JC

Sergels Torg 14, 111 57 Stockholm — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om JC

• Linda N
    Linda N skrev om JC
    Tack för hjälpen med att prova jeansen. Jag fick många bra förslag och du visste precis vad jag var ute efter. Kan verkligen rekommendera jc sergel!
  • Lukas W
    Lukas W skrev om JC
    extremt snygga och sköna kläder! personalen har ett otroligt snällt bemötande, dom kan verkligen sitt jobb. Hjälper till direkt när du ber om hjälp!
    Jakob J gillar detta
  • janne k
    janne k skrev om JC
    Alltid hjälpsamma!
  • erica h
    erica h skrev om JC
    jag håller med aram a. en av de bästa jc-butikerna i stan med trevligast personal. hjälper till med smakråd, passform samt uppläggning av jeans exempelvis.
  • aram a
    aram a skrev om JC
    ganska bra butik, liten o mysig. Personalen känner igen en om man är där ibland o man för alldeles utmärkt hjälp. Kanske tom bästa jcbutiken i stan.
  • Amanda E
    Amanda E skrev om JC
    JC i gallerian gillar jag inte alls. Butiken är liten och ofta rörig, dessutom brukar det vara mycket folk och långa köer både till provrummen och kassorna. Sortimentet kan variera, ibland när man går in här finns en massa fint medan det ibland känns väldigt utplockat. Personalen är trevlig men stressad ibland och hinner då inte hjälpa till. Det finns bättre JC-butiker!

Sergels Torg 14, 111 57 Stockholm