Jf Måleriteam

Jf Måleriteam

www.jfmaleriteam.se
  • BadgeTenYears

Välkommen till JF Måleriteam! Vi är 8 målare i företaget som drivs av Johnny Söderling och Fredrik Nilsson, JF, sedan tidigt 90-tal. Vår bas är i Farsta, men vi tar uppdrag från privatpersoner, bostadsrättsföreningar och företag i hela Storstockholm. Genom åren i branschen har vi samlat på oss mycket erfarenhet och en bred...

246 omdömen om Jf Måleriteam

Sedan starten hos Reco 2015

Per A
Skrev om Jf Måleriteam

Proffsigt, snyggt och snabbt! Kommer anlita dem igen om vi behöver!

Manuel D
Skrev om Jf Måleriteam

Anlitade JF Måleriteam för att måla om en lägenhet på 96 kvm. Vi stötte på ett par överraskningar som målarna hanterade galant. Arbetet genomfördes professionellt och slutfördes i tid. Kan varmt rekommendera de! Glöm inte o välja ett par spännande färger.

Leif K
Skrev om Jf Måleriteam

Bra bemötande på alla sätt och perfekt utfört jobb efter de förutsättningar jag efterfrågat. Topp!

Anna-Karin F
Skrev om Jf Måleriteam

Bra dialog, utfört i tid och mycket bra resultat.

Maria E
Skrev om Jf Måleriteam

Välgjort arbete, trevliga målare, inget att klaga på,👍👍👍

Christina B
Skrev om Jf Måleriteam

Bra hantverkare, pålitliga och trevliga.

Carina L
Skrev om Jf Måleriteam

Snabb och bra återkoppling på mejl angående målningsförfrågan. Trevligt bemötande! Moa som var hos oss och målade om ett rum var väldigt trevlig och hon gjorde ett jättebra jobb.

Anders S
Skrev om Jf Måleriteam

Bra och proffesionellt utfört arbete. Trevligt bemötande av målaren

Carl C
Skrev om Jf Måleriteam

Snabbt och ordentligt utfört av trevliga målare. Rekommenderas!

Ingvar Y
Skrev om Jf Måleriteam

Detta är på alla sätt ett superproffsigt målarteam. Trevliga, yrkeskunniga och rimligt prissatta. Vi har målat vårt hus fyra gånger, de första två gångerna anlitade vi andra, billigare målare. Fick måla om efter 3 - 4 år. Billigt blev dyrt. Sedan blev det JF och då höll det sig fint i över 10 år. Nu målade dom om hos oss igen. Superfint. Kvalitet lönar sig.

TOMMY A
Skrev om Jf Måleriteam

Jag har anlitat Fredrik och Jf Måleriteam vid två tillfällen och kan varmt rekommendera dem! Målarna kommer på utsatt tid och är trevliga och duktiga. De är dessutom lyhörda för mina önskemål och har hört av sig för avstämning när det har behövts. Ordning och reda!

Margareta B
Skrev om Jf Måleriteam

JF Måleriteam är mycket proffsiga och trevliga. Jag är mycket nöjd med kontakten och resultatet av renoveringen av mitt kök och sovrum. Målaren Moa är skicklig, smidig och lyhörd. Jag rekommenderar dem helt och fullt och skulle inte tveka att vända mig till dem igen

Anna S
Skrev om Jf Måleriteam

Inte nog med att JF målerteam gör ett superjobb! De ställer dessutom upp och hjälper till när annan hantverkare (elektriker) sabbar de nymålade väggarna. Bästa gänget.

Johnny S gillar detta
Fredrik Y
Skrev om Jf Måleriteam

Vi ger våra största rekommendatior till JF Måleriteam. Fantastiskt duktiga målare och människor. Vi är supernöjd med allt och kommer anlita dem flera gånger framöver. Mvh Fredrik

Johnny S gillar detta
Joakim M
Skrev om Jf Måleriteam

JF Måleri levererar ett snyggt resultat och håller alltid vad dom lovar!

