Jour Eliten Sverige AB

Jour Eliten Sverige AB

www.joureliten.se
  • Badge2023
4.0

Välkommen till Jour Eliten Sverige! Ser dina rör till att pajja mellan 07:00 - 16:00? Nej förmodligen inte. Olyckan är ofta framme snabbare än du anat och kan inträffa under dygnets alla timmar. Därför finns vi på Jour Eliten Sverige. Vi kan hjälpa dig 24 timmar om dygnet runt med rörmokare eller elektriker. Behöver du inte...

813 omdömen om Jour Eliten Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2018

Fredrik G
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Enkla att få tag i, bra rörmokare som kom och utförde arbetet. Men väldigt dyrt.

Jan S
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Lite för lång tid innan servicebilen kom, 3 timmar istället för 1-2 timmar som utlovas på hemsidan. Arbete utfördes snabbt och smidigt, så det var bra. Jag tycker att priset var lite för högt.

Jonna O
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Jättebra upplevelse. Bemötandet var hela tiden proffsigt, trevligt, kompetent, tydligt och helt enkelt jättebra. Glad att jag kom i kontakt med en så vettig elektriker!

Anette H
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Tyvärr lyssnade inte föraren på min instruktioner utan körde fast o förstörde en större del av min gräsmatta. Dessutom kom han inte loss. Så vi fick ringa bonden kl 22.00 en påskafton för att dra loss honom. Arbetet utfördes som förväntats och problemet löstes

Lena Margareta A
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Superbra! Vi var i en akut krissituation och ni reagerade därefter. Kom snabbt fast det var sent på kvällen och var komepetenta och trevliga.

Sten O
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Bra, snabbt och proffsigt genomfört, lite svårt att komma fram på telefon till rätt person

Annika E
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Snabb och proffsig utryckning vid elfel en söndagkväll och uppföljning efteråt

Åsa E
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Teknikern var inte kunnig och köpte saker som inte behövdes och blev sur när vi påpekade det. Dessutom skyllde han på eldragningen i huset på de problem som uppstod efter hans första besök. Tog in en annan elektriker efteråt som fick fixa till det. Det gick utan problem och på kort tid.

Thomas B
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Bra kommunikation tills arbetet slutfördes.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Thomas, tack det var roligt att höra. Varmt välkommen om du behöver hjälp igen :)

Lena N
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Bra bemötande. Snabb respons. Föreslog bra lösning. Tydlig prisuppgift innan arbetet beställdes.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Lena, vad roligt att du är nöjd. Vi arbetar hårt för att ge snabb och god service. Välkommen åter :)

Ann W
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Snabbt och smidigt. Tack för hjälpen!

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Ann, tack så mycket. Vad roligt att du blev nöjd! Jour Eliten finns här om du behöver hjälp igen :)

Anders N
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Bra och trevlig personal. Köpte vattenpump.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Anders, roligt att det var till belåtenhet. Varmt välkommen om du behöver hjälp igen :)

Ulf K
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Bra service snabbt på plats lätta att ha att göra med Trevlig montör

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Ulf, tack och jättebra att du blev nöjd. Varmt välkommen om du behöver hjälp igen :)

Björn U
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Bra och snabb service, proffsig utförare. Toppbetyg.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Björn, härligt att du blev nöjd. Jour Eliten finns alltid här om du behöver hjälp igen :)

Beate S
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Trevlig leverantör som via underleverantör hjälpte mig felsöka och åtgärda elfel som löste ut huvudsäkringar en söndag eftermiddag, detta efter att elpannan haft kortslutning som orsakade mindre brand i kretskort. Tacksam för då snabb utryckning!

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Beate, tack och vad bra att du blev nöjd. Jour Eliten strävar efter snabb och hög service. Välkommen åter om du behöver hjälp igen :)

Kerstin O
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Trevlig man kom och gjorde det de skulle på ett proffsigt sätt. Det blev dyrt men det var en söndag...

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Kerstin, Vad skönt att du är nöjd! Jour Eliten finns alltid här om du behöver oss i framtiden :)

Maria L
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

hade vatten i källaren och behövde snabb hjälp. det fick jag. FIck också trevligt bemötande.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Maria! Vad kul att du fick ett bra bemötande. Vi på Jour Eliten strävar alltid efter nöjda kunder. Du är alltid välkommen tillbaka!

Peder S
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Ta betalt vid avbokning trots att jobbet inte bekräftats

Andreas M
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Jag tycker inte alls om Joureliten då jag fick fick en faktura på nästan 8000kr för ett arbete jag inte beställt—byta en säkring som ska ha tagit 20 minuter.

Carl F
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Blev tvingad att swisha hantverkaren 450 kr till hans privata mobil på plats på sidan av fakturan.

Steve T
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Löste mitt problem snabbt och effektivt.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Steve, Vad skönt att problemet löste sig! Du är alltid välkommen tillbaka om det skulle vara något mer :)

Torsten E
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Nu är jag nöjd medcmin nya blandare Tack än en gång.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej torsten, Vad kul att höra att du är nöjd med vårt arbete! Du är alltid välkommen tillbaka om du behöver oss!

Fahima I
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Hjälpsamma snabba trevliga , hörde av sig före och efter arbetet . Gav oss utförlig rapport och snabba att skicka faktura ! Kommer definitivt att använda mig av er och rekommendera er till andra ! Tack för hjälpen

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Fahima, Vad kul att du blev nöjd med vår service! Du är alltid välkommen tillbaka om du behöver vår hjälp igen!

Gärd L
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Smidigt och snabbt fick jag hjälp en fredag eftermiddag

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Gärd, Vad trevligt att du är nöjd! Du är alltid varmt välkommen tillbaka om du behöver oss :)

Kjell J
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Bra bemötande, kom snabbt, lätta att ha att göra med.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Kjell, roligt att höra! Vi anstränger oss för att vara tillgänglig dygnet runt och snabbt agera.

Max B
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Dom tar överpriser Fakturerade två bilar när en användes Installerade en dimmer fel och vill inte rätta utan skickar en ny offert som om det var ett nytt jobb 100% pålägg på material

Bo H
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Arbetet utfördes snabbt och bra. Möjligen en aning dyrt.

Annika L
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Åtgärdade problemet snabbt och bra.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Tack Annika. Vårt mål är snabb och god service.

Rickard L
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Ringde in Jour Eliten på ett jourjobb en söndag morgon. Hjälp kom snabbt, men det blev bara halvklart pga delar saknades. Besöket tog tio minuter, men jag fick betala för två timmar. På en söndag. Upp emot 10.000 SEK. För ett jobb som inte blev klart! För att göra klart arbetet meddelade de att jag behövde boka en ny tid. Denna skulle jag behöva betala för som ett nytt besök. .När jag påtalade att jag som kund inte var nöjd med att betala för ett arbete som var halvklart återkom Jour Eliten aldrig med svar.

Anders H
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Bra service, snabb kontakt och åtgärd. Trevlig personal som fixade avloppet.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Anders, tack så mycket. Bara att höra av dig om du behöver hjälp igen. Trevlig dag!

Anton I
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Fick hjälp snabbt och effektivt. Tyvärr upplevde jag att deras sätt att kommunicera pris inte var helt ärligt. I telefon fick jag ett grundpris. När offerten sedan kom hade en servicebil för 499kr lagts till, momsen lagts till samt att tydligen gällde inte rut-avdrag för privatpersoner i lägenheter. Allt detta stod i det finstilta jag godkände, men motsvarade inte det jag fick till mig muntligen. Jag vet att ansvaret ligger mig på, men jag tycker de agerar fult. Rekommenderar er att vara mycket noggranna med att läsa igenom villkoren. Kommer inte använda dem igen.

Nils K
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Snabb åtgärd, fast dyr, vilket är förståeligt, eftersom tjänsten utfördes på Juldagens kväll.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Nils, tack. Vi satsar på god tillgänglighet och snabba utryckningar.

Ann-Charlotte O
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Fick snabbt hjälp på söndagskvällen med min köksblandare som inte gick att stänga av. Det kom 2 st trevliga killar som stängde av vattnet i köket. Det var ju lite dyrt men är det jour och söndagkväll så är det..tack för hjälpen

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Ann-Charlotte! Vad roligt att du blev nöjd. Vårt mål är att ge snabb hjälp. Trevlig dag.

Annika L
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Kom snabbt och fixade allt jättefort. Trevlig personal!

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Annika, tack. Du är välkommen att höra av dig om du behöver hjälp igen. Trevlig dag!

Jan L
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Slut resultatet bra, men sa att de skulle komma inom 30 minuter det tog mer än 4 timmar, samt blev då väldigt dyrt så som det blev på kvällen istället för efter middagen.

Catharina A
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Trevligt, kompetent och smidigt.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Tack Catharina, vad roligt att du blev nöjd.

Mahwasch S
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

De är värsta förtag . De skickade faktura trots att de lovade att det kostar ingenting.

Lars Å
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

De svarade inom rimlig tid (efter midnatt), de kom inom ett par timmar och killen som dök upp var både kunnig och trevlig. Så klart godkänt.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Lars, tack. Vi försöker att ge snabb hjälp dygnet runt. Trevlig dag!

Lisbet A
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Trevliga snabbt på plats , bra utfört arbete.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Lisbet, kul att du blev nöjd. Välkommen åter om du behöver hjälp igen :)

Inger J
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Hälsade, tystlåten. Lånad ficklampa. Hitta felet och laga eller köpa ny. Innan kyl/frys drogs fram, lyste han med ficklampa vä sida, visade mycket damm enl honom höll med, tänkte att det kommer mer när kyl/frys dras fram, hjälpte till dra fram.Dammsög väldigt lite damm,förvånad. Jag räckte fram handen för att känna på gasbehållare han nudda innan han sa inte röra för den är mycket het,redan känt.Bedömdes att det var dammet.upprepades två gånger det var tydligt bestämt,...

Christina N
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

En mycket positiv upplevelse. Snabbt o proffsigt! Kommer att vid behov använda dem igen! Tack

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Christina! Roligt att höra. Du är så välkommen att höra av dig igen. Trevlig helg!

Leif W

Bra startinfo..Men faktura annan info dyrare. Dåligt Hälsning Leif

Henrik Ö
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Snabbt, enkelt trots den sena timmen. Inte billigt men allt gick bra

Jonas E
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Uselt. Rekommenderas ej. Om ni kan välja någon annan gör det.

Ann E
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Trevliga, snabba och kunniga!!! Rekommenderas verkligen!

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Ann! Vad kul att du är nöjd med vår service. Du är alltid välkommen att återkomma om du behöver oss!

Maria L
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Jag fick hjälp väldigt snabbt.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Maria, Tack för det fina omdömet! Vi finns här om du någonsin behöver hjälp igen :)

Ove W
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Mycket bra service, snabbt på plats trots långt avstånd. Trevlig kille som kom hit, gjorde allt för att lösa problemet och lyckades. Dyrt blev det, men vad gör man en helgmorgon dessutom på nyårsdagen. Så på det hela taget så var det värt det. Vi är otroligt tacksamma att det gick att lösa på en gång. MVH OVE OCH ÅSA WENNSTRÖM.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Ove och Åsa! Vad kul o se att ni är så nöjda. Tack för att ni valde Oss. Vi på Joureliten önskar er en god fortsättning!

Per N
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Bra jobb, bra bemötande, snabb hjälp. Lite väl dyrt. 5115:- för en timmas jobb. Ursäkta sen betalning! Särskilt fint att bil påmind så jag slapp inkasso! (Tittade inte på den mejl jag givit er) Mvh, Pelle Norlin

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej Per. Tack för din kommentar och härligt att påminnelsen uppskattades! Om du behöver någon hjälp i framtiden så tveka inte. Vi kommer!

Leif S
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Snabb och bra kontakt när jag ringde om elfelet. Efter en stund insåg jag att jag stoppat i fel säkring, slarv som kan hända om man är stressad. Bytte säkring och allt fungerade igen. Jag ringde direkt och avbokade utryckningen. Men bilen hade tydligen precis startat och då skulle jag få en avbokningsavgift på 2.745 kr. Jag tyckte det lät helt orimligt så jag skickade en mail och hemställde om att den skulle tas bort eller reduceras kraftigt. Mailen skickade jag dagen efter den avbrutna utryckningen, men fick...

Sören V
Skrev om Jour Eliten Sverige AB

Fungerade snabbt, smidit och enkelt.

Svar från Jour Eliten Sverige AB

Hej! Tack för dina fina ord och Uppskattar omtanken om att lämna en kommentar om oss! Vi finns här för framtida skäl om det krisar sig!