Julias Städservice AB

Julias Städservice AB

renthusstockholm.se
  • Badge2020
4.4

Låt oss på Julias Städservice ta hand om din städning så kan du njuta av livet istället. Det finns så mycket roligare saker än att städa på sin fritid. Våra städerskor är väl utvalda och utbildade av oss på Julias Städservice. Detta för att du som kund ska känna dig trygg med att få en så kompetent, pålitlig och lyhörd städhjälp...

100 omdömen om Julias Städservice AB

Sedan starten hos Reco 2018

Alessandro R
Skrev om Julias Städservice AB

Vi har städning hemma i villa varannan vecka och tycker att städerskan är trevlig och jättenoga. Toppen!

Carin S
Skrev om Julias Städservice AB

Vi har städning varannan vecka och är väldigt nöjda! Städerskan är mycket noggrann och trevlig. Kontakten med företaget är enkel och de svarar alltid snabbt. Rekommenderas!

Eva J
Skrev om Julias Städservice AB

Mycket bra och proffsig städning

Mirjam S
Skrev om Julias Städservice AB

Är mycket nöjd med Julias Städservice. Det är alltid rent och snyggt efter att de har varit och städat och de är måna om att jag som kund ska vara nöjd. Har haft samma städfirma i många år samt samma person som städat mitt hem och har inga planer att byta. De är även lätt att kommunicera med vid eventuella frågor eller ändringar av städschema. Min upplevelse av städfirman är väldigt positiv.

Georgios V
Skrev om Julias Städservice AB

Bra bemötande, med respekt av personal till min plats Deras prestation och resultat är högre än mina förväntningar var från början

Erik B
Skrev om Julias Städservice AB

Bra service, trevlig personal, hög kundnöjdhet. Har anlitat Julias i över ett år och alltid varit nöjda. Kan varmt rekommendera dem.

Li N
Skrev om Julias Städservice AB

Ledningen är alltid vänlig och korrekt, men alltför ofta har de ställt in städning pga att städerskan blivit sjuk. Jag vill inte ha en ersättare varannan månad, så det tackar vi nej till. Nu ser det ut att vara en bra kvinna, bara hon kommer... (varannan vecka 2 timmar)

Johan R
Skrev om Julias Städservice AB

Bra service och kundbemötande! Flexibla och proffesionella.

Karl Mattias A
Skrev om Julias Städservice AB

Svagt mindre än 24 timmar tills visningsstädning skulle utföras så mejlar jag för att kolla att det kommer ske. Får till svar att dom ej kommer att kunna utföra städningen.. Kommer aldrig att anlita detta företag....

Svar från Julias Städservice AB

Hej Karl Vi är hemsk ledsen för detta. Vi hade himmelmånga sjuka anställda denna perioden. Vi föreslag en gratis städning någon annan dag men jag förstår att den fungerade inte för dig. Vi tyvärr kunde inte göra något mer med nästan halva anställda sjukskriven. Mvh, Karl

Dan A
Skrev om Julias Städservice AB

Resultatet blir alltid utmärkt. Vi är så nöjda!

Max Per Hans H
Skrev om Julias Städservice AB

Har stående städning varannan vecka från Julias Städservice. Ett pålitligt bolag som utför jobbet bra. Har skett mindre misstag både från mitt håll och från bolagets håll under tiden men varje gång så har de räddat upp situationen och jag kan inte säga annat än att jag rekommenderar dem starkt för deras tjänst och för att de löser situationer som uppkommer, inte helt vanligt att man får den servicen!

Britta I
Skrev om Julias Städservice AB

Hade inte så höga förväntningar eftersom jag inte haft städhjälp tidigare. Men fick mycket bra service och bra bemötande. Jag fick också byta städerska då jag inre var så nöjd. Nu har vi haft företaget i flera år och är mycket nöjda.

Tomas S
Skrev om Julias Städservice AB

Bra och noggranna tjejer som varit här. Enda nackdelen som jag kan se är deras brist på svenska- och engelska kunskaper. Svårt att be om nåt eller förklara om det är något särskilt.

Cecilia L
Skrev om Julias Städservice AB

Mycket nöjd med städningen. Önskar det vore lite billigare...

Hans A
Skrev om Julias Städservice AB

De gjorde ett bra jobb med våra fönster

Erik M
Skrev om Julias Städservice AB

Lyhörda och flexibla. Bra kvalitet. Snabba med återkoppling.

Cristina R
Skrev om Julias Städservice AB

I remember I hired a professional cleaning service a year ago. Two ladies came to my flat, which were very nice, very organized, and when I came back home the flat was perfect.

Jonas F

Jag är nöjd, har inget att klaga på. Kom i tid. Rent. Flyttstädning

Michael H
Skrev om Julias Städservice AB

Trevliga och duktiga. Vår flyttstädning gick smidigt och det var väldigt prisvärt.

Forough S
Skrev om Julias Städservice AB

Vi blev nöjda med servicen och flyttstädningen som erbjöds av Julias Städservice AB. Det gick fort att få kontakt och priset var bra!

Inger L
Skrev om Julias Städservice AB

Jag fick en mycket bra veckostädning Kvinnan som var här Var så trevlig Vi pratade engelska Här inget att klaga på

Ulla M
Skrev om Julias Städservice AB

Bra, har anlitat er för både veckostäd, storstädning och fönsterputsning. Mycket nöjd med storstädning och fönsterputs. Veckostäd var i början av lägre kvalitet, men nu när jag har Margareta ärr den mycket bättre. Får alltid snabb respons när jag ringer till er.

Tobias S
Skrev om Julias Städservice AB

Mycket nöjd med deras service. Margareta som hjälper oss gör ett mycket noggrant jobb. Bra framförhållning också om ev personal är sjuka/lediga. Mvh Tobias

Peter A
Skrev om Julias Städservice AB

De gör ett mycket bra städjobb och är bra att ha att göra med.

Sara E
Skrev om Julias Städservice AB

Vi har tjänsten hemstädning. Hon som kommer till oss är duktig och noggrann. De är snabba på att svara på frågor och ger alltid god service så jag kan varmt rekommendera Julias städ!

Julia L
Skrev om Julias Städservice AB

Vi var kunder under ca ett år då vi använde Julias städservice för återkommande hemstädning. Fick under året byta städerska flera gånger. Det hände två gånger att städningen var så undermålig att det behövdes komma en ny städerska och städa en gång till. Att det behöver ske två gånger är två gånger för mycket. V i fick heller ingen kompensation.

Karl Mattias A gillar detta
Ulla L
Skrev om Julias Städservice AB

Helt fruktansvärt dåligt betyg. Fick saker sönderslagna pga värdelös personal som stank svett. 7 personer välde in i mitt hem en liten tvåa, för att utföra arbetet en hemstädning. De verkade vara i utbildning o hade mitt hem som träningspass. En grym upplevelse. Fick visserligen rabatt på priset men känner mig inte kompenserad ändå. O drömmer fortfarande mardrömmar om hur den elev jag kastade ut efter hon rivit ner en tavla från väggen så glaset sprack. En total idiot I sitt uppträdande som inte borde få släppas in i nåns...

Karl Mattias A gillar detta
Elin R
Skrev om Julias Städservice AB

Får hjälp med hemstädning 5 h i veckan och är jättenöjd med kvaliteten på städningen. Kan rekommenderas!

Gustav W
Skrev om Julias Städservice AB

Alltid superbra service! Rent och fint!

Lena S
Skrev om Julias Städservice AB

Jag köpte en städtjänst av en lägenhet. Blev mycket trevligt bemött och de återkom snabbt med svar på frågor och bekräftelse. De levde upp till mina förväntningar. Om ett företag ska sälja tjänster av något slag, förväntar jag mig att de skall vara positiva och tillmötesgående, vilket Julias Städservice var. Kan därför rekommendera dem ! 😀

Roland E
Skrev om Julias Städservice AB

Fönsterputs beställdes och det utfördes till full belåtenhet . Trevligt bemötande.

