Granbacksvägen 2, 135 45 Tyresö — Visa karta

4.8 i betyg av av 92 omdömen
Välkommen till Jobryan Bygg AB - din självklara partner när det gäller badrumsrenovering!

Vi erbjuder en helhetslösning både för renovering, reparation, om- eller tillbyggnad samt erbjuder både sanering och mindre rivningsarbeten. Hos oss får du alltid genomgående kvalitet eftersom vi fokuserar på kundnöjdheten i allt vi gör.

När du anlitar oss får bred kompetens och har sett till att värdet har höjts på många fastigheter i Stockholm. Vi hjälper allt från privatpersoner till små eller större företag.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 92 kunder tycker om Jobryan Bygg AB

• 2020-02-29

Erik Ö skrev om Jobryan Bygg AB
    Jobryan renoverade ett litet tvättrum och satte in toalett. Arbetet utfördes professionellt och i tid. Kan rekommendera Jobryan. Läs mer
    Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB
    4.8 / 5 i betyg — 44 omdömen
    Badge2020
    "Anlitade Briljant Bygg för omläggning av tak med lutning av det svårare slaget. Vi fick en seriös genomgång & analys med påföljande offert"
    Andreas H
  • 2020-02-29

ANNA EMILIA H skrev om Jobryan Bygg AB
    I am a university student, so I always have to be on the lookout for affordable options. When I needed electrical work done in my apartment, I reviewed many companies in Stockholm - I wanted something that I could afford, but without compromising on good quality. Jobryan Bygg was EVERYTHING I could have hoped for, and more! They understood my situation, were very helpful, and did an awesome job with installing the electrical plugs. Läs mer
  • 2020-02-26

Hans Kenneth N skrev om Jobryan Bygg AB
    Vi anlitade Jobryan för en renovering av tvättstuga och badrum.
    Arbetet blev professionellt utfört med ett snyggt resultat.
    Dessutom gick det fortare än den tid som var angiven i offerten.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    LPT Construction AB
    4.3 / 5 i betyg — 32 omdömen
    Badge2020
    "Proffsiga och effektiva. Det märks att de gjort stambyten tidigare. För oss var det en ny upplevelse och vi förväntade oss kaos, stambyten ä"
  • FERDOUS H

2020-02-25

FERDOUS H skrev om Jobryan Bygg AB
    Hej
    Valde Jobryan Bygg AB efter att jag träffade och pratade med andra företag.Jobryan AB har alla dokument och behörigheter som man behöver (ringde själv till BKR och kollade:-))och jag kände mig trygg.Som petig jag är när det gäller renoveringar så har Jobryan kunnat göra mig nöjd med den renovering de gjorde .Hela mitt badrum var felgjort från början och jag var tvungen att göra om från start.Armen och Angelo vhade koll på allt! extra plus för papper i hela trapphuset fram till lägenheten så det skulle inte bli skitig för alla andra som bodde i trapphuset.Var väldigt positiv överaskad.TACK Läs mer
  • BJÖRN W

2020-02-05

BJÖRN W skrev om Jobryan Bygg AB
    Att anlita en byggfirma kan vara läskigt. Kan man lita på att jobbet blir bra? Kan man lita på att allt utförs enligt reglementen? o.s.v. Frågor som jag gick runt och bar på innan jag skulle anlita en firma för köksrenovering.

Första kontakt med Jobryan (Angelo) var riktigt bra! Vi var i kontakt med flera firmor innan vi tillslut bestämde oss för Jobryan. Första kontakt med arbetsledare/projektledare Armen var världsklass — en riktig klippa! Metodisk, tillgänglig, kunnig och skön inställning till ev. problem som uppstår. I vårt fall så upptäcktes det bakfall i avloppsrör under första veckan av renoveringen. Vårt badrum hade renoverats av en annan firma 2016, vilka som hade orsakat bakfallet. Detta pausade köksrenoveringen i ca. 3 månader. Jag kan inte nog tacka Jobryan Bygg AB och framförallt Armen för hjälpen under den här processen.

Det tåls att understryka att Jobryan Bygg AB är extremt noga med att allt arbete som utförs på el, vatten m.m. ska utföras till 100% enligt regler och standard — en enorm trygghet!

Nu är vårt kök snart klart och jag är väldigt nöjd. Nöjd med bemötande, med personal och med det arbete som de utfört. Jag känner mig väldigt trygg med att rekommendera Jobryan Bygg AB till vänner och andra som letar efter en seriös byggfirma man kan lita på!

