JKB 08 Bilservice

Sköldingevägen 18, 125 40 Älvsjö — Visa karta

BOLAGET ÄR FÖRSATT I KONKURS.
Sågvägen 31, 18440, ÅKERSBERGA
S Quality Auto Import
Per T:
Väldigt bra service och trevlig personal .

Bilvårdare nära JKB 08 Bilservice:

Sjösavägen 10, Bandhagen
Nermins Bilservice - Utför service på alla bilar oavsett märke! Läs mer ›
Magnus H:
Byter bara däck där men dom är snabba och trevliga

Stallarholmsvägen 28, BANDHAGEN
Proline Bilskador lämnar alltid två års garanti på nya originalreservdelar! Läs mer ›
Jonas V:
Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Stallarholmsvägen 28, Bandhagen
Välkomna till Min Bil Bandhagen! Läs mer ›
Leif T:
Kunning och serviceminded personal!

Vretensborgsvägen 14, Stockholm
Rena Bilar levererar ett högklassigt resultat till förmånliga priser. Vi erbjude... Läs mer ›
Robert:
Är supernöjd med resultatet! Väldigt proffsiga killar, de gick igenom vad de gjort och jag fick godkänna bilen när jag hämtade den. Finns in...

Läs vad 18 kunder tycker om JKB 08 Bilservice

• Maria H
    Maria H skrev om JKB 08 Bilservice
    Mycket fin service av trevlig personal och de har bra priser och åtgärdar fel mycket snabbt. Rekommenderar varmt denna bil-servicefirma. Fick dessutom en låne-bil under reparationstiden, utmärkt! /Maria Hedman med Kia Picanton
  • Micke
    Micke skrev om JKB 08 Bilservice
    Jag fick fel däck monterade på min bil efter förvaringen hos dem. Jag upptäckte det hela tack vare en punktering som uppstod efter deras montering. Jag såg då att det satt ganska slitna året runt däck på bilen trots att jag alltid använt dubbdäck på vintern. Jag pratade med ägaren och förklarade att jag aldrig använt den typen av däck. Ägaren var inte alls intresserad av en lösning utan menade att jag hade fel. Dessutom ville han att jag skulle bevisa vilka däck jag lämnat in trots att de själva har misskött rutinerna, genom att inte specificera på kvittot vad det är för däck som de tar emot för förvaring. Jag känner mig riktigt grundlurad!
  • Martin O
    Martin O skrev om JKB 08 Bilservice
    Bra bemötande och bra pris.
    Bra jobbat.
    2015-02-26 JKB 08 Bilservice A svarar Martin O
    Hej

Tack så mycket för ditt omdöme och hoppas att du snart kommer tillbaka för att ge dig ännu bättre service.
  • Hassan H
    Hassan H skrev om JKB 08 Bilservice
    Jag rekommenderar starkt JKB 08. Bästa service, trevliga personal och kunniga teknikern.
    2015-02-26 JKB 08 Bilservice A svarar Hassan H
    Hej Hassan.H

De är stor ära att du gett oss din bedömning och uppskattar ditt gillande:
    Hoppas på återseende hos oss igen.
  • Jonas D
    Jonas D skrev om JKB 08 Bilservice
    Däckförvaring och byten 2 ggr om året. Snabbt, smidigt och serviceinriktade. Bra priser och tar hand om sina kunder.
    2015-02-26 JKB 08 Bilservice A svarar Jonas D
    Hej Jonas D

Jätte trevligt att du tycker så och vi hoppas snart ni kommer tillbaka:
    Vi kommer skicka ut sms eller ringa våra kunder inför nästa däckbyte.
    Varmt Välkommen
  • Christian W
    Christian W skrev om JKB 08 Bilservice
    Trevligt och bra bemötande. Rekomenderar gärna till vänner.
    2015-02-26 JKB 08 Bilservice A svarar Christian W
    Du är varmt välkommen igen och tack för din åsikt.
    Vi är jätte glada för allas bedömning och åsikter på bra och dåligt sätt för att kunna ge ännu bättre service till våra kunder.
  • Björn R
    Björn R skrev om JKB 08 Bilservice
    Mycket bra bemötande. Ordning och reda på papper och var mina däck är. Priserna är bra
    2015-02-26 JKB 08 Bilservice A svarar Björn R
    Tack Björn R

Trevliga kunder får alltid bästa service tillbaka:
    Allt för kundens nöjdhet skall vara i första hand.
  • sara a
    sara a skrev om JKB 08 Bilservice
    Jag tycker inte man ska döma allt för snabbt för de finns inget eller ingen som är perfekt.
    Jag varit hos JKB 08 bilservice och möts av väldigt trevliga killar samt mycket bra service. De är NU ÄGARE som har system och ordning och är väldigt ärliga.
    De har en hemsida som blir klar snart för oss kunder och att de själv lämnar bilen till kunden när de är klar är ofattbart. Hur många företag gör så utan att de vill ha betalt för minsta lilla.

