Jarla Trafikskola

Valhallavägen 82, 114 27 Stockholm — Visa karta

Våra välutbildade och pedagogiska trafikskolelärare har sedan 1975 gjort sitt yttersta för att utbilda våra elever till trygga och säkra förare. Läroplanen vi använder oss av är godkänd av Transportstyrelsens och vårt mål är att ge varje elev en effektiv och lönsam utbildning: snabbt, bra och till ett rimligt pris.

Vi erbjuder utbildning för bl.a. personbil, motorcykel, moped och bil med tungt släp. Välj själv om du vill ha en traditionell körkortsutbildning eller en intensivkurs. Vi har flera olika lösningar för att tillmötesgå dina önskemål.

Jarla Trafikskola bryr sig om kvalité och miljö!
Sveriges Trafikskolors Riksförbund har utifrån Företagarnas Riksorganisations FR 2000 Kvalitets-och miljöledning utarbetat en kvalitetssäkrad standard, utifrån vilken en certifierad trafikskola ska arbeta efter. Det som omfattar denna standard är att trafikskolan har ett ledningssystem för kvalité och miljö.

Hör av dig till oss när du vill ta körkort i Stockholm!

Läs vad 704 kunder tycker om Jarla Trafikskola

• 2020-11-13

Matilda L skrev om Jarla Trafikskola
    Jag köpte 2 veckors intensiv kurs på jarlatrafikskola och är supernöjd. Blev bra bemött av företaget och de uppfyllde alla förväntningar jag hade Läs mer
  • 2020-11-12

Vera P skrev om Jarla Trafikskola
    Intensivkurs.
    Trevliga och engagerade.
    Det är viktigt att bilskolan vill elevernas bästa och att det ska gå så bra som möjligt och så upplvede jag att det var. Läs mer
    2020-11-13 Jarla Trafikskola svarar Vera P
    Tack Vera!
    Roligt att du trivts här hos oss och du är så värd ditt körkort. Vi ses ute på vägarna och sköt om dig.
  • 2020-11-10

Alan K skrev om Jarla Trafikskola
    Went the extra mile to help me get my license. Läs mer
    2020-11-10 Jarla Trafikskola svarar Alan K
    Thanks Alan!
    Now you have your Swedish driving license that you are hosting. See you on the roads.

All the best to you from us at Jarla traffic school Odenplan.
  • Zoe Helene K

2020-10-30

Zoe Helene K skrev om Jarla Trafikskola
    Lyckades på första försöket både för teorin och uppkörningen! Mycket tack vare min lärare Sokrates. Det kändes verkligen som att han brydde sig om mig. Han var engagerad från start till slut och var både positiv och uppmuntrande. Med varje lektion kände jag mig mer och mer bekväm och glad bakom ratten.

Lektionerna anpassades till mina behov och schema. Service (bokningsschema och påminnelser) ordnar Lena helt perfekt!

Rekommenderar starkt att ni tar körlektioner här! Läs mer
    2020-11-09 Jarla Trafikskola svarar Zoe Helene K
    Tack Zoe! Det har varit roligt att ha dig här hos oss och lycka till med dina studier och ditt körkort.

Allt gott till dig önskar vi dig här på Jarla Trafikskola Odenplan.
  • 2020-10-29

Samuel Isaac Ruben N skrev om Jarla Trafikskola
    Härlig trafikskola med guldvärd receptionist och duktiga pedagogiska körskollärare. Tack för allt, vi ses på vägarna! Läs mer
  • JULIA W

2020-10-28

JULIA W skrev om Jarla Trafikskola
    Riktigt uselt kundbemötande av receptionen, vill bara tjäna pengar, begär att man betalar 15 lektioner i förskott utan garanti för återbetalning om man inte använder alla dessa lektioner. Verkar inte vilja hjälpa sina sina elever att faktiskt ta körkort utan vill få in pengar direkt pga dålig likviditet. Rekommenderar INTE! Läs mer
  • Ulrika Anna Elisabeth H

