Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Jensen's Bøfhus AB

Jensen's Bøfhus AB

Sveavägen 51, 113 59 Stockholm — Visa karta

Nytorget 6, 11640, STOCKHOLM
Nytorget 6
Linda A:
Trevlig och flexibel personal. God mat och gott vin! Rekommenderar starkt nytorget 6

Restauranger nära Jensen's Bøfhus AB:

Sveavägen 41, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällag... Läs mer ›
Ellika S:
Mina varmaste tack och rekommendationer går till Två Grabbar och Kök efter fantastiskt ordnande av min disputationsfest den 28 oktober! Jag ...

Västmannagatan 48, Stockholm
Restaurang Minako erbjuder högkvalitativ sushi intill Odenplan i Stockholm. Kara... Läs mer ›
Peder O:
Hej på er. Tveklöst Sveriges bästa sushirestaurang och troligen en av de bästa på vår glob. Den närmasta sushrestaurang jag kan komma på ä...

Dalagatan 28, STOCKHOLM
På restaurang Hemma Vasastan erbjuder vi lunch, after work, á la carte och cater... Läs mer ›
Jan S:
Mycket trevlig middag. Maten var bra, service/personalen var utmärkt och miljön i restaurangen var var lugn och gemytlig.

Regeringsgatan 70, Stockholm
Eva G:
bra bemötande. kanske lite otydlig instruktion vid mailbokningen. bättre att kräva av mig som kund att jag ska meddela på em om hur många v...

Läs vad 12 kunder tycker om Jensen's Bøfhus AB

• Ulrika A
    Ulrika A skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Åt på Jensens på Sveavägen. Tristaste lunchupplevelse jag haft på länge. Noll service och otroligt dålig personal.
  • Nora M
    Nora M skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Lunchar ofta på Jensens, men min favorit är Sveavägen/RådmansgatanM
    Biffen är bättre och bättre tillagad än på andra ställen, och även om väntan på service kan bli lite lång, är de rätt trevliga.
  • Robert
    Robert skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Helt ok mat för rimlig peng under lunchen men det kan ta tid att få den, inget för dig som har en tid att passa om du går dit mellan 12.00-13.00. Ät middag någon annanstans eftersom priserna då är mer "normala" jämfört med lunchen som är billig.
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Servicen bra, kalven jag åt till lunch var förmodligen Albino eftersom det inte ens gick att få stekyta på grejorna. Dessutom var 143 av 190 gram kött bara fett och senor. Bra jobbat köket......
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Ingen finkrog direkt. Men funkar fint för en lunch. Har ätit lunch där tre ggr senaste 2 mån. Och hade det inte varit för lite lång väntetid en av gångerna hade det blivit en fyra i betyg. En dagens lunchbiff för 49 spänn är helt klart prisvärt.
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Låt mig sammanfatta direkt: uselt.

Burgarna är kompakat och har en obehagligt fadd smak. Brödet är som en fralla. Frittarna är värre än McDonalds. Ölen avslagen. Biffarna är mer kokta än grillade. Laxen verkar mikrad.

Det är hyfsat billigt, men lägger du till en femtiolapp per rätt på ett annat ställe så får du garanterat bra mat.

Usch.
  • Valter C
    Valter C skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Här är beviset! man kan idka vilken typ av verksamhet som helst hur undermåligt som helst och få det att gå bra, bara man ligger på rätt ställe!
    Om du vill förstöra en kväll (kan ju faktiskt finnas ett sånt sjukt behov...) så är Jensens Böfhus AB rätta stället.
    Kan inte sluta tänka tillbaka på denna urusla upplevelse. Som tur var besökte vi med vänner som vi känner sedan många år, annars hade de undrat vad för idioter vi är som föreslår denna miserabla upplevelse under deras Stockholms vistelse.

26 Juli:
    Vilken KATASTROF!!!!!!

...men dyrt!
  • Linn E
    Linn E skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Fruktansvärd upplevelse. Personalen skällde på oss då vi bokat för 13, men bara blev 11. En biff fick skickas tillbaka till köket pga att den var kall, två fick fel tillbehör och sås till laxen kostade 10 extra. Inget vegetariskt alternativ. De flesta av oss blev inte mätta och vi är ändå tjejer i 20-årsåldern. Vi fick vänta 15 minuter på det bokade bordet, 45 min på maten. De flesta tillbehören till mjukglassen var slut.
  • pekka l
    pekka l skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Trots tidigare dålig erfarenhet av denna kedja gick jag dit igen för någon vecka sedan. Beställde fläskfilé, överraskande nog var det inte fläskfilé som serverades utan något helt annat, troligtvis fläskkarré. Till detta serverades fyra mikroskopiska potatisar och en sås av obeskrivlig kemisk sammansättning. Sallad lyste med sin frånvaro. Pris 140:-. Gick inte att äta upp skiten för att det smakade så illa. Servitrisen drog patetiskt nog av 20 spänn på priset när jag klagade. Går inte tillbaks dit igen kan jag lova.
    För övrigt trist lokal som påminner om en wannabe-flashig östtysk vägkrog med renoveringsbehov. Man får som sagt vad man betalar för.
    Valter C gillar detta
  • Elina E
    Elina E skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Den här restaurangen tycker jag verkligen om, mysiga platser och jättegod mat. Personalen är serviceinriktad och ser till kunden bästa.
    Här kan du själv välja storlek på kötten, vilket alltid är bra..
    Hit kommer jag absolut gå igen.
  • Johan H
    Johan H skrev om Jensen's Bøfhus AB
    Åt "Jensens populära lunchbiff" och var hyfsat nöjd med köttet. Ingen jätteportion och såserna var lite väl tunna.
    Trots att det var i det inte var i närheten av fullsatt så fick vi ändå stå och vänta en bra stund på bord. Personalen var stressad och underbemannad.
  • Camilla
    Camilla skrev om Jensen's Bøfhus AB
    På Jensens Böfhus stämmer verkligen talesättet att man får det man betalar för - köttet är inte av särskilt hög kvalitet. Något som däremot är trevligt är de många valmöjligheterna för tillbehör och såser. Lokalen är ganska ocharmig, nästan lite vägkrogskänsla med inplastade menyer och allt.

Sveavägen 51, 113 59 Stockholm