Alla kategorier Postorder Västra Götaland Göteborg Jollyroom Group AB

Jollyroom Group AB

Tagenevägen 58, 425 37 Hisings kärra — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Jollyroom Group AB

• Lars skrev om Jollyroom Group AB
    Otroligt besvärligt och omständligt företag att ha att göra med om det krånglar (vilket det uppenbarligen gör ofta om man läser omdömen på nätet!).

Beställde en elcykel därifrån och när cykeln skulle sättas ihop konstaterades det att det fattades en bromsbacke till vänster framhjul. "Det lär väl inte vara så besvärligt att bara kontakta Jollyroom så de kan komplettera den defekta produkt de skickat mig?" men där hade jag fel.

Ringer upp dem men de är tydligen inte kompetenta nog att lösa det via telefon så de ber mig kolla mailen istället där de skickat någon sorts reklamationsformulär där det är en massa korkade saker man ska svara på. Svarar på alla frågorna och skickar in men det duger minsann inte, efter att man väntat på deras sega besvaring av mail måste man tydligen dra ner till cykelverkstan som satt ihop min cykel och fota ALLT JAG MOTTAGIT och ÄVEN en bild på manualen där jag visar vilken del som saknas.. 😂 Som om jag inte förklarat detta väldigt grundligt för dem redan.

Svarade nej tack, bekostar hellre den del som fattas själv, helt klart värt det för att aldrig någonsin behöva ha att göra med detta företag igen som skickar defekta produkter och sedan gör allt för ej behöva ta ansvar för det efteråt och krånglar till det så mycket som det bara går så att kunden ej ska orka med dem mer, eftersom man faktiskt är i behov av att använda cykeln man KÖPT inom kort. Läs mer