Derbosty

Derbosty

www.varden.se
  • Badge2018

Välkommen till Klinik Derbosty Vi är ett nytt företag men vår personal har lång erfarenhet av branschen. Vi har koll på den senaste tekniken inom skönhetsvård och kan hjälpa dig med allt från hudföryngring till hårborttagning eller borttagning av ärr och födelsemärken. Bland våra behandlingar hittar du både fillers, botox och...

77 omdömen om Derbosty

Sedan starten hos Reco 2017

Lena K
Skrev om Derbosty

Julia är lyhörd, kunnig och väldigt trevlig. Jag litar på henne, och det är viktigt för mig.

Anni G
Skrev om Derbosty

Så trevligt och varmt professionellt bemötande!

Mia S
Skrev om Derbosty

Alltid lika trevligt att ha bokad tid hos Julia. Kunnig, proffsig och trevlig. Alltid nöjd!

Anette Sonia Pernilla S

Så trevligt bemötande , kunnig och hjälpsam.

Tanja A
Skrev om Derbosty

Mycket nöjd med bemötande och resultatet, rekommenderar starkt

Agnieszka R
Skrev om Derbosty

Proffessionellt både i teori och praktiken om behandlingar och rådgivning, utförandet. Omtänksam med stor empati för kunden och människan. Glädje och positivitet ger stor stöd under mötet/besök. Alltid god effekt av behandlingar som utförs smidigt och korrekt. Underbar fysisk och psykisk miljö.

Drazenka V
Skrev om Derbosty

Jag är alltid nöjd efter behandlingen som Julia gör professionellt.

Thomas S
Skrev om Derbosty

Supernöjd! Julia är superproffsig! Rekommenderas!

Hind M
Skrev om Derbosty

Jag är mycket nöjd med eran behandling och eran bemötande

Anna D
Skrev om Derbosty

Julia är fantastisk!❤️ Hon bemöter proffsigt, tryggt och är ärlig.

Rania H
Skrev om Derbosty

Underbart bemötande. Professionell samtidigt som det är känslan av en gammal god vän.

Andreas S
Skrev om Derbosty

Väldigt trevlig tjej och han tar verkligen han om en. Tog laserbehandling

Tilde A
Skrev om Derbosty

Mycket proffsigt och trevligt mottagande och behandling

Manuela C
Skrev om Derbosty

Julia är en person med fötterna på jorden det gör att man vill komma till henne för hennes härliga sätt samt bemötande! Man är väldigt trygg i hennes händer. MEN det bästa av allt är att allt hon gör d gör hon så sjukt bra!

Lidja A
Skrev om Derbosty

Så himla proffsig! Ödmjukt försiktig och så nogran. Så himla nöjd!

Pamela V
Skrev om Derbosty

Var hos Julia och gjorde Tear trough och aldrig känt mig så fin! Så omhändertagen och så professionell! ❤️ Bäst är hon! //NÖJD KUND!

Rebecka A
Skrev om Derbosty

Rekommenderar Klinik derbosty starkt till alla som vill utföra en eller flera behandlingar. Ett proffesionellt bemötande av en otrolig duktig terapeut. Hon tar väl hand om klienten och lyssnar till dess önskemål för att sedan uppnå bästa möjliga resultat⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Emelie E
Skrev om Derbosty

Mycket bra service och rådgivning.

Ninni V
Skrev om Derbosty

Julia är lyhörd, noggrann, professionell och utför sitt jobb med en perfektion. Hos henne känner jag mig lugn och blir alltid nöjd med resultatet.

Charlotte I
Skrev om Derbosty

Otroligt duktig på det hon gör och samtidigt är hon mer än mån om kundens upplevelse av behandlingarna och deras resultat. Att ge 5 i betyg till Julia efter att ha gått där i snart två år räcker inte. Hon är fantastisk helt enkelt.

Linda B
Skrev om Derbosty

Infuzion, resultatet var över förväntan. Julia har ett bra bemötande, är kunnig och hjälpsam.

Lina L
Skrev om Derbosty

Har gått till Julia i snart två år, hon är fantastiskt duktig. Estetisk med fingertoppskänsla och lyssnar alltid till önskemål. Dessutom är hon supergullig och mjuk och försiktig på handen, det kan kännas fint om man är lite nålrädd vid fillers t ex.

Khande B
Skrev om Derbosty

En mycket lugn och lyxig miljö. En proffsig Julia som lyssnar på dina önskemål och utför de. Jag känner mig trygg hos Julia och kan inte tänka mig att göra en ansiktsbehandling hos någon annan. Mina fantastiska resultat har resulterat i att familj och nära vänner också börjat besöka Julia. Hon är kunnig, proffsig, lätt att prata med och alltid glad.

Lourd S
Skrev om Derbosty

Återkommande kund som gjort läppförstoring hos Julia. Julia har ett bemötande som ingen annan fillersbehandlare slår! Utöver det gör hon ett fantastiskt jobb och jag går ut därifrån lika nöjd och glad alla gånger! ❤️❤️

Elena B
Skrev om Derbosty

Julia gjorde Infuzion på mig och jag är jätte nöjd med behandlingen. Mitt ansikte har fått lyster och jämnare hy. Jag har inte kännt att jag har behövt använda foundation efter behandlingen. Jag var lite orolig innan behandlingen hur den kommer påverka min hy ,men Julia förklarade i detalj hur behandlingen går till och vad den gör så att jag kände mig trygg när hon utförde den! Hon tog före och efter bilder och skickade till mig så att jag kunde se resultatet! Tack så jätte mycket Julia!!!

