Järva Discgolf Park

Akallalänken 10, 164 74 Kista — Visa karta

Kanalvägen 17, 18330, Täby
Account Factory
Andreas M:
Rekommenderar varmt AccountFactory till alla småföretagare! De är otroligt hjälpsamma och har tålamod och förklarar så att man förstår på et...

Övriga företag nära Järva Discgolf Park:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Johan C:
Snabba svar på mailen och snyggt, korrekt utfört jobb. Skulle utan tvekan anlita företaget igen om behovet skulle uppstå. //Johan

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Olov A:
Bra bemötande vid beställning arbete, samt snabbt och proffsigt utfört uppdrag. Arbetet gällde rensning av avlopp i badrum.

Läs vad 1 kund tycker om Järva Discgolf Park

• Mikael E
    Mikael E skrev om Järva Discgolf Park
    Jag började sprida plast på denna bana sommaren -95 och har sedan dess varit mer eller mindre hooked. På senare år har jag inte varit lika aktiv men i början var jag mer tid på banan än hemma :)

Det har hänt otroligt mycket under åren och i början hade Mats endast en liten container han hade ett litet lager av discar i och hängde upp ett segel som tak över en grusplätt, som genom detta blev en fungerande shop och café.

På senare år har det uppkommit ett riktigt klubb-hus med resturang och shop så nu kan man både äta och handla under tak, för att sedan avnjuta en runda discgolf på en av sveriges absolut bästa banor.

Banan har blivit mer krävande med tiden och även elitspelare får sig en rejäl utmaning. Sammtidigt som rekreationsspelare kan ha kul, även om en del hål kanske är lite långa för nybörjaren.

Akallalänken 10, 164 74 Kista