Jasso Cars KB

Årsta Skolgränd 4B, 117 43 Stockholm — Visa karta

Upplandsgatan 82, 11344, STOCKHOLM
Jeab Bil & Motor AB
Lotta A:
Kan varmt rekommendera detta företag. Fick en bra service med en genomgång vad som behövdes göras på bilen inför en tänkt försäljning. Eft...

Försäljare av begagnade bilar nära Jasso Cars KB:

ÅRSTA SKOLGRÄND 7, STOCKHOLM
Välkomna! Läs mer ›
Margareta S:
Trevliga hjälpsamma killar. Hade vissa problem med bilen. Åkte tillbaka o fick hjälp på en gång. Kan verkligen rekommendera Car Selektion. ...

Liljeholmstorget Galleria, plan 1, Stockholm
Varmt välkomna till Motormäklaren! Läs mer ›
Petra L:
Tillmötesgående och trevlig personal! Bilen såld till önskat pris på endast några dagar. Kan verkligen rekommendera Motormäklaren :)

Vretenborgsvägen 5, Hägersten
Bilenia är din personliga bilmäklare - vi hjälper dig från början till slut! Läs mer ›
Adnan J:
Bilenia sold my car in a very short time with a professionsl attitude. They took care of everything from the very beginning, preparing the c...

Västbergavägen 24, HÄGERSTEN
Gör din nästa bilaffär genom oss på Bilförmedlingen! Välkommen! Läs mer ›
Martin W:
Mycket nöjd med en bra affär.

Läs vad 2 kunder tycker om Jasso Cars KB

• Mimi M
    Mimi M skrev om Jasso Cars KB
    Så långt som möjligt från dem!!!!
    De sålde mig en bil med många fel,mekanikern sa att reparation är ca 13000 kr.Jag gav bilen repareras
    Efter 4 dagar gav mig bil... varning! med samma fel!gav mig nycklarna och flydde
    Polisens råd kontakta en advokat
    tanken bakom det 2 gånger något på dem att köpa!!!
    företaget är mer än ett år
    Det är en skandal att vara laglig och så fusk.

SÅ JAG ÖNSKAR FÖRETAGETS KOLLAPSA SÅ SNART SOM MÖJLIGT
    Tack!!!
    Mariana gillar detta
  • Mariana
    Mariana skrev om Jasso Cars KB
    Lurad kan man säga. I annonsen stod att bilen hade AC och att den var fullservad.
    En vecka efter att jag köpte den servicelampan började lysa, sista servicen hade gjorts för nästan 2 år sedan. Motorlampan började lysa efter bara två veckor och vi upptäckte en buckla på framsidan. Det var en snöig dag när vi köpte bilen och vi missade det. Men en bilförsäljade tror jag knappast kan missa. Tro inte på de här typerna. Jag rekomenderar de absolut INTE!
    Mimi M gillar detta

Årsta Skolgränd 4B, 117 43 Stockholm