2020-10-27

Ulrika Anna Elisabeth H skrev om Jarla Trafikskola
    Lyckan är total då jag har tagit körkort tack vare Jarla Trafikskola och BÄSTA körläraren en kan drömma om Sokrates!
    Servicen och bemötandet har alltid varit toppen från personalen, de har hjälpt till med alla typer av bokningar och ombokningar lätt som en plätt så att jag har kunnat fokusera på körningen.
    Som jag skrev innan så har jag haft världens bästa lärare Sokrates. Han har peppa, pushat, stöttat, skrattat med mig hela vägen, fått mig känna mig trygg och uppnå mitt mål med att lära mig att köra bil bra. En bonus har varit att vi har haft väldigt roligt på lektionerna. Har ni möjligheten att få lära er att köra bil med Sokrates så säger jag grattis till dig.
    Jag vill ge Jarla Trafikskola och Sokrates mina absolut bästa rekomendationer! Läs mer
    2020-10-28 Jarla Trafikskola svarar Ulrika Anna Elisabeth H
    Tack Ulrika!
    Du är så värd ditt körkort, lycka till nu ute på vägarna önskar vi dig alla här på Jarla trafikskola Odenplan.
  • 2020-10-12

SANDRA THERESA S skrev om Jarla Trafikskola
    Jag lyckades ta mitt körkort för tung MC tack vare ett fantastiskt gäng på Jarla Trafikskola i Älvsjö. Selma, du är en stjärna som gjorde allt för att få ihop en plan med intensivkurs och uppkörning för att jag skulle hinna ta mitt MC kort i år, enormt tacksam för ditt engagemang och fina mottagande! Ett varmt och stort tack till de bästa instruktörerna Dejan, Krister och Tasos som med ert engagemang, tålamod och pedagogiska sätt att instruera gav mig de absolut bästa förutsättningarna för att klara denna utmaning! Kan varmt rekommendera Jarla Älvsjö!! Läs mer
  • KASANDRA M

2020-10-08

KASANDRA M skrev om Jarla Trafikskola
    Jag tog precis mitt körkort för tung MC!!! Är så nöjd med Älvsjö Jarla Trafikskola=) körde ingenting privat utan allt var via skolan, räknade ut att de var sammanlagt 47h så 12 pass på gården, 2 pass på högfarts banan och en veckas intensivkurs och 2 uppkörnings tillfällen senare och jag har nu mitt körkort! värt varenda minut(krona) på hojen! Vill säga ett extra stort tack till Selma, Krister, Dejan och Tasos för ett lärorikt och pedagogiskt lärande. Rekommenderar Starkt! ses på vägarna=) Läs mer
  • 2020-10-07

JOHAN D skrev om Jarla Trafikskola
    Jag tog A körkort Jarla Bromma för en vecka sedan efter en intensive kurs och några lektioner efter för finslipning.
    Bra och mkt kompetent personal och jag kan verkligen rekommendera denna körskola Läs mer
  • OMAR JAN A

2020-10-07

OMAR JAN A skrev om Jarla Trafikskola
    Fantastisk trafikskola med extremt kompetenta och pedagogiska lärare. Ett självklart val när jag skulle uppgradera från A2 till A-körkort.
    Klarade uppkörningen på första försöket båda gångerna och kommer utan tvekan rekommendera Jarla till mina bekanta Läs mer
  • Nils Fredrik Leif Ö

2020-10-06

Nils Fredrik Leif Ö skrev om Jarla Trafikskola
    Jag tog MC-kort i onsdags efter intensivkurs och ett antal extra lektioner. Jag började strax före semestern med avbrott för den och körde två till tre gånger i veckan. Det blev några lektioner men det var det värt. Jag grejade uppkörningen på första försöket. Bra lärare genomgående och smidigt med bokningar och ombokningar, för det mesta.
    Tack Tasos, Dejan, Krister och Selma. Otroligt kul och skönt att greja uppkörningen, det var mycket värre än bil-körkortet.
    Mvh Fredrik Öberg Läs mer
  • 2020-09-25

MAFTUNA T skrev om Jarla Trafikskola
    Tog körkortet idag, efter totalt 18 lektioner på Jarla Odenplan, med Sokrates som min huvudlärare, aka världens bästa trafiklärare! Pedagogisk, lugn, rolig att köra med. Jag hade inte kunnat önska mig en bättre handledare helt enkelt.
    Stort stort tack till alla inblandade i min resa till körkortet på Jarla Odenplan, och ett speciellt tack till Sokrates för alla tips och allt pepp! Läs mer
    2020-09-30 Jarla Trafikskola svarar MAFTUNA T
    Tack Maftuna!
    Roligt att du trivts hos oss här på Jarla trafikskola Odenplan och med din utbildning. Lycka till med ditt körkort och vi ses ute på vägarna.