Rama A
Skrev om Derbosty

Julia ger en känsla av trygghet och är otroligt professionell. Hon älskar sitt jobb och därmed bäst på det!

Caroline S
Skrev om Derbosty

Grym produkt! Känns väldigt naturligt. Otroligt bra bemötande. Väldigt förstående och lugn personal.

Tora G
Skrev om Derbosty

Jag har gjort fillers i läpparna och måste bara säga, Julia är så professionell! Hon gör ett grymt jobb och uppnår alltid de resultat kunden vill ha! Har aldrig tidigare varit hos någon duktigare än henne, jag rekommenderar hennes varmt till alla jag känner. I hennes händer kan man känna sig trygg och garanterat uppnå bästa resultat!

Renate E
Skrev om Derbosty

Har inte varit där personligen själv men har hört så gott om Julia Fillers och ska bli spännande att åka dit. 😃 Renate Edelsvärd

Lourd S
Skrev om Derbosty

Vart ska man börja.... Julia gör ett professionellt jobb, hon vet exakt hur jag vill ha mina läppar och följer alltid mina önskemål. Utöver hennes fantastiska jobb är hon även en sån underbar människa, genuin, trevlig, alltid glad och helt enkelt bäst. Hennes bemötande är på topp och hon har tekniken. Julia känns även som ens vän från dag 1 & jag har en fillersbehandlare livet ut. ❤️❤️❤️🙏🏽 Hon är värd all tack som finns!!!!

Khande B
Skrev om Derbosty

Jag känner mig alltid trygg av Julias varma bemötande. Hon är super proffsig på det hon gör och lyssnar på mig. Jag är en petig kund men det är inga problem för Julia, hon lyckas alltid ge mig det resultat jag är ute efter. Ödmjuk, duktig, proffsig och noggrann det är vad Julia är! Jag är en nöjd kund och har tipsat Julia till alla mina vänner.

Kati C
Skrev om Derbosty

Rekommenderar starkt. Julia är så trevlig och förstår en så bra.

Laura B
Skrev om Derbosty

Otroligt kompetent och trevlig tjej, blev supernöjd!

Ninva M
Skrev om Derbosty

Mycket nöjd, väldig trevlig och mycket bra resultat.

Gabriella A
Skrev om Derbosty

Du blir alltid hjärtligt varmt välkommen av Julia Kella och genast känner du att du är i goda händer. Hennes lyhördhet och ödmjuka expertis får dig att känna dig lugn och kan njuta av din behandling med önskat resultat. Produkterna luktar gott och känns berikande till hud och läppar. Jag rekommenderar alla jag känner att boka sina tider hos henne och de känner sig otroligt nöjda!

Helen M

Utmärkt service och behandling

Nahrin I
Skrev om Derbosty

Trevlig bemötande och professionellt jobb .

Susan C
Skrev om Derbosty

Julia är helt fantastisk! Man känner sig verkligen trygg i hennes händer. Hade aldrig gjort fillers innan, och kommer inte heller göra det hos någon annan. Hon är bäst på det hon gör och samtidigt en sådan fin och underbar människa.

Christie A
Skrev om Derbosty

Den bästa på läppar! Säker i handen och snabb!! Trevlig och varm tjej! Man blir väl omhändertagen och vill bara komma tillbaks! Har gjort läppar, nasolabial och ska snart tillbaka för lite hudföryngring i form av dermapen och infuzion!! Rekommenderas!! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Dragana B
Skrev om Derbosty

Jätte bra behandlingar och bra personal. Rekommendera gjärna till alla

Caroline Y

Mycket nöjd med servicen, resultatet och bemötandet. Bara +++++

Elissa C
Skrev om Derbosty

Riktigt bra på just läppar.........................................,, Xx

Ilona H
Skrev om Derbosty

Bästa Julia som alltid är lika glad och ger topp service. Hon ser alltid till att fylla dina behov och önskemål och man blir lika nöjd varje gång. Rekommenderar starkt :)

Patricia G
Skrev om Derbosty

jag har fått fillers i läppar, med ett fint och naturligt resultat, kundbemötandet är bra lägger verkligen kunden i centrum. jag fick verkligen det jag kom för. jag är jätte nöjd! jag kan helt ärligt tycka att priserna var lite dyra men vill man ha kvalité så brukar det kosta..

Aline P
Skrev om Derbosty

Hade en utmärkt upplevelse! Bra bemötande och bra resultat.

Maya C
Skrev om Derbosty

Hon är så duktig på det hon gör, utmärkt bemötande med sina kunder, alltid glad och positiv, samt väldigt snäll, att man vill gå tillbaka till henne!

Lillian K

Väldig professionell. Duktig och noggrann

Nilab A
Skrev om Derbosty

Bra bemötande, gjorde fillers av läppar. Fint resultat!

Maria G
Skrev om Derbosty

Otroligt bra bemötande och tillmötesgående. Mina förväntningar stämde in med resultatet, fick hjälp med att fylla mina läppar som blev jätte fina, jag är väldigt nöjd.

Josefine A
Skrev om Derbosty

Julias fillers har jag varit hos 3 gånger för läppfillers. Jag har alltid fått ett proffsigt och vänligt bemötande. Julia är mycket duktig på sitt arbete och jag har fått fina resultat. Rekommenderar företaget starkt och kommer att fortsätta gå dit i framtiden!