JourAB

Linnegatan 87F, 115 23 Stockholm — Visa karta

Jour AB är en jour för alla som behöver en rörmokare eller en elektriker omgående. Vi har samlat alla tjänster på ett och samma ställe, vilket underlättar för dig när du vill hitta en riktigt bra hantverkare i precis rätt tid.

Vad behöver du hjälp med? Vi tar hand om de flesta akuta problem som läckande rör, krånglande värmepumpar, stopp i avlopp och oförutsedda elektriska problem. Oss kan du ringa när som helst, eller skriva till på chatten på vår hemsida. Vi är verksamma 24 timmar om dygnet, varje dag. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 149 kunder tycker om JourAB

• Robert G
    Robert G skrev om JourAB
    Skickade inkompetent person som inte alls kunde laga värmeväxlare jag ringde för. Dem fick tom. Namn/typ/felkod/byggår på apparaten.
    Bjöd på att täta ett avloppsrör som in te alls blev tätare! Fick dyr faktura för ingenting! Ring aldrig dit! Läs mer
    2018-05-22 Johan K svarar Robert G
    Hej Robert
    Är du säker på att du kommer ihåg rätt.
    Vi har en faktura till dig på startavgift + en gumminippel. Lägsta fakturabelopp. Ditt problem enligt order var felsökning vatten samt att det kom upp vatten ur "Golvet"
    Något fel på din värmepump nämndes inte, iallafall inte vid order.
    Tror du förväxlat oss med en annan leverantör.
    Ring oss på 010-480 8640 så kan vi reda ut detta.

• Peter D
    Peter D skrev om JourAB
    Jour AB var mycket service-minded och kom snabbt på plats för att hjälpa till. Teknikern förklarade bra vad han gjorde, vad alternativen var och vad resultaten skulle bli. Pragmatiskt och rättfram. Läs mer
    2018-05-22 Johan K svarar Peter D
    Hej Peter,
    Tack för din rekommendation!
    Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp i framtiden.

Stort tack för att ni valde oss som leverantör och för det höga betyget!

• Bostadsrättsförening B
    Bostadsrättsförening B skrev om JourAB
    JOURAB besökte en hyresgäst som ringde hit dem och utförde jobbet väl. Problemet för oss var att vår förening har avtal med annan jourfirma. Vi blev bra bemötta när vi tog reda på vad som hänt. Det slutade med att hyresgästen fick betala fakturan. Läs mer
    2018-05-17 Johan K svarar Bostadsrättsförening B
    Hej
    Stort tack för er rekommendation

• Ulf R
    Ulf R skrev om JourAB
    Kan inget säga om deras kompetens eller kunnande. Jag valde JourAB pga av deras omdömen här på RECO. Min kommentar handlar om att jag helt i onödan tagit ledigt från jobbet utan att de dykt upp som utlovat. Jag ringde dem för två dagar sedan för ett byte av en insats i en köksblandare. Vi kom överens om att de skulle skicka en rörmokare idag vilket gjorde att jag tog ledigt hela dagen från mitt arbete. Enda passusen jag hade var att arbetet skulle ske innan 15:00 pga av en läkartid för min son vilket accepterades. Nu är klockan 13:00 och har precis fått besked att de inte har någon rörmokare att skicka. Har med kort varsel och många samtal lyckats hitta annan firma som kan hjälpa mig omgående. Läs mer
    2018-05-15 Johan K svarar Ulf R
    Hej Ulf.
    Vi ber om ursäkt för detta och montören som var tilldelad dig har svarat följande.
    "Jag ber om ursäkt att jag inte hunnit ta jobbet den tiden det var planerat. Tidigare jobb tog längre tid än väntat där jag inte kunde låta vattnet vara avstängt. Jag har ringt kunden och sagt att jag kunde vara hos honom tidigast 14:30 annars får vi boka om tiden. Vi kom överens om att jag skulle ringa honom innan jag kom för att eventuellt ta det imorgon kl 7 om jag inte hade hunnit idag."
    Informationen kom tyvärr inte till oss på kontoret! Vi hade löst det med annan montör.

