Vikdalgränd 10A, 131 52 Nacka strand — Visa karta

JourAB är en jour för alla som behöver en rörmokare eller en elektriker omgående. Vi har samlat alla tjänster på ett och samma ställe, vilket underlättar för dig när du vill hitta en riktigt bra hantverkare i precis rätt tid.

Vad behöver du hjälp med? Vi tar hand om de flesta akuta problem som läckande rör, krånglande värmepumpar, stopp i avlopp och oförutsedda elektriska problem. Oss kan du ringa när som helst, eller skriva till på chatten på vår hemsida. Vi är verksamma 24 timmar om dygnet, varje dag. Varmt välkommen till oss!
Öppet just nu
Mån-Sön: 00:00-23:50

Läs vad 238 kunder tycker om JourAB

• KARL W

2020-10-18

KARL W skrev om JourAB
    välj annan firma, fruktansvärt oseriöst!

bokade ett jobb till fastpris i om 2450 kr via Johan på göteborgskontoret, jobbet utförs OK men inte helt 100 ganska slarvigt faktiskt.

efter några dagar så mottager jag en faktura på 3080kr , tänker att här är nog något som blivit tokigt. ringer upp Johan för att kolla vad som hänt, möts då av en fruktansvärt otrevlig och tråkig ton. han säger att jobbet tagit en timma mer än beräknat me, så det fasta priset var inte fast:P mycket konstigt då vi aldrig diskuterat tidsåtgång utan endast vad uppdraget gick ut på.

samtalet avslutas med en " vi säger så" från johan och jag får helt enkelt bestrida fakturan i alla led av ren princip nu istället för att dom bara korrigerar till överenskommen summa och får saken ur världen.

nej kommer vända mig till andra firmor för resterande jobb under renoveringen i huset! Läs mer
    2020-10-22 Johan K svarar KARL W
    Hej Karl Wigenius
    Jag förstår din otålighet men vid kontakt meddelade jag att vi måste lyssna med montörer. Det pris du fick var en startavgift som på telefon bedömdes hållas inom ramen, dvs 2 tim. Det är arbete samt framkörning som ingår. Efter samtal med montören skickar vi dig en ny fakt med startavgiften. Vill dock poängtera att något fastpris fick du aldrig utan en uppskattning. Jobbet hors dig täcktes med de 2 timmarna men serviceordern som också har restid visade mer. Ny faktura som ersätter den gamla är på väg i posten. MVH Johan/JourAB
  • 2020-09-03

Katarina Magdalena P skrev om JourAB
    Snabba men oseriösa, slarvigt jobb, dålig uppföljning! Läs mer
    2020-09-03 JourAB svarar Katarina Magdalena P
    Hej katarina.
    Tack för att du tog dig tiden och ge oss feedback.
    Väldigt tråkigt att se att du inte är nöjd med arbetet.
    Jag ska följa upp och se vad som har gått snett.
    Ha en fortsätt fin kväll.
  • 2020-08-11

Ebrahim O skrev om JourAB
    Jobbet var att byta avloppssystemet under diskbänk. Jag fick offert för Jobbet men kostnaden blev nästan dubbelt. Dessutom genomfördes jobbet bristfälligt första gången. Så det blev många kontakter från min sida, en hel del huvudverk och det tog lång tid tills det blev klart. Läs mer
    2020-08-12 Johan K svarar Ebrahim O
    Hej Ebrahim
    Tack för din recension. Vi tar emot detta och gör bättre.
    Ibland är det hopplöst när problemen avlöser varandra.
    Skönt att det tillslut löste sig och att jobbet blev bra.

Johan K/JourAB
  • 2020-07-24

PATRICK L skrev om JourAB
    Supernöjd över hanteringen! Bytte rör i köket och gjorde ett jättebra jobb. Från första kontakt till klart på under 24 h när Länsförsäkringar haft 6 veckor på sig att lösa detta, plus att industrisemestern börjat när jour ab blev kontaktade. Mer än nöjd över detta! Riktiga hjältar! :) Läs mer
    2020-07-28 JourAB svarar PATRICK L
    Godmorgon.
    Fantatiskt kul att höra att du är super nöjd Patrick.
    Stort tack för återkoppling samt för din fina recension.
    Ha en fortsatt fin sommar.
  • 2020-07-16

Helene E skrev om JourAB
    Jourutryckning en sen kväll. Elektrikern kom snabbt och kontrollerade och säkrade ett bränt uttag. Bra hjälp med trygg förklaring vad som hänt. Läs mer
    2020-07-20 JourAB svarar Helene E
    Hej Helene.
    Det är glädjande att höra att du är väldigt nöjd med arbetet, och stort tack för din värdefulla recension.

Erik V skrev om JourAB
    Arbetet utfördes snabbt och effektivt, avloppet i diskbänken funkade bra efter det. Läs mer
    2020-06-30 JourAB svarar Erik V
    Hej Erik.
    Glädjande att se att allting har gått bra.
    Stort tack för din recension.

Bodil O skrev om JourAB
    Trevlig, pålitlig, anlände snabbt (trots helgdag) och fort avhjälpt. Läs mer
    2020-06-30 JourAB svarar Bodil O
    Godmorgon Bodil.
    Glädjer mig att du är nöjd med arbetet.
    Dessutom vill jag tack för din värdefulla recension.

Sven S skrev om JourAB
    Visserligen blev jag upplyst om det höga priset i förväg men eftersom elfelet berodde på en utlöst jordfelsbrytare så anser jag att en rabatt hade varit passande. Läs mer

Littorin L skrev om JourAB
    Känner inte till Jour AB men ni jobbar uppenbarligen för en god sak Läs mer
    2020-07-09 JourAB svarar Littorin L
    Hej.
    Vi var på Lidingö och gjorde ett jobb troligtvis åt någon familjemedlem.
    För att ge extra service samt få feedback från våran kunder bruka vi följa upp med de kontaktuppgifterna vi har fått in.
    Därav har vi kontaktat dig.

Lars O skrev om JourAB
    Han som var här och fixade abloppet hos oss var duktig och prosig han får MVG++++ av oss Läs mer
    2020-06-30 JourAB svarar Lars O
    Hej Lars.
    Glädjande att du är väldigt nöjd med arbetet.
    Tack att du ger oss en feedback.

Per T skrev om JourAB
    Snabb respons och dom kom nästan omedelbart. Snabb och bra service. Läs mer
    2020-06-30 JourAB svarar Per T
    Godmorgon Per.
    Glädjande att du är nöjd med den utförda arbetet, och tack för din värdefulla recension också.

Erika J skrev om JourAB
    Bra och proffsigt utfört. Kunnig personal. Läs mer
    2020-06-30 JourAB svarar Erika J
    Hej Erika.
    Glädjer mig att du var nöjd med vårt jobb.
    Tack för feedbacken.

Klas M skrev om JourAB
    Köpte hjälp med åtgärd av elavbrott.

Jag fick bra hjälp att lösa problemet. Läs mer
    2020-06-30 JourAB svarar Klas M
    Hej Klas.
    Tack för din värdefulla recension
  • 2020-06-25

Ida A skrev om JourAB
    De kom snabbt, gjorde ett bra jobb så att stoppet släppte och visade lite tips på vad man kan göra själv om det mot förmodan händer igen. Mycket nöjd. Läs mer
    2020-06-25 JourAB svarar Ida A
    Hej Ida.
    Härligt att du är nöjd med arbetet, och stort tack för din värdefulla recension.
  • 2020-06-24

Per Z skrev om JourAB
    Snabb leverans, tillmötesgående och väldigt trevlig chaufför. Läs mer
    2020-06-25 JourAB svarar Per Z
    Godmorgon Per.
    Va roligt att du är nöjd med arbetet och stort tack för den fina recensionen också.
  • 2020-06-24

Lena E skrev om JourAB
    Vi fick tvärstopp i avloppet under helgen. Ringde rörmokarjouren. Killen kom inom 40 min och fixade det hela. Skönt! Läs mer
    2020-06-25 JourAB svarar Lena E
    Hej Lena.
    Härligt att allting gick snabbt och smidigt.
    Tack för din värdefulla recension.

Tomas E skrev om JourAB
    Jour besök med stopp i avloppet, allt var bra skött fram till jag ville utnyttja rot avdrag. Då får jag reda på att de pris jag fått redan var med rot. Konstigt då den som besvara mitt samtal inte ens fråga om jag var fastighetsägare. Otrevligt bemötande på telefonen och ingen som ville ta ansvar! Oprofessionellt företag som jag inte skulle rekommendera till någon! Läs mer
    2020-06-23 JourAB svarar Tomas E
    Hej Tomas.
    Först och främst vill jag börja med att tacka att du tog dig tiden för att ge oss feedback.

Är väldigt ledsen över hur din upplevelse var, jag ska prata med alla parter som var inblandade så något liknande inte händer igen. Skulle du ha frågor eller någon mer Information kring ärendet kan du gärna kontakta mig direkt på sheku@jourab.se

ha en fortsatt fin dag Tomas

Anna L skrev om JourAB
    Trevliga och alerta hjälpte de mig med stopp i avloppet. De smutsade inte ner vilket är viktigt! Helt enkelt bra personer att ha att göra med. Läs mer
    2020-06-23 JourAB svarar Anna L
    Hej Anna.
    Först och främst vill jag tacka att du tar din tid och ge oss feedback.
    Ser att du är väldigt nöjd med jobbet som har blivit utförd. Ska föra vidare det till alla parter som var inblandade.

Återigen tack för din värdefulla recension.
    Sheku/JourAB

Karolina J skrev om JourAB
    Bra bemötelse tidseffektivt och flexibelt med tiden det som sänker skulle vara det höga priset Läs mer
    2020-06-23 JourAB svarar Karolina J
    Hej Karolina.
    Tack för att du tog din tid och gav oss feedback.
    Ser att du är nöjd med arbetet.

Skulle det vara något mer du skulle behöva hjälp med kan du kontakta mig direkt på sheku@jourab.se så kan vi se över priset.

Återigen tack för din feedback.
  • 2020-06-19

Nameer A skrev om JourAB
    Hade skickat fel faktura med dubbla siffror för arbete som inte gjort, fick vänta 2 månader för att de ska fixa fakturan. Läs mer
    2020-06-23 JourAB svarar Nameer A
    Hej Nameer.
    Först vill jag tack att du tog din tid och ge oss feedback.
    Det är väldigt viktigt för oss för att kunna utvecklas och göra så bra jobb som möjligt.

Väldigt tråkigt om det som har uppstått, ska se till att kolla med alla parter som var inblandad.
    Har du frågor eller om det är något vi kan hjälpa till med kan du gärna kontakta mig direkt på
    sheku@jourab.se

Ha en fortsatt bra dag,
    mvh Sheku
  • 2020-06-19

Joakim D skrev om JourAB
    Professionell och anabb service . Vänligt bemötanden. Läs mer
    2020-06-23 JourAB svarar Joakim D
    Hej Joakim.
    Först och främst vill jag tacka att du tog din tid och ge oss feedback.
    Återigen tack för din värdefulla recension.
  • 2020-06-18

Sven G skrev om JourAB
    Snabba och löste det som hade gått sönder (elcentral). Kan rekommenderas! Läs mer
    2020-06-23 JourAB svarar Sven G
    Tack för din värdefulla recension.

Sheku /JourAB
  • 2020-06-18

Linda Marie C skrev om JourAB
    Dom var jätte bra och trevliga. Jobba väldigt effektiv och duktigt. Läs mer
    2020-06-18 JourAB svarar Linda Marie C
    Tack Linda för din värdefulla recension.

Ha en fortsatt fin kväll och glad midsommar.
    Sheku /JourAB
  • 2020-06-17

Erik Magnus H skrev om JourAB
    Snabb service och trevlig personal Läs mer
    2020-06-17 Johan K svarar Erik Magnus H
    Tack Erik Magnus för din värdefulla recension.

• Odd H

2020-06-16

Odd H skrev om JourAB
    Gjorde ett professionellt intryck
    Lätt att komma i kontakt med
    Bra prisbild
    Trevliga hantverkare Läs mer
    2020-06-16 Johan K svarar Odd H
    Tack Odd för din värdefulla recension.

• 2020-06-16

Ralph Greger J skrev om JourAB
    Trevligt och förstående bemötande, väldigt proffsigt på plats Läs mer
    2020-06-16 Johan K svarar Ralph Greger J
    Tack Ralph för din värdefulla recension.

• 2020-06-12

Emelie L skrev om JourAB
    Snabb hjälp när det blev totalstopp i stammen. Läs mer
    2020-06-16 Johan K svarar Emelie L
    Tack Emelie för din värdefulla recension.

• 2020-05-18

Birgitta Elisabet F skrev om JourAB
    Varning för oseriöst bolag (hävn till inkasso ) bluff fakturor & orimliga priser jämfört med konkurrenterna samt elektriker som tar ”extra” betalt .
    De kommer straffa sig själva ... Läs mer
    2020-05-18 Johan K svarar Birgitta Elisabet F
    Bästa Birgitta
    Det som har hänt är att Skatteverket inte godkände ditt ROTavdrag, pga fullt utnyttjad. Vi har därför skickat en ny faktura, enbart på ditt nekade ROT avdrag.
    Men ring oss imorgon så reder vi ut detta. Kan vara svårt att förstå.

Johan K
  • KENNETH O

2020-01-29

KENNETH O skrev om JourAB
    En slang till varmvattenberedaren gick sönder och vatten i hela pannrummet :-/
    Ringde som en tok för att hitta en rörmokare som hade tid att komma... mission impossible!

Hittade JourAB, ringde och rörmokaren var på plats inom 2 timmar! Kanon!
    Har iof lite synpunkter på kvalitetskontrollen av rörmokaren då ett av rören fortfarande läckte vatten när han packade i hop och gick, fick springa ut och haffa honom innan han åkte för att göra om och rätt, men det kan jag inte lasta JourAB för.

När jag bokade jobbet frågade jag uttryckligen om det tillkommer kostnader på faktura utöver förbrukningsmaterial, svaret var nej.
    Jag fick uppgett 2450:- som inkluderade 2 timmars jobb,
    Första fakturan var på över 5000:-, varav ca. 1200:- i material, jag ringde och klagade efter lite diskussion fick jag upgett att fakturan makuleras och ny faktura på 3400:- skickas, allt väl alla kan göra fel.

Ny faktura kommer... på 3664:- jag ringer igen för att klaga då fick jag höra att det "blev" 3664 istället för 3400:- som var avtalat samt att jag var småaktig som ville diskutera 264:- den jag pratade men blev förbannad på mig... mindre proffsigt och efter en kvart kom ett sms som säger vi skickar ny faktura.. inget hej.. vänliga hälsningar eller något annat än: vi skickar ny faktura, detta var 200103.
    200124 får jag en påminnelse och hot om inkasso om pengarna inte var på kontot senast dagen efter förfallodatum 200127.

200127 Ringer återigen till JourAB och får prata med någon som hela tiden prata i munnen på mig, jag fick be om att få tala till punkt! Denne verkar också tycka att 264:- kronor är småpengar som vi inte behöver diskutera samt att den tidigare personen jag talade med inte hade alla uppgifter innan när han sa att de skulle fakturera 3400:- Jag fick meddelande att ny faktura kommer under dagen, ny faktura kom, jag betalar och meddelar detta med önskemål om de bekräftar att föregående faktura är makulerad. har fortfarande inte fått det av de, men av deras finansbolag på egen begäran. (Update! nu kom mail där de bekräftar att faktura är krediterad och att påminnelseavgift är avskriven.)

Jag kommer inte att rekommendera någon att anlita detta bolag då det medför en massa extra arbete och stress för att få rätt.

Jag rekommenderar JourAB att fundera över deras kundbemötande då det är under all kritik, att kalla sina kunder för småaktiga för att de vill att fakturan skall spegla det avtalade priset är inte ok.
    Se över era processer, se över era utbildningsbehov för att ta hand om kunder, gör rätt första gången eller åtminstone möt era kunder på ett vettigt sätt när ni gör fel, det vinner ni på i längden.

Jag kommer inte att rekommendera er eller anlita er igen vilket är synd! För i grund och botten är det en utmärkt affärsidé då det är omöjligt att som privatperson få tag på en hantverkare inom rimlig tid

// Kenneth som de senaste 15 åren har arbetat med kundtjänst… hör av er om ni vill ha tips då jag är väl medveten om att saker kan gå fel, det som skiljer agnarna från vetet är sättet man väljer att hantera och bemöta kunden! Läs mer
  • 2019-11-22

Erik Örjan Greger G skrev om JourAB
    Proffsiga att ha att göra med. Läs mer
  • Helena S

2019-09-08

Helena S skrev om JourAB
    Stor VARNING för detta OSERIÖSA KUNDOVÄNLIGA "företag"!!
    Deras underleverantör kom inte på bestämd dag utan 5h sent efter ny bokad tid dagen efter. Detta var dock det minsta problemet trots att jag förlorade 1.5 arbetsdagar.
    Sen kom det stora problemet. Jag kontaktade TOMAS LJUNG angående förseningen som "beklagade" och lovade dyrt och heligt att fylla i papperen och skicks foton som Trygg Hansa behöver eeftersom det är ett försäkringsärende - något dom visste från början...men dom kom inte fast jag skickat påminnelse via 3mejl och 3sms. Ringde då och Tomas skrek i luren så mycket att jag inte ens fick tala om anledningen till att jag ringde. Skickade ett nytt meddelande och jag fick då papperen halft ifyllda men några foton som Trygg Hansa behöver fick jag aldrig.
    Tomas bör verkligen utbilda sej i hur man bemöter kunder men han väljer att förlora kunder istället. Lycka till!!!! Läs mer
  • 2019-08-07

Emil Alexander L skrev om JourAB
    Fakturerar för ett jobb som aldrig genomfördes. Ringer upp för att förklara situationen, blir anklagad för att ljuga och dom påstår att hantverkaren visst har varit hos mig och att jag ska betala. Efter ett flertal samtal inser dom att felet ligger hos dom och skriver av fakturan.
    Avskrivandes misslyckas dom med och jag får ändå en påminnelsefaktura med tilläggsavgift en månad senare. Oacceptabelt och medför inkassorisk. Kompensation kommer inte ens på tal.

Polisanmält och anmält till konsumentverket.

Håll största möjliga avstånd från dessa clowner. Läs mer
    2019-08-08 JourAB svarar Emil Alexander L
    Hej Emil!

'''Blir anklagad för att ljuga'' är att överdriva rejält. När du ringde om detta tog vi direkt ditt samtal på allvar, vi kan dock inte utan att ha pratat med vår tekniker makulera fakturan givetvis. Efter vi fått svar tog vi bort den direkt, dock tog det längre tid för vår faktureringstjänst att uppmärksamma detta, inget avskrivande som misslyckades eller liknande. Herregud Emil, du får ha i åtanke att du ringer mitt under semestertider och åtgärder tar längre tid. Det medförde ingen inkassorisk eller liknande och allt är borttaget.

Menar du att Anns samtal med dig var otrevliga och inte togs på allvar, eller vi förstår inte vem du annars pratat med här annars? Tisdag den 9/7 ringde du första gången och den 11/7 togs den bort. Vi skulle aldrig fakturera för ett jobb vi inte utfört, det är är ju inte okej någonstans, och vem skulle någonsin betala det? Självklart har det skett ett missförstånd då du ringde in och beställde jobb men sedan avbokade.

Misstag kan alla göra på och utanför arbetsplatser och vi rättade det direkt, men vi ber om ursäkt för detta och att vår elektriker tog fel på adress.

Du kan självklart ringa oss om du har fler frågor eller liknande då vi alltid svarar och tar våra kunder på högsta allvar. Detta känns väldigt tråkigt att läsa.

• 2019-08-05

Allan S skrev om JourAB
    Hutlöst dyrt. Borde i förväg ge ett tydligt pris så att man kan jämföra kostnader med andra leverantörer. Gott råd.Kolla pris och be om en offert. Annars ett bra utfört jobb. Läs mer
    2019-08-05 Johan K svarar Allan S
    Hej Allan
    Tack för din rekommendation och att du var nöjd med jobbet.
    Det är gjort på två dagar varav den första var en jour på kvällstid. Då demonterades och proppades utkastaren.
    Vi upplyser alltid om startkostnad vid jour. Övrigt arbete gjordes på dagtid till fult normala priser.

Med vänliga hälsningar
  • 2019-05-06

Carl Simon J skrev om JourAB
    Första besöket bra. Stängde vatten och satte ballofix. 1 timme. Något återbesök blev det dock inte. Efter 3 missade avtalade tider fick jag hitta en annan rörmokare. 2800 kr för det korta besöket samt förseningar till följd av missade återbesök tycker jag är hutlöst. Läs mer
    2019-09-10 JourAB svarar Carl Simon J
    Hej Carl Simon!

Kul att första besöket gick bra, och tråkigt med det andra. Bra att du skriver dock så vi kan gå igenom ärendet och se vad som kan gått fel. Har du kontaktat oss för uppföljningen eller direkt till rörmokaren? För vi har nämligen inga missade samtal från dig.

Vi kontrollerar ärendet sen återkommer till dig via telefon så vi åtgärdar detta :)

• 2019-05-05

Abdul Qayium N skrev om JourAB
    Fick stopp i avloppet och allt löste sig med ett tel samtal Jour AB. kan rek varmt Läs mer
    2019-09-10 JourAB svarar Abdul Qayium N
    Hej Abdul!

Klockrent, det är exakt så det ska fungera, ett simpelt samtal så löser vi problemen.

Stort tack att du valde oss som leverantör, det höga betyget och fina kommentaren!

• 2019-05-03

Filip Karl Otto B skrev om JourAB
    Byte av dimmer. Peter Karlsson är vår elektriker sedan många år och vi är mycket belåtna med hans arbete och med kontakten.
    Karl Otto Bonnier Läs mer
    2019-05-04 Johan K svarar Filip Karl Otto B
    Hej
    Tack för din rekommendation! Ja Peter är en klippa.

• 2019-04-28

Annika Margareta P skrev om JourAB
    Avlopps spolning
    Bra bemötande
    Akut behov som löstes på ett snabbt och bra sätt Läs mer
    2019-04-29 Johan K svarar Annika Margareta P
    Hej Annika

• 2019-04-27

Björn Niklas Valdemar S skrev om JourAB
    Utmärkt!
    Snabbt utfört och kompetent personal Läs mer
    2019-09-17 JourAB svarar Björn Niklas Valdemar S
    Tack så mycket Björn!

Ha det bra och vi hjälper dig gärna igen om det behövs :)

Trevlig söndag,
  • 2019-04-27

Monireh V skrev om JourAB
    Hej,
    Jag kommer inte ihåg vad jag har beställt via er. Läs mer
    2019-09-17 JourAB svarar Monireh V
    Hej!

Vi åtgärdade ditt stopp i köket i början av mars!

Tack för omdömet, ha det bra!

• 2019-04-26

Eva Kristin L skrev om JourAB
    Hjälp med en ny blandare till handfat.
    Bra bemött. Snabbt svar efter offertförfrågan. Montör på plats inom 3 dagar. Var något sen till avtalad tid men hörde av sig om detta på tfn. Bra utfört arbete. Montör som kan sitt jobb.
    Nöjd kund. Läs mer
    2019-09-17 JourAB svarar Eva Kristin L
    Hej Eva!

Kul att du är nöjd och hoppas det blir fler samarbeten framöver :)

Trevlig helg,
  • Joakim J

2019-04-26

Joakim J skrev om JourAB
    God kommunikation, snabb hjälp och bra kundservice Läs mer
    2019-09-17 JourAB svarar Joakim J
    Tjena Joakim

Tack för din rekommendation och kul att ha dig som kund!

Britta N skrev om JourAB
    Köpte avloppsrensning.
    De var snabba och kom på överenkommen tid.
    Rekommenderas varmt Läs mer
    2019-04-25 JourAB svarar Britta N
    Underbart Britta, kul att höra och tack så jättemycket för fina kommentaren!

Ha en bra dag så är det bara höra av sig om du behöver hjälp framöver.

JourAB Gänget

Elzbieta W skrev om JourAB
    Är nöjd med arbetet. Anser dock att det är inte ok att ange ca pris för tjänsten exl moms till en privat person. Mvh Elisabeth Widlinska-Goj Läs mer
    2019-09-17 JourAB svarar Elzbieta W
    Hej Elzbieta!

Toppen att du är nöjd med arbetet och att allt löste sig.

Jag förstår inte riktigt hur du menar med priset där, kan det möjligtvis vara en förväxling av något slag? På vissa arbeten kan det vara svårt att på rak arm säga det exakta priset via telefon, men här har du endast fått vårt fastpris för privatkunder.

Ha det bra och bara höra av dig igen om du behöver hjälp!

Johan Fredrik Christer B skrev om JourAB
    Bra service
    Lätt att ha dialog med Läs mer
    2019-09-17 JourAB svarar Johan Fredrik Christer B
    Härligt Johan, detsamma och kul att du är nöjd! Tveka inte att höra av dig igen och trevligt att ha dig som kund :)

JourAB Gänget

Eva Monica A skrev om JourAB
    Ni borde vara tydligare med priset
    Att det ör /timme, inte / tillfälle

Elektrikern som besökte mig var trevlig o koncentrerad på sitt jobb Läs mer
    2019-09-17 Johan K svarar Eva Monica A
    Hej Eva!

Tack för din rekommendation!

Vi ursäktar missuppfattningen med priset men det var att vi trodde att det skulle vara rotavdrag men att det inte gick igenom.

Stort tack för att du valde oss som leverantör och för det höga betyget!

Tveka inte att höra av dig via telefon eller mejl om du behöver hjälp/funderingar i framtiden.

Johan
    //JourAB

Roland J skrev om JourAB
    Snabb hjälp samt trevligt bemötande Läs mer
    2019-04-25 Johan K svarar Roland J
    Hej Roland

• Janne B

2019-04-25

Janne B skrev om JourAB
    Snabb och bra service, problem åtgärdat, nöjd och glad😊 Läs mer
    2019-04-25 Johan K svarar Janne B
    Hej Janne
    Tack för din rekommendation!

Hoppas det är fullfart i tvättstugan nu :D

• 2019-04-12

Gunnel Margareta B skrev om JourAB
    En elektriker lokaliserade ett fel utomhus som han åtgärdade snabbt och bra. Och han var trevlig! Läs mer
    2019-04-12 Johan K svarar Gunnel Margareta B
    Hej Gunnel

• 2019-03-26

Eva Helena C skrev om JourAB
    Trevlig personal både på telefon och själva hembesöket!
    Allt funkade enkelt och bra! Snabb hjälp också!
    Tack!! Läs mer
    2019-03-29 Johan K svarar Eva Helena C
    Hej Eva Helena

• 2019-03-21

Magnus Milton W skrev om JourAB
    Hade stopp i rören under diskhon som spolades bort, jättetrevliga killar som utförde jobbet. Sen skickades en felaktig faktura till mig som jag ringde om och den blev justerad utan problem👍🏻 Läs mer
    2019-03-29 Johan K svarar Magnus Milton W
    Hej Magnus
    Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp i framtiden.

Faktura problemet löste sig och berodde på att om beställning och utförande är samma dag är det normalt jour eller akut debitering.

Vikdalgränd 10A, 131 52 Nacka strand

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte