JM Juristbyrå

Skultunavägen 1, 722 17 Västerås — Visa karta

5.0 i betyg av av 10 omdömen
Välkommen till JM Juristbyrå!

Behöver du hjälp från en jurist? Vi på JM Juristbyrå vägleder dig i en rad olika ärenden såsom juridisk rådgivning, skriver juridiska dokument, bevittnar underskrifter och driver domstolsprocesser. Vi är specialiserade på juridisk rådgivning inom familjerätt och via oss får du veta exakt hur mycket kostnaden blir och hur lång tid processen kan tänkas ta - redan vi första kontakten. Har du svårt att ta dig till något av våra kontor så gör vi även hembesök utan kostnad för dig med påverkad rörlighet.

Behöver du hjälp med testamente, gåvobrev, bodelning, arvskifte, samboavtal, bouppteckning, äktenskapsförord så finns vi snabbt till hands för rådgivning - första gången gratis.
Du är varmt välkommen att höra av dig till oss för vidare information om hur vi jobbar eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 10 kunder tycker om JM Juristbyrå

• ANN-SOFIE G

2019-08-28

ANN-SOFIE G skrev om JM Juristbyrå
    Bra och tydlig hjälp. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-08-29 Joakim M svarar ANN-SOFIE G
    Tusen tack. Vi blir jätteglada för alla omdömen, men det är klart att vi blir extra glada när ni är nöjda ❤️
  • 2019-08-25

MONICA A skrev om JM Juristbyrå
    Tack för all hjälp och det stöd jag fick när ni hade uppdraget med dödsboet. Det tålamodet och hanteringen som krävdes p.g.a omständigheter var enastående, Joakim! Rekommenderar varmt JM Juristbyrå och återkommer gärna om jag behöver juridisk hjälp i framtiden. Extra plus till trevliga Jennie! Läs mer
    2019-08-26 Joakim M svarar MONICA A
    Hej Monica, tusen tack för de fina orden. Hör av dig i framtiden om du behöver få svar på någon fråga. Ta hand om dig :) / Jennie och Joakim.
  • DANIEL H

DANIEL H skrev om JM Juristbyrå
    I särklass Västerås trevligaste bemötande bland de som jag har haft kontakt med. De är inte störst, men de ger mest! Tack! 🙂 Läs mer
    2019-08-26 Joakim M svarar DANIEL H
    Tusen tack för det fina orden, det får oss att bli ännu bättre :) / Jennie och Joakim
  • MARTIN J

MARTIN J skrev om JM Juristbyrå
    Mycket tacksam för riktigt bra rådgivning och vägledning. Läs mer
    2019-08-26 Joakim M svarar MARTIN J
    Tack Martin för de fina orden :) / Jennie och Joakim
  • LINDA K

LINDA K skrev om JM Juristbyrå
    Mycket bra firma och underbar personal som verkligen gör allt och lite till för deras klienter.
    Jag kommer givetvis återkomma till er om jag behöver juridisk hjälp igen.. Läs mer
    2019-08-23 Joakim M svarar LINDA K
    Tusen tack Linda. Vi blir nästan lite generade. Lycka till i framtiden. Vi hoppas inte du behöver vår hjälp igen. :)
  • 2018-10-30

Andreas K skrev om JM Juristbyrå
    En toppenbyrå med stenkoll på juridiken. Ett glatt och proffsigt bemötande med en arbetsinsats som utfördes fenomenalt och enligt tidsplan. 6/5 möjliga stjärnor. Läs mer
    2018-10-30 Joakim M svarar Andreas K
    Hej Andreas, Kul att ni är nöjda! Varmt välkomna att höra av er om ni har några ytterligare frågor eller funderingar.
  • Eva S

2018-10-29

Eva S skrev om JM Juristbyrå
    Har fått hjälp av JM Juristbyrå både privat och för mitt företags räkning. Kontakten känns trygg, proffsig, okomplicerad, personlig och pålitlig. Toppen på alla sätt, rekommenderas! Läs mer
    2018-10-29 Joakim M svarar Eva S
    Tack för recensionen Eva. Du är alltid välkommen upp på en kopp kaffe om du har vägarna förbi!
    Eva S, Joakim M gillar detta
  • Robert W

2018-10-29

Robert W skrev om JM Juristbyrå
    Sökte insikt i en knivig rättstvist, bemöttes av en vänlig och påläst jurist som MER än besvarade mina frågor och oro. Jag kan nu sova gott om natten, rekommenderar starkt JM Juristbyrå! Läs mer
    2018-10-30 Joakim M svarar Robert W
    Tackar ödmjukast Robert. Skicka ett mail eller slå en signal om du behöver ytterligare hjälp i ditt ärende. Lycka till!
  • 2018-10-29

Ninnie L skrev om JM Juristbyrå
    Revisionsuppdrag-mkt bra. Vänligt bemött samt visat inteesse för verksamhetens väl och trygghet. Tydligt resonemang, lätt att förstå.// Ninnie Lukas Läs mer
    2018-10-29 Joakim M svarar Ninnie L
    Tusen tack Ninnie. Det kommer att gå riktigt bra för dig!
  • 2018-10-29

Ghena S skrev om JM Juristbyrå
    Väldigt nöjd med handläggningen, bemötandet och resultatet. Smidigt, fick snabb tid, otroligt bra priser jämfört med andra juristbyråer. Kunnig och trevlig jurist Joakim Myrberg. Tack för all hjälp. Läs mer
    2018-10-29 Joakim M svarar Ghena S
    Tusen tack för de fina orden! Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller funderingar :) Vänligen, Joakim Myrberg
Kindstugatan 1, 11131, STOCKHOLM