Alla kategorier Lägga golv Kronoberg Växjö JKS Golv i Växjö AB

Läs vad 5 kunder tycker om JKS Golv i Växjö AB

• rickard
    rickard skrev om JKS Golv i Växjö AB
    Hej !

Jag och min sambo anlitade JKS som entreprenör under vår hus renovering och dom skulle då gjuta en platta med vattenburen golvärme.

Resultatet blev att dom inte la in fuktspärrar mot syllar, dom gjöt för högt upp på väggarna så att de träspontade väggarna är nedgjutna i EPS och flytspackel vilket ha lett till att vi har en pågående fuktvandring och risk för mögel i inner samt ytterväggar.

Detta är något som dom dessutom har erkänt på ett byggmöte, dock vill dom inte stå för kostnaderna och ändrar sig sen och menar att dom inte gjort något fel.

Skall tillägga att vi nu bor i en andra handslägenhet då vi har blivit avråda från att bo i huset tills att det är utrivet och sanerat.

TACK JKS!!!
  • Lars H
    Lars H skrev om JKS Golv i Växjö AB
    Tack! I våras anlitade jag JKS för att göra om vårt uterum. De löste allt enligt mina önskemål. Jag hade ett möte med dem innan de började och därefter fixade dom allt precis som vi bestämt. Elslingor, flytspackel, klinker och fogning. Extra glad blev jag när jag dessutom upptäckte att de STÄDAT efter sig och torkat av sånt som skvätt upp på väggen. Bra service och leverans på utlovad tid. Jag rekommenderar dem gärna till andra i Växjöområdet.
  • M
    M skrev om JKS Golv i Växjö AB
    Ett företag som saltar räkningarna och överdebiterar sina kunder. Ett par timmar här, ett par timmar där. Vill ha full hantverkarlön för att köra bil inom stan och för att lulla omkring på sitt eget lager och plocka ihop kakel i ett par timmar. Rekommenderas ej.
  • LuckyLuke
    LuckyLuke skrev om JKS Golv i Växjö AB
    Duktiga säljare i butiken, tyvärr backas dom inte upp av hantverkarna som är fullständigt inkompetenta. Dåligt utförande, och bemötande. Håller aldrig det som lovar och om dom mot förmodan skulle anlitas så se till att ha papper på allt då det verkar som om dom försöker blåsa kunder på löpande band.
    Skulle ALDRIG rekommendera dom till någon! Av vad jag i efterhand har hört av andra som anlitat dom så är jag långt ifrån den enda missnöjda kunden. Hoppas lågkonjunkturen rensar bort företag som detta...
  • C
    C skrev om JKS Golv i Växjö AB
    Rekommenderas absolut inte !!!

Mörners Väg 112, 352 46 Växjö