• 2020-09-19

ANJAN N skrev om Jarla Trafikskola
    (Odenplan)

Tagit mitt körkort och fått väldigt bra hjälp av Matilda och Sokrates. Det är tack vare dem som jag lyckats ta mitt körkort och därför förtjänar dem båda 5 stjärnor. Varför det säger 3 stjärnor dessvärre beror helt på informationen jag fått från receptionen. Blev fel informerad ganska mycket gällande extra kostnader. När jag frågade om vissa betalningar fick jag mest svaret "ursäkta". Behövde betala mer än vad tanken var från början.

Hade informationen varit tydligare och ursäkterna varit mer "givande" hade skolan absolut fått 5 stjärnor.
    Återigen är jag väldigt nöjd med Matilda och Sokrates som varit väldigt hjälpsamma med min körning.

Kortfattat;

Lärarna är väldigt genuina, tydliga och professionella när det kommer till upplärningen.

Informationen man får gällande extra utgifter osv är inte alls på samma nivå.
    Och ursäkterna man fick var inte heller supergivande. Läs mer
    2020-09-30 Jarla Trafikskola svarar ANJAN N
    Hej Anjan!
    Vad tråkigt att du upplever att du inte är helt nöjd!
    Vid din startlektion informerades du om ett uppskattat antal lektioner och dessa kördes som en intensivkurs. Det är ett visst antal lektioner som ingår i kostnaden för intensivkursen. Vi är väldigt noggranna med att informera våra elever om att det är deras egna utveckling som styr antalet lektioner och att det uppskattade antalet lektioner kan bli både fler och färre i antal än vad som uppskattats.
    Att du inte känner att vi varit tydliga i informationen till dig beklagar vi och ska se över våra rutiner över över hur tydliga vi är om informationen om det framöver.
    Samtidigt var vi under intrycket om att du var nöjd med den kompensation vi gjorde upp om i ett samtal med vår utbildningsledare då frågan om betalning för dessa lektioner kom på tal.

Vi är glada att du valde oss som utbildare och vi hoppas du får njuta av körkortet. Hälsningar från Jarla trafikskola Odenplan.
  • 2020-09-18

Bubak J skrev om Jarla Trafikskola
    Idag tog jag körkortet på första försök! Vill verkligen tacka Jarla Trafikskola för all hjälp och kunskap jag fått hos er och ett stort tack till Sokrates och Michel som har hjälpt mig hela vägen till körkortet. Ni är så otroligt pedagogiska och lugna instruktörer att allt omöjligt blev enkel med er. Ni förstår vad elevernas svaga sidor är och gör allt för att ändra svagheter till styrkor. Ett extra stort tack till Sokrates som peppade mig hela vägen till uppkörningen och alltid sa att jag skulle lyckas:) Läs mer
    2020-09-30 Jarla Trafikskola svarar Bubak J
    Tack Justyna!
    Jätte kul att du trivts här hos oss på Jarla trafikskola Odenplan och all lycka till med ditt körkort.

• 2020-09-10

MAYA JULIA KIEU TRINH H skrev om Jarla Trafikskola
    För några veckor sen tog jag körkort på Jarla Odenplan. Kunde inte varit mer nöjd. Så proffsiga och hjälpsamma!
    Vill tacka och starkt rekommendera min lärare Mattias som var så pedagogisk och snäll, aldrig någonsin fick han känna mig dum och okunnig. Verkligen stöttade mig hela vägen, utan honom skulle jag varken klarat teori samt körprovet på första försöket.
    Ett stort tack till alla på Jarla Odenplan! :) Läs mer
    2020-09-14 Jarla Trafikskola svarar MAYA JULIA KIEU TRINH H
    Tack Maya!
    Det har varit trevligt att ha dig här hos oss på skolan och lycka till nu med ditt körkort.

