JCS Company AB

JCS Company AB

jcscompany.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till JCS Company AB! Vi är ett familjeföretag som startade 2002 med endast 2 anställda. Idag är vi 12 anställda inom bolaget med siktet inställt på att bli ännu fler. Med passion för service kan vi på JCS Company hjälpa dig med allt inom flytt, städ och bygg. Flytt: Flytthjälp och Transport av avfall. Städning: Hemstädning,...

90 omdömen om JCS Company AB

Sedan starten hos Reco 2018

Thomas A
Skrev om JCS Company AB

Bra bemötande mina förväntningar besvarades väl jag har beställt städning av mitt hus.

Pamela A
Skrev om JCS Company AB

Otroligt nöjda med städningen! Bemötande och utförandet var över förväntan

Ahed A
Skrev om JCS Company AB

Toppen upplevelse! Personalen är super trevliga och duktiga. Mycket nöjd över deras service.

Micke K
Skrev om JCS Company AB

Ett seriöst företag som utför byggställning, finstädning samt rivningsarbeten.

Rocio M
Skrev om JCS Company AB

De är ett ansvarsfullt och pålitligt företag. Vi har använt deras hjälp i mer än 2 år i olika situationer (rutinmässig städning, flyttning, efter uthyrning och olika komplikationer) och vi har alltid varit mycket nöjda med resultaten. De är fläckfria, vänliga och pålitliga

Mattias B
Skrev om JCS Company AB

Väldigt nöjd, har haft städning från dom i flera år.

David P
Skrev om JCS Company AB

JCS är duktiga på det dom gör och väldigt serviceinriktade i all kommunikation.

Gunn A
Skrev om JCS Company AB

Bra service och bra resultat! Levererar mer än förväntat.

Maria A
Skrev om JCS Company AB

Utmärkt Städtjänst varje månad. Jag använd JCS Company tjänst för städning varje månad, och jag är mycket nöjd med deras service. De gör ett utmärkt jobb med att hålla mitt hem skinande rent. Varmt rekommenderas!

Ingwor P
Skrev om JCS Company AB

Mycket bra. Duktig personal och arbetsledning

Sven E
Skrev om JCS Company AB

3 personer kom punktligt, satte igång direkt. Hade med sig all utrustning inklusive stegar. Tvättade alla fönster och städade ordentligt i hela mitt hus. Arbetet utfördes mycket ordentligt och jag blev väldigt nöjd med resultat. Kan verkligen rekommendera det här företaget. Dom var professionella och visste vad dom gjorde. Kommer definitivt att anlita dom igen.

Karl C
Skrev om JCS Company AB

JCS Company är väldigt professionella, både i att ta hand om sina kunder och i att utföra jobben.

Julia E
Skrev om JCS Company AB

Se ovan plus Väl utfört arbete med våra fönster. Noggrant arbete plus snabbt ! Bra ! Två trevliga utförare/medmänniskor ! MVH Julia och Bengt Norberg

Ann-Kristin D
Skrev om JCS Company AB

Trevligt bemötande både via telefon och utförarna av fönsterputsningen. Noggrant utfört arbete!

Görel R
Skrev om JCS Company AB

Fantastiskt! Har aldrig haft så fina fönster!

Lena S
Skrev om JCS Company AB

Ett sjysst och pålitligt företag. Fönsterputs. Jag förväntade mig rena fönster och fick det. Blev mycket vänligt bemött. Proffsiga anställda.

Yvonne E
Skrev om JCS Company AB

Jag är mycket nöjd med flytthjälpen och flyttstädningen var perfekt genomförd. Tack Daniel och de andra som hjälpte till!

Peter A
Skrev om JCS Company AB

JCS Company AB har trevlig och pålitlig personal samt arbetsledning som alltid lever upp till mina förväntningar. Snabb och felfri service är ett signum för företaget. Kan varmt rekommendera deras tjänster till andra.

Ulrik L
Skrev om JCS Company AB

Profesionella, duktiga och mycket lätta att ha att göra med. Resultatet blir alltid bra. Vi är nöjda kunder sedan 10 år.

Daniel G
Skrev om JCS Company AB

Ett seriöst företag som alltid levererar

Hernan C
Skrev om JCS Company AB

JCS Är ett städföretag som erbjuder enkelhet och effektivitet får att uppnå sina kunders mål. De arbetar på ett strukturerat sätt och ser till att städningen utförs korrekt och i enlighet med prioriteringslistan. De levererar arbetet i tid, vilket Ger sina kunder lugn och ro. Allt detta till ett utmärkt och mycket rimligt pris. Personligen är jag nöjd med deras service och rekommenderar dem varmt.

Susanne F
Skrev om JCS Company AB

Fint bemötande, riktigt bra fönsterputsning, ett seriöst företag, verkligen!

Caroline P
Skrev om JCS Company AB

Vi blev mycket väl bemötta. Företaget har överträffat våra förväntningar, vi är mycket nöjda! Vi har städning på vårat kontor och är så nöjda med allt!

Sara C
Skrev om JCS Company AB

Snabba att svara, effektivt och vänligt

Mattias B
Skrev om JCS Company AB

Väldigt nöjd med hemstädning. Trevligt bemötande. Rekommenderas!

Gunilla A
Skrev om JCS Company AB

Vi är mycket nöjda med bemötande och lyhördhet, när vi behövde byta städdag. Städningen var till full belåtenhet. Kan rekommenderas.

Jörgen L
Skrev om JCS Company AB

Jag vart trevligt mött personalen var mycket kompetent jag köpte en städtjänst och blev mycket nöjd

Maria A

Very good and detailed cleaning. I recommend it 100%

Omar L
Skrev om JCS Company AB

Duktiga på att göra sitt jobb.

Stefan S
Skrev om JCS Company AB

Bra bemötande och perfekt utfört.

Luis B
Skrev om JCS Company AB

Pålitlig företag jag rekommenderar de.

Marie F
Skrev om JCS Company AB

Proffsiga! Väldigt bra kommunikation med dom och fantastik resultat.

Anne B
Skrev om JCS Company AB

Trevligt bemötande och jag är så nöjd över fönsterputsningen. Kommer absolut att anlita dom framöver igen.

Lotti A
Skrev om JCS Company AB

Tyvärr allt för mycket fläckar i efterhand som inte syntes när inte solen låg på. Ser ut som dem borde bytt vatten lite oftare.

Svar från JCS Company AB

Hej Lotti, vad tråkigt att du blev missnöjd. Vi har 100% nöjdhetsgaranti, vilket innebär att vi kommer tillbaka och åtgärdar felet under 24 timmar om du som kund inte känner dig helt nöjd med resultatet. En arbetsledare kommer att kontakta dig med förslag på en dag då vi kan komma. Mvh Veronica B.

Sara W
Skrev om JCS Company AB

Väl bemött både vid beställning och genomförande. Kunniga inom sitt område och smidiga att ha att göra med via mejl och på plats. Uppdraget var 4,5 timme städning efter stambyte i en tvåa. Fokus på fönsterputs och ytskikt i kök. En person tog uppdrag fönster och den andra ytskikt. Otroligt effektiva, kompetenta för denna typ av uppdrag dessutom flexibla och trevliga! Kan varmt rekommendera JCS Company AB och kommer att anlita dem igen om tillfälle ges.

Robert D
Skrev om JCS Company AB

Har för mina företags räkningar anlitat dem i över tio år och nu även anlitat dem för Brf's räkning. Bara bra att säga.

Michael K
Skrev om JCS Company AB

Seriöst företag med duktig och pålitlig personal. Färdigställer alltid entreprenaden till utsatt tid. Michael Köld Alpid AB

Solveig W
Skrev om JCS Company AB

Mycket bra utförd fönsterputsning. Trevlig personal

Trude E
Skrev om JCS Company AB

Vi blev utmärkt bemötta och arbetet utfördes till full belåtenhet

Jenny D
Skrev om JCS Company AB

Fick snabbt kontakt med Daniel att boka in ett byggstäd efter en lägenhetsrenovering, där vi hade väldigt lite tid innan inflyttning. Hans Team gjorde ett fantastiskt arbete och gjorde så att vi kunde flytta in dagen efter. Jag kan varmt rekommendera JCS Company för snabb och proffsigt bemötande och noga utfört arbete. Vi är super nöjda!

Sara K
Skrev om JCS Company AB

Snabba svar, flexibla med tider och bra utfört arbete.

Tobias L
Skrev om JCS Company AB

Väldigt trevlig bemötande och väl utfört arbete.

Anja H
Skrev om JCS Company AB

Städning av en lägenhet varannan vecka. Dom har varit här 2 ggr och vi är jätte nöjda

Anna S
Skrev om JCS Company AB

Smidigt, snabbt och väldigt trevligt bemötande

Anna B
Skrev om JCS Company AB

Jättebra service och väldigt nöjd med utförd städning.

Yvonne S
Skrev om JCS Company AB

Jag har vid tre tillfällen de senaste åren använt JCS för flytt. De har varit glada, trevliga, alltid i tid, tillmötesgående och hjälpsamma. Jag rekommenderar dem varmt. Yvonne Söderberg

Lo B
Skrev om JCS Company AB

Jag har anlitat JCS Company för hemstädning i flera år. Det har fungerat utmärkt! De är dessutom pålitliga och flexibla när det behövs.

Vania C
Skrev om JCS Company AB

Når upp till ens förväntningar utan problem!

Yenny L

Hemstädning är superbra! Kan varmt rekommendera JCS COMPANY AB🙂

Ulrik L
Skrev om JCS Company AB

JCS har en mycket bra städtjänst, väldigt trevlig och pålitlig personal, har anlitat dem utan avbrott i över 7 år!