Jag tycker de var super!!!!!!!!!
    JKB 08 Bilservice A gillar detta
  • Robin K
    Robin K skrev om JKB 08 Bilservice
    Stora språksvårigheter då flertalet av killarna på verkstaden knappt kan förstå/prata svenska.
    Dom verkar inte ha några bra rutiner gällande kommunikationen, har haft två bilar inne på service och båda gånger har de lovat att ringa när bilen är klar. När jag ringt tillbaks på eftermiddagen så får jag beskedet att den är klar men ingen återkoppling.
    Chefen extremt otrevlig, skriker på en bara för att man ifrågasätter något.
    Får en riktigt negativ bild om hur de hanterar klagomål.
    Jag blev ombedd att åka till en annan verkstad om det inte passade!!
  • Hanna L
    Hanna L skrev om JKB 08 Bilservice
    VARNING!

Det enda som överhuvudtaget höll någon standard alls var tvätten utvändigt, den var okej.

1. När jag lämnade bilen vid 9 på morgonen sa de att det skulle ta 2-3 timmar, dom återkommer inte på hela dagen. När klockan är 15 ringer jag upp då jag behöver hämta min son på dagis. Då säger de förvånat att bilen är klar.

2. När jag efter att ha hämtat bilen kommer ut i dagsljuset ser jag att bilen invändigt är extremt slarvigt tvättad, det ligger en hinna av rengöringsspray överallt och den är bara torkad på vissa ställen. Har dock inte tid att vända och påtala detta då jag måste till dagis.

3. Jag lägger märke till att en ganska sällan använd mobilhållare som satt i en fläkt vid förarsätet är bortsliten och trasig, även en flens i själva fläkten är trasig och följer inte med de andra när man vrider den.

4. Åker till JKB Bilservice och förklarar vad som hänt och blir chockad över mottagandet. Det är med en aggressiv ton som ägaren mer eller mindre anklagar mig för att ljuga om skadan, han kräver bevis och vägrar vara hjälpsam. En lång diskussion där jag bedjande undrar om han kan försöka hjälpa mig laga den slutar med att jag arg, besviken och hjälplös får gå därifrån. Vad gör man nu? Det blev en dyr biltvätt och en väldigt trist upplevelse.

Slutligen så är det uppenbart att det här är en oseriös firma som när man kollar upp dem haft ett antal olika bolag som försatts i konkurs och sedan startats upp igen. Gynna inte såna här bolag!
  • Jimmy E
    Jimmy E skrev om JKB 08 Bilservice
    Nu så har jag fått bilen servad hos JKB 08 Bilservice...
    Och jag är mycket nöjd och kommer att rekommendera de jag känner..

Om det är nått jag är mindre nöjd med så är det att det tog 7 ½ timme innan bilen var klar... det är det enda jag är missnöjd med...
  • Dhanesh D
    Dhanesh D skrev om JKB 08 Bilservice
    Tog alldeles för lång tid. 3 timmar för däckskifte och en slarvig rekond är för mycket. Däckskifte/däckhotell är värt. Men skulle rengöra bilen invändigt och utvändigt själv
  • Jan G
    Jan G skrev om JKB 08 Bilservice
    Mycket tevligt bemötande. Proffsig inställning till kund och arbete.
    Har köpt däckförvaring,däckbyte, tvätt och service.
    JKB lever upp till mina förväntningar, helt och hållet.
    Rekommenderar dem gärna till mina väneroch bekanta.
  • Maria Y
    Maria Y skrev om JKB 08 Bilservice
    Lätt att boka tid men lång väntan trots tidsbokning (1,45 timme) för däckskifte pga för stor arbetsbelastning och överbokning.Bra bemötande.
  • Noubar H
    Noubar H skrev om JKB 08 Bilservice
    Bra, snabb service. ..trevkiga människor.
  • Jesper S
    Jesper S skrev om JKB 08 Bilservice
    Mycket bra bemötande och bra service. Prisvärt!
  • Anders H
    Anders H skrev om JKB 08 Bilservice
    Däckskifte samt tvätt. Fick tid efter 3 veckor från bokningsdagen, vilket är för lång tid. Osäkerhet hur bland annat ankomstregistrering och betalning skulle skötas, alltså ett visst kaos. Finns stora möjligheter att förbättra rutiner, så att de blir mer effektiva och gör att fler kunder kan tas emot samtidigt. Jag kände att jag lätt kunde organisera verksamheten bättre. Slarv av en mekaniker att lägga tillbaka bytta däck i bilen, vilket jag först upptäckte när jag var hemma och fick åka tillbaka 2 mil, då däcken skulle sommarförvaras, vilket var betalt i förväg. Alltså ett bevis på osäkra rutiner. Anders Hjertstrand 0737076031
  • Olle L
    Olle L skrev om JKB 08 Bilservice
    Trevliga killar ställer upp o försöker fixa allt när man kommer på drop in alltid glada o positiva
    kan starkt rekommendera dom
    mvh