Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Enskedefältet Josephssons Städ och Fastighetsservice AB

Josephssons Städ och Fastighetsservice AB

Byängsgränd 22, 120 40 Årsta — Visa karta

Josephssons Städ och Fastighetsservice är ett familjeföretag med 12 års erfarenhet inom städbranschen.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 5 kunder tycker om Josephssons Städ och Fastighetsservice AB

• Jenny E
    Jenny E skrev om Josephssons Städ och Fastighetsservice AB
    Anlita INTE Josephssons Städ. Vad som till en början verkar vara en seriös firma, visar sig sen vara totala motsatsen.
    Efter städningen var det mkt uppenbart som missats. När de sen skulle komma och fixa detta kom de två timmar efter utsatt tid. (Läste längre ner att Klas skriver att deras standardursäkt är att de är fast i trafiken - det var just vad de sa till mig.)
    Nonchalant stil. Inget vidare trevligt. Svåra att få tag på. Rakt igenom oprofessionella!
  • Kristina A
    Kristina A skrev om Josephssons Städ och Fastighetsservice AB
    Anlita INTE det här företaget. Städningen var under all kritik och när ny tid bokas för att åtgärda alla kvarstående fel dyker ingen upp och ingen hör av sig. Efter 3 månader, med flertalet samtal och mail har fortfarande ingen ansvarig på företaget ring tillbaka och ingen kompensation har getts. Det mest oprofessionella företag jag har varit i kontakt med.
  • Niklas O
    Niklas O skrev om Josephssons Städ och Fastighetsservice AB
    anlita INTE detta företag, uselt städat
  • Lena
    Lena skrev om Josephssons Städ och Fastighetsservice AB
    Företaget dök aldrig upp! En otrevlig man ringde upp mig 7 timmar efter att städningen skulle ha påbörjats och förklarade att de inte skulle komma. Han erbjöd istället att dom skulle städa senare i veckan (efter att nya ägarna haft tillträde!). Han förklarade att han kunde ringa nya ägarna och säga att dom helt enkelt fick flytta in senare i veckan istället och ville ha deras nummer(!?!). Bad om att få tala med chef men mannen sa att chefen absolut inte ringer upp folk eller kontaktas på telefon.
  • Klas N
    Klas N skrev om Josephssons Städ och Fastighetsservice AB
    Sämsta städföretaget i Universum. Anlita någon annan.

De verkar ha en standardlögn när de av någon anledning inte kan komma och göra det som är avtalat.. Någon har fastnat i trafiken och kan inte dyka upp trots att vi har ett avtal om att de ska flyttstäda måndag. Nycklarna till köparen skall överlämnas på tisdagen och pajasföretaget erbjuder sig att komma på onsdagen istället. Det är för övrigt samma firma som flyttstädat i huset vi flyttar till och det var halvkasst städat överallt och luktade dessutom sur disktrasa i hela huset.. Välj en annan firma! (de här är bra på en grej och det är att hamna högt upp på google-sökningar på "flyttstädning", förhoppningsvis så ser folk omdömena oxå innan de anlitar det här skitföretaget)

(kolla gärna http://gulasidorna.eniro.se/f/josephssons-st%C3%A4d-och-fastighetsservice-ab:68968253#reviews )

/Klas

Byängsgränd 22, 120 40 Årsta