Allt gott till dig från oss här på Jarla trafikskola Odenplan...
  • Daniel Johannes V

2020-08-27

Daniel Johannes V skrev om Jarla Trafikskola
    Hade kuggat två gånger innan men sen när jag började köra på Jarla trafikskola då jag hade Sokrates som lärare så var han bestämd och tydlig om vad jag behövde träna på. Och Det gav resultat. Nu har man körkort😁.
    Rekommenderar att köra på Jarla Trafikskola. Läs mer
    2020-08-28 Jarla Trafikskola svarar Daniel Johannes V
    Tack Daniel!
    Jätte roligt att du trivs hos oss här på Jarla trafikskola Odenplan och att du nu har ditt körkort.

Allt gott till dig från oss alla här på Odenplan.
  • Natalia H

2020-08-27

Natalia H skrev om Jarla Trafikskola
    Med hjälp av 20 körlektioner och en fantastisk instruktör klarade jag både teoriprovet och körprovet utan några som helst problem! Tack Hasse och Terese för allt ni gjorde för att underlätta vägen mot mitt B-körkort! Kunde inte ha blivit mer nöjd :) Läs mer
    2020-08-27 Jarla Trafikskola svarar Natalia H
    Tack så mycket Natalia! Det har varit en ära för oss att ha dig här under denna period. Grattis till ditt körkort och stort lycka till med allt i framtiden nu.
    Varma hälsningar från oss på Jarla Trafikskola Östermalm.
  • 2020-08-11

OSCAR N skrev om Jarla Trafikskola
    Jag tog MC-kort med Jarla Trafikskola i Bromma. Jag fick ett bra bemötande från början till slut och kände att varje lektion var givande. De kan sina saker helt enkelt. Läs mer
  • MIKAEL J

2020-08-07

MIKAEL J skrev om Jarla Trafikskola
    Klarade mc-kortet igår, med hjälp av Jarla!
    Jag rekommenderar deras intensivkurs. Den är väldigt givande och lärarna mycket kunniga.
    Tjejerna som håller i trådarna är väldigt trevliga och tydliga 😊 Läs mer
  • 2020-08-04

Mathias P skrev om Jarla Trafikskola
    Nyligen tagit mc kort med hjälp av Jarla trafikskola i Bromma, seriösa och kunniga instruktörer som peppar och ger rätt hjälp.
    Något som jag snabbt insåg var att för att klara mc kortet var att antalet körlektioner både i trafik och på gården blir fler än man tänkt sig, låt det kosta det lönar sig i slutänden.
    Jag rekommenderar verkligen Jarla om du vill ta mc kort!! Läs mer
  • Bo Peter A

2020-08-04

Bo Peter A skrev om Jarla Trafikskola
    Jag vände mig till Jarla Trafikskola Bromma när jag äntligen bestämt mig för att ta motorcykelkörkort, och det är inget jag ångrar. Väldigt proffsigt bemötande från start till slut och med mycket trevlig och hjälpsam personal. Lärarna är väldigt kunniga, tydliga, konkreta och väldigt hjälpsamma. Tusen tack för all hjälp! Jag är nu ute och kör varje dag😊 Återkommer snart med grabben som vill ta körkort för bil. Så på återseende snart. Läs mer
  • 2020-07-28

IRMA E skrev om Jarla Trafikskola
    Jag körde med Sokrates på jarla odenplan och när jag säger att han är världens bästa Körskolelärare menar jag det. Han är pedagogisk, tydlig, rolig och peppande. Har aldrig känt mig dumförklarad eller liknande. Han har alltid varit min största supporter. Jag rekommenderar honom till allt och alla. Det går inte att inte gilla Sokrates! Läs mer
    2020-08-18 Jarla Trafikskola svarar IRMA E
    Tack Irma!
    Roligt att du trivts här hos oss och tyckt om din utbildning. Sköt om dig nu och ha det så gott.
    Alla vi på Jarla trafikskola Odenplan.
  • Bengt S