10/10, 5/5 Läs mer
    Köksspecialisten i Stockholm AB
    4.8 / 5 i betyg — 68 omdömen
    Badge2020
    "Höll vad de lovade. Arbetade snabbt och proffsigt. Väldigt nöjda med resultatet. Även bra på att kommunicera innan arbetet, så vi fick snabb"
    Micaela B
  • Navid I

2020-01-25

Navid I skrev om Jobryan Bygg AB
    Anlitade Jobryan för total badrumsrenovering.
    Allt behövdes rivas o vägg flyttas på för att förstora badrummet.
    Vi stötte på en del hinder längs vägen, men tack vare god arbetsmoral o god kommunikation löstes det med bravur o slutresultatet blev bättre än jag kunde föreställa mig. Det är när man stöter på motgångar och ser hur företaget hanterar det som man förstår hur bra och seriöst företaget är...
    Rekommenderar verkligen företaget till andra som går i renoveringstankar. Jobryan är utöver konkurrenskraftiga i pris även otroligt lätta o samarbeta med.
    Angelo (VD) och Armen (projektledare) är riktigt lyhörda o gör allt för att leva upp och överträffa de förväntningar du som kund har. Läs mer
  • 2020-01-19

MATHILDA L skrev om Jobryan Bygg AB
    Vi anlitade Jobryan till att hjälp oss att bygga om en tvåa till en trea, vilket bland annat innefattade flytt av kök samt renovering av badrum. Vi är supernöjda - Aram, som ledde arbetet hos oss, är lätt att kommunicera med, han är tillmötesgående och trevlig. De jobbade effektivt och trots vissa ändringar under projektets gång hölls tidsplan och budget. Vi kan varmt rekommendera Jobryan Bygg! Läs mer
    Tollberg Bygg & Inredning
    4.8 / 5 i betyg — 25 omdömen
    Badge2020
    "Vi har använt Tollbergs Byggs tjänster både inomhus och utomhus och är otroligt nöjda. De är väldigt kundfokuserade och är mån om att vi som"
  • Robin N

2019-11-25

Robin N skrev om Jobryan Bygg AB
    Anlitade Jobryan för en renovering av vardagsrum, trappa och en hall. Alla ytskikt är utbytta, nya element och nya eldosor.

Jag är jättenöjd med deras arbete. De är noga att hålla rent och fint efter sig och de är noga med att kunden skall vara nöjd igen. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-11-21

Caroline R skrev om Jobryan Bygg AB
    Jobryan Bygg AB hjälpte mig att renovera min 1a, till att göra om den till en minitvåa. Utförde arbete såsom att ta ner vägg, satte upp vägg, sätta upp kök, målat väggar och lagt golv etc.

De har varit väldigt tillmötesgående och flexibla samt snabba i sitt arbete och renoveringen. Grannarna var också nöjda då de satte upp skydd i trapphuset och hissen under renoveringsperioden. Läs mer
    Sakkes Balkongkonsult AB
    4.6 / 5 i betyg — 412 omdömen
    Badge2020
    "Balkonginglasning Väldigt bra! De levde upp till allt jag förväntade mig. Allt perfekt"
  • 2019-11-14

Yulianna M skrev om Jobryan Bygg AB
    Proffecionella. Okomplicerade. Snabba. Och resultatet blev sååå himla bra! Jag anlitade Jobryan Bygg AB för badrumsrenovering och jag kunde inte vara nöjdare! De har gjort ett jätte bra jobb, fint och ordentligt och till ett rimligt pris. Läs mer
  • 2019-10-04

Beata V skrev om Jobryan Bygg AB
    Proffsigt bemötande och genomförande av min köksrenovering. Slutresultatet blev jättebra och jag är supernöjd. Läs mer
    2019-10-07 Jobryan svarar Beata V
    Hej Beata
    Tack för din omdömen. Det var trevligt jobbar för dig
    Jobryan Bygg Team
    Bygglovshjälpen.se
    5.0 / 5 i betyg — 3 omdömen
    "Jätte bra hjälp! Kunde verkligen släppa allt och låta dom hantera hela ärendet!"
  • 2019-09-25

Eva skrev om Jobryan Bygg AB
    Renovering kök och badrum. De har varit skickliga på sina jobb, noggranna och seriösa. De har engagerat sig i att vi ska bli nöjda och varit väldigt tillgängliga för frågor. Vi är nöjda med både resultat o samarbete. Läs mer
    2019-09-27 Jobryan svarar Eva
    Hej Eva och Björn
    Det var trevligt jobbar med och tusen tack för så fint rekommendation .
    Mvh Jobryan team
  • 2019-09-25

Melten skrev om Jobryan Bygg AB
    Vi rekommenderar Jobryan Bygg AB till alla som vill renovera. Vi är supernöjda med resultatet. Trevlig personal som förstår vad man vill ha. Bättre kunde det inte bli. Läs mer
    2019-09-25 Jobryan svarar Melten
    Tack Melten
    Tack för den fina rekommendationen.
    Vi strävar hårt att alla ska bli lika nöjda som du.
    Tack från alla Jobryan team
    I.K.A Byggkonsult AB
    4.6 / 5 i betyg — 20 omdömen
    "Har funkat bra, projektet växte fram, fick God tid för reflektion, och man kunde tänka till för att få det som man ville ha det"
    Fredrik L
  • Kristoffer S

2019-09-20

Kristoffer S skrev om Jobryan Bygg AB
    Jobryan anlitades för att bygga ett badrum i en 1.5-plansvillas ovanvåning.

