Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Östermalm Jarla Trafikskola
Rekommenderat företag 2016 - Jarla Trafikskola
Rekommenderat företag 2015 - Jarla Trafikskola

Jarla Trafikskola

Valhallavägen 82, 114 27 Stockholm — Visa karta

Våra välutbildade och pedagogiska trafikskolelärare har sedan 1975 gjort sitt yttersta för att utbilda våra elever till trygga och säkra förare. Läroplanen vi använder oss av är godkänd av Transportstyrelsens och vårt mål är att ge varje elev en effektiv och lönsam utbildning: snabbt, bra och till ett rimligt pris.

Vi erbjuder utbildning för bl.a. personbil, motorcykel, moped och bil med tungt släp. Välj själv om du vill ha en traditionell körkortsutbildning eller en intensivkurs. Vi har flera olika lösningar för att tillmötesgå dina önskemål.

Jarla Trafikskola bryr sig om kvalité och miljö!
Sveriges Trafikskolors Riksförbund har utifrån Företagarnas Riksorganisations FR 2000 Kvalitets-och miljöledning utarbetat en kvalitetssäkrad standard, utifrån vilken en certifierad trafikskola ska arbeta efter. Det som omfattar denna standard är att trafikskolan har ett ledningssystem för kvalité och miljö.

Hör av dig till oss när du vill ta körkort i Stockholm!

Läs vad 290 kunder tycker om Jarla Trafikskola

• Hanna K
    Hanna K skrev om Jarla Trafikskola
    Bra körskola! Det enda negativa är att det unde kännas stressat ibland, att det var 4 lektioner inbokade på en vecka. Annars en bra körskola och härliga bilar att övningsköra med
  • Frida H
    Frida H skrev om Jarla Trafikskola
    Jag har försökt ta körkort ett fler tal gånger men gett upp. Tack vare Jarlas kanon duktiga och engagerade lärare gick det vägen denna gång!
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Jarla Trafikskola
    Min tid på Jarla Trafikskola Östermalm har varit så himla kul, och det är med vemod jag lämnar den nu när jag fått mitt körkort. Funderar du på att ta körkort är det hit du ska vända dig, personalen är professionell och får en att känna sig trygg vad det än gäller. Jag ger de mina varmaste rekommendationer, är så glad att jag fick chansen att gå min utbildning hos de. Lycka till med körkortet!
  • Lovielyn F
    Lovielyn F skrev om Jarla Trafikskola
    Taking driving license in sweden was tough but with the help and guidance from my school,the process that i have to go through was made easy for me. I had the best experience with my brilliant instructor Helen!

Thank you and to the team!

Lovielyn fjallstrom
    Philippines
  • Viktor W
    Viktor W skrev om Jarla Trafikskola
    Väldigt bra! Fick all den hjälpen som behövdes
  • Johan B
    Johan B skrev om Jarla Trafikskola
    Kan inte annat är rekommendera Jarla vid Valhallavägen. Jättetrevliga lärare och väldigt hjälpsamma med bokningar och planering av utbildningen. Är glad att jag valde Jarla!
  • Klara T
    Klara T skrev om Jarla Trafikskola
    Jag kom till Jarla trafikskola efter att ha tragglat med körkortet i fyra år, bla på en annan körskola. Jag har kört med 3 lärare och är mycket nöjd med samtliga. Lugna, kunniga och peppande. Fixade körningen på ca 7 lektioner och kan varmt rekommendera Jarla.
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Jarla Trafikskola
    Jag är mycket nöjd med den hjälp och körning jag har gjort med Jarla trafikskola. Dom var flexibla med tiden och årdnade tider som passade mitt schema. Dom hade bra planeringen som dom väl och jag klarade min uppkörning på första försöket. Jag blev trevligt bemött av de på körskolan. Min körlärare Akram var väldigt bra, har anpassade sig efter det jag behövde hjälp med och ut efter de jag behövde. Han var bra och rolig att köra med. Ända som var lite negativt vara att de var väldigt dyra.
  • Siri V
    Siri V skrev om Jarla Trafikskola
    Väldigt proffsiga och otroligt snälla! Lärt mig extremt mycket! Älskar!
  • Sidney H
    Sidney H skrev om Jarla Trafikskola
    Mycket bra service.
    Alla ledare är tydliga med deras instruktioner samt feedback. Det kommunicerar med eleven på ett lungt och vänligts sätt
  • Hadir A
    Hadir A skrev om Jarla Trafikskola
    Kompetenta och underbara instruktörer. Jag rekommenderar starkt att ta fast prisen.
  • William H
    William H skrev om Jarla Trafikskola
    Jag har tagit B-körkort och vägen till körkortet var med fastpris hos jarla trafikskola (östermalm).
    Hos jarla får man vad man betalar för. Det är ganska dyrt men den utbildning man får är utan tvekan prisvärd.
    Jag körde med en trafiklärare vid namn Rafet som verkligen tog mig under hans vingar och gjorde mig så förberedd för körprov och kunskaps prov som det bara går.
    Tack vare hans petighet, engagemang och bra handledar egenskaper klarade jag både uppkörningen och kunskaps provet på första försöket.

