oss:)
    Mvh. / Jarla och Nea
  • Marina D
    Marina D skrev om Jarla Trafikskola
    Denna bilskola är enligt mig den bästa! Bra lärare, otroligt snälla receptionister, bra utbud! Ingenting gick fel! Riktigt engagerade är alla i sitt arbete, vill man få sitt körkort på ett bra och säkert sätt är denna skola ett måste
    2016-10-04 Jarla Trafikskola svarar Marina D
    Hej Marina,
    Får tacka och säga en gång till Grattis till körkortet. Kör mycket, lugnt och sansad :). Ta hand om dig.
    MVH/Alla på Jarla Trafikskola både lärare och receptionen
  • Julius W
    Julius W skrev om Jarla Trafikskola
    Jag kom till Jarla Trafikskola (fortsatt benämnt JT) med inställningen om att snabbt och effektivt ta körkort genom en intensivkurs. Efter en introduktionslektion kunde både jag och instruktören fastställa att jag underskattat proceduren att ta sin licens. Med hjälp av JT's webbplattform elevcentralen kunde instruktören illustrera hur hela tidsförloppet ser ut fram till att jag skulle ta körkort på plats. Utläggningen gav bra skäl för investeringen i kursen och även en klar målbild.

Under hela tiden som jag varit i kontakt med JT har jag blivit proffesionellt bemött och blivit undervisad på ett höst pedagogiskt vis.

I och med webbplattformen tillsammans med instruktörernas kompetens, har utbildningen varit individuellt anpassad och jag har haft en trygg och säker miljö att utvecklas i, oavsett instruktör.

Jag är mycket nöjd med min utbildning och det jag har lärt mig. Jag är evigt tacksam för den hjälp jag har fått från alla inblandade på Jarla Trafikskola
    2016-10-06 Jarla Trafikskola svarar Julius W
    Hej Julius,
    Tackar och vi får säga ett stort grattis till körkortet och att du valde oss att hjälpa dig att ta kortet och bli en duktig förare. Kör mycket och tutta när du ser oss :).
    Mvh / Jarla och Nea
  • Patrik K
    Patrik K skrev om Jarla Trafikskola
    Kanon

