Alla kategorier Restaurang Östergötland Norrköping Jolla Choklad & Dessert

Jolla Choklad & Dessert

Sandgatan 28C, 602 47 Norrköping — Visa karta

För oss på Jolla Choklad & Dessert är bra kaffe inte bara en självklarhet utan det är också en fixering. Hos oss hittar du lätt dina egna favoriter bland våra tryfflar, praliner, bakelser och desserter. Allt vi erbjuder görs på plats.

Läs vad 10 kunder tycker om Jolla Choklad & Dessert

• Alexander F
    Alexander F skrev om Jolla Choklad & Dessert
    Har bara varit här någon gång men blev imponerad av den kvalitet som hölls. Fick både en historielektion och instruktioner på hur man brygger bra kaffe.
  • Anders A
    Anders A skrev om Jolla Choklad & Dessert
    Detta är ett riktigt, riktigt kvalitetscafé, med egentillverkad kvalitetschoklad och spännande hyllsortiment av finsmakarprodukter. De är äkta passionerade entusiaster för sin sak, de som driver Jolla. De har även bjudit generöst på sin bakficka - en konferens/utbildningslokal - när Social Media Club Östergötland och Open Coffee Norrköping haft några träffar, det tackar vi för! För "flödesarbetare" är det ett stillsamt café med tillgång till elkontakter. Rekommenderas å det varmaste!
  • Lukas N
    Lukas N skrev om Jolla Choklad & Dessert
    Bra service!
  • Jimmy A
    Jimmy A skrev om Jolla Choklad & Dessert
    Norrköpings godaste kaffe och tilltugg. Fantastiska praliner och trevligt bemötande.
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Jolla Choklad & Dessert
    Detta är min referens när det gäller både service och gott kaffe. För att inte tala om de egentillverkade chokladpralinerna. På sommaren har de även egentillverkad glass, som verkligen smakar t.ex vanilj.
  • Emma C
    Emma C skrev om Jolla Choklad & Dessert
    Om man är sugen på en kopp riktigt god varm choklas är det Muffins och Chokladkompaniet stället man ska gå till när man är i Norrköping. Man kan välja hur stark choklad man vill ha, man kan även välja vit choklad. Den tillreds genom att varm mjölk hälls på choklasdinser, något jag inte har sett någon annan stans. Lokalen är mysig, muffinsarna är riktigt maffiga och stora, och det går alldeles utmärkt att dela en muffins på två.
    Lena J gillar detta
  • Anna K
    Anna K skrev om Jolla Choklad & Dessert
    Min erfarenhet av Norrköpings caféutbud är inte jättestort men mitt första besök var på Muffins och chokladkompaniet och jag har inte haft någon anledning att leta efter något annat café efter det. Det är trevliga lokaler att umgås i med möjlighet att sitta både inne och ute på deras innegård och- såklart väldigt god choklad i alla former.
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Jolla Choklad & Dessert
    Det här lilla stället som ligger mitt i stan är inte värt att missa! De har stora och goda muffins med fyllningar av alla dess slag, ett stort sortiment choklad och bakverk av choklad. Om man vill så anordnar de även olika typer av choklad-, vin- och ostprovningar. Har även hört att ägarna till detta underbara café går att hitta på chokladfestivaler runt om i Sverige!
  • markus s
    markus s skrev om Jolla Choklad & Dessert
    Här finns muffins och andra smaskiga delikatesser; chokladinriktat. Trevligt område, trevlig personal. Våldsamt god glass. Grymt bra! Prova allt! Dessutom Norrköpings främsta kaffehus. Något nördigt passionerat över både choklad och kaffe.
  • Helena G
    Helena G skrev om Jolla Choklad & Dessert
    Det här stället har världens godaste muffins, med orginella ideer. Min favorit är något så enkelt som chokladmuffins med dumle ...

Sandgatan 28C, 602 47 Norrköping