Jag kan verkligen rekommendera jarla trafikskola (östermalm), till er som har råd och vill ta körkort.
    William H gillar detta
  • Gustav M
    Gustav M skrev om Jarla Trafikskola
    Supernöjd med min upplevelse av att ta körkort hos dem, stor eloge till Jonas som kändes som en mycket stabil lärare. Skadade inte att jag blev godkänd på första försöket också!
    2016-12-29 Jarla Trafikskola svarar Gustav M
    Hej Gustav,
    Vi är jätteglada att du klarade dig på den första försöket och att det kändes bra med oss. Ta hand om ditt körkort.
    Mvh/ Alla på Jarla
  • Sam W
    Sam W skrev om Jarla Trafikskola
    Vill alltid det bästa för eleverna. Vet vad dom håller på med. Mycket motiverande att plugga, och bra lärare.
    2016-12-29 Jarla Trafikskola svarar Sam W
    Hej Sam,
    Ett jätte grattis till kortet. Ta hand om den. Mvh/ Vi från Jarla
  • Jacob B
    Jacob B skrev om Jarla Trafikskola
    Jag är grymt nöjd med Jarla Trafikskola av 3 anledningar:
    1. De kan köra bil vilket jag är glad över
    2. Alla är sjukt trevliga även när man kör bil
    Och den sista men inte minsta anledningen är att jag själv hade en grymt bra körskolelärare så ett extra tack till dig Rafet!
    Ska du ta kärkort så kan jag varms rekomendera Jarla trafikskola!
    2016-12-29 Jarla Trafikskola svarar Jacob B
    Hej Jacob,
    Tack för för allt och att du valde oss att hjälpa dig med ditt körkort. Ta hand om den och tutta när du ser oss:) Mvh/ Från oss alla på Jarla trafikskola
  • Linnea C
    Linnea C skrev om Jarla Trafikskola
    Superbra!! Ärliga och pedagogiska
    2016-11-23 Jarla Trafikskola svarar Linnea C
    Hej Linnea,
    Tack och Grattis igen. Ta hand om ditt körkort.
    MVH/ Jarla Trafikskola
  • Samuel B
    Samuel B skrev om Jarla Trafikskola
    Trevligt bemötande. Fick tid snabbt. Bra körlärare och fräscha bilar.
    2016-11-23 Jarla Trafikskola svarar Samuel B
    Hej Samuel,
    Tack det var trevligt att ha dig hos oss. Ta hand om ditt körkort.
  • Nils T
    Nils T skrev om Jarla Trafikskola
    Upplevelsen hos Jarla Trafikskola var mkt bra. Jag kom snabbt igång och sen var det bara att köra på. Lärarna var duktiga och det slutade med att jag tog lappen. Tips till alla som vill ha en bra bilskola i stan.
    2016-11-23 Jarla Trafikskola svarar Nils T
    Hej Nils,
    Trevligt att höra och att du tog hem ditt körkort via oss. Ta hand om den och kör så mycket du kan.
  • Oskar O
    Oskar O skrev om Jarla Trafikskola
    Körde intensiv utbildning för B körkort, riktigt bra upplägg och lärare. Är super nöjd
    2016-11-18 Jarla Trafikskola svarar Oskar O
    Hej Oskar,
    Grattis till körkortet igen och hoppas du har kört mycket från den dagen du tog körkort.
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Jarla Trafikskola
    Jag tycker att Jarla trafikskola var en otroligt bra trafikskola som har hjälpt mig mycket i min väg mot körkort! Bra struktur och hjälpsamma med att hitta tider och lösningar som passar mitt schema! Kommer absolut rekommendera Jarla till kompisar! TACK för all hjälp!!
    2016-11-18 Jarla Trafikskola svarar Hanna L
    Hej Hanna,
    Tack så mycket och det var trevligt att du tog körkortet.
    Kör så mycket du kan och tutta när du är i trakterna :)
    MVH/ från oss alla på Jarla Trafikskola
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Jarla Trafikskola
    Fick mitt körkort på 2 veckor,fick allting bokat efter första besöket och 3 veckor efter det hade jag körkort!
    Klarade både teorin och uppkörningen på första försöket,grym service och trevlig personal!