Jag var tvungen att skriva 30 tecken också
    2016-10-03 Jarla Trafikskola svarar Patrik K
    Hej Patrik,
    Skönt nu njuter du av körkortet.
    MVH/Jarla Trafikskola
  • John A
    John A skrev om Jarla Trafikskola
    Jag skulle säga att jag fick en bra isniskt utav mina fel och hur jag kunde förbättra mig men läxorna skulle kunna vara er detaljerade.
    2016-09-07 Jarla Trafikskola svarar John A
    Hej John,
    Den var trevligt att vi kunde hjälpa dig med att ta tag i körkortet. Grattis en gång till.
  • Irene I
    Irene I skrev om Jarla Trafikskola
    Jag tycker att skolan är verkligen jättebra. Där är jättebra lärare och effektiv planering för att få resultat. Jag fick mitt körkort på 1 månad med en lärare som heter Lasse, kursen heter intensiv kurs.Jag är verkligen tacksam för honom och för skolan överhuvudtaget.
    2016-09-07 Jarla Trafikskola svarar Irene I
    Hej Irene,
    Kommer ihåg när du kom in och sa att du måste ha körkortet snabbt och det grejade du.
    Grattis en till gång och ta hand om den.
    Med vänliga hälsningar / Jarla Trafikskola och tjejen bakom receptionen
  • Annika B
    Annika B skrev om Jarla Trafikskola
    Jag var otroligt nöjd med Jarla Trafikskola. Väldigt ordentliga och pålitliga. I synnerhet min körlärare Jonas var helt fantastisk och det är mycket tack vare hans pedagogik och lugna sätt som jag klarare uppkörningen på första försöket. De andra körlärarna jag provade var också jättebra.
    2016-09-07 Jarla Trafikskola svarar Annika B
    Hej Annika,
    Skönt att höra det och grattis till kortet en gång till får jag säga. Ta vara på den samt kör så mycket du kan.
    MVH/ från oss alla på Jarla Trafikskola
  • Georgios K
    Georgios K skrev om Jarla Trafikskola
    Bra planering. Väldigt lärorika och roliga lektioner. Supertrevlig personal!
    2016-09-06 Jarla Trafikskola svarar Georgios K
    Hej Georgios,
    Grattis till körkortet. Ta hand om den. Vad bra att dina körlektioner var roliga samt lärorika.
  • Yael W
    Yael W skrev om Jarla Trafikskola
    Mkt pedagogiska lärare som anpassade undervisningen till elevens önskemål. Betryggande och hjälpsamt
    2016-09-06 Jarla Trafikskola svarar Yael W
    Hej Yael,
    Grattis till körkortet igen får jag säga.
    Ta hand om den, det var trevligt att vi kunde hjälpa dig med ditt körkort.
  • Yasmine L
    Yasmine L skrev om Jarla Trafikskola
    Jag tyckte det var riktigt bra hos Jarla Trafikskola, man kunde fråga vad man ville och fick hjälp med allting. Mycket bra!
    2016-09-06 Jarla Trafikskola svarar Yasmine L
    Hej,
    Grattis till körkortet igen får jag säga.
    Vi är där alltid till hands när ni behöver oss.
    Ta hand om den den var trevligt att ha dig hos oss.
    Mvh/Jarla Trafikskola
  • Emil A
    Emil A skrev om Jarla Trafikskola
    Bra struktur på intensivutbildningen med erfarna instruktörer som gav konkreta tips på hur jag skulle förbättra min körning och agera på uppkörning.
    2016-09-02 Jarla Trafikskola svarar Emil A
    Hej Emil,
    Grattis till körkortet igen får jag säga.
    Ta hand om den den var trevligt att ha dig hos oss.
    Med vänliga hälsningar / Jarla Trafikskola
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Jarla Trafikskola
    Mycket bra skola, klarade uppkörningen på första försöket. Hög standard och läraren sjöng bra i bilen. Tack!
    2016-09-02 Jarla Trafikskola svarar Sandra S
    Hej Sandra,
    Tack och Grattis till körkortet. Ta hand om den och kör så mycket du kan. Trevligt att du hade en lärare som sjöng i bilen då behövde ni inte radion :). Vänligen / Jarla Trafikskola
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Jarla Trafikskola
    Mycket bra överlag. Fick bra instruktioner av min handledare(Adde). Det va bra att han frågade vilket upplägg jag ville ha på lektionerna. DÅ jag visste att jag kunde köra mycket hemma blev lektionerna intensiva och lärorika.
    2016-09-02 Jarla Trafikskola svarar Marcus L
    Hej Marcus,
    Tack och Grattis till körkortet. Ta hand om den och kör så mycket du kan. Vänligen / Jarla Trafikskola
  • Antonia S
    Antonia S skrev om Jarla Trafikskola
    Jättebra körskola med bra lärare och receptionister som verkligen bryr sig om att varje elev ska klara det. Fina bilar som är trevliga att öva i.
    2016-08-25 Jarla Trafikskola svarar Antonia S
    Hej Antonia,

Det var jättetrevligt att höra det och såklart att vi bryr oss att ni ska ta körkortet det är det vi vill. Ta hand om ditt körkort och kör så mycket du kan. Ha det bra och droppa in om du har vägarna förbi.
    Vänligen alla på Jarla Trafikskola och Receptionisten :)
  • Matilda G
    Matilda G skrev om Jarla Trafikskola
    Bästa trafikskolan med tålmodiga och pedagogiska lärare! Bra läge, bra körbana och... ja, allt! Jag blev en grym mc-förare på 4 månader och fixade körkortet.
    2016-10-25 Jarla Trafikskola svarar Matilda G
    Hej Matilda. Vad roligt att du är nöjd! Hoppas du fått njuta av mc-kortet mycket denna sommar. Kör försiktigt :)

Valhallavägen 82, 114 27 Stockholm