Bemötandet från företaget har från första samtalet och mötet varit mycket positivt. De är pålitliga: de har återkopplat när de har sagt att de ska återkoppla, påbörjat arbetet när de sagt att de ska påbörja det samt avslutat projektet inom tidsramen.
    De är noggranna: Alla ytor skyddades nogsamt innan arbetet påbörjades. De höll bra ordning under arbetets gång. De har genomgående gjort ett mycket bra jobb. Detta visade sig även i besiktningen av tätskiktet, som gjordes av en extern besiktningsman.

I kort: Att vara kund hos Jobryan Bygg AB har varit enkelt, tryggt och trevligt. De är kanske inte billigast, men de är verkligen prisvärda! Läs mer
    2019-09-25 Jobryan svarar Kristoffer S
    Kristoffer jag har bara fina ord att säga till den omdömen . Tack så mycket att du lätt oss göra jobbet till dig.
    Hälsningar från Jobryan Bygg team
  • 2019-09-20

Lotta skrev om Jobryan Bygg AB
    Vi har fått hjälp med både badrum och kök och vi är supernöjda😃
    Bemötandet har varit väldigt bra både med Angelo, Armen och byggkillarna. Vi gjorde lite ändringar under byggets gång och det var aldrig några problem. Byggkillarna var mycket noggranna i sitt jobb. Jag skulle varmt rekommendera Jobryan till vänner och bekanta.
    Med andra ord Supernöjd😃 Lotta Läs mer
    2019-09-20 Jobryan svarar Lotta
    Hej Lotta

Stort tack för fint omdöme och din rekommendation!

Vad roligt att du är nöjd med allt från projektets början till slutresultat :)

Pettersson Tak & Bygg i Haninge
    4.5 / 5 i betyg — 127 omdömen
    Badge2018
    "Första kontakten var ett personligt möte. Fick ett stort förtroende för företaget. Blev mycket bra informerad om företaget och dess uppbyggn"
  • 2019-09-18

Jonas A skrev om Jobryan Bygg AB
    vi är jätte nöjda med resultaten och vi definitivt kommer att anlita Jobryan igen Läs mer
    2019-09-20 Jobryan svarar Jonas A
    Tack För din omdöme Jonas

• 2019-09-18

Magnus E skrev om Jobryan Bygg AB
    Vi anlitade Jobryan Bygg för vår köksrenovering, vi är väldigt nöjda från första mötet med Angelo till arbetsledningen av Armen och deras snickare och elektriker. De löste de problem som uppkom under vägen på ett smidigt sätt och dialogen genom whatsapp fungerade klanderfritt. Som helhet skulle vi rekommendera detta företag. Läs mer
    2019-09-23 Jobryan svarar Magnus E
    Hej Magnus
    Det var trevligt jobbar med dig . Tack för så fint omdömen
    Tusen tack från Jobryan Team
    Badrumsrenoverarna
    4.4 / 5 i betyg — 62 omdömen
    Badge2019
    "Vi anlitade företaget för cirka 9 år sedan. De fixade vårt badrum på utlovade 10 dagar. Vi var nöjda och glada. Åren har gått och vi börjad"
  • 2019-09-17

Farzad K skrev om Jobryan Bygg AB
    Vi anlitade Jobryan Bygg AB utifrån deras betyg på reco.se och efter att ha jämfört 5 olika företags offert för att renovera vårt badrum.
    Vi är ganska kräsna och hade höga förväntningar redan från början, men under tiden som renoveringen pågick blev vi mer och mer övertygade att vi har valt rätt företag för jobbet. Genomgående positiv, trevlig och professionell bemötande av kunniga hantverkare och arbetsledning.
    De är toppen och vi rekommenderar de varmt.
    Tack Aram, Armen, Angelo och alla andra en gång till. Läs mer
    2019-09-20 Jobryan svarar Farzad K
    Hej
    Från början det var lätt att jobba med er . Båda ni är fantastiska. Njut din ny Badrum
    Hälsningar från alla som jobbar i Jobryan
  • 2019-09-14

Elizabeth N skrev om Jobryan Bygg AB
    Jobryan var hos mig för att diskutera en badrumsrenovering och lovade att återkomma med offert vilket aldrig kom. Angelo gav mig inget bra intryck. ... Oseriöst företag. Läs mer
    2019-09-14 Jobryan svarar Elizabeth N
    Hej Elizaberh
    Jag är jätte ledsen för din situation . Men när vi har pratat du var inte intresserad med priset som jag gav till dig . På grund av detta jag har inte skickat nån offert till dig . Vi kan inte minska priset eftersom vi en företag som betalar skatter och ge bra kvalitet till våra kunderna . Jag hoppas som du kan hittar annan företag med den priset som du vill betala .
    Mvh Angelo
    Värmdö Kakel & Design AB
    4.0 / 5 i betyg — 38 omdömen
    Badge2019
    "Kan varmt rekommendera Värmdö Kakel & Design! Allt gick smidigt från start till slut under renoveringen av vårt badrum. Lättillgängliga,"
    Evelina T
  • 2019-08-25

Niosha W skrev om Jobryan Bygg AB
    Vi kan definitivt att rekommendera Jobryan Bygg AB! Vi är så nöja med hur alltid blev i våran lägenhet samt hur trygga vi kände oss med våra hantverkare.