    2016-11-15 Jarla Trafikskola svarar Mikael S
    Hej Mikael,
    Det var ett nöje att ha dig hos oss.
    Det grejade du under den tiden som du körde med oss och kör mycket nu oavsett om det är vintern.
    Ett stort Grattis.
    MVH/ Jarla Trafikskola och tjejerna bakom disken :)
  • Daniela C
    Daniela C skrev om Jarla Trafikskola
    Jag är jätte nöjd med min upplevelse på Jarla!
    Jätte trevlig personal och en super bra körskolelärare. Rafet var anpassningsbar när det kom till utbildningen, han var duktig på att anpassa sig efter elevens behov och förutsättningar.
    Receptionisterna var alltid trevliga och tillmötesgående. De anpassade alltid priset efter mina personliga önskningar och de utgick alltid efter mitt eget bästa när det angick planering av körlektioner samt priser.
    2016-11-15 Jarla Trafikskola svarar Daniela C
    Hej Daniela,
    Det var trevligt att vi hade dig hos oss och lärde känna dig.
    Ett stort Grattis till körkortet och kör så mycket du kan nu.
    Ta hand om dig.
    MVH/Jarla Trafikskola och tjejerna bakom disken :)
  • Linda B
    Linda B skrev om Jarla Trafikskola
    SUPER BRA!!!! Hade verkligen världens bästa handledare! Genuint snäll människa. Han var ärlig och ville mitt bästa och la upp planen så att jag skulle utvecklas så bra som möjligt! Tack vare honom som jag klarade uppkörningen så tidigt!
    2016-11-15 Jarla Trafikskola svarar Linda B
    Hej Linda,
    Tackar och ett stort GRATTIS igen till dig Linda.
    Ta hand om dig och kör mycket.
    MVH/Jarla Trafikskola och tjejerna i repan :)
  • Annie J
    Annie J skrev om Jarla Trafikskola
    Toppen! Klarade uppkörningen på första tillfället! :)
    2016-10-31 Jarla Trafikskola svarar Annie J
    Tack Annie!
    Roligt att det gick bra och kör förståndigt, åk gärna förbi sen till våren.
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Jarla Trafikskola
    Ett sant nöje, mycket kompetent och trevlig personal!
    2016-11-02 Jarla Trafikskola svarar Cecilia L
    Cecilia,
    Du tog hem körkortet med den första som du var fundersam. Ta hand om den och trevligt att ha dig hos oss.
    Mvh/ oss alla och Nea
  • Erik E
    Erik E skrev om Jarla Trafikskola
    Samtliga på Jarla trafikskola var professionella o hjälpsamma. Rekommenderar dem starkt!
    2016-11-02 Jarla Trafikskola svarar Erik E
    Erik,
    Ett stort grattis till körkortet ta vara på den.
    Mvh alla oss på Jarla trafikskola
  • Samuel H
    Samuel H skrev om Jarla Trafikskola
    Rafett är bäst. Trevliga lektioner. Kommer kanske sakna dem. Lite. Thomas är trevlig också. Mia är trevligast dock. Bra tider. Kanske inte ekonomiskt dock...
    2016-11-02 Jarla Trafikskola svarar Samuel H
    Hej Samuel,
    Tack för allt och framför allt grattis till körkortet.
    Trevligt att ha dig hos oss.
    Mvh/ lärarna och Nea :)
  • Johan G
    Johan G skrev om Jarla Trafikskola
    Bra körskola för att ta mc-kort. Intensivkursen gav mycket på kort tid och både körlärarna och receptionen var proffsiga och hade ett personligt engagemang att få till en bra utbildning.
    2016-10-31 Jarla Trafikskola svarar Johan G
    Tack Johan!
    Vad roligt att du tyckt om vårat upplägg för din intensivkurs och att du trivts här på skolan. Kör förståndigt nu så ses vi i trafiken.
  • Ellen H
    Ellen H skrev om Jarla Trafikskola
