Alla kategorier Restaurang Örebro Örebro Jensen's Bøfhus AB

Stortorget 8, 702 11 Örebro — Visa karta

Läs vad 11 kunder tycker om Jensen's Bøfhus AB

• Thomas M
    Thomas M skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Tänkte njuta god mat med vänner, men blev rätt så besviken.
    Mycket av köttet var slut och det som fanns kvar var inte av god kvalité.
    En biff till kr 239 borde vara putsat och utan brosk. Ungefär 10% av köttet var oätbart.
    Även tomt för bearnaise sås...
    Gratis påfyll av pommes, men det tar 10-15 minuter. Kall biff är inte gott.
    Pommes med pommeskrydda är inte gott med biff.

Sitsen har stora hål, golvet så kladdigt att skorna fastnar och väggen vid bordet var riktigt skitig.

Enda kompensation var efterrätt och kaffe. Kocken fick vi inte prata med...

20% på nästa besök och rabattkortet på 7de biffen gratis lämnade vi på bordet ihop med tips på hela en krona.

Synd att man inte kan ge mindre än 1 stjärna.
  • Olof W
    Olof W skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Hyfsade köttbitar till på tok för höga priser. Ofta hög ljudnivå pga hög musik. Otroligt långsam service av mindre trevlig personal. Personalen verkar ibland okunnig om vad som står på menyn.
  • Jesper K
    Jesper K skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Ett ställe som lämnar en hel del att önska, som en snabbmatsrestaurang fast med biffar istället. Inget utmärker sig, förutom en ganska konstant och jämn nivå, som oftast är ganska låg. Inte mycket till smak, inte mycket till kött, då är det något som saknas.
  • bertil w
    bertil w skrev om Jensen's Bøfhus AB
    I början alltså innan man satte sig vid bordet
    sådär,under tiden man beställde mat blev det sämre och sämre.Det fanns knappast det som skulle finnas.Den "manlige" snorungen till personal
    vad det "stöddigaste" jag upplevt inom rest.branchen. under mitt 66 åriga liv.FY F-N
  • Ulf E
    Ulf E skrev om Jensen's Bøfhus AB
    För fösta gången i mitt liv har jag skickat tillbaka köttet till köket. Deras egen specialbiff både luktade och smakade surt. Efter lång väntan fick jag in en ny som verkade mera kokt än grillad. Aldrig mera detta ställe. Räkcocktail gjord på en handfull färdiskalade djupfrysta tinade räkor ovanpå några sallads strimlor och lite Felix sås ovanpå. Nää inget jag rekommenderar
  • Pip P
    Pip P skrev om Jensen's Bøfhus AB
    God mat, men dåligt med grönsaker till maten. Servicen är näst intill usel. Fick vänta 45 minuter på maten och 20 minuter innan vi ens fick beställa. Vill man dock ha god mat och orkar vänta på maten rekommenderas restaurangen.
  • Emil P
    Emil P skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Kött av högsta kvalitet med portioner som man garanterat blir mätt av. Högt pris som dock känns motiverat. Man kan ibland få känslan av att det är underbemannat då det emellanåt tar lång tid att få tag på någon.
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Allt lämnar gästen oberörd. Kött, potatis och sås. Vi snackar inte hemslungad Bea. Glöm det som är grönt. Service av ganska trött personal i konstiga kläder. Extraknäckande studenter?

Ett kött-McDonalds minus fjortisar. Glass från maskin till efterrätt. Bara en sån sak.

Å för allt i världen gå inte tid på lunch såvida du inte kan avvara eftermiddagen. Det tar tid.
  • Martina T
    Martina T skrev om Jensen's Bøfhus AB
    På Jensens vet man vad man får! Jättegod mat, skulle dock helst vilja ha lite mer grönt på tallriken. Laxen är alltid smarrig. Bra pris. Har glassbuffé och dessutom världens godaste chokladtryffel. Litet minus att personalen ibland är svår att få kontakt med.
  • Sandra G
    Sandra G skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Jensens böfhus blir man aldrig besviken på var och vad man äter tycker jag. Köttet är alltid mört och gott och såserna är ju bara helt fantastiska. De är också trevliga tycker jag och gör maten efter kundens önskan. Att de sedan har en underbar glassbuffé gör ju bara saken ännu bättre! De har också lunchrabatt vilket jag tycker är bra eftersom restaurangen annars är väldigt dyr. Jensens får fyra av fem!
  • Kajsa G
    Kajsa G skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Jensens Böfhus serverar god mat med köttbitar som man får tillagad precis som man ber om. Tillbehören går att variera och kittlar även dessa mina smaklökar. Ett minus är dock att portionen vid lunchen inte är så stor, men du får din måltid till ett mycket bra pris.

Stortorget 8, 702 11 Örebro