Nikos S
Skrev om Jf Måleriteam

Bra kommunikation och utförande.

Tobias S
Skrev om Jf Måleriteam

Jag kan verkligen rekommendera JF Måleri. De målade om våra sovrum och snickerier och slutresultatet blev superbra! Johnny var väldigt tillmötesgående till våra önskemål och kom också med flera kloka inspel på hur vi skulle tänka. Proffsig dialog från start till mål och strålande bra jobb utfört av målaren Robert. JF Måleri ska ni anlita om ni vill ha en seriös firma som är både noggranna och kunniga. Hälsningar, Tobias

Veronica K
Skrev om Jf Måleriteam

Vi tog hjälp av JF Måleriteam för målning och tapetsering i vår lägenhet, och skulle inte tveka att anlita dem igen. Snabb och trevlig kommunikation. Lyssnar till önskemål och ger förslag på alternativ. Tydlig, och snabbt given, offert, till ett rimligt pris. Vi är väldigt nöjda med resultatet. Rekommenderas!

Adam D
Skrev om Jf Måleriteam

Trevliga och duktiga. Kan absolut rekommendera dem!

Kristina N
Skrev om Jf Måleriteam

JF Måleriteam hade ett trevligt bemötande och arbetet utfördes utan anmärkningar

Lena B
Skrev om Jf Måleriteam

Utmärkt utfört arbete. Roberth som var hemma hos mig jobbade oerhört noggrant och med det lilla extra. Kan inte klaga på någonting. Tydlig och snabb kommunikation, väl utfört arbete och till pris enligt offert. Rekommenderas.

Magnus N
Skrev om Jf Måleriteam

Trevligt och tydligt bemötande. Enkel kommunikation.

Harry Ö
Skrev om Jf Måleriteam

Jag kan inte annat än rekommendera Jf måleriteam! Det svarade snabbt på min förfrågan om att tapetsera min hall och erbjud ett väldigt rimligt pris. När målaren väl kom förbi var han både väldigt trevligt och kunnig och löste alla knepigheter och hinder galant. Vi är jättenöjda med resultat!

Marcus H
Skrev om Jf Måleriteam

Vi blev mycket nöjda med resultatet i hela lägenheten

Thalia O
Skrev om Jf Måleriteam

Snabb respons, jättebra målat enligt våra önskemål och avtal (väggar och tak i lägenhet, flera färger), kan rekommenderas!

Daniel B
Skrev om Jf Måleriteam

JF Måleriteam arbetar effektivt och med ett bra slutresultat till avtalat pris.

Emanuel B
Skrev om Jf Måleriteam

Utmärkt målat, superbra bemötande och väldigt enkla att anlita och kommunicera med. Rekommenderas starkt.

Christian H
Skrev om Jf Måleriteam

Bra bemötande och bra utfört arbete. Det var också utfört i tid, som vi bestämt. Även bra städat efter jobbet. Vi var även denna gång helt nöjda med jobbet, Vi har anlitat JF Måleri en hång tidigare .

Lotta H
Skrev om Jf Måleriteam

Ett perfekt utfört måleriarbete, bra kommunikation, trevligt bemötande. Vi kan verkligen rekommendera den här firman och om vi behöver få något mer målat så blir det JF måleriteam igen!

Emma F
Skrev om Jf Måleriteam

Bra kommunikation och väl utfört arbete!

Giulia R
Skrev om Jf Måleriteam

Vi anlitade Jf måleriteam för rivning av tapet och målning i fyra sovrum och ett vardagsrum. Otroligt nöjda både med det slutgiltiga resultatet och hela processen och kontakten med Johnny. Skulle inte tveka en sekund på att anlita dem igen!

Amine B
Skrev om Jf Måleriteam

Bra bemötande från start, och proffsigt utförande hela vägen. Om jag behöver mer hjälp är det hit jag vänder mig direkt!