    Bra hojjar, bra utrustning. Om inte jag hade haft lektioner med Ola i slutet hade jag gett upp och bytt skola. Attityden hos vissa andra lärare är inte motiverande för fem öre och man känner sig nedtryckt och inte uppmuntrad att fortsätta även om man gör fel. Jag hade rekommenderat Jarla men i så fall att endast köra med Ola eller Petter.
    2016-11-01 Jarla Trafikskola svarar Ellen H
    Hej Ellen,
    Det var tråkigt att höra att du upplevde oss så. Vi tar till oss av kritiken och ska absolut jobba med oss själva för att uppmuntra och motiverar våra elever framöver. Vi är glada ändå att du gillade Ola och Petter och att det gick bra med din uppkörning tillslut :) Hoppas du hunnit med några härliga mil på MC.
  • Dariush S
    Dariush S skrev om Jarla Trafikskola
    Första upplevelsen när man kommer in i lokalen är ett trevligt och proffsigt bemötande vilket ledde till en trygghetskänsla hos mig som var mc-elev. Den andra är att Jarla tillhandahåller mc-utrustningen som har hjälp många som inte har inhandlat skyddskläder än. Mc-lärarna är suveräna, och har stor kunskap gällande ämnet. Jag kände mig trygg när de tillrättavisade mig på ett pedagigisk sätt. Det gjorde att man sög åt sig all information och kunde på så sätt även uppvisa det.
    Jag har gått på många trafikskolor i Stockholmsomtådet som erbjöd mc-utbildning,, men ingen av de höll måttet. Tro mig jag vet. Jag rekommenderar Jarla Trafikskola för den som vill ta mc-körkort. Tro mig, ni kommer inte att ångra er.
    2016-10-31 Jarla Trafikskola svarar Dariush S
    Tack Dariush!
    Vad roligt att läsa att du trivts och känt dig trygg här hos oss. Mycket uppskattat bland kunderna är att vi har utrustning att låna medans man tar sina MC lektioner.
    Kör förståndigt och kom gärna förbi.
    Dariush S gillar detta
  • Dariush S
    Dariush S skrev om Jarla Trafikskola
    Det första intrycket som man får är ett märkbar peofessionell atmosfär och bemötande när man skriver in sig vilket gör att man känner sig tryggare redan där som MC-elev. Det andra är faciliteter som finns i lokalen i form av klädskåp och duschmöjligheter. Det som sätter pricken är MC-utrustning som erbjuds och dessa finns i alla möjliga storlekar.
    På banan och gatan får man ett härligt bemötande av MC-lärarna som har lång erfarenhet av motorcyklar och kan på direkten antyda fel som man gör och påpeka dessa. Deras pedagogiska redskap kan klassas som bäst, då jag har erfarenhet av flera olika trafikskolor här i Stockholmsområdet. Jag rekommenderar den här skolan och understryker att detta är bästa alternativet för en MC-elev.
  • Christian K
    Christian K skrev om Jarla Trafikskola
    Riktigt bra körskole lärare och trevlig personal i receptionen
    2016-11-01 Jarla Trafikskola svarar Christian K
    Hej Christian,
    Vad roligt att du trivdes med oss! Hoppas du hunnit med några riktigt härliga höstmil på hoj :) Kom gärna förbi nästa år och hälsa på!
  • Linus S
    Linus S skrev om Jarla Trafikskola
    Jag började köra hos Jarla på våren 2016. Hade tidigare kört lätt MC. Tii en början tyckte jag nog att det var lite förvirrat, jag kände inte att det fanns någon klar plan för min utbildning och hur den skulle genomföras, jag hade olika lärare varje gång vilket iof kan vara både bra och dåligt. Kontinuiteten var inte helt hundra, vilket iof till viss del berodde på mig själv, eftersom jag bokade lektionerna själv.
    Efter sommare började jag intencifiera utbildningen och jag kännde att egagemanget från skolan blev bättre och bättre.
    Mot slutet kände jag stort förtroende för både lärare och utbildningsplan, som växte fram.
    Jag tycker att Jarla lär ut MC åkning, inte bara att du ska klara körkort och det ser jag som possitivt. och ju längre jag körde desto dättre blev det.
