Jensen's Bøfhus Malmö City

Jensen's Bøfhus Malmö City

Ring 040-97 96 97 jensens.com
3.4

Jensens Bøfhus restaurang i Malmö City är vackert belägen i ett sekelskifteshus vid Malmös största shopping och gågata, precis intill kanalen. Alla välkomna för att få en god upplevelse med både mat, dryck och service. På Jensens Bøfhus trevliga uteservering har man dessutom en härlig utsikt över stadens myllrande folkliv. ...

10 omdömen om Jensen's Bøfhus Malmö City

Lars Peter Carl S
Skrev om Jensen's Bøfhus Malmö City

Helt ok mat, dock små portioner. Efterrätten var inte så god. Dock mycket bra bemötande

Amy
Skrev om Jensen's Bøfhus Malmö City

Åt trerätters med min bror där en gång, det var riktigt gott och mättande. Just den tiden då vi var där så var det relativt lugnt och vi fick ett trevligt bemötande av personalen. Jag älskade maten och efterrätten, de snålade verkligen inte och man blev riktigt mätt. Prisvärt! Rekommenderas varmt!

Nikke L gillar detta
Qpaqex
Skrev om Jensen's Bøfhus Malmö City

Allt tar tid. Det är deras svaghet. Rekordet är 98 minuter innan jag fick in det jag beställde. Se upp då det finns större sällskap där. Dock är köttet bra och såserna är riktigt goda! Personalen är trevliga, men det känns påklistrat.

Fredrik A
Skrev om Jensen's Bøfhus Malmö City

underbart ställe med god mat, dricka och trevlig personal

Georg L
Skrev om Jensen's Bøfhus Malmö City

Man kan fa en rejal portion mat har och forhoppningsvis gar man inte hungrig darifran. Rimliga priser! Tycker lokalen och inredningen ar ganska trist dock..

Karn D
Skrev om Jensen's Bøfhus Malmö City

God mat till ett bra pris. Dock är miljön lite bullrig, deras restauranger i Köpenhamn är betydligt mysigare. Men som sagt, prisvärt, gott och bra service.

Amanda E
Skrev om Jensen's Bøfhus Malmö City

Jensens Böfhus är en restaurang jag gillar. De har goda rätter, och det är väl främst kötträtterna de är kända för och priserna är alltid bra. Här får man en rikrigt god måltid till ett riktigt bra pris. Deras snack-korg rekommenderas till förrätt. Ett minus är att man lätt blir lite bortglömd av personalen när det är mycket folk, men annars gillar jag att äta här!

Kerstin A
Skrev om Jensen's Bøfhus Malmö City

På denna danska restaurang har jag ätit allt för många gånger på kanske därav man "tröttnat på konceptet" dvs ingen variation därinne. Dock ska påpekas maten är god och inriktar sig på kötträtter. Satsa på dagens det är biligaste för på kvällen är samma rätt dyrare. En nackdel är att kön är lång. Ibland får du stå vid dörren trots du bokat och även när du inte bokat, men det känns mera självklart då detta ändå verkar poppis. Sedan kan väntan på själva maten också ta lite tid. Glassbuffén dyrkar jag för ett pris av 49kr om...

Johanna L gillar detta
Johanna L
Skrev om Jensen's Bøfhus Malmö City

Jensens böfhus är en Dansk restaurang kedja. Vill man äta här rekommenderar jag att du bokar i förväg. Brukar vara kö annars. Efter beställning av mat upplever jag ibland att det tar lång tid att få sin maträtt. Maten är dock god. Desserterna är mycket goda. En extra Reco i sig för Jensens "glass meny". Då får man själv ta sin glass, välja topping, äta så mkt man vill för en fast summa. I helhet blir det "3/5 recos" till Jensens. Den konstanta "kön" och sen att det ofta är väntetid på maten drar ner mitt omdöme.

Kerstin A gillar detta
Jonas E
Skrev om Jensen's Bøfhus Malmö City

jensens böfhus på södra förstadsgatan kan inte rekomendera, har bara varit där en gång men den gången var ingen höjdare. Stå i kö vid ingången, det är ju helt otroligt bara det, men det är väl läget som gör det. Biffen jag sen fick in var torr och smakade inte mycket, sen dess har jag tittat på restaurangen med skepsis. går jag dit igen...kanske för att se om det var en måndagsbiff jag fick, för kött är ju gott!