Beatrice T
Skrev om Jf Måleriteam

Hög kvalitet rakt igenom. Tydlig offert, bra kommunikation, pålitliga och mycket bra resultat. Rekommenderar varmt.

Svar från Jf Måleriteam

Hej, Huset blev riktigt fint. Tack för det fina omdömet och kul att ni är så nöjda.

Joakim B
Skrev om Jf Måleriteam

Snabba, proffsiga och noggranna. Var också lätta att snacka med för att få våra önskemål tillgodosedda.

Monika L
Skrev om Jf Måleriteam

Målargänget var, förutom snabba och duktiga, väldigt trevliga. Jag fick ett vänligt bemötande av alla jag träffade. JF målade fasad och källarfönster på mitt hus i Tallkrogen. Mvh, Monika

Niklas D
Skrev om Jf Måleriteam

Mycket proffsiga. Väldigt bra resultat.

Svar från Jf Måleriteam

Tack för det fina omdömet. Det blev riktigt fint. Ha en fortsatt fin sommar. Mvh JF Måleriteam

Bo Emil Mattias J
Skrev om Jf Måleriteam

JF måleriteam är ett företag som gör det där lilla extra för att säkerställa att kunden blir nöjd över förväntan. Trots tidspress så målade de taket i lgh utanför gällande offert. Resultatet av tapetsering och målning på 105 kvm blev utmärkt. Vi är mer än nöjda Det finns inget annat betyg att ge än det högsta

Ulf H
Skrev om Jf Måleriteam

Mycket professionellt, lyhörd till hur vi ska göra. Trevliga målare och mycket bra utförande på målningen inklusive allt runt omkring.

Louise B
Skrev om Jf Måleriteam

Snabba, proffsiga och väldigt bra resultat!

Thomas B
Skrev om Jf Måleriteam

kompetent bemötande, slet för att bli klara till inflytt trots att de tidigt sagt att de kanske inte skulle hinna. och så blev det så fint.

Stephan M
Skrev om Jf Måleriteam

JF Måleriteam målade väggarna i vårt vardagsrum. Bemötandet var trevligt och arbetet blev skickligt utfört. Vi är helt nöjda och skulle anlita dem igen ifall vi behöver en målare.

Mikael H
Skrev om Jf Måleriteam

Allt sköttes smidigt och professionellt. Mejlade bilder på vardagsrummet och fick tillbaka en offert på ommålning. Johnny som utförde arbetet var trevlig och arbetet blev klart i utsatt tid. Vi är mycket nöjda med resultatet.

Erika C
Skrev om Jf Måleriteam

Jättebra! Målningen blev jättebra, och vi hölls hela tiden uppdaterade.

Caroline R
Skrev om Jf Måleriteam

Bra kontakt från början med snabb återkoppling och tydlig kommunikation. Effektiv och snyggt utfört jobb. Vi är nöjda 😁👌

Birgitta M
Skrev om Jf Måleriteam

Är jätte nöjd. Trevlig personal. Lyhörd för mina önskemål. Jag rekommenderar företaget med varmt hjärta

Annika K
Skrev om Jf Måleriteam

Snabba, proffsiga och trevliga! Kan verkligen rekommendera! Tapetserade hallen hemma hos oss och hjälpte till över förväntan när jag tabbat mig och köpt tapetrullar med olika batchnummer.

Zandra E
Skrev om Jf Måleriteam

Tack JF för att ni målade alla väggar ,tak, och lister i vår nya lägenhet. Proffsigt jobb och trevligt bemötande. Så tacksam att ni blev klara i tid. Rekommenderas varmt.

Mats N
Skrev om Jf Måleriteam

Flexibelt och bra bemötande! Bra resultat på utsatt tid! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Dag F
Skrev om Jf Måleriteam

Bra kommunikation, väldigt trevligt bemötande och okomplicerat. Superfint och väl utfört arbete (tapetsering av 3 rum).

Mia L
Skrev om Jf Måleriteam

Proffsiga och förtroendeingivande. Skulle absolut vända mig till Jf Måleriteam igen!