Lovisa S
Skrev om Julias Städservice AB

Rimligt pris och städning i nivå med förväntningarna.

Radha M
Skrev om Julias Städservice AB

JS gör en ärlig försök till att ge bästa service. Något ojämn kvalité på städerskerna. Vill fortsätta med JS bara corona faran lungner sig.

Susanne K
Skrev om Julias Städservice AB

Trevliga och väldigt bra städat av vår städerska. Bra kommunikation om det blir ändringar. Önskar vi att byta dagar eller lägga till extra städning eller fönsterputs löser de det.

Sandra Å
Skrev om Julias Städservice AB

Effektiv, noggrann och trevlig!

Jan L
Skrev om Julias Städservice AB

Beställde storstädning av pappas lägenhet när han blev sjuk och inte klarade av det själv. Städningen blev väl genomförd och jag kan mycket väl tänka mig att använda dem igen för flyttstädningen den dagen pappa inte kan bo kvar hemma längre.

Isabelle S
Skrev om Julias Städservice AB

Flexibla med tider och noggranna.

Linda S
Skrev om Julias Städservice AB

Jag har anlitat dem flera gånger för fönsterputsning i hemmet. Snabb återkoppling och väldigt flexibla. Mycket nöjd med resultatet också!

Axel H
Skrev om Julias Städservice AB

Vi har anlitat dem både för återkommande städning samt flyttstäd och är oerhört nöjda! Rekommenderas varmt till alla.

Andreas L
Skrev om Julias Städservice AB

Hemstädning, storstäd. Vi var verkligen supernöjda!

maria H
Skrev om Julias Städservice AB

Trevliga, proffsiga och lätta att ha att göra med

Anna P
Skrev om Julias Städservice AB

Jag bokade fönstertvätt flera gånger om samt flyttstäd. Fantastiskt bra bemötande och jättefint resultat!

Hans K
Skrev om Julias Städservice AB

Inget att klaga på! Allt gick smidigt.

Thomas S
Skrev om Julias Städservice AB

Julias städ flyttstädade min lägenhet. Gjorde rent allt och fixade instruktioner om att använda speciella rengöringsmedel på klinker och golv. Bra kommunikation och var i tid. Bara positivt att säga om dem.

Carolyn S
Skrev om Julias Städservice AB

Jag bokade flyttstädningen och var väldigt nöjd

EBBA KRISTINA S
Skrev om Julias Städservice AB

Flyttstädning i det hus vi lämnade och fönsterputs i lägenheten vi nu bor i. Snabb och trevlig telefonkontakt med mkt hög servicenivå Inga anmärkningar på utfört arbete utan vi är till 100% nöja. Prismässigt ligger företaget bra till.

Shalini S
Skrev om Julias Städservice AB

Vanlig städ av lägenhet och hus varannan vecka Flyttstädning av lägenhet Fönsterputsning Jätte trevligt och professionellt bemötande Jag tycker att de lyssnar på vad kunden vill ha and alltid sträva efter att leverar deras bästa till kunder.

Jörg C
Skrev om Julias Städservice AB

very caring and flexible arrangements, all well. initially frequent change of care-takers, but now all well for a long time.

Bengt Ö
Skrev om Julias Städservice AB

Trygg, säker och noggrann service. Enkelt och flexibelt. Julias har infriat det som har varit viktigt för oss. Vi är jättenöjda.

Irina P
Skrev om Julias Städservice AB

Har köpt tjänsten städ av privatbostad sedan flera år tillbaka. Företaget har god kommunikation och bra planering. Ersätter alltid en frånvarande städerska med annan. Inga uteblivna besök alls under alla åren. Städningens kvalite dvs hur duktig personalen är på att utföra sitt arbete varrierar. Några städerskor har varit fantastiskt skickliga men det har även förekommit de med mindre engagemang.