Alla kategorier Begagnade bilar Södermanland Strängnäs Jonas Simling Bil AB

Harvstigen 2, 645 41 Strängnäs — Visa karta

Radiovägen 19, 13548, Tyresö
Volkswagen Tyresö - Trygg Bil
Olle H:
Fungerade jättebra med konstant återrapportering av jobbet. Ett försäkringsärende. Fort gick det också.

Läs vad 2 kunder tycker om Jonas Simling Bil AB

• Martin
    Martin skrev om Jonas Simling Bil AB
    Jag köpte en Land Rover Discovery 3 av Jonas på Simling bil i höstas och byte då in min fina Audi. Efter att kollat runt så förstod jag att Land Rover kanske inte hade den bästa kvaliteten och det sa även Jonas till mig och nästan varnade mig för att köpa bilen vilket var väldigt ärligt. Men eftersom man ibland bara vill ha en speciell bil så struntade jag lite i kvaliteten.

Efter någon vecka så gick en del saker sönder. Jag lämnade då in bilen på märkesverkstad och Simlings betalade allt utan mycket problem. Sedan efter några veckor till så hände det mer grejer med bilen och Jonas försökte lösa även detta och betalade. Till slut så fick jag nog och de erbjöd mig då att få tillbaka min gamla bil plus de utgifter jag har lagt ut på bilen.

Ett mycket föredömligt sätt att behandla en kund! Om jag någon gång ska köpa en Toyota eller hittar en beg. bil hos dem så skulle jag lätt välja dem. Trevliga människor att ha att göra med!
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Jonas Simling Bil AB
    Mycket god service och en verkstad som kämpar för att ordna lägsta möjliga pris för sina kunder. All heder!

Harvstigen 2, 645 41 Strängnäs