Projektledaren var fantastisk och nåbar hela tiden och kunde svara på minsta lilla fundering som vi hade. Hantverkaren som vi var med under hela renoveringen var super noga och flexibel.

Vi kommer absolut att anlita Jobryan Bygg i framtiden för andra ärenden som dyker upp. Läs mer
    2019-09-20 Jobryan svarar Niosha W
    Hej Niosha
    Tack för din rekommendation
  • 2019-08-23

Vlado skrev om Jobryan Bygg AB
    proffsig kommunikation
    kvalitetsarbete
    håller tiderna
    mycket gjort för pengarna man betalar
    rekommenderar varmt
    :) Läs mer
    2019-09-20 Jobryan svarar Vlado
    Hej Vlado
    Det var super . Du kan ringa oss när som helst :-) det var trevligt varje gång som du ringer oss
    M5 BYGG AB
    4.8 / 5 i betyg — 110 omdömen
    Badge2019
    "Vi anlitade M5 för renovering av både kök och badrum och har känt oss mycket nöjda från start! M5 har varit väldigt lyhörda när vi stött på"
    Rebecka P
  • 2019-08-14

Sadia skrev om Jobryan Bygg AB
    Jag har haft samma företag tidigare då renoverade dom våra tak samt entré lutning.Nu byggde dom garderober. Dom är väldigt på och bemötande är utmärkt ,fokus på lösningar. Duktiga killar. Jag rekommenderar dom på bästa och högsta grad. Läs mer
    2019-09-20 Jobryan svarar Sadia
    Hej Sadia
    For så fint omdöme.
    Mvh Jobryan
  • 2019-08-05

Tomas A skrev om Jobryan Bygg AB
    Total Badrumsrenovering. Bra jobb, och bra kommunikation under arbetet. Pålitliga!
    Rekommenderar företaget varmt!
    //Tomas Läs mer
    Max Martin Construction AB
    4.7 / 5 i betyg — 123 omdömen
    Badge2020
    "Jag vet knappt vart jag ska börja? Så jävla nöjd är jag över mitt nya badrum! Jag anlitade Max Martin Construction för en totalrenovering"
  • 2019-08-03

Anna skrev om Jobryan Bygg AB
    Totalrenovering av badrum. Vi har varit väldigt nöjda med att vi anlitade Jobryan för renovering av badrummet. Alltid trevligt bemötande och tillmötesgående vid frågor och önskemål. Svårt att kommunicera med de som utförde arbetet för de pratar inte svenska men vi kommunicera via Armen som var deras förman. Badrummet blev jättefint och det känns väldigt noggrant gjort. Läs mer
  • 2019-07-20

Johan L skrev om Jobryan Bygg AB
    Jobryan Bygg totalrenoverade mitt badrum. De var jättesmidiga att ha att göra med och gjorde ett jättebra jobb. Badrummet blev jättefint. De var även väldigt lätta diskutera fram ätor med. Har lovat att komma tillbaka för att slutföra elinstallation vid ett senare tillfälle vilket uppskattas. Läs mer
    EnskedeByggarna AB
    4.7 / 5 i betyg — 23 omdömen
    Badge2018
    "EnskedeByggarna renoverade vårt källarbadrum - det var rivning och återuppbyggnad. Hela arbetet var professionellt och det var högt kvälité"
  • Milli L

2019-07-08

Milli L skrev om Jobryan Bygg AB
    Vi är mer än nöjda med resultatet av vårt köksrenovering. Jobryan har gjort ett fantastiskt arbete. De har varit punktliga, professionella och nogranna. Kommunikationen med VD Angelo och arbetsledaren var kanon bra. Tack Jobryan för våra fina kök, hallen och golvet. Ni är bästa företaget och vi rekommenderar er gärna. Läs mer
  • 2019-07-02

Hernan N skrev om Jobryan Bygg AB
    Åter igen har vi använt oss av Jobryan, och jag måste säga att vi är så nöjda med dom. Åter igen så vill jag rekomendera dom, så proffsiga och duktiga.

Måste säga att kontakta Jobryan var de bästa jag kunnat göra, vårt fina badrum är klart nu och de blev så bra. Från de att jag träffade Angelo första gången så har allt funkat så bra, arbetsledaren Armin svarar alltid när man vill nå honom och gör ett kanon jobb. Hantverkarna supper trevliga och jätte duktiga.