2020-07-08

Bengt S skrev om Jarla Trafikskola
    Jag vände mig till Jarla Trafikskola, Bromma, när jag fick för mig att jag skulle ta motorcykelkörkort. Det är inget jag ångar. Väldigt proffsigt bemötande och trevliga lärare. Det är en svår uppgift att "skälla" på vuxna utan att man blir sur men Jarlas lärare behärskar konsten! Läs mer
  • 2020-07-07

Hanna B skrev om Jarla Trafikskola
    Stort tack till Jarla trafikskola östermalm och ett extra tack till Jonas för all hjälp i utbildningen. Klarade både teorin och uppkörningen på första försöket, tack tack tack! Läs mer
    2020-07-08 Jarla Trafikskola svarar Hanna B
    Tack Hanna,
    Vad kul att du känner dig nöjd med din utbildning hos oss. Vi är glada som har fått äran att hjälpa dig hela vägen in i mål. Ta hand om dig nu!
    Hälsningar från oss på Jarla Trafikskola Östermalm
  • 2020-06-29

TILDA S skrev om Jarla Trafikskola
    Stort tack till Jarla trafikskola odenplan! En fantastisk körskola med helt underbara trafiklärare. Rekommenderar särskilt Matilda och Ali som peppat, stöttat och hjälpt mig hela vägen till körkortet. Deras tålamod har nog inget slut! :) Läs mer
    2020-06-29 Jarla Trafikskola svarar TILDA S
    Tack Tilda!
    Nu har du fått ditt efterlängtade körkort. Lycka till med dina studier till hösten och sköt om dig.

• 2020-06-23

Iza E skrev om Jarla Trafikskola
    En fantastisk körskola. Jättebra upplägg och allting funkade toppen!! Jag körde med Sokrates och han var en jättebra körlärare. Han var tydlig, konkret och han fick en alltid att känna att man klarar detta - vilket är fantastiskt bra!!
    Som helhet en jättebra körskola, och Sokrates är världsbäst helt enkelt - tack! Läs mer
    2020-06-29 Jarla Trafikskola svarar Iza E
    Tack Iza!
    Roligt att du trivts här hos oss, sköt om dig nu och vi ses på vägarna.

• FREDRIK A

2020-06-17

FREDRIK A skrev om Jarla Trafikskola
    Det är nästan med tungt hjärta som jag tog A-kortet idag, endast pga att jag inte längre kommer få träffa dessa fantastiska utbildare längre. Kommer sakna alla på Jarla Älvsjö, Krister, Tasos, Dejan och Selma. Har från dag 1 fått ett underbart bemötande med en otroligt familjär känsla. En kundservice som slår det mesta på fingrarna och ett väldigt stort ansvarstagande för sina elever. Är extremt lycklig över att jag valde Jarla som utbildare. Läs mer
    2020-06-18 Jarla Trafikskola svarar FREDRIK A
    Hej bästa Fredrik
    Vi är super glada för din skull. Du är en solstråle själv, många bamse kramar från
    oss alla:)
    Du ska veta att du alltid kan komma förbi , vi bjuder på kaffe.
    önskar dig en trevlig midsommar , ta hand om dig och körkortet:)
  • 2020-06-16

Hanna Kristina S skrev om Jarla Trafikskola
    Fantastisk bra skola!
    Hade kört upp flera gånger men misslyckats varje gång! Sen kom jag till jarla och lyckades äntligen få mitt körkort!
    Hade en fantastisk och rolig körlärare Ali som var mycket engagerad i min körning!
    Rekommenderar starkt värt varenda krona!!! Läs mer
    2020-06-16 Jarla Trafikskola svarar Hanna Kristina S
    Tack Hanna,
    Vad roligt att du är nöjd med din utbildning hos oss. Vi är så glada att vi fått hjälpa dig på vägen mot ditt efterlängtade körkort.
    Sköt om dig nu!
    Hälsningar från oss på Jarla Trafikskola Östermalm.
  • 2020-06-16

Gustaf Alexander B skrev om Jarla Trafikskola
    Supertrevligt bemötande och proffsig utbildning. Jag kan starkt rekommendera Jarla i Bromma och då framför allt min lärare Johannes. Läs mer
  • 2020-06-08

Gabriella Edwina Judith F skrev om Jarla Trafikskola
    Stort tack till Jarla Trafikskola för all hjälp i samband med körkort! Klarade teoriprov och uppkörning på första försöket tack vare hjälp från Tomas och övriga på skolan! Alltid flexibla och hjälpsamma! Läs mer
    2020-06-09 Jarla Trafikskola svarar Gabriella Edwina Judith F
    Tack Gabriella!
    Vad roligt att du känner dig nöjd med din utbildning hos oss!
    Ta hand om dig nu och kör försiktigt så ses vi ute på vägarna i framtiden.
    Hälsningar från oss alla på Jarla Trafikskola Östermalm.
  • JOSEFIN T

2020-06-02

JOSEFIN T skrev om Jarla Trafikskola
    Klarade både uppkörningen och teorin på första försöket tack vare Sokrates som lärare! Kunde inte haft en bättre lärare, han fick mig att känna mig trygg och är även bra på både feedback och beröm! Kan verkligen rekommendera både Sokrates och Jarla Odenplan som trafikskola! Läs mer
    2020-06-03 Jarla Trafikskola svarar JOSEFIN T
    Tack Josefin!
    Roligt att du trivts och känns dig trygg med din körkortsutbildning. Lycka till nu och sköt om dig.
  • 2020-05-31

Douglas S skrev om Jarla Trafikskola
    Lena i receptionen var extremt hjälpsam och tillmötesgående och Mathilda som lärare var väldigt bra. Läs mer
    2020-06-01 Jarla Trafikskola svarar Douglas S
    Tack Douglas!
    Jättekul att du trivts här hos oss och lycka till med ditt körkort och till den lille där hemma.

• 2020-05-29

VIKTORIA F skrev om Jarla Trafikskola
    Jag kan bara varmt rekommendera den här körskolan! Personalen ger alltid ett vänligt och hjälpsamt bemötande och har varit stöttande i alla steg på vägen mot körkortet. Jag vill speciellt lyfta fram min underbara lärare Jonas. Jonas är inte bara en otroligt pedagogisk och kompetent lärare, utan även en fantastisk person. Det är Jonas förtjänst att resan till körkortet har varit roligare än jag kunde föreställa mig. Jag klarade både teoriprov och uppkörning på första försöket och det har jag Jonas att tacka för! Läs mer
    2020-06-01 Jarla Trafikskola svarar VIKTORIA F
    Hej Viktoria,
    Vad roligt att du är nöjd med din utbildning hos oss. Det har varit en minst lika stor ära för oss att fått ha dig här under denna tid.
    Ta hand om dig nu så ses vi ute på vägarna i framtiden!
    Hälsningar från oss alla på Jarla Trafikskola Östermalm.
  • Yuval F

2020-05-27

Yuval F skrev om Jarla Trafikskola
    Mycket svett o en jäkla massa svordomar. Och äntligen satt A kortet på första försöket. Tack för allt Dejan, Tasos, Christer och inte minst Selma som stått ut med mig! Ni är grymma! Skulle definitivt rekommendera Jarla Älvsjö . Läs mer
  • ELIO J

2020-05-27

ELIO J skrev om Jarla Trafikskola
    A behörighet avklarad tack Bromma skolan.

Mycket duktiga och pedagogiska, starkt rekommenderas.

Ända negativa är MC lånekläderna/utrustning som har verkligen gjort sitt och är inte så trevliga att ha på sig. Läs mer
  • 2020-05-26

Li I skrev om Jarla Trafikskola
    Idag tog jag mitt körkort tack vare denna fantastiska körskola. Min underbara lärare Sokrates rekommenderar jag starkt! Väldigt pedagogisk och bryr sig om oss elever. Han såg verkligen till att jag förstod allt som lärdes ut innan vi gick till nästa moment vilket hjälpte mig super mycket! Han gör en så glad då han stöttar en genom allt oavsett om man gör något knas. Både Sokrates och all personal på Jarla Trafikskola var alltid trevliga och hjälpte en med allt. Man blev alltid bemött med ett leende! Först planerade jag att inte ta någon lektion eftersom jag körde mycket privat, men idag är jag super glad att jag gjorde det för utan Sokrates hade jag inte klarat det på första försöket! Ett STORT tack! Vi ses i trafiken;) Läs mer
    2020-05-29 Jarla Trafikskola svarar Li I
    Tack Li, lycka till nu med ditt körkort och sköt om dig.

Allt gott från oss på Jarla trafikskola Odenplan.
  • 2020-05-20

STEFAN M skrev om Jarla Trafikskola
    Tack för otroligt pedagogisk praktisk undervisning för BE behörighet. Tre väldigt fullmatade lektioner med Johannes och idag tog jag min BE behörighet. Supertrevligt bemötande från första kontakt till idag då jag fick min behörighet Läs mer
  • 2020-05-19

FREDRIK J skrev om Jarla Trafikskola
    Fick precis mitt körkort efter 8 körlektioner + mellanpaket av intensivkurs. Har aldrig kört bil innan. Riktigt bra service och utlärning. Trevliga och professionella lärare och medarbetare. Hade inga problem med ombokningar när det behövdes och blev alltid bra bemött. Helt klart 5/5! :D Läs mer
    2020-05-22 Jarla Trafikskola svarar FREDRIK J
    Tack Fredrik,
    Vad roligt att du känner dig nöjd med din utbildning hos oss. Det har varit minst lika trevligt för oss att ha dig här under denna tid.
    Ta hand om dig nu så ses vi på vägarna framöver.
    Hälsningar från oss alla på Jarla Trafikskola Östermalm
  • 2020-05-18

Elliot S skrev om Jarla Trafikskola
    Paket för att ta körkort
    Utmärkt bemött, riktigt bra service och väldigt trevligt
    Att man skulle lära sig mycket och trevligt bemött, att man skulle ha det kul och ta körkort.
    Körskolan har levt upp och över alla förväntningar!
    Grymt bra har det varit! Smidigt och lärorikt med allt man behöver för att kunna ta körkortet. Läs mer
    2020-05-20 Jarla Trafikskola svarar Elliot S
    Tack Elliot!
    Det har varit trevligt att ha dig här som kund och roligt att du tyckt om våran utbildning.
    Sköt om dig nu ute på vägarna.

• 2020-05-18

Umut H skrev om Jarla Trafikskola
    Utmärkt trafikskola,
    Både reception och lärare! Läs mer
    2020-05-20 Jarla Trafikskola svarar Umut H
    Tack Umut!
    Sköt om dig!

Ha det gott från oss här på Jarla trafikskola Odenplan.
  • 2020-05-15

David F skrev om Jarla Trafikskola
    Kunde inte ha haft en bättre upplevelse!
    Jag fick just mitt MC kort utan problem efter att ha gått på lektioner med Jarla Trafikskola i Älvsjö.
    Lärarna är trevliga, tålmodiga, och utomordentliga på att förklara och visa så man verkligen förstår hur man ska hantera motorcykeln. Jag känner att jag har mycket bättre teknik och säkerhet än jag hade när jag bara övningskörde privat! Jag känner också att de förberedde mig för vad instruktören ville se på förarprovet och hjälpte mig komma genom provet med självsäkerhet och god marginal. Jag blev den enda av tre elever som klarade provet den dagen, och det ska Jarla tackas för!

Tack alla ni, och speciellt tack till Tasos och Christer! Ni är bäst! Läs mer
  • 2020-05-12

Le D skrev om Jarla Trafikskola
    Thanks to all the teachers and admins that were really patient with me. Finally got my MC card, but I'll see you again for the car card. Läs mer
  • 2020-03-23

Soroush H skrev om Jarla Trafikskola
    Superbra. Kunde inte vara mer nöjd med min lärare Eric som var pedagogisk och hela tiden satte en nivå som gjorde att det aldrig kändes som att det blev för mycket att ta in samtidigt. Läs mer
    2020-03-25 Jarla Trafikskola svarar Soroush H
    Tack Soroush!
    Grattis igen till ditt körkort och ta väl hand om dig nu.
    Alla vi på Jarla trafikskola Odenplan.
  • 2020-03-19