Johan/JouAB
    2018-05-16 Ulf R svarar Johan K
    Johan, jag har respekt för att ni har mycket att göra! Jag har respekt för att den utpekade montören måste slutföra sina pågående uppdrag. Jag löste mitt problem på ett bra sätt med ett annat företag. Tror säkert att JourAB är ett bra företag. Rätt ska dock vara rätt. Det budskapet som montören gav stämmer förutom att han inte trodde sig hinna till 07:00 utan att det skulle bli ca 07:30 vilket var för sent för mig iom att jag skjutsar mina barn till skolan. När du och jag pratade försökte du hitta en annan montör men lyckades inte frigöra någon med kort varsel vilket du även bad om ursäkt för. RECO är dock till för att ge en samlad bild av hur kunder upplever servicen från företagen. En fantastiskt yta för oss som köper tjänster och ibland obekvämt för företagen när man inte lyckas leverera det man kommit överens om. Shit happens. Livet går vidare. Bättre lycka nästa gång.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Kent J
    Kent J skrev om JourAB
    JourAB bytte mina huvudvattenkranar i samband med byte av vattenmätare. Rörmokaren kom på avtalad tid, tom före, och gjorde jobbet till avtalat pris. Jag kommer att anlita JourAB nästa gång jag behöver en rörmokare. Läs mer
    2018-05-15 Johan K svarar Kent J
    Hej Kent

• Anders T
    Anders T skrev om JourAB
    Bra bemötande, snabb hjälp och proffsigt jobb Läs mer
    2018-05-15 Johan K svarar Anders T
    Hej Anders

• Jan J
    Jan J skrev om JourAB
    Det låga betyget beror inte på min erfarenhet, den är utmärkt. Den spolbil jag beställt kom som utlovat och gjorde vad de kunde åt mitt vattenlås. Mina svärföräldrar har samma erfarenhet. Men...en kollega som bor söder om stan förskräcker oss med en följetong om installationen av ny värmepanna, med obehörig elinstallation mm. Jag undrar om man har ett system med anslutna firmor beroende på geografiskt läge, och att man måste bo i norrort eller inne i stan för att få jobbet rätt utfört. Eller om man bara klarar enklare jobb som avloppsrensning mm. Det blir således med bävan jag eventuellt anlitar Jourab nästa gång... Läs mer
    2018-05-11 Johan K svarar Jan J
    Hej Jan
    Tack för din rekommendation som var 5+. Det var nog den som skulle recenseras här. Jag ringer dig måndag.
    Obehörig elinstallation hos kollega?. Inte vi!

• Anna M
    Anna M skrev om JourAB
    Arbetet omfattade byte av toalettstol samt installation av diskmaskin. Kommunikationen var bristfällig (jag hade fått veta att hela jobbet skulle klaras av snabbt på max två besök) och då vi kom hem från en resa hade vi ingen toalett. Den nya toan stod bredvid den gamla som stod på golvet, bortmonterad från avlopp. Vi fick gå på toaletten i tvättstugan (i ett annat hus) i ett par dar tills hantverkaren hade tid att komma. Han var dock tillmötesgående och kom så fort han kunde.

Hantverkaren monterade även oombedd ett eluttag på en dålig plats. Inget fel insåg med ett extra eluttag men på just den platsen skulle en hylla sitta...

Jag råkade vara hemma då hantverkaren installerade diskmaskinen vilket var en himla tur för då han var helt klar och precis skulle gå öppnade jag luckan varpå det visar sig att luckan inte gick att öppna pga av felmontering av en metallmojäng undertill. Ren tur att jag var där och testade så att han därefter kunde fixa detta.

Fick efter jobbet en felaktig faktura på nästan dubbla beloppet jämfört med överenskommelse. Fakturan korrigerades först efter att jag kontaktat företaget flera gånger. Hade då hunnit få två påminnelser samt hot om inkasso trots att man hade sagt att jag kunde bortse från den första fakturan. Läs mer
    2018-05-10 Johan K svarar Anna M
    Hej Anna Maria
    Tack för att du lämnar en rekommendation. Uppriktigt ledsen för arbetet men var av den uppfattningen att du trots allt var nöjd efter det att vi var överens.
    Montören är inte längre ansluten till oss, jag hoppas du ger oss en ny chans i framtiden.

• Mikael H
    Mikael H skrev om JourAB
    Bra bemötande. Monterade snabbt ny toalettstol. (Den gamla hade spruckit.) Lite kladd av silikongummi på "fel" ställe. Läs mer
    2018-05-11 Johan K svarar Mikael H
    Hej Mikael
    Tack för din rekommendation.
    Om du ringer oss ska vi se till att det inte kvarstår något "kladd med silikon"

• Daniel R
    Daniel R skrev om JourAB
    Mycket bra!
    Nöjd med väl utförd tjänst! Läs mer
    2018-05-10 Johan K svarar Daniel R
    Hej Daniel

• Tobias H
    Tobias H skrev om JourAB
    Gjorde det de skulle.
    Helg visst men lite väl dyrt men det kostar att försöka fixa vvs själv på en helg! Läs mer
    2018-05-09 Johan K svarar Tobias H
    Hej Tobias
    Tack för din rekommendation.
    Tror säkert du är mer nöjd över arbetet som
    utfördes en söndag.
    Det gick snabbt och klarade sig på lägsta
    Jourdebitering.

• Milan K
    Milan K skrev om JourAB
    Snabba duktiga med kunskap rekommenderar och kommer tillbaka till dom Läs mer
    2018-05-08 Johan K svarar Milan K
    Hej Milan

• Mats A
    Mats A skrev om JourAB
    Beställde hjälp med installation av köksblandare och toastol.
    Pålitligt bemötande och bra genomfört arbete.
    Enkel administration o kunnig perspnal. Läs mer
    2018-05-08 Johan K svarar Mats A

2018-05-03 Johan K svarar JENNY H
    Hej Jenny

• Ingrid J
    Ingrid J skrev om JourAB
    Kontaktade angående problem med stop i rör i duschrum.
    Mycket bra och lätt att få kontakt med företaget! Ett vänligt och trevligt bemötande.
    Skötte ärendet på ett bra sätt och levde upp till alla förväntningar.
    Företaget verkar mycket seriöst och rekommenderar dem varmt till andra kunder.
    Mvh Läs mer
    2018-05-03 Johan K svarar Ingrid J
    Hej Ingrid
    Tack för din rekommendation och dina generösa ord.

• Göran B
    Göran B skrev om JourAB
    Mycket snab service och trevliga
    Kan varmt rekommendera dom Läs mer
    2018-05-03 Johan K svarar Göran B
    Hej Göran

• Elisabeth W
    Elisabeth W skrev om JourAB
    Mycket snabb service. Blev dock förvånad att de tog ut en "Rot admin avgift"! Läs mer
    2018-05-03 Johan K svarar Elisabeth W
    Hej Elisabeth
    Tack för din rekommendation.
    "Spolbil inkl. ROT administration" är endast ett krav från Skatteverket. Det gör ingenting på det fasta priset utan är enbart där för att ROT inte får användas på t.ex bil och resekostnad. Detta är en avgift som ingår i offererade/fasta priset du fick vid beställning.

• Isabelle D
    Isabelle D skrev om JourAB
    Rengöring av rör, kontakten sköttes av en mellanhand, allt gick bra Läs mer
    2018-05-03 Johan K svarar Isabelle D
    Hej Isabelle
    Tack för din rekommendation.
    Mellanhanden, dvs vi på kontoret, tackar

• Eva A
    Eva A skrev om JourAB
    Mitt stopp i badrummet löstes med smart metod utan för stor åverkan. Svensktalande hantverkare. Kom snabbt. Kanske lite dyrare men en jourfirma får man ge lite extra för. Läs mer
    2018-05-03 Johan K svarar Eva A
    Hej Eva
    Tack för din rekommendation

• Åse N
    Åse N skrev om JourAB
    Rörmockare
    Lite rörig kontakt
    Bra till slut och jag fick delvis det som utlovades Läs mer
    2018-04-26 Johan K svarar Åse N
    Hej Åse
    Tack för din rekommendation.
    Tyvärr kan det lätt bli rörigt när försäkringsbolag är involverade.

• Jakob T
    Jakob T skrev om JourAB
    Snabb, effektiv och trevlig service. Läs mer
    2018-04-26 Johan K svarar Jakob T

Anders J skrev om JourAB
    —————————————— :-( ——————————————- Läs mer
    2018-04-21 Johan K svarar Anders J
    Hej Anders
    Det var en uttömmande recension.
    Misstänker att du fått en felaktig förfrågan och ber om ursäkt för det.

Trevlig helg

• Fredrik E
    Fredrik E skrev om JourAB
    Passa er!!!

Trevligt bemötande men otroligt pinsamt hantverke.

Vi var tvungna att ta in en rörmokare på en söndag. Han gjorde ABSOLUT ingenting. Han lämnade en orsak till problemet som var helt fel och sedan ändrade han sin utsago efter att jag berättat vad som var faktiska problemet. (Efter att ha varit tvungen att ta in en RIKTIG yrkesman när helgen var slut)

Ingenting gjort och de lägger dessutom på en extra timme arbetstid.

NOLL OCH INTET arbete genomfört (förutom att ställa en FELAKTIG prognos av problemet) till en kostnad av över:

ÅTTATUSEN KRONOR

8000kr

Trevligt bemötande, men de vägrar backa. De hävdar att deras rörmokare är bra.

SKÄMS!

Nu betalar jag den här jävla fakturan för att det inte kommer att hålla att dra det här vidare. Tydligen måste jag betala över 8000kr för en inkompetent rörmokare som står och tjyvar jourtid på en söndag.

Fy fan!

Anlita inte Jourab!!!

Hoppas att detta inlägg avskräcker någon iallafall. Och att de förlorar mer pengar än vad de lyckats ockra ur min plånbok. Läs mer
    2018-04-20 Johan K svarar Fredrik E
    Hej Fredrik
    Jag hoppas du läser detta och ringer mig Johan. Detta är inget som jag känner igen och det är för lite information för att hitta i ordrar.
    Självklart ska det inte gå till så som du beskriver och måste alltid vara till kundens belåtenhet.
    Så ring mig så ska vi lösa detta

Johan /Jourab
    2018-04-20 Fredrik E svarar Johan K
    Vi har talats vid, Johan.

Som sagt: trevligt bemötande.

Jag har varit villig att betala för er minimi jourtid, vilket är två timmar, men det går inte ni med på.

Om ni nu går med på det, sp är det ju bra.

Vilket nr?
    2018-04-20 Fredrik E svarar Johan K
    Vi har talats vid, Johan.

Som sagt: trevligt bemötande.

Om ni nu går med på det, sp är det ju bra.

Vilket nr?
    2018-04-20 Johan K svarar Fredrik E
    Ring mig på måndag då jag är åter på kontoret.
    08-150555

Trevlig helg

2018-05-07 Fredrik E svarar Johan K
    Ni hörde aldrig av er.

Slutade ni bry er efter att jag betalat in pengar?
    2018-05-07 Johan K svarar Fredrik E
    Jag har inte ditt telefonnummer, du skulle ha ringt för 14 dagar sedan.

JourAB
    2018-05-07 Fredrik E svarar Johan K
    Fel.

Jag ringde dig. Du lovade att undersöka ärendet (igen) och återkomma.

Detta är återkommande.
    2018-05-07 Johan K svarar Fredrik E
    Fel: Står ovan 2018-04-20
    "Ring mig på måndag då jag är åter på kontoret.
    08-150555 "

2018-04-19 Johan K svarar Jimmy B
    Tack Jimmy för din rekommendation

• Kacha T
    Kacha T skrev om JourAB
    Smidigt och bra. Bemannad telefon även utanför kontorstider och definitivt prisvärt med tanke på sakernas ofta akuta natur. Läs mer
    2018-04-17 Johan K svarar Kacha T
    Tack Kacha för din rekommendation

• Morris E
    Morris E skrev om JourAB
    Lite försenad men annars väl mött och fixade jobbet. Läs mer
    2018-04-17 Johan K svarar Morris E
    Tack Morris för din rekommendation

• Ludvig C
    Ludvig C skrev om JourAB
    Allt förutom att de kunde komma direkt var dåligt...

Dem skrapa sönder den helt nymålade väggen, bad inte om ursäkt och när jag frågade om det sa dem att det är sådant man får räkna med. Kranen var sedan felinstallerad så kallt var varmt och varmt var kallt. Läs mer
    2018-04-10 Johan K svarar Ludvig C
    Hej Ludvig
    Hos dig installerade vi tvättmaskin, diskmaskin och ny köksblandare samt sågade hål för ny diskho. Vid första besöket fick vi göra en viss del provisoriskt (bl.a varm o kallvatten) detta planerades till ett andra besök en vecka senare då kranen åtgärdades. Avvikelserapport skrevs också p.g.a tvättmaskins installation i kök. Självklart ska vi inte "skrapa sönder" en nymålad vägg men någon sådan information eller begäran om åtgärd har vi inte mottagit.
    Men jag ber verkligen om ursäkt om så är fallet. Ring oss på 08-150555 så kompenserar vi dig för detta besvär.

• Johan J
    Johan J skrev om JourAB
    Snabbt effektivt och trevligt! Läs mer
    2018-04-05 Johan K svarar Johan J
    Tack Johan för din rekommendation

• Richard B
    Richard B skrev om JourAB
    Hej
    Jag vet inte varför ni valt mig då jag inte tror jag valt någon tjänst eller produkt av er Läs mer
    2018-04-05 Johan K svarar Richard B
    Hej Richard
    Du får gärna ringa oss på 08-150555 för vidare information. Men enligt våra noteringar var vi på jour och bytte tank hos dig i Djurhamn. Visserligen i juli 2017 så minnet kan svika men du uttryckte då att du var väldigt nöjd. Skulle inte detta stämma ber vi om ursäkt.

Johan /JourAB
  • Johannes E
    Johannes E skrev om JourAB
    Hjälpsamma, trevliga och kunniga! Problemet blev löst på kort tid och allt fungerar bra. Läs mer
    2018-04-03 Johan K svarar Johannes E
    Tack Johannes för din rekommendation

• Staffan G
    Staffan G skrev om JourAB
    De kom iofs på jourtid, men kunde inte fixa ngt. Inte värt pengarna. Läs mer
    2018-03-29 Johan K svarar Staffan G
    Hej Staffan
    Vi kommer alltid ut till kunder som har problem. Dock kan vi inte se att någon stämmer med Staffan G. Kan du ta kontakt med oss på 08-150555 så vi kan lösa detta.

• Karin L
    Karin L skrev om JourAB
    Installation av tvättmaskin. Lätt att få kontakt. Kom i tid. Rekommenderade lättare egenarbete för att minska kostnaden. Läs mer
    2018-03-29 Johan K svarar Karin L
    Tack Karin för ditt omdöme

• Lina K
    Lina K skrev om JourAB
    Snabba och trevligt bemötande! Läs mer
    2018-03-22 Johan K svarar Lina K
    Tack Lina för ditt omdöme

• Henrik Å
    Henrik Å skrev om JourAB
    Akut avloppsstopp som åtgärdades snabbt och effektivt. Högt pris drar ner betyget från 5 till 4. Läs mer
    2018-03-20 Johan K svarar Henrik Å
    Tack Henrik för ditt omdöme

• Ingrid L
    Ingrid L skrev om JourAB
    Skadan skämde i höstas och den är fortfarande inte åtgärdad.
    Ni glömde bort att fuktmäta så ni har fått göra om jobbet två gånger redan och det var ändå extremt slarvigt och fult gjort första gången.
    Ingen hjälp att flytta möbler runt hela huset heller får man trots att det är ert fel att vi fått vänta så sjukt länge.

Sämsta möjliga betyg. Kommer rekommendera alla era konkurrenter istället. Läs mer
    2018-03-21 Johan K svarar Ingrid L
    Hej Ingrid
    Vi har ingenting som visar att detta är ett jobb vi är ansvariga för. Vi har dig som kund med byte av packning i blandare, ingenting annat. Du måste ha blandat ihop oss.
    Vi ser gärna att du kontaktar oss på 08-150555 så att vi får reda ut vad som blivit fel. Självklart måste detta lösas.

• Vera L
    Vera L skrev om JourAB
    Snabb och trevlig service som kunde åtgärda problemet. Läs mer
    2018-03-20 Johan K svarar Vera L
    Tack Vera för ditt omdöme

• Karl W
    Karl W skrev om JourAB
    Stopp i toaletten fixades snabbt. Trevlig kille gav lite bra tips om det hände igen. Läs mer
    2018-03-20 Johan K svarar Karl W
    Tack Karl för ditt omdöme

• Anders R
    Anders R skrev om JourAB
    Mycket nöjd med jobbet dom utförde, spolning av stammar. Läs mer
    2018-03-15 Johan K svarar Anders R
    Tack Anders för ditt omdöme

• Agnieszka K
    Agnieszka K skrev om JourAB
    Tyvärr blev jag ledsen över stt behöva betala så mkt när killsrna som kom inte behövde spola utan anvönde sig av en sugkopp.Det tog 2 sek.Ändå fick jag betala sånt högt pris för ingenting.
    Tyvärr detta dtog ned mitt betyg Läs mer
    2018-03-13 Johan K svarar Agnieszka K

2018-03-12 Johan K svarar Aida S
    Tack för ditt svar Aida

• Gustaf V
    Gustaf V skrev om JourAB
    Kortslutning gjorde delar av huset strömlöst. Proffsig felsökning. Hittade felet. Mkt trevligt bemötande både i tfn och på plats. Läs mer
    2018-03-08 Johan K svarar Gustaf V

• Tomas W
    Tomas W skrev om JourAB
    Mycket bra! Mycket bra! Mycket bra! Mycket bra! Mycket bra! Mycket bra! Mycket bra! Mycket bra! Mycket bra! Mycket bra! Mycket bra! Mycket bra! Mycket bra! Mycket bra! Mycket bra! Mycket bra! Mycket bra! Mycket bra! Mycket bra! Mycket bra! Mycket bra! Mycket bra! Mycket bra! Mycket bra! Mycket bra! Läs mer
    2018-03-08 Johan K svarar Tomas W
    Mycket TACK

• Maria L
    Maria L skrev om JourAB
    Snabb insats inom några timmar. Mkt bra bemötande i telefon och bra info på plats. Läs mer
    2018-03-06 Johan K svarar Maria L

• Emilie R
    Emilie R skrev om JourAB
    Priset blev det dubbla i förhållande till vad som muntligen utfästes. Väldigt otrevliga och dåligt bemötande. Läs mer
    2018-03-06 Johan K svarar Emilie R
    Hej Emilie
    Jag kommer ihåg detta. Visst du hade fått ett muntligt fast pris på installation av tvättmaskin med förutsättning att allt var förberett, vilket det var enligt dig.
    Tyvärr visade det sig att något vatten inte fanns framdraget. Den extra kostnaden är för material t.ex kulventil, backventil och rör. Den extra timmen beror på dels mer jobb men också att du bor i Brottby.
    Som kompensation, trots att du borde angett avsaknaden av vatten, så gav vi dig rabatt på materialet.
    Du hade fått ett korrekt pris om förutsättningarna givits från början.

• Lina T
    Lina T skrev om JourAB
    JourAB är vårt livs värsta mardröm. I oktober hade vår förening en vattenläcka i ett rör under vår lägenhet och anlitade JourAB att laga läckan och återställa badrummet, det skulle ta Max fem veckor sa projektledare Tomas. Vi har nu varit utan hem i mer än fyra månader, med spädbarn. Tio dagar efter deras sista garanterade slutdatum "med god marginal", efter 2,5 månaders arbete, kommer vi hem till en lägenhet i kaos: bråte, damm exakt överallt, badrummet är en byggarbetsplats med elsladdar hängandes och hål i golvet på fel ställen, toaletten är två hål i golvet, det som gjorts är fel och diskmaskinen står mitt i köket för att rör har dragits så den inte kan sättas tillbaka. Besiktningsman underkänner hela arbetet och konstaterar att det inte gjorts av fackmän. Sedan dess har JourAB inte svarat på våra samtal, inte betalat de avtalade leverantörsfakturorna och har lagt på luren i örat när vi ringt. Vår lägenhet är fortfarande i kaos. Mardrömmen är fortfarande inte över. Läs mer
  • Carl-johan Å
    Carl-johan Å skrev om JourAB
    Professionellt och vänligt bemötande, med snabb åtgärd. Läs mer
    2018-02-27 Johan K svarar Carl-johan Å

• Adrine A
    Adrine A skrev om JourAB
    För mig funkade kontakten med bolaget väldigt bra och jag fick snabbt en tid för att åtgärda problemet med mitt stopp i köksavloppet. Det va en underleverantör till JourAB som fixade själva problemt men allt gick smidigt och enkelt, all kommunikation var bra. Fakturan dök upp någon dag senare och med exakt sen summa vi kommit övereens. Läs mer
    2018-02-22 Johan K svarar Adrine A

• Britt-marie S
    Britt-marie S skrev om JourAB
    Oerhört positivt bemötande. De försökte först lösa problemet via telefon. Tekniker kom på utsatt tid och löste flera saker till en rimlig kostnad. Kommer anlita er igen.
    Britt-Marie Selin
    Nacka Läs mer
    2018-02-22 Johan K svarar Britt-marie S

• Said M
    Said M skrev om JourAB
    Hade El problem hemma i lägenheten. Ringde jouren och fick en kille hem till mig. Han var hemma hos mig i 15 min och sa att nya sladdar behövde dras i köket. Han skickade faktura på 2200 sek. Efter några veckor kom han tillbaks efter flera tel samral. Syannade i 1 timme och 10 min och debiterade mig igen för 2 timmar eftersom han stannade kvar för en kopp kaffe.

Ringde företaget och klagade på första fakturan. Fick både ringa och meila flera ggr innan fakturan togs bort.

Visst gjorde han jobbet men att behöva jaga företaget flera ggr och försöke förklara vad den anställde gjort var inte lätt. Mycket avsatt tid utan anledning.

Kommer inte att anlita företaget eller rekommendera de till andra. Läs mer
    2018-02-23 Johan K svarar Said M
    Hej Said
    Det du skriver kan säkert ha hänt men inte med JourAB. Vi har en faktura till dig per 31/7 -2017 på 1.820:-.
    Vi har inte någon aning om en faktura på 2.200:- tacksam om du kan återkoppla till oss så vi kan lösa det.

Linnegatan 87F, 115 23 Stockholm