Jag rekommenderar starkt att välja Jobryan om man behöver hjälp, de kommer jag att göra :) Läs mer
    Vikströms Bygg & Kakel AB
    4.9 / 5 i betyg — 22 omdömen
    Badge2018
    "Proffigt på alla sätt. Kommer när han ska, gör ett jättebra jobb och så är han trevligt."
    Fredrik C
  • 2019-06-28

Lars-olov E skrev om Jobryan Bygg AB
    Jag anlitade Jobryan bygg för ett badrumsbygge där allt har gått fantastiskt bra från början till slut.
    Angelo och Armen och alla hantverkare har gjort ett väldigt bra jobb, tillmötesgående och trevliga. Tider under bygget och avtalad sluttid har hållits hela tiden. Behöver jag hjälp med framtida hantverksjobb kommer Jobryan att vara det självklara valet. Tack. Läs mer
  • 2019-06-25

Thomas I skrev om Jobryan Bygg AB
    Hade jobryan hos oss för att kolla på ett jobb, lovade att återkomma med offert vilket aldrig kom, inte ens efter efterfrågan av offerten.

Känns mycket oseriöst Läs mer
    Erikas Tak & Bygg AB
    4.7 / 5 i betyg — 114 omdömen
    Badge2017
    "Omläggning av tak. Blev bra bemött och fick en tydlig offert. Efter vad jag kan berömma så gjorde de ett bra jobb och hittade och åtgärdade"
  • 2019-06-19

Göram L skrev om Jobryan Bygg AB
    Joryan Bygg renoverade mitt badrum.

Jag tycker att Jobryan har utfört ett utmärkt arbete med hög kvalitet och finish.

De har varit flexibla och lyhörda.
    95% av arbetet var på tid. Några småsaker draggade lite.
    De hanterade dessutom sina underentrepenörer på ett utmärkt sätt. (Det kändes som om det var ett företag... )

Jag rekommenderar er att anlita Jobryan Bygg AB

// Göran Läs mer
  • Marco A

2019-05-28

Marco A skrev om Jobryan Bygg AB
    Vi varmt och utan tvekan rekommenderar Jobryan.

Vi behövde en total lägenhetsrenovering - inklusive några icke-triviala förändringar i planlösningen, och samlade in ett antal "Reco" -företag i vår nyköpta lägenhet.

Under mötet frågade Angelo och Armen redan detaljerade frågor och gav några tips och slog oss som de mest entusiastiska och seriösa. Vi kunde redan se en tydlig skillnad från de andra konkurrenterna under detta möte.

Angelo och Armen skräddade offerten snabbt enligt våra önskemål under några omgångar, vi kom överens om ett ganska tätt tidsplan och de erbjöd ett fast pris som slog konkurrensen med stor marginal.

Armen tog projektets ledarskap, och skapade en Whatsapp-grupp för att hålla en realtid öppen kommunikationskanal med oss ​​och alla involverade under projektet.

Detta användes nästan dagligen för att visa, diskutera och komma överens på en lång råd detaljer och frågor som krävde vår kunskap och / eller feedback, när det inte var nödvändigt att vara direkt på plats.

Inget lämnades på deras eget initiativ, ingenting var dolt, och de kom alltid med bra förslag som gjorde perfekt mening och som vi gärna följde.

Vi även krävde några relativt nya och ovanliga insatser, som utfördes väldigt professionellt.

Resultatet är till vår fullständig tillfredsställelse och har överträffat alla våra förväntningar!

Marco och Mona Aspromonti Läs mer
    Palma Bygg
    4.8 / 5 i betyg — 230 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Mycket nöjd med både slutresultat och bemötande före, under och efter min lägenhetsrenovering."
  • 2019-05-27

Jennifer H skrev om Jobryan Bygg AB
    Jag anlitade Jobryan Bygg AB för målning av min lägenhet. Är otroligt nöjd med resultatet. Angelo och Armen var uppmärksamma på mina önskemål och genomförde det med bravur. Rekommenderas varmt Läs mer
    2019-05-28 Jobryan svarar Jennifer H
    Hej Jennifer
    Tack för omdömen . Vi hoppas som vi kan hjälpa dig mera i framtiden.
    Ändra
  • Lucas L

2019-05-27

Lucas L skrev om Jobryan Bygg AB
    Jobryan byggde om hela min sekelskiftare på 34 kvm i Vasastan. Lägenheten gjordes om från en 1a till en perfekt planerad minitvåa. Jobryan byggde om och byggde ut badrummet, flyttade ut köket till vardagsrummet samt gjorde om tidigare kök till ett mysigt litet sovrum. Lägenheten listades samt målades om. Resultatet blev perfekt, bättre än vad jag tänkt mig! Alla involverade och speciellt Aram som gjort den stora delen av renoveringen är mycket noggranna, tillmötesgående och trevlig!