Veronica Elisabeth L skrev om Jarla Trafikskola
    Snabb återkoppling och mycket bra hjälp redan vid start. Ärliga, trevliga och mycket kompetenta!
    Stort tack till Lena för hjälp med upplägg och fakturering och stort TACK till min fantastiska körskolelärare Sokrates som hjälpte mig att ta körkortet på första försöket! :)

Rekommenderar verkligen denna körskola! Läs mer
    2020-03-19 Jarla Trafikskola svarar Veronica Elisabeth L
    Tack Veronica!
    Det har varit jätte trevligt att vi fått haft dig här som kund. Du får kika förbi någon dag med både barn och hund :-) när ni är ute på promenad.
  • 2020-03-10

HANNA J skrev om Jarla Trafikskola
    Tog precis mitt körkort efter att ha kört med Sokrates! Rekommenderar honom starkt, han är väldigt pedagogisk och bra på att lära ut. Tack snälla Sokrates! Läs mer
    2020-03-11 Jarla Trafikskola svarar HANNA J
    Tack Hanna!
    Roligt att du varit nöjd med vår skola och din lärare du haft under din utbildning.
    Ta hand om dig och lycka till med ditt körkort.

• 2020-03-05

SOPHIA A skrev om Jarla Trafikskola
    Kan verkligen rekommendera Jarla Trafikskola och specifikt läraren jag hade, Gia. Om någon funderar över att börja övningsköra på jarla trafikskola kan jag verkligen rekommendera henne!! Enligt mig är hon den bästa läraren de har :)) Läs mer
    2020-03-10 Jarla Trafikskola svarar SOPHIA A
    Hej Sophia,
    Återigen stort grattis till ditt välförtjänta körkort, och vad roligt att du känner dig nöjd med din utbildning hos oss.
    Ta väl hand om dig nu och kör försiktigt!
  • 2020-03-03

WILHELM T skrev om Jarla Trafikskola
    Klarade teorin och körprovet på första försöket efter att ha gått fastprispaketet på Jarla Odenplan – är helnöjd med hela upplevelsen, särkilt med min utomordentligt kompetenta, engagerade och dessutom trevliga lärare Sokrates som gjorde det här till en utbildning i toppklass! Läs mer
    2020-03-03 Jarla Trafikskola svarar WILHELM T
    Tack Wilhelm! Det har varit trevligt att ha dig här hos oss på Jarla trafikskola Odenplan. Lycka till nu med ditt körkort....
    Allt gott från oss är på Odenplan.
  • 2020-02-01

HÉLÉNE R skrev om Jarla Trafikskola
    Otroligt bra upplevelse. Proffsiga och trevliga genom hela processen. La upp en plan som följdes till punkt och pricka. Behöver jag ens skriva att jag klarade både teori och uppkörning på första försöken? Mycket nöjd elev, tack Ali och hela teamet! Helene Läs mer
    2020-02-04 Jarla Trafikskola svarar HÉLÉNE R
    Tack Héléne!
    Roligt att du vara nöjd med oss här på Jarla trafikskola Odenplan, sköt om dig nu och vi ses på vägarna.
  • 2020-01-28

ELIN G skrev om Jarla Trafikskola
    Idag kom äntligen körkortet!! Bytte från en annan trafikskola till Jarla vid Valhallavägen då jag saknade struktur i min utbildning. Efter min provlektion var allt bokat och klart fram till uppkörning. Jag fick ett schema med lektioner två månader framåt. Är jättenöjd och allt har fungerat superbra! Skulle rekommendera Jarla Trafikskola till alla. Tack för all hjälp, utan er hade det inte gått!! Läs mer
    2020-02-06 Jarla Trafikskola svarar ELIN G
    Hej Elin! Hoppas du njuter av ditt körkort! Vi på Valhallavägen är så glada för att vi fick ta över dig och ha dig här hos oss under denna period. Kör försiktigt nu och ta väl hand om dig!
    Jarla Trafikskola gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte