Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Göteborg Jensen's Bøfhus AB

Jensen's Bøfhus AB

Norra Hamngatan 20, 411 06 Göteborg — Visa karta

Restauranger nära Jensen's Bøfhus AB:

Drakegatan 1, GÖTEBORG
Matsmak står för god mat, hög kvalitet och smakkänsla. Vi strävar efter att allt... Läs mer ›
Monica E:
Bra bemötande, vi beställer enbart catering, och de brukar vara ok! Som kund hos er upplever jag snabbt svar på mail och fin service.

Nordhemsgatan 18, GÖTEBORG
Välkommen in till Silvis restaurang, i en hemtrevlig och familjär miljö tillåts ... Läs mer ›
Katarina B:
Underhållning i form av orientalisk dans och en annan gång föreläsning från Röda Korset om flyktingar. Visserligen länge sedan, men jag vill...

Linnégatan 27, GÖTEBORG
Hjärtligt välkommen till Rustik Bistro. Vi är en fransk-svensk bistro belägen mi... Läs mer ›
Cinita C:
Trevligt och mysigt ställe god mat och trevlig personal

Läs vad 21 kunder tycker om Jensen's Bøfhus AB

• Maria E
    Maria E skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Rätt bra mat för billigt pris. Men ibland slarvar de :( Ibland är potatisen mjuk och äcklig. Ibland struntar de i att lägga till persilja (till Lunchbiffen för 49kr). Ibland ger de fel sås. Och så tar det en EVIGHET innan man får beställa och Betala!
  • Linnéa J
    Linnéa J skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Helt ok lunch, EXTREMT GODA SÅSER!!!
  • Glenn F
    Glenn F skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Lång väntetid att få beställa, lång väntetid på mat. Ljummen mat, får aldrig biffen slik man vil ha den. Annars gillar jag Jensen's andra ställen.
  • Johan J
    Johan J skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Bra restaurang som lider av sina udda manér. Jag har lockats hit flera gånger av det goa danska konceptet. Tyvärr slås man varje gång av det otroligt klumpiga systemet de har påtvingat den stackars personalen. Tydligen finns det olika roller med placerare, orderupptagare, uppassare och betalningsmottagare. Detta system är helt främmande för mig och när jag försöker kontakta placeraren för att beställa får man bara en blank blick. Maten är mycket prisvärd och precis av den danska frokostrestaurantstypen jag vill ha, något artificiell men god.
  • Elisabeth E
    Elisabeth E skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Mina barn gillar detta ställe men varje gång vi äter i detta ställe har vi samma upplevelser, personal var långsamma & man fick inte den stek som man har beställt. Men inte nog med den jag halkade i restaurangen för att det fanns små kyckling ben på golvet!Ingen personal hjälpte eller frågade mig.Riktigt uselt.Jag betalade mer än 1000 spänn för att bli besviken & ha en pinsamt kväll.
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Precis hemkommen. Grymt besviken. Första vändan med våra köttbitar fick åka in igen, de var knappt ljumma. Andra försöket var inte heller bra men då var vi så hungriga så att de fick duga. Beställde tre efterrätter en kom aldrig. Vinet fick godkänt och deras ribbs. Kommer aldrig gå dit igen. Finns bättre ställen i närheten.
  • Mia N
    Mia N skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Jag är ledsen att behöva säga detta för jag ville verkligen gilla detta ställe eftersom de har lekhörna och bra pysselsaker till barnen som de kan sysselsätta sig med när man väntar......
    MEN..... personalen är långsamma/eller för få?/såserna otroligt söta, grönsakerna få och dåliga och köttet var segt.
    Vi har testat två gånger och det blir ingen tredje...
  • Alexandra E
    Alexandra E skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Jensen står för ett bra utbud av mat. Såserna här är helt otroliga, testa gärna wiskey- eller originalsåsen, riktigt smakfulla och passar fantastiskt ihop med deras kött. Om du inte har möjlighet eller tid att ta dig till denna restaurang finns såserna även att köpas i vissa utvalda butiker.
  • sara c
    sara c skrev om Jensen's Bøfhus AB
    En hel middag med förrätt, huvudrätt och varmrätt för inte ens 300! OTROLIGT! och super gott!! Jag gillar detta stället jätte mycket!
  • Gustav K
    Gustav K skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Jensens Böfhus är ett alternativ för många turister pga deras plats mitt i stan. dock inget jag rekommenderar eftersom det inte smakar så mycket och saknar någon som helst kärlek i maten
  • tobias a
    tobias a skrev om Jensen's Bøfhus AB
    om man vill äta en lunch i centrum är jensens bästa stället, bra service, bra mat och om du vill även billigare än mcdonalds. Sen kan man ju alltid sänka priset ytterligare genom att samla stämplar o få gratis biff :)
  • Anders G
    Anders G skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Köttet har konstig smak efter de har s.k. grillat det, man får en seg konsistens och anar att köttet är djupfrystskadad när den serveras. Det finns bättre ställen i stan om man gillar köttbitar och skulle inte rekommendera Jensens förutom deras lunchdeals. Avstå från deras middagserbjudanden och bekosta er på någon annanstans för 50 lappen mer eller mindre.
  • Farid K
    Farid K skrev om Jensen's Bøfhus AB
    riktigt bra lunch-meny dock kan det ta lite för lång tid att få sin mat. kvalitén på servicen varierar.
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Helt okej lunchställe. Men äter du där efter lunch tid så blir det ganska dyrt. Kycklingen är okej, vissa biffar saknar helt smak. Personalen är trevlig, men det händer ofta att man får vänta länge på service.
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Är man sugen på något gott och har turen att befinna sej i en stad med Jensens Böfhus då ska man vara glad, för en godare biff måltid och ett sådant pris får man leta efter. Detta är ett ställe som det är värt att vallfärda till och man får t.ex en underbar lunch med en rejäl biff billigare än på mcdonalds.
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Älskar man kött så är detta stället för dig. Där finns det jättegott kött till ett bra pris. Lokalen är stor och snyggt inredd så man känner sig verkligen välkommen där. Personalen är väldigt trevliga och tillmötesgående och duktiga på sitt yrke. Ett ställe som jag verkligen rekommenderar.
  • tveit s
    tveit s skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Är man en köttälskare elle i huvudtaget gillar ngt välstekt så är detta resturangen för dig. Jätte god mat, väldigt bra pris, trevlig personal. kunde dock varit snabbare ut med maten, men det tar dem igen med den goda efterräten och chansen att tillverka sitt eget val av glass. väldigt kul om man har med sig små brn till resturangen. Ligger på brunnsparken och har en bra utsikt mot stan från fönstret i restuarangen.
  • Malin J
    Malin J skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Ett mycket prisvärt matställe som dessutom är barnvänligt. Trevlig personal och mysig atmosfär. Använder sig av stämpelkort och efter fem stämplar (fem huvudrätter) får man en måltid med biff eller kycklingfilé gratis! Perfekt att gå till när familjen kommer och hälsar på, då har du snart fått ihop stämplar till en gratisrätt.
  • Elin W
    Elin W skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Jag rekommenderar denna restaurang tack vare dess goda mat och eftertraktade mjukglassbuffé!
    Det är knappt så att man orkar med mjukglassbuffén efter att ha avslutat varmrätten. Personalen är trevlig och bjuder på bra service. Jag har varit på Jensens vid lunchtid och har det varit mycket kunder har väntetiden på att få sin mat varit ganska lång. Men det har samtliga gånger varit väl värt väntan!
  • jennifer d
    jennifer d skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Stället för dig som vill avnjuta nygrillat. BBQ i hög klass, alltifrån nöt, lax, fläsk till fågel serveras. Mycket god mat, speciellt BBQ-röran som fås till köttet. Här får du service av trevlig och kunnig personal. Och helheltsintrycket blir absolut inte sämre av att de trevliga servitörerna dessutom är snygga ;)
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Jensens är en väldigt trevlig restaurang med riktig god meny och stora saftiga biffar som killar gillar :) Har varit där flera gånger både på luncher och med familjen och alltid lika uppskattat. När det gäller familjedelen är det få andra restauranger som kan mäta sig med den uppskattning som barnen får. Det gäller både aktivering (med kritor/block) som extra glass efter maten.

Det enda som jag personligen upplever som negativt är att det oftast är rejält långa väntetider och detta gör att betyget dras ner från 4.5 till 4. Men annars en klar rekommendation!

Norra Hamngatan 20, 411 06 Göteborg