Alla kategorier Renovera badrum Stockholms län Stockholm Norrmalm JLC Badrumsrenovering

JLC Badrumsrenovering

Granbacksv. 7, 135 45 Tyresö — Visa karta

JLC Badrumsrenovering hjälper er att renovera ert badrum. Vi har lång erfarenhet och alla certifikat.

Läs vad 2 kunder tycker om JLC Badrumsrenovering

• Alexandra N
    Alexandra N skrev om JLC Badrumsrenovering
    Jag och min man anlitade JLC Badrumsrenovering i november 2015 dels eftersom priset var fördelaktigt i förhållande till många andra byggfirmors (även om de inte var billigast), men framför allt eftersom vi fick ett väldigt bra första intryck av byggledare Junior och hans team. Det professionella intrycket överensstämde helt med JLC:s arbetsprocess och själva slutprodukten - vårt underbara badrum! Här kommer några anledningar till varför vi är extra nöjda med JLC:

* Arbetet startades upp omgående och varje dag då vi kom hem efter jobbet kunde vi tydligt se hur vårt nya badrum växte fram. Vi var extra tacksamma eftersom anslutande rum var väl inplastade och "skyddade" samtidigt som lägenheten var så pass städad att det fungerade finfint att bo hemma under tiden som renoveringen pågick (cirka en månad).

* Tidigt i rivningsprocessen upptäcktes en smärre fuktskada som dokumenterades av JLC på ett sådant sätt att kontakten med såväl försäkringsbolag som bostadsrättsförening gick smidigare än väntat. Trots att fuktskadan innebar mer jobb för JLC så hölls den ursprungliga tidsplanen och slutsumman blev bara marginellt högre trots extra material och arbetstimmar. Det ska även tilläggas att JLC i samband med fuktskadan var tydliga med kostnaden för att åtgärda den upptäckta och tidigare icke kända fuktskadan.

* Kontakten med Junior och hans team fungerade alldeles utmärkt genom hela projektet.

Vi har nu hunnit nyttja vårt nya badrum i cirka fem månader och kan med handen på våra hjärtan säga att det första intrycket stämmer, åtminstone när det gäller JLC som har varit professionella från början till slut. Tack snälla ni för vårt superhärliga badrum!

Vänligen,
    Alexandra och Niclas
  • Andreas F
    Andreas F skrev om JLC Badrumsrenovering
    Anlitade, JLC i Oktober 2015 för en total renovering av ett badrum och en gästtoalett.
    efter att haft möte med en representant ifrån företaget och efter att ha gått igenom en hel hög med offerter från olika bolag så valde vi JLC och vi är fruktansvärt nöjda med deras tempo och professionalitet. det var så skönt att se hela processen från rivning till att den dagen jag kunde gå på min nyrenoverade toa, säger bara 2 tummar upp!!!!!

rekommenderas med varmt hjärta

Granbacksv. 7, 135 45 Tyresö