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar Linus S
    Vad kul Linus att det kändes bra med utbildningen trots allt, våran målsättning är också att du inte "bara"ska klara ditt kort utan även att du ska bli en bra mc förare, både för dig själv och andra.....Lycka till med ditt kort.
  • Felix L
    Felix L skrev om Jarla Trafikskola
    Mycket professionell och duktiga på att lära ut. Ärlighet uppskattades enormt och trafikskilans mc anläggning med dusch etc ät jättebra.
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar Felix L
    Tack Felix!
    Vad kul att du är nöjd med din utbildning....ja duschen på skolan uppskattas av många :-) Du kan då åka direkt från mc lektionen till skola, arbete mm.
    Kör förståndigt och kom gärna förbi i vår.....
  • Anders P
    Anders P skrev om Jarla Trafikskola
    Kunniga lärare men som ofta fokuserar mycket på detaljer och trafiklektionerna blir därför lite tråkiga (man får mycket negativ feedback). Detta gör dock att man samtidigt lär sig hur man ska köra. Gårdslektionerna innebar mest träning på egen hand. Jag är hyffsat nöjd.
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar Anders P
    Tack Anders!
    Det är dom små,små detaljerna som gör det ;-) Roligt att du är nöjd iallafall och lite hinner du åka nu i höst sen får du kika förbi i vår....
  • Anni L
    Anni L skrev om Jarla Trafikskola
    super nöjd med körskolan. Bra hjälp med upplägget av körkortet och väldigt bra lärare!! Kanon!
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar Anni L
    Tack Anni! Ja, vi fick till bra planering som tajmade med ditt jobb :-) Nu har du ditt efterlängtade kort och kom gärna förbi i vår och säg hej!
  • Fredrik Ö
    Fredrik Ö skrev om Jarla Trafikskola
    Helnöjd rakt igenom. Mycket trevliga och lärarna kan sin grej!
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar Fredrik Ö
    Tack Fredrik! Nöjda elever är bästa betalningen för våra mc lärare, trevligt att haft dig här....kika gärna förbi i vår.
  • Jonas O
    Jonas O skrev om Jarla Trafikskola
    Bra men skulle behöva en bättre process för nya kunder där kunden tas igenom stege tydligare än vad det görs idag
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar Jonas O
    Tack Jonas, det ska vi ta med oss till säsongen 2017 så vi blir mer tydliga. Kör förståndigt och grattis till ditt kort!
  • Christer H
    Christer H skrev om Jarla Trafikskola
    Fick ett vänligt bemötande och proffsiga trafiklärare. jag gick intensivkurs samt köpt teoripaket från trafikskolan. jag är mycket nöjd med min utbildning.
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar Christer H
    Tack Christer! Intensivkurserna är mycket populära här på skolan, teorin du köpt har man mycket nytta av den dagen man gör sitt teoriprov...Ha det bra ute på vägarna nu.
  • Per H
    Per H skrev om Jarla Trafikskola
    Jättebra bemötande av tjejerna i receptionen, kanon med hjälp att hitta tider o boka uppkörningar.
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar Per H
    Tack Per! Det har varit trevligt att ha dig här, med lite knep och knåp får man till det så det blir bra för alla :-)
  • Robin J
    Robin J skrev om Jarla Trafikskola
    Dom gav mig tillräckligt med info för att kunna ta mitt körkort. Riskettan var riktigt bra men de skiljde verkligen i kvalitet på lärarna. Prova olika och hitta den läraren som pratar så du förstår. Olika lärare har olika pedagogiska tillvägagångssätt.

Dessa är dock en av de bästa i branchen!
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar Robin J
    Tack Robin! Riskettan brukar vara en uppskattad kurs bland mc elever, beror nog på att om man har B kort så har man mer erfarenhet av vad som kan hända ute på vägarna. Bra att du hittade en lärare som du trivdes med, lycka till nu och grattis till kortet.
  • John V
    John V skrev om Jarla Trafikskola
    Jarla ger dig en gedigen grund på ett lungt och pedagogiskt sätt. En investering att ha med sig. De som jobbar är vänliga, några lektioner senare blir det som familj.
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar John V
    Tack Johan! Ja, som en ända stor familj blir vi här ute :-) Roligt att du tycker våran utbildning har varit värdefull. Vi ses i trafiken.....
  • Gustaf W
    Gustaf W skrev om Jarla Trafikskola
    Jarla är profesionella, kunniga och trevliga.
    Läroplanen läggs upp efter varje elev och anpassas sen eter tempo.
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar Gustaf W
    Tack Gustaf! Roligt att du är nöjd med våran skola. Vår strävan är att utbildningen ska vara inviduell för alla elever. Kör förståndigt nu ute på vägarna.
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Jarla Trafikskola
    Jarla trafikskola erbjuder en mycket hög kvalité på utbildningen
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar Daniel A
    Tack Daniel! Lycka till nu med ditt kort och kör förståndigt ute på vägarna. Vi ses i trafiken :-)
  • Jonas F
    Jonas F skrev om Jarla Trafikskola
    En bra månad med intensivutbildning och mycket MC-körning. Så här skall en (aktiv) semester vara! Trevlig personal, inte minst Ina i receptionen som är en mästare på att skaka fram tider för körningar och prov.
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar Jonas F
    Tack Jonas! Vad bra att du haft en bra semester i år :-) Nästa års sommar semester kan du bara njuta längst vägarna med ditt mc kort. Kör förståndigt!
  • Sophie W
    Sophie W skrev om Jarla Trafikskola
    Jarla har hjälp mig med alla min körkort. De är super duktiga och man känner sig alltid välkomen. Jag rekomenderar de till alla jag känner
    2016-10-20 Jarla Trafikskola svarar Sophie W
    Tack, Sophie. Vi är glada över att ha fått hjälpa dig med ännu en behörighet :) Hoppas du hunnit njuta av ditt tunga A-kort under sommaren.
  • Nina F
    Nina F skrev om Jarla Trafikskola
    Bra! Målinriktad och trovärdig
    2016-10-06 Jarla Trafikskola svarar Nina F
    Hej Nina,
    Stort Grattis till körkortet. Ta hand om den och kör mycket.
    Mvh Jarla Trafikskola och repan
  • Amanda J
    Amanda J skrev om Jarla Trafikskola
    Kan verkligen rekommendera intensivkursen, bra upplägg och super om man vill skynda på processen med körkortet. Hade flera jättebra lärare som stöttade och tog mig hela vägen till körkortet :)
    2016-10-06 Jarla Trafikskola svarar Amanda J
    Hej Amanda,
    Tackar och får säga ett stort grattis till körkortet kör så mycket du kan.
    Mvh/ Nea
  • Susanna W
    Susanna W skrev om Jarla Trafikskola
    Jättemotiverande bra personal. Fick väldigt mycket stöd genom hela processen
    2016-10-06 Jarla Trafikskola svarar Susanna W
    Hej Susanna,
    Det är därför vi finns att hjälpa er och stödja er att ta körkort. Stort grattis. Ta hand in den.
    Mvh/ Jarla personalen
  • Lovisa A
    Lovisa A skrev om Jarla Trafikskola
    Mycket pedagogisk utbildning som känns seriös och trygg.
    2016-10-06 Jarla Trafikskola svarar Lovisa A
    Hej Lovisa,
    Det var ett nöje att hjälpa dig att ta ditt körkort via oss samt att vi fick lära känna dig. Ta hand om ditt körkort och kör så mycket du kan.
    Mvh/ Jarla och Nea

Valhallavägen 82, 114 27 Stockholm