Jag kommer rekommendera Jobryan till familj och bekanta. Läs mer
    JCS Company AB
    4.8 / 5 i betyg — 22 omdömen
    Badge2019
    "Trevlig personal och bra service! Lägenheten känns som ny när dom varit framme och städat!"
  • 2019-05-26

Tonja skrev om Jobryan Bygg AB
    Mycket trevlig och tillmötesgående personal. Smidiga och snabba.
    Rekomenderas verkligen. Läs mer
  • Tomas E

2019-05-25

Tomas E skrev om Jobryan Bygg AB
    Installation av ett IKEA-kök, plus lite kabeldragning, gjordes väldigt kompetent och proffsigt. Mycket trevliga och tillmötesgående personal. Läs mer
    Annedal Bygg och Badrum AB
    4.9 / 5 i betyg — 74 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen"
    therese b
  • 2019-05-19

Jessika skrev om Jobryan Bygg AB
    Altanen blev fantastisk och klar innan utlovad tid! Läs mer
    2019-05-21 Jobryan svarar Jessika
    Hej tack för din omdöme.
    Hälsningar från Jobryan team
  • Helena S

2019-05-18

Helena S skrev om Jobryan Bygg AB
    Köksrenovering. Jag fick ett gott bemötande av både säljare och arbetsledare. Hantverkaren på plats kunde ej svenska och bara lite engelska, då var det bra att hålla kontakten med Armen och Angelo via chatgrupp. Jobryan utförde arbetet på ett bra sätt, höll vad de lovade och var måna om att göra ett bra resultat och såg till helheten. De var måna om att få mig som nöjd kund. De höll tiden. Jag är mycket nöjd med mitt nya kök :-). Läs mer
    Stenfirma Lapital AB
    4.8 / 5 i betyg — 60 omdömen
    Badge2019
    "Trevligt bemötande, professionellt och leverans i tid samt en kostnad som stämde väl med offerten."
  • 2019-05-16

Helena S skrev om Jobryan Bygg AB
    Köksrenovering. Jag fick ett gott bemötande av både säljare och arbetsledare. Hantverkaren på plats kunde ej svenska och bara lite engelska, då var det bra att hålla kontakten med Armen och Angelo via chatgrupp. Jobryan utförde arbetet på ett bra sätt, höll vad de lovade och var måna om att göra ett bra resultat och såg till helheten. De var måna om att få mig som nöjd kund. Jag är mycket nöjd med mitt nya kök :-). Läs mer
    2019-05-17 Jobryan svarar Helena S
    Hej Helena

Stort tack för fint omdöme och er rekommendation!

Väldigt roligt att höra att allt gått bra under projektets gång och att ni är nöjda med resultatet.

• 2019-05-03

Thomas L skrev om Jobryan Bygg AB
    Totalrenovering av villa om 160 m2 genomfördes av totalentreprenören Jobryan Bygg. Renoveringen innefattade ny trapp, helt platsanpassad och handgjord av experter inom snickeri, ombyggnad av mellanbjälklag, rivning av bärande vägg, renovering av alla ytskikt, golv och väggar, renovering av tvättstuga, badrum, stambyte samt flytt av kök från övre till nedre plan. Inkommande vattenledning byttes ut då vattenmätaren flyttades. Elen byttes ut helt på nedre plan och huvudcentralen moderniserades så att den uppfyller nutida krav.

Allt arbete utfördes till största belåtenhet. Genom hela projektets gång hade vi kontinuerligt kontakt med Angel och Armen som var väldigt lätt tillgängliga och måna om att vi skulle bli nöjda. Ingenting sågs som omöjligt men vissa saker blev vi, med rätta, avrådda från att föra in. Slutresultatet är helt fantastiskt och vi har fått vårt drömhus, med detaljer som vi kommer kunna njuta av under många år framöver. Trappen är magisk! :)

Vi är så väldigt nöjda med resultatet och kommer anlita dom igen. Läs mer
    2019-05-04 Jobryan svarar Thomas L
    Hej Tommas
    Tack för dina uppriktiga rekommendationer. Jag hoppas att vi i framtiden kan fortsätta hjälpa dig i alla dina projekt. För oss var det en vacker upplevelse att kunna hjälpa dig.
    Hälsningar Armen och Angelo
    DEKÅ Entreprenad AB
    4.7 / 5 i betyg — 140 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Totalrenoverade vår sekelskiftesvåning med snäva tidsmarginaler. Är själv väldigt krävande och noggrann kund. Resultatet och vägen dit var e"
  • Andreas S

2019-04-26

Andreas S skrev om Jobryan Bygg AB
    Jobryan Bygg AB renoverade och byggde om vår tvättstuga och gästtoalett till en ny tvättstuga och ett badrum.
    Alla som vi träffade under byggprocessen har varit trevliga och tillmötesgående. Angelo kunde svara på våra frågor och ge egna förslag när vi bad om det.
    Jobryan har verkligen levt upp till våra förväntningar och vi är mycket nöjda med det utförda arbetet. Läs mer
    2019-04-29 Jobryan svarar Andreas S
    Hej Andreas
    Det var trevligt att se din omdömen . Vi hoppas hjälpa dig mera i framtiden med alla dina projekt . Du är jätte välkommen att kontakta oss när som helst.
    Mvh Jobryan team
  • 2019-04-17

Verifierad kundrelation
    Emma A skrev om Jobryan Bygg AB
    Mycket nöjd med renovering av kök. Supertrevliga killar, bra kommunikation och håller tidsplan. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-04-18 Jobryan svarar Emma A
    Mvh jobryan
    DM TAK
    4.6 / 5 i betyg — 76 omdömen
    Badge2017
    "Mycket professionell service och välutfört arbete vid genomgången av vårt tak. Kan varmt rekommendera detta företag. Mvh Ronny"
  • Véronique M

2019-04-08

Véronique M skrev om Jobryan Bygg AB
    Jobryan Bygg AB har totalrenoverat vår tvättstuga som nu också har fått en dusch.
    Aram som utförde jobbet är mycket proffsig, noggran, tillmötesgående och effektiv.
    Vi är jättenöjda med honom och rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2019-04-09 Jobryan svarar Véronique M
    Hej Veronique
    Vad bra som du är nöjd . Aram och vi är jätte nöjd med din omdömen .
    Önskar er en fortsatt underbar dag.
    Vänligen
  • Elin E

2019-04-05

Elin E skrev om Jobryan Bygg AB
    Fick ett superbra bemötande och förtroende för både Vd och arbetsledare från första stund. Därefter har de och arbetarna levererat ett gott bemötande hela arbetet igenom.
    Från början skulle jag bara renovera tvättstugan och vardagsrummet (bredspackla och måla väggar samt sätta upp gipstak) men när jag sedan under resans gång ville göra en del tillägg i form av tre extra takbyten, en förstoring av dörr samt en igenslagning av dörr var det aldrig några problem.
    Arbetarna städade och höll koll på sina grejer.
    När jag haft synpunkter på arbetet eller velat ändra något så har det åtgärdats snabbt utan problem.
    Företaget erbjuder dessutom humana priser på arbetet utan att göra avkall på kvaliten!

Jag är mycket nöjd med resultatet och kommer att anlita företaget igen! Mina föräldrar tycker att arbetet hos mig blivit så bra att de nu har valt att anlita företaget för att renovera deras badrum :) Läs mer
    2019-04-06 Jobryan svarar Elin E
    Hej Elin
    Tack för de varma orden och rekommendationen. Mitt team tackar så mycket för ert fina bemötande under hela projektet. Ni är alltid välkomna att kontakta oss i framtiden om ni eller er bekanta behöver hjälp med renovering.

Önskar er en fortsatt underbar dag.
    Vänligen
    Sjöströms Entreprenad
    4.8 / 5 i betyg — 35 omdömen
    Badge2015
    "Mycket nöjd med altanbygget. Snabbt och väldigt proffsigt utfört. Trevligt bemötande."
  • 2019-04-03

Kevser S skrev om Jobryan Bygg AB
    Bra service i initialskedet väldigt duktiga hantverkare.
    Snabbt utfört ,kan varmt rekommenderas Jag är jätte nöjd Läs mer
    2019-04-04 Jobryan svarar Kevser S
    Hej Kevser
    Tack för din omdöme : Det var trevligt jobbar med dig . Vi ses med din nästa projekt .
    Mvh Jobrryan Group
  • Simon S

2019-04-03

Simon S skrev om Jobryan Bygg AB
    Jätte nöjd med arbetet. snabb på plats och 100% bra resultat Läs mer
    2019-04-03 Jobryan svarar Simon S
    Hej Simon

Tack så mycket för ditt omdöme. Vad roligt att du är nöjd!
    Hälsningar från Jobryan Bygg AB
    Honkonen Byggnads AB
    4.8 / 5 i betyg — 30 omdömen
    Badge2016
    "Snabb, noggrann, kunnig rörmokare och till bra pris dessutom. Kan inte bli bättre. Mycket nöjd!"
    ANNA-MARIA W
  • Magnus S

2019-03-31

Magnus S skrev om Jobryan Bygg AB
    Vi anlitade Jobryan för att göra om en gammal stor tvättstuga och en liten gästtoalett till ett helt nytt badrum och en mindre tvättstuga. Projektet innebar en ändrar planlösning med flytt av en vägg, stambyten samt uppförande av ett helt nytt badrum och tvättstuga. Vi är väldigt nöjda med både hur arbetet fortskred samt med slutresultatet! Dialogen med Angelo och Armen har varit väldigt bra och har det skett några missförstånd har de klarats ut snabbt. Det blev superfint och vi kan varmt rekommendera andra att anlita Jobryan Bygg AB! Läs mer
    2019-03-31 Jobryan svarar Magnus S
    Tack Magnus för att ger oss möjlighet att göra din projekt, och för din omdöme
    Hälsningar
    Angelo och Armen
  • 2019-03-17

Jesper B skrev om Jobryan Bygg AB
    Totalrenovering av badrum. Trevligt bemötande och överlag väl genomfört arbete. Periodvis under arbetet viss otydlighet i arbetsplaneringen och när arbetsmoment skulle genomföras. Läs mer
    2019-03-30 Jobryan svarar Jesper B
    Hej Jesper

Tack så mycket för ditt omdöme. Vad roligt att du är nöjd!

Vi ser fram emot att få hjälpa er med badrummet snart.

På återseende,

Vänliga hälsningar,
    Badrumsverket AB
    4.8 / 5 i betyg — 53 omdömen
    Badge2019
    "Evangelos lämnade en mycket bra specificerad offert på samtliga kostnader och vi hade en bra kommunikation med honom hela tiden. Hantverkarn"
    Anna / Björn R
  • 2019-03-12

Margaret L skrev om Jobryan Bygg AB
    Vi totalrenoverade hela vår villa och anlitade Jobryan och valde totalentreprenad. Vi rev en bärande vägg, förändrade planritningen på villan, renoverade tvättstuga, badrum och kök. Genom hela projektet var dem verkligen super proffsiga, extremt duktiga och med fokus på att man som kund ska bli nöjd. Jobryan förverkligade vårat drömhus. Deras fokus är verkligen att förverkliga kundens dröm och att se hur man kan göra drömmen till verklighet. Hela tiden sa dem 'allt är möjligt' och menade verkligen det. Under hela processen var dem lätt tillgängliga och var på plats direkt om det behövdes.

Allt hantverk som utförts är gjort på ett riktigt bra sätt och slutfinishen är verkligen super fin.

Jag skulle absolut rekommendera Jobryan. Jag kommer definitivt anlita dem själv för framtida projekt. Dessutom är alla deras underentreprenörer också riktigt bra. VVS, el samt konstruktör och arkitekt. Allt flöt på riktigt bra.

Armen och Angel är helt enkelt experter och specialiter på renovering. Läs mer
    2019-04-03 Jobryan svarar Margaret L
    Hej Margaret
    Tack för sådana vackra ord. I mitt namn och i Armens namn vill jag tacka för att ni är så vackra människor och låt oss arbeta för er
    Hälsningar Angelo y Armen
  • 2019-02-28

Juan C skrev om Jobryan Bygg AB
    Vi har jobbat ihop med jobryan AB , kan verkligen rekommendera företaget . Jätte bra samnarbete Läs mer
    Villatakspecialisten
    4.7 / 5 i betyg — 162 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi besökte Stockholmsmässan i oktober 2016. När vi fick kontakt med Villatakspecialisten (VTS) fick vi direkt en bra kontakt med en av sälja"
  • 2019-02-21

Dan Y skrev om Jobryan Bygg AB
    We had help from Jobryan to renovate our small studio in the basement. They project has been going really well, and the quality of the work is good. We expected some issues when the workers didn’t speak neither English or Swedish, but they turned out to be very skillful and Google Translate solved most of the minor issues that came up. Angel and Armen are very service minde and we’d be happy to hire Jobryan again! Läs mer
    Albin Mur & Puts AB
    4.9 / 5 i betyg — 19 omdömen
    "Noggranna och duktig. Trevlig chef som bjuder på fika 😎"
    Tobbias L
    PJ Parkettgolv AB
    4.8 / 5 i betyg — 299 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Allt genomfört enligt plan och den offert jag fick. Jobbet gjordes både snabbt och skickligt! Jag är supernöjd med mina nya fina ek-golv."
    XLrenovering
    4.9 / 5 i betyg — 18 omdömen
    "Vi ville genomföra en helrenovering av vår lägenhet på Dalagatan i Stockholm. Vi tog in ett antal offerter och efter en noggrann utvärdering"
    VNP Bygg
    4.9 / 5 i betyg — 66 omdömen
    Badge2019
    "Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i"
    Litabygg.se/Eriell AB
    4.8 / 5 i betyg — 73 omdömen
    Badge2018
    "Jag har använt dem till flera projekt, varje gång med utmärkt resultat: Stengång, gjutning och skifferbeklädnad av mur, stensatt uteplats, k"
    2 Snickare AB
    4.4 / 5 i betyg — 47 omdömen
    Badge2020
    "Vi gjorde en omfattande renovering av källare, kök och vardagsrum, med nytt värmesystem, badrum/tvättstuga i källare, ombyggnad av entré och"
    Anna-carin B
    Entreprenadhuset
    4.8 / 5 i betyg — 110 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Valde Entreprenadhuset för en mycket stor, komplex och omfattande totalrenovering av en lägenhet med toppläge i Stockholm. Innebar rivning"

Bästa byggföretagen i Tyresö:

Ingmar L Ingmar L tycker: