Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB

Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB

Llama 070-798 86 10 jpbyggnadsrorelse.se

About company

Välkommen till JP Byggnadsrörelse! Vi är ett byggföretag beläget i Mölndal. JP Byggnadsrörelse är din partner i allt inom totalentreprenad, Vi tillhandahåller en rad tjänster bla badrumsrenovering, köksrenovering, ombyggnationer, renovering, bygga altan, fönsterbyte och mycket mer. Vi är en komplett byggentreprenad med en familjär...

20 omdömen om Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB

GUNILLA H
Escribió sobre Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB

Vi har fått ett nytt bambugolv inlagt i vår hall samt diverse mindre reparationer utförda i vårt radhus.Arbetet utfördes på bästa tänkbara sätt, oftast efter kloka förslag från hantverkarna själva, och med berömvärd noggrannhet.Vi är är oerhört belåtna med firman och kan varmt rekommendera den.

Adam N gillar detta
FP Badrumsspecialisten AB
4.6/5 i betyg av 91 omdömen 4.6 av 91 omdömen
BadgeFourYears

FP Badrumsspecialisten hjälpte oss med en totalrenovering av vårt badrum. Lätta att få kontakt med och gav ett seriöst och kunnigt intryck v

Andréa H Andréa H
Andreas N
Escribió sobre Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB

Vi har under många år samarbetat och utbytt våra tjänster med varann och det har funkat perfekt. En mycket noggrann och kompetent byggfirma där du kan känna dig trygg från start till slutfört projekt. Andreas -PRS- Plåt

Magnus L
Escribió sobre Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB

Fantastisk noggranna och duktiga snickare

Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

Ingrid R
Escribió sobre Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB

Har anlitat JP Bygg under nästan 30 år, först med Pelle och nu med sonen Niklas. Det första uppdraget var kakling av badrum i början av 90-talet. Därefter utbyggnad av entré och renovering efter fuktskada samt nytt trädgårdsförråd. Det sista som gjordes i somras var byte av fasad samt målning. Alltid trevliga att ha och göra med och professionella i sitt arbete. Jag rekommenderar dem varmt.

Olof P
Escribió sobre Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB

Byggde om vårt kontor till ett helt fantastisk resultat. Det gjordes badrum, kök, innertak, golv, dörrbyten m.m. JP Byggnadsrörelse har en mycket bra kundrelation, lyssnar och anpassar sig efter kundens behov. / Olof LO Petersson Fastighets AB

Niklas H
Escribió sobre Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB

Vilka killar! Gör otroligt fina och noggranna jobb! Lyhörda på vad man han för önskan Och kommer med mkt bra idéer! Hos oss ! Fönsterbyten, badrum altan Kök, golv Kan bara säga 👍

Samet V
Escribió sobre Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB

Vi har anlitat Jp Byggnadsrörelse flertal gånger och har alltid varit jättenöjda med resultatet. Mycket trevligt och proffsigt bemötande samt noggrant utfört arbete!

Jacob L
Escribió sobre Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB

Gjorde mitt badrum, dom var väldigt nogranna, hjälpsamma och professionella!

Angela J
Escribió sobre Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB

Har vid olika tillfällen köpt tjänster av dem som ex ombyggnation av kök och andra renoveringar Alltid blivit nöjd och ligger mycket bra till prismässigt Trevligt bemötande av både ägare och anställda Rekommenderar dem varmt

Adam N
Escribió sobre Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB

Hej! JP Byggnadsrörelse är en firma man kan lita på. Tack vare sin goda kompetens och arbetsamhet lämnar de efter sig fina resultat som man är nöjd och glad med. En bättre samarbetspartner är svårt att hitta. Rekommenderas!

Bo S
Escribió sobre Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB

Vi har anlitat JP Bygg flera gånger de senaste åren Bl.a har det byggt en altan och helrenoverat ett badrum. De överträffar våra förväntningar och vi är mycket nöjda och kan varmt rekomdera JP Bygg Med vänlig hälsning, Annika & Bosse

Mikael L
Escribió sobre Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB

Jp Byggnadsrörelse har installerat ett IKEA kök hos mej under 2017. Deras arbete har utförts på ett proffsigt och bra sätt. Vi är mycket nöjda med utfört arbete och deras personliga bemötande. Med vänlig hälsning Mikael Lindgren

Liselott A
Escribió sobre Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB

Vi har vid flera tillfällen anlitat JP Byggnadsrörelse för olika arbeten; totalrenovering av badrum, ombyggnad av kök, . fönsterbyte mm. Arbetet utförs alltid mycket proffsigt och noggrant och till ett bra pris.Man får alltid ett seriöst och trevligt bemötande och jag kan varmt rekommendera detta företag. Lotta A

Ingemar J
Escribió sobre Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB

Beställde av JP Byggnadsrörelse altan, staket och entrétrappa. De kom titta på arbetet fick offert och tidsplan De höll var be lovade angående pris och tid. Fick regelbundet information om projektet.

Monica O
Escribió sobre Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB

Vi har anlitat Jp Byggnadsrörese under många år. Vi har varit mycket nöjda varje gång. Kan varmt rekommendera företaget. Mycket kunnig och trevlig personal med lång erfarenhet. Monica i Kungälv

Mikael T
Escribió sobre Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB

Jp Byggnadsrörelse i Göteborg är ett företag som vi varmt kan rekommendera , vi är väldigt glada att vi kom i kontakt med detta företag då vi hade en vattenläcka i vårt kök och då vi är väldigt noggranna med vilka företag vi anlitar i dagens samhälle så var det efter rekommendationer som vi beslöt oss för att anlita dem. Vi är otroligt nöjda över deras hantverks kunskap, deras lydhördhet och dessutom är det inom ramen av vad som känns som en vettig prisbild , så 5 tummar upp för Jp Byggnadsrörelse i Göteborg

Nima S
Escribió sobre Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB

anlitade detta företag för fönsterbyte. seriösa och ärliga killar som upptäckte dolda brister i god tid och åtgärdade detta utmärkt. Trevlig- och proffesionella i både arbete och bemötande. blir definitivt till att anlita detta företag igen och även rekommendera vidare!

Chrsitina Ö
Escribió sobre Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB

Vi har just avslutat ett stort arbete med totalrenovering av köket. Mycket strul från Marbodal, felleveranser mm. men våra snickare har varit mycket duktiga och löst alla problem till det bästa! Kaklingen, krönlister och öppning in till matrummet blev toppen! Prisnivån ligger bra, jämfört med andra bolag. Vi har tidigare anlitat dem för bygge av farstukvist på framsidan av huset, samt byte av fönster och dörrar. Alltså litar vi på dem till 100% och kan lämna bästa rekommendationer!

Kisha Ö
Escribió sobre Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB

Vi anlitade Jp Byggnadsrörelse AB för renovering utav vårt badrum och kök. MYCKET proffsiga, bra pris och seriösa. Kommer absolut anlita dom igen för framtida projekt.  Rekommenderar starkt! Mvh Kisha & Jimmy

Josefin R
Escribió sobre Jp Byggnadsrörelse i Göteborg AB

Fruktansvärda! Riktigt varning på detta företag! Anlita aldrig! Jobbet är inte klart och nu kräver dom mig på dubbla pengarna mot avtalat - katastrof!