Alla kategorier Takläggare Jönköping Jönköping Jönköpings Takläggare

Lockebovägen 4, 556 14 Jönköping — Visa karta

Spårvägen 1, 43854, HINDÅS
Hindås Byggservice
Lawrence F:
Har fullt förtroende för Hindås Bygg. Dom har utfört flera större arbeten hos oss som vi är mycket nöjda med. Ombyggnad, takbyte, fönster re...

Läs vad 7 kunder tycker om Jönköpings Takläggare

• monica
    monica skrev om Jönköpings Takläggare
    Bra, snabba och effektiva. Gjorde vad dem skulle och gjorde det bra! Vi har rekommenderat företaget till alla vänner och bekanta.
  • Anna L
    Anna L skrev om Jönköpings Takläggare
    Jag tog ut två olika företag för att göra en offert på mitt tak. Båda verkade veta vad dem pratade om, det enda som skilde sig ordentligt mellan företagen var just priset.. Jag chansade och valde detta företag och jag blev mycket nöjd med arbetet. Snabbt och snyggt gjort. rekommenderas absolut!
  • olof k
    olof k skrev om Jönköpings Takläggare
    bytte mitt tak snabbt och smidigt och gjorde det mycket bra.
  • Anders J
    Anders J skrev om Jönköpings Takläggare
    Jag anlitade företaget till att byta mitt tak och jag är otroligt nöjd med resultatet. Jag trodde aldrig dem skulle hinna på den tiden dem hade lovat, men dem blev både klara tidigare och dem gjorde ett fantastiskt jobb. Tusen tack!!
  • Lena
    Lena skrev om Jönköpings Takläggare
    Jönköpings takläggare gjorde ett väldigt bra jobb med byte av takpannor på vårat hus. Dem höll utlovat pris och tid, städade ordentligt efter sig och försäkarde sig om att vi var nöjda med utförandet. Jag kan inte annat än att rekommendera detta företag!
  • David W
    David W skrev om Jönköpings Takläggare
    En bekant anlitade företaget för att få taket bytt. Taket blev inte bytt och arbetet blev inte bra utfört.
  • Niklas  A
    Niklas A skrev om Jönköpings Takläggare
    Kenneth Frisk: jag kan bara lovorda företaget. De är snabba, effektiva och lämnar inget ofärdigt. 5 poäng av 5 möjliga. Min mor är lika nöjd. Jag kan varmt rekommendera Jönköpings Takläggare.

Lockebovägen 4, 556 14 Jönköping