JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

En del av Mitsubishi Electric www.jkservicemontage.se
  • BadgeFiveYears

Är det dags att skaffa värmepump? Om du har svårt för att lista ut var den bästa placeringen är och vilket som är det bästa märket, ska du kontakta oss på JK Servicemontage. Vi har många års erfarenhet i värmepumpsbranschen. Vi både säljer, installerar och servar. Vi är återförsäljare åt Mitsubishi electric. Vi är din lokala...

255 omdömen om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Sedan starten hos Reco 2017

Andreas H
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Mycket nöjd! Trevlig och proffsig!

Sören B
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Blev bemött på bästa sätt Alla förväntningar var som jag trodde,endast en uppföljning saknas av olika inställningar. Allt var i stort sätt OK.

Birgitta L
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Trevligt bemötande och lösningsorienterad är min upplevelse av JK Servicemontage! Jag köpte en Mitsubishi Hero värmepump inklusive installation av JK. Mattias på JK gav bra tips på var pumpen kunde placeras och gjorde ett riktigt snyggt jobb.

Stig L
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Bra och trevlig bemötande provsigt utförts mycket nöjd kan varmt rekommendera till andra kunder

Monika T
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Jag ringde upp den montör vi haft tidigare Alltid trevlig och tillmötesgående Vi önskade byta produkt efter många år Vi valde att köpa en ny så bara efter en vecka fick vi en tid och detta genomfördes enligt ök Vi är mycket nöjda med vår luftvärmepump och fick bra information

Kurt-Åke K
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Snabb återkoppling på förfrågan. Bra kommunikation. Snygg installation. Rekommenderas.

Shula g
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Bra service. Trevlig och bra på att informera.

Håkan L
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

På tid och plats och inst. enligt offert. trevligt bemötande.

Mats K
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Suveränt! Allt genomfört som utlovats! Fungerade perfekt som tidigare möte!

Gunn K
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Från 1:a telefonkontakt med rådgivning till installation av ny värmepump upplevde jag att jag fick professionell hjälp.. Jag är mycket nöjd. Gunn Koukonen

Sophie B
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Väldigt serviceminded, bra kommunikation och bemötande. Vi är väldigt nöjda med installationen!

Rolf M
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Allt fungerade som förväntat d v s mycket bra.

Johan H
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Fick en snabb offert på min förfrågan. Installationen ett par veckor senare gick väldigt smidigt. En kompetent installatör som avslutningsvis gav en tydlig genomgång innan pumpen togs i bruk. Nöjd kund!

Kenneth F
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

En bra och proffesionelt utförd installation av en kompetent tekniker.

Anders D
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Kunnig och väldigt serviceinriktad. Supernöjd!

Marianne S

Bra bemötande. Helt enligt förväntat. Köpte en varmluftspump

Björn B
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Snabb, bra på att kommunicera samt ordning och reda! Kontaktade i Oktober och någon vecka senare var jobbet klart. Rekommenderas starkt

Anders T
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

JK Servicemontage känns som bästa tänkbara företag. Ansvarskännande, ser helheten och gör det som behövs utan att överdriva. Vi ersatte en trasig golvmonterad luft/luftvärmepump.

Maria W
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Vi fick ett jättefint bemötande av Mattias, hela installationen gick smidigt och blev snyggt, han var lyhörd och tog hänsyn till våra önskemål och gav bra råd o tips Vi fick också bra information Vi är mycket nöjda Installationen gällde luftvärmepump Mitsubishi "Hero"

Philip M
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Väldigt bra kommunikation från start. Väldigt fint arbete och trevlig kille! Klar 5:a!

Cecilia Ö
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Alltid tillgänglig, trevlig och duktig på det han gör!

Henric L
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Rekommenderas varmt, så nöjd med installationen av luftvärmepump!

Ronnie B
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Proffsigt utförd service Gick även igenom hur inställningar fungerar Trevlig bemötande

Emma M
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Mycket trevligt och serviceinriktat bemötande. Vi hade beställt en luftvärmepump till vår sommarstuga på en ö i skärgården och blev väldigt imponerade över skicklighet och snabbhet i monteringen. Vi är så nöjda!

Daniel B
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Mycket kompetent montör som klarar av både kreativa lösningar och snygg finish på arbetet. Även mina grannar har berömt hur snygg installationen av luftvärmepump blev. Glöm billiga firmor där hantverkare inte har riktig koll på vad dom gör och anlita denna sakkunniga hantverkare istället. Ni kommer inte bli besvikna.

Arne D
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Väldigt bra bemötande. Väl utfört jobb och bra förslag om lösning av olika praktiska saker.

Kurt J
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

J K Servicemontage bra bemötande av Mattias snabb och bra montering av 2 st luft luftvärmepumpar ca 32000 kr billigare än försäljare i Skarpnäck

Jim Å
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Alltid bra arbete och service!

Jan L
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Mycket god service, en mycket erfaren montör. Kan verkligen rekommendera JK Servicemontage.

Marianne C
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

En mycket trevlig och hjälpsam servicetekniker!

Petra P
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Vi köpte en Mitsubishi luftvärmepump, fick snabb respons när jag bad om offert. Installationen gick väldigt smidigt och vi är verkligen supernöjda med bemötandet vi fick. Kan varmt rekomendera detta företag.

Bernt J
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Trevlig och kunnig personal Värmepumpen fungerar toppenbra!

Åke B
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Snabb och bra service. Såg direkt vad som var fel och åtgärdade felet temporärt och föreslog en permanent lösning som gjordes efter att jag beslutade att gå för den.

Istvan G
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Köpte en komplett luftvärmepump med en utomhusdel och två inomhusdelar. Väldigt bra bemötande med kunnig och hjälpsam personal som utförde jobbet i tid.

Pelle B
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Supertrevlig montör. Proffsigt utfört jobb.

Johan M
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Jättebra bemötande och tydliga förutsättningar. Arbetet blev väldigt välgjort. Det enda som var krångligt var under kontakten innan arbetet då det krävdes några påminnelser från min sida. Antagligen på grund av hög belastning.

Gunilla C
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Trevligt Jag fick vad jag förväntat mig Trevliga killar som städade upp väldigt fint efter sig Kunde inte se att de varit här och stökat till

Nils V
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Trevligt, vänligt o hjälpsamt beteende. Vi kan absolut rekommendera Mattias Bexander Mvh Mona von Bahr

Svenska E
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Anlitat flertal gånger till olika jobb. Alltid lika nöjd! Smidiga att jobba med och håller alltid det dom sagt.

Peter A
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Mycket nöjda med allt från projektering till färdig installation. Vi är väldigt nöjda,.

Tom T
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Utmärkt utfört arbete. Snabbrespons.

Jan J
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Bra leverans och goda råd för byte av filter.

Jan Å
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Professionell och mycket serviceinriktad, gäller även elektriker delen

Magnus J
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Trevligt och proffsigt bemötande, utförandet likaså. Har inget att anmärka på.

Lars-Erik T
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Utmärkt service och arbete.Allt perfekt.

Erik K
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Bra hjälp med planering av placering. Snygg installation med det lilla extra för att vi skulle få det vi ville ha.

Marie A

Väldigt nöjd med bra service. Kan verkligen rekommendera JK Servicemontage

Kristoffer H
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Trevlig, tillmötesgående och jävligt bra installation. Ansträngde sig för att ge en bra lösning till oss trots att det innebar extra jobb för honom. Bra introduktion efter installation. Kommer garanterat att anlita JK Servicemontage om tillfälle ges. Lätt fem poäng!

Liza W
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Super nöjd med både Mattias och hans jobb!

Stefan P
Skrev om JK Servicemontage - Mitsubishi Electric

Kom i